Het was inderdaad niet best, alhoewel FCU nog wel kansen had om de score op te voeren. Aan de andere kant had Sparta ook nog een paar kansjes. Maar het belangrijkste: 3 puntenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Maar begreep van Langs de Lijn dat je een heel slecht Utrecht hebt gezien.
Voetballen kijk ik gewoon morgen. En wat komt er in andere tijden dan ?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef SCH het volgende:
Schaatsen begint om 20.00 - wanneer kijk je het voetballen terug en ik wil Andere Tijden ook opnemen.
Oh - de teloorgang van D66 in 1982, daar kom ik nou eenmaal op klaarquote:Op zondag 19 maart 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voetballen kijk ik gewoon morgen. En wat komt er in andere tijden dan ?
Ok. Boeit me niet zoquote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh - de teloorgang van D66 in 1982, daar kom ik nou eenmaal op klaar
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef clauwheee het volgende:
Golfer
Eerste helft was tam. Tweede helftAl hebben we verzuimd meer te scoren.
nou vooruitquote:Op zondag 19 maart 2006 19:04 schreef Noca het volgende:
Ah de wedstrijden, leuk. Iedereen kijkt toch neem ik aan?
Nog een azijntje Golfer?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:17 schreef golfer het volgende:
Als ik niet al een kater van de drank van vannacht had bezorgt Ajax mij nog een extra katertje.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
de semitrots van het noorden wordt weer ietwat overmoedig
Is schat en Eilandje dan niet hetzelfde?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
SCHat en Eilandje, we gaan het die Amsterdammers nog lastig maken, deal?
Tuurlijk SCHatquote:Op zondag 19 maart 2006 19:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is schat en Eilandje dan niet hetzelfde?![]()
Deal!
Neequote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je nog iets gehoord bluez, over de afloop van dat hond verhaal?
Gisteren ging SCH toch FCG voorbijquote:Op zondag 19 maart 2006 19:48 schreef Eilanden het volgende:
Toch heb je die pyama een dagje uit kunnen trekken SCH
Ja zeg, met een wedstrijd meer gespeeld, slimpie. De stand van vanmiddag 16:15 uur, dat telt.quote:
Die was inderdaad zwaar onder de gordel.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Eilanden het volgende:
Vanaf de tribune zag ik het niet goed, maar wat een laffe aktie van Polak
Zal nog wel een staartje krijgenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Eilanden het volgende:
En dan achteraf die smoes verzinnen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:08 schreef Eilanden het volgende:
Jammer dat we niet de weddenschap hebben afgesloten zolang FCU boven FCG staat, dat jij dan FCU-lingerie draagtquote:Op zondag 19 maart 2006 20:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja zeg, met een wedstrijd meer gespeeld, slimpie. De stand van vanmiddag 16:15 uur, dat telt.
Ach, en ik zie het probleem niet, het staat hem zo leuk
Dit was toch een duel? Wat een lullo.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Polak zei in langs de lijn dat als ie iemand kwaad wil doen dat ie dat in een duel zal doen. Hij was de onschuld zelfe.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jammer dat we niet de weddenschap hebben afgesloten zolang FCU boven FCG staat, dat jij dan FCU-lingerie draagt![]()
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens, Tong (en ook de anderen) : Bij Cafe de sport geeft vanavond Ron Jans een kijkje in zijn cd-collectie
niet eens z'n dvd collectiequote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens, Tong (en ook de anderen) : Bij Cafe de sport geeft vanavond Ron Jans een kijkje in zijn cd-collectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |