Echt niet, tv kijkenquote:
Mja,ik bedoelde eigenlijk: doei en slaapwel (want dan ga ik al slapen zijn als je nog zou terugkomenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, tv kijken
En straks bloed![]()
Jij welterusten danquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja,ik bedoelde eigenlijk: doei en slaapwel (want dan ga ik al slapen zijn als je nog zou terugkomen)
Jonge maagd op het oog?quote:
Ik weet wel waarom jij in Nieuw Zeeland zit ja :pquote:
Ah nee, en komt dat door het niet proberen dan?quote:
at your servicequote:
Dan zou ik deze er even bijpakken:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
Civil society
Ow ow ow! Nog 2 weken les geven eh en dan pas 2 weken vakantiequote:
2 weken vakantie ook nog gewoonquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow ow ow! Nog 2 weken les geven eh en dan pas 2 weken vakantie![]()
Krokusvakantie is gewoon heel laat gevallen waardoor de paasvakantie er nu opeens heel vlug zit aan te komen.
Hoi
Dat kan zomaar heel leuk zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Is dat nou leuk, dat slowchatten?
Mja vind ik ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 weken vakantie ook nog gewoon![]()
Echt balen voor je hoor
Dat ga je vast niet uithouden hoor 2 weken samenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja vind ik ook.
En dan heeft mijn vriend ook nog eens twee weken verlof dus gaan we gewoon samen thuis zijn.
Erg eh![]()
Maar ik denk dat er bij jullie dan later nog ergens een week vakantie is en die hebben wij dan niet![]()
![]()
Ik vrees het ook. 1 week gewoon leuke dingen die met ons beidjes. Wat een verschrikkelijk ideequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je vast niet uithouden hoor 2 weken samen
Eens lief vragen misschien?quote:Geen idee, die week krijg ik vast niet zomaar
Uitslapen ja, tuurlijk gaat dat gebeurenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. 1 week gewoon leuke dingen die met ons beidjes. Wat een verschrikkelijk idee![]()
(dan wel een weekje werken voor school ook, maar wel op het gemak, zorgen dat we allebei uitgeslapen zijn, is ook belangrijk)
Ik heb na mijn tentamens een paar vrije dagen, maar daar houdt het ook wel bij op vrees ik.quote:Eens lief vragen misschien?
Les geef zequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:31 schreef leonieke het volgende:
Maar ik ga eens afsluiten want de vakantie begint uiteraard niet vandaag![]()
En ik moet echt nog op tijd op school geraken om tot 16u10 les te geven (wat wordt het weer aftellen vandaagrotnachtmerries ook
)
Doei
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je kunt ook thee krijgen natuurlijk.
Hoiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
Veel plezier vanmiddag!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat ervandoor, langzaamaan richting station
Maar maar maar ...........quote:
Willen we dat wel weten danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Adidah het volgende:
Ik zat even op de WC. En nu ga ik asfalteren
.
Das ook weer zo jaquote:
Helpt het om vrolijke liedjes te draaien ??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is nog steeds in een niet leuke bui
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is nog steeds in een niet leuke bui
Nee, die vind ik nu superirritantquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Helpt het om vrolijke liedjes te draaien ??
Bij mij vaak wel....
Das ook een optie natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:terug... En ik denk dat ik vanavond maar even een lekkere jankfilm op zet...
Iets met K.C. zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:terug... En ik denk dat ik vanavond maar even een lekkere jankfilm op zet...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en zo werken![]()
Maar op zich wel redelijke zin![]()
grom
nopw, of je moet uitslapen wild willen noemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Godebijnaavond![]()
Nog wilde weekendplannen anyone?
jij had toch kaartjes ergens voor gewonnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
nopw, of je moet uitslapen wild willen noemen
ja, maar ik heb geen zin om daar heen te gaan alleenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij had toch kaartjes ergens voor gewonnen?
owquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar ik heb geen zin om daar heen te gaan alleen
en het is van 23.00 tot 5.00, das veel te laat
en er komen wat vrienden langs vnaaf
Waarheen kon je gaan danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar ik heb geen zin om daar heen te gaan alleen
en het is van 23.00 tot 5.00, das veel te laat
en er komen wat vrienden langs vnaaf
Bacardi BatBeats in Now & Wow in Rotterdamquote:
quote:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Over 25 minuten eet ik spare-ribbs.
3 dubbelen brodenquote:3 dubbelen brood
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:3 dubbelen broden
Dus je gaat ze rauw etenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lekker aan het vlees kluiven, zoals de oermens dat deed
Die dip krijgt toch iedereen wel? ik ga straks ook een tijdje op de bank liggen hoorquote:Nee, 2 enkele sneden op elkaar en dat 3 keer. Ik noem het 3 dubbelen altijd. Dat heb ik altijd gedaan. Het zijn dus 6 snede brood. Veel voor mijn doen. Eetlust is drastisch toegenomen.
Straks lekker eten dus en daarna hopelijk nog ff internetten. Vaak krijg ik wel een inzinking van het etenDan ligt het eten zwaar op de maag ofzo
Nee, gaar dit keer denk ik toch welquote:
Inderdaad heeft iedereen die dip denk ik. Maar ik vind dat maar lastig, hoewel het daarna wel prettig bijkomen is op de bank van het eten.quote:Die dip krijgt toch iedereen wel? ik ga straks ook een tijdje op de bank liggen hoor
Ik eet ze morgen, kipspareribsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, gaar dit keer denk ik toch welMaar kluiven aan vlees vind ik toch iets oers hebben
Een biefstuk eet ik soms wel bloederig trouwens. Maar dan moet het wel mals vlees zijn. En dan niet helemaal rauw natuurlijk. Alleen broodbeleg eet ik rauw
Het is gewoon heel lekker hoor, liggen op de bank. Zodra ik ruimte heb ga ik ook een fatsoenlijke bank kopen, waar ik zo ongeveer 2 keer op kan.quote:Inderdaad heeft iedereen die dip denk ik. Maar ik vind dat maar lastig, hoewel het daarna wel prettig bijkomen is op de bank van het eten.
-
Ga je film kijken straks? Of televisie?
Hallo en hoi in de langere versie danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef dolle_hond het volgende:
korte hallo en hoi
okidokiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hallo en hoi in de langere versie dan
ach, het vulde iigquote:
nee hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch niet echt overtuigend hoor
Kip-nuggits of is dat weer wat anders? Ik eet in de zomer vaker kippen-boutjes op de barbecue. Ook erg lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik eet ze morgen, kipspareribsGewoon heel erg lekker ja. Maar moet wel gaar zijn hoor
Een fatsoenlijke bank is ultiemquote:Het is gewoon heel lekker hoor, liggen op de bank. Zodra ik ruimte heb ga ik ook een fatsoenlijke bank kopen, waar ik zo ongeveer 2 keer op kan.
Geen idee wat ik ga kijken, val toch wel in slaap over het algemeen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zei die frigide vrouw ook over haar vriend
*quote en post doetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef D.Rose het volgende:
*post plaatst
Weet je wat ik me bij jou altijd afvraag.quote:
helaas ontbeer jij beidenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:
wat is er zo leuk aan hoge postaantallen? Ik vind kwaliteit beter
Ik kijk naar kwaliteit en van mijn part naar de inhoud.
Iemand met 90,000 berichten heeft eigenlijk minder gepost dan iemand die 10,000 inhoudelijke berichten plaatst. Zeker als die 10,000 inhoudelijke berichten veel tekst bevatten.
Zouden ze eigenlijk een aparte teller voor moeten maken. Een teller voor kwaliteits-postings en dat het aantal letters wordt bijgehouden
Zal ik eens in feedback opofferen. Een teller voor kwaliteitsposting en een teller voor baggerEn dat het getal bagger dan heel klein geschreven wordt. En kwaliteit staat er met vet gedrukte getallen.
dat doet niemandquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik begrijp jou manier van posten nooit zo goed
Dat is jou meningquote:
Als hij gelukkig is maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat doet niemand
Ach, zolang ie maar gelukkig is, toch?
Duidelijkheid jah. Maar goed. Ik ben voorstander van de pulp fiction aanpak. Gesprekken voeren op hoger niveau.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef es70 het volgende:
Ik vind dolle_ meestal duidelijker dan jou... If you don't mind.
Volgens mij doet hij dat niet, maar maak jij dat er vanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
.
Maar hij moet niet met de illusie gaan lopen dat hij meer voorstelt met zijn hoge aantallen berichten
Waar heb je het idee vandaan dat hij dat denktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is maakt het niet uit.
Maar hij moet niet met de illusie gaan lopen dat hij meer voorstelt met zijn hoge aantallen berichten
Want dat is niet zo
Waarom loopt hij anders continu zijn postaantallen op te krikken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar heb je het idee vandaan dat hij dat denkt.
Iedereen die post krikt zijn postaantallen op, de manier waarop maakt daar geen reet in uit. Je kan van jezelf denken dat je kwalitatief hoogstaande posts plaatst, terwijl het gros van de users denkt dat het bagger is...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom loopt hij anders continu zijn postaantallen op te krikken?
Volgens mij is de enige reden dat hij op fok! zit dat hij veel postaantallen wilt halen. De inhoud van de berichten boeit hem geen ene reet volgens mij. Laat staan kwaliteit.
ik ga hier maar niet op in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom loopt hij anders continu zijn postaantallen op te krikken?
Volgens mij is de enige reden dat hij op fok! zit dat hij hoge postaantallen wilt halen. De inhoud van de berichten boeit hem geen ene reet volgens mij. Laat staan kwaliteit.
Zet me dus tot denken aan ook
Bagger?
Maar ik ga maar weer. Misschien hoor ik niet thuis in slowchat en nog meer. Dan zoek ik zelf wel de andere juiste topics opTopics met kwaliteit dus.
Kwaliteit draait alles om. Overal.
quote:
Wie is de molquote:
ah!quote:
quote:
dat weet ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Die hééft een mol, hij is geen mol (toch
).
als dat in zou houden dat ik graag al tunnelgravend door de aarde kruip, dan niet neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Die hééft een mol, hij is geen mol (toch
).
Ja, prima eigenlijkquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijkWas wel zwaar natuurlijk, maar alles ging heel goed gelukkig. Erg positief afgesloten
mooie dienst? ook nog met kerk enzo? of alleen bij de begraafplaats?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijkWas wel zwaar natuurlijk, maar alles ging heel goed gelukkig. Erg positief afgesloten
je icoon is weg!quote:
dit is de lounge hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef webspider het volgende:
Kom er net achter dat de GC-SC weer leeft
Gefeli
Nee, volle bak. Vanaf het uitvaartcentrum, waar ik het sluiten van de kist aan me voorbij heb laten gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
mooie dienst? ook nog met kerk enzo? of alleen bij de begraafplaats?
lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, volle bak. Vanaf het uitvaartcentrum, waar ik het sluiten van de kist aan me voorbij heb laten gaanwaar de 6 kleindochters de kist naar buiten gereden hebben, en mijn neven en ik de kist naar en in de auto gedragen hebben. Toen een rit naar zijn geboortedorpje, 30 km verderop, waar nichtjes hem de kerk in gereden hebben. Mooie dienst, wat gebed, veel gezang, wat schriftlezing, en een neef&nicht die samen nog wat zeiden, een praatje van mijn pa, en toen heb ik opa met mijn neven naar het graf gereden en is hij aan de zeeklei toevertrouwd
Zwaar, maar mooi
dat is ook de reden dan mijn oma geen graf of steen ofzo wilde. anders moest je er iedere keer heen om het te onderhouden. dit is beter zo. gewoon de herinneringenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Wij gan nooit naar het graf van mijn opa eigenlijk. We hebben een foto in de kamer en nog belangrijker de gedachtes ana hem
wie wat waar?quote:
Ik denk eigenlijk nooit aan wijlen mn grootoudersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is ook de reden dan mijn oma geen graf of steen ofzo wilde. anders moest je er iedere keer heen om het te onderhouden. dit is beter zo. gewoon de herinneringen
Ik merk het ja, ze deden dus een biathlon, de een in een volvo XC90 de ander in een audi groot nogiets.quote:
Ja nou, daar zijn we het dus nog niet over eens.. Mijn ouders willen om vergelijkbare redenen gecremeerd worden, en ik wil wel begraven worden, denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is ook de reden dan mijn oma geen graf of steen ofzo wilde. anders moest je er iedere keer heen om het te onderhouden. dit is beter zo. gewoon de herinneringen
Ik ga dus ook de oven in hoor. De graven van mijn oma's heb ik nooit bezocht. Zelfs de nis waar mijn vaders as staat (stond) ben ik nooit geweest.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, daar zijn we het dus nog niet over eens.. Mijn ouders willen om vergelijkbare redenen gecremeerd worden, en ik wil wel begraven worden, denk ik
Ik weet het nog niet. maar zelf heb ik de behoefte niet om naar een begraafplaats te gaan en dat geldt ook voor mijn ouders, ik vind er niks.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, daar zijn we het dus nog niet over eens.. Mijn ouders willen om vergelijkbare redenen gecremeerd worden, en ik wil wel begraven worden, denk ik
Mwoa, ik wil gewoon *ergens* zijn. Ik vind het nu al een best onbevredigend idee dat mijn ouders op een bepaald moment fysiek ophouden te bestaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. maar zelf heb ik de behoefte niet om naar een begraafplaats te gaan en dat geldt ook voor mijn ouders, ik vind er niks.
Ik denk ook dat ik voor begraven ga maar inderdaad puur om ergens te zijn. Maar niet om dat mensen dan naar je graf kunnen, want wat zegt een graf nou? maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik wil gewoon *ergens* zijn. Ik vind het nu al een best onbevredigend idee dat mijn ouders op een bepaald moment fysiek ophouden te bestaan
hoewel onvermijdbaar zijn dat toch dingen waar ik liever niet aan wil denkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik wil gewoon *ergens* zijn. Ik vind het nu al een best onbevredigend idee dat mijn ouders op een bepaald moment fysiek ophouden te bestaan
Nee, ik vind het ook geen prettig onderwerp, maar zoiets als dit zet je wel aan het denken....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoewel onvermijdbaar zijn dat toch dingen waar ik liever niet aan wil denken
Minimaal, alleen roeren hoeft niet, koelt zo hard genoeg afquote:
zoals ik al zei, ik wil het liever niet, maar ik doe het uiteraard wel eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook geen prettig onderwerp, maar zoiets als dit zet je wel aan het denken....
ditoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen, ben erg moe....
*rondje looptquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bijna is nog niet helemaal.. Kan maar geen genoeg krijgen van je benen![]()
ja zeg, ik ben geen lustobjectquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*stiekem haar blik van benen naar billen laat gaan![]()
ik loop hard?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar je loopt zo hard, zo kan ik je nooit betasten!
Slaap lekker...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik loop hard?
Jij loopt gewoon veel te langzaam
anyway, nu is het wel bedtijd
welterusten, en nee, ik vlucht niet![]()
jupquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
qu
Wat denk je: Opgestaan, plaats vergaan??
mooiere zelfsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb jij ook van die mooie benen??
gaan we nog wat doen eigenlijk? of ga je alleen maar zitten kwijlenquote:
Ik wachtte op jouw volgende move... Maar ja, jij showt nu alleen maar je benen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaan we nog wat doen eigenlijk? of ga je alleen maar zitten kwijlen
dan gaan we verder op de bank lekker knuffelenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wachtte op jouw volgende move... Maar ja, jij showt nu alleen maar je benen!
Lekker!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan gaan we verder op de bank lekker knuffelen
okquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik kleed me even om!
Er is altijd een Jag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:56 schreef Adidah het volgende:
Ik houd het ook maar voor gezien. Morgen is er weer een Jag.
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is altijd een Jag.![]()
Goedenmiddag! De groeten vanuit Wellesley!Verhuizing is geslaagd, ben nu de rugzak aan het uitpakken, moest natuurlijk eerst even de gratis internetverbinding testen.
![]()
![]()
zekerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat ben jij vroeg
zeker een f1-kwalificatie geweest
van de zenuwen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeker
als was ik al een uur eerder wakker
nee, van de kat die over me heen liepquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
van de zenuwen?
anyway
ik ga weer s trug naar bed
laterz
met voor en na foto's?quote:
Wel ff fototje doen van het resultaat he?quote:
teveel werkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel ff fototje doen van het resultaat he?![]()
Niet zo lui in je weekend.quote:
het is al op zelfsquote:
België ligt achter hequote:
ja, misschien welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:09 schreef leonieke het volgende:
Anders word ik misschien een topickiller![]()
Mja wel goed hoor, zwaar weekje achter de rug. Maar goed, douchen en koffie nuquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:21 schreef leonieke het volgende:
Dag FlesjeBlij dat je terug bent
Hoe gaat het?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |