Dan kan je E'31 1 gaan bekijken!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En goeiemorgen!
Hoef ik weer niet te voetballen hoor ik net, de tegenstander kon maar vijf spelers opstellen.
Zo kom je nooit aan voetballen toequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En goeiemorgen!
Hoef ik weer niet te voetballen hoor ik net, de tegenstander kon maar vijf spelers opstellen.
De eerste helft dan misschien, moet nog naar Nijverdal voor de krant. En anders kon dat ook wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan kan je E'31 1 gaan bekijken!
* methodmich gaat naar Veenendaal.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De eerste helft dan misschien, moet nog naar Nijverdal voor de krant. En anders kon dat ook wel.
DOVO is niet bepaald een nieuwkomer hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, je twee keer laten piepelen tegen zo'n nieuwkomer is niet zo fijn.
Hoe gaat jullie 2e nu in de competitie Gollem?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan voetballen toe![]()
GVVV hebben we nog niet gehad dit seizoen. En ook daar kan je moeilijk van een echte nieuwkomer spreken. Okee, ze zijn gepromoveerd, maar het is een aardige zaterdagclub natuurlijk. Geen Geinoord ofzo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik dacht aan GVVV. Maar nu zie ik je voorbeschouwing weer voor me.
Ja, ben nu correspondent voor dezelfde redactie. Tweede stage zal in de zomermaanden zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:15 schreef pascalheister het volgende:
zit je stage er al op vaduz?
Wel redelijk, we staan op verliespunten 3e achter TKB 10 (van Stanley-C). Vanmiddag Godlinze uit, die staan laatste volgens mij (of is dat Scheemdaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe gaat jullie 2e nu in de competitie Gollem?
Ah netjes. Scheemda ging inderdaad niet erg goed, weet eigenlijk niet precies hoe het nu is. Ik dacht ook een-na-laatste.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wel redelijk, we staan op verliespunten 3e achter TKB 10 (van Stanley-C). Vanmiddag Godlinze uit, die staan laatste volgens mij (of is dat Scheemda). We hebben echter het Groningen syndroom: goed tegen de bovenste, slecht tegen ploegen waar we het spel moeten maken.
heb geen club, ga alle amateurploegen hier in de regio af, op heel voorne-putten en rozenburg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is je club? (even snel nog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |