quote:Bron : Crosspost van : [Prikbord] Klein/Vaag/Grappig nieuws.
Koppige Fries krijgt zes bekeuringen
Een koppige Fries heeft het voor elkaar gekregen om binnen een paar minuten zes bekeuringen binnen te slepen.
Eerst kreeg hij een bon voor te hard rijden en rijden zonder gordel. Daarna reed hij luid toeterend en nog steeds zonder gordel weg. Dat pikte de agent niet en hij schreef bekeuringen uit voor het rijden zonder gordel en voor onnodig claxonneren.
De boze Fries verscheurde daarop zijn kwartetje bonnen, gooide ze op straat en reed weg. En je raadt het al, bon 5 kreeg hij voor gooien van afval op straat en de zesde bon voor onnodig toeteren.
Ook dát is Fok!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:03 schreef Burbo het volgende:
Stond ook al op de FP.
- offtopic -quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:03 schreef Burbo het volgende:
Stond ook al op de FP.
Hoezeer ik het ook met je eens ben over verschil tussen FP en Forum, fysiek zijn het exact dezelfde media.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:12 schreef Drugshond het volgende:
Het zijn fysiek 2 verschillende soorten van media.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:00 schreef Andromache het volgende:
Lol, zo'n politieman mag ik wel, humor
Fijn land dan heh..quote:Op zondag 19 maart 2006 00:05 schreef StefanP het volgende:
Eigen schuld. Jammer dat iet het niet in de VS probeerde, dan was hij ook nog effe lekker afgetuigd.
idd in de dik 2 jaar dat ik op het forum kom ben ik hooguit 5 keer op de frontpage geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
- offtopic -
Niet iedereen leest de FP. En het komt vaker voor nieuws dubbel verschijnt in zoals de FP alsook op de webforums. Het zijn fysiek 2 verschillende soorten van media.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |