Van naam jahquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef pascalheister het volgende:
en kende ze al die hardcore feesten van jou ook?
wat een programma dat "groeten terug" op sbs
Gaaf man, dan word je helemaal afgepeigerd zeker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:42 schreef cultheld het volgende:
Zo, weer 2 intensieve uurtjes kickboksen achter de rug. Heel misschien regelt mijn trainer ook een keer in de week boksles van Orhan Delibas, hoe vet is dat.
Ik ben nu al helemaal afgepeigerd, maar heb ook echt een kut conditie van mezelf en heb het dus vooral zwaar met de conditie oefeningen aan 't begin v/d training. Maar mijn trainer zegt dat je je na de training compleet verzuurd moet voelen, dan een paar dagen rust moet pakken en er dan weer voor moet gaan (met hardlopen bijv.) tot aan de volgende training. Als we het bokswerk er ook nog bij doen, worden we completer, aldus m'n trainerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gaaf man, dan word je helemaal afgepeigerd zeker.
Je bent toch niet dat ventje uit de Small Bill-reklames hè?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben nu al helemaal afgepeigerd, maar heb ook echt een kut conditie van mezelf en heb het dus vooral zwaar met de conditie oefeningen aan 't begin v/d training. Maar mijn trainer zegt dat je je na de training compleet verzuurd moet voelen, dan een paar dagen rust moet pakken en er dan weer voor moet gaan (met hardlopen bijv.) tot aan de volgende training. Als we het bokswerk er ook nog bij doen, worden we completer, aldus m'n trainer.
auw m'n ribbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je bent toch niet dat ventje uit de Small Bill-reklames hè?![]()
Kan soms best wel prettig zijn hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:23 schreef pascalheister het volgende:
werken in het weekend het idee al
I wish I was youngquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan soms best wel prettig zijn hoor.
Maar ik ben naar de kroeg![]()
Ik ging alleen maar uit om neukertjes te scoren.quote:
ach ze moeten het toch op een oude fiets lerenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar uit om neukertjes te scoren.
Ze willen niet meer die jonge meiden.
Geen schaatsliefhebber dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:45 schreef Beschouw het volgende:
Ben even een uurtje weg. Kijken naar Canvas. Carnivale, wat een serie.
ben ook een boer maar het lijkt me allemaal wel te vretenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt oke, alleen wat te exotisch voor mij allemaal. Ben een echte boer op dat punt.
Zonde het was echt hilarisch.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
Straks nog even de video bekijken van The 4400.
Ben vergeten dat sbs-6 programma over die rimboe-gasten op te nemen.
Ik probeer het wel via de site van sbs-6 morgen of overmorgen terug te kijken.quote:
Van watquote:Op zondag 19 maart 2006 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Je had de HH van talpa kunnen kijken tong, maar dat is nu ook weer bijna afgelopen.
Ook lekker.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
chorizo
lazy americanquote:Op zondag 19 maart 2006 01:59 schreef popolon het volgende:
Even kijken wat ik ga bestellen, koken zit er even niet in in deze dagen.
Genoeg mogelijkheden daar bij jullie om te laten bezorgen, toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:59 schreef popolon het volgende:
Even kijken wat ik ga bestellen, koken zit er even niet in in deze dagen.
Van gezond tot vet.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Genoeg mogelijkheden daar bij jullie om te laten bezorgen, toch?
Tegen mij wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |