Elk doelpunt gevierd met een biertje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:10 schreef tong80 het volgende:
Terug van het voetballen. NIVO wint met 6-0
Toch maar niet gedaan na een weekje kwakkelenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Elk doelpunt gevierd met een biertje?
Dus om je pannetje te koken ga je nu je kleed in de fik steken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:08 schreef SCH het volgende:
We gingen om een fornuis en kwamen met een vloerkleed terug
Jij is een beetje dom hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dus om je pannetje te koken ga je nu je kleed in de fik steken?![]()
Wat jij zeg?quote:
Het is vast een toverkleedquote:
Zodra het laatste fluitsignaal is gegeven is dat toch ook allemaal weer vergeten neem ik aan? Tenminste, zo ging dat bij ons wel altijd.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:23 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat zijn talentloze, leider pretenderende, zeurende medevoetballers irritant zeg. Kijk ik mag dat, met al mijn talenten, maar hij... Pff waardeloze middag gehad, zelf drie keer moeten scoren, maar toch met 1-5 gewonnen (incl. 2 eigen doelpunten bij hun). Verder alleen gezeur... Ik praat misschien veel
, maar sommige medelieden zijn alleen aan het zeuren, klagen en schelden.... Op en duur werd ik al afgekapt als ik een complimentje wilde geven (het moet niet gekker worden
)
Ah lekker aan een kraampje loempia's eten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:48 schreef golfer het volgende:
Wij gaan zometeen maar eens de deur uit voor een foodrecensie van een Vietnamees.![]()
Zoiets, maar dan anders: www.senseofasia.nlquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:02 schreef tong80 het volgende:
Ah lekker aan een kraampje loempia's eten.
Nu wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |