Ah netjes. Scheemda ging inderdaad niet erg goed, weet eigenlijk niet precies hoe het nu is. Ik dacht ook een-na-laatste.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wel redelijk, we staan op verliespunten 3e achter TKB 10 (van Stanley-C). Vanmiddag Godlinze uit, die staan laatste volgens mij (of is dat Scheemda). We hebben echter het Groningen syndroom: goed tegen de bovenste, slecht tegen ploegen waar we het spel moeten maken.
heb geen club, ga alle amateurploegen hier in de regio af, op heel voorne-putten en rozenburg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is je club? (even snel nog)
Ik meen me te herinneren van wel namelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Houden die twee dingen verband met elkaar Sandman?
dat wordt nog leuk met jou vanmiddagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, een indirecte vrije trap wordt toegekend bij gevaarlijk spel.
Je leert eens wat he...
hehehehquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, dat zijn die kleine dingetjes. Voor de rest fluit ik gewoon als er iemand valt, buitenspel doen we niet aan en de ingooi is voor degene die de bal het snelste heeft opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |