quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:[..]
Ik eet ze morgen, kipspareribs
![]()
Gewoon heel erg lekker ja. Maar moet wel gaar zijn hoor
![]()
Kip-nuggits of is dat weer wat anders? Ik eet in de zomer vaker kippen-boutjes op de barbecue. Ook erg lekker
![]()
Ben net klaar met eten, ik probeer net genoeg te eten dus. Niet teveel en niet te weinig. Dus de inzinking valt mee. Me helemaal volwreten lukt me niet ook
![]()
Was wel lekker en ik zit vol. Straks op de bank maar nu nog ff muziek en internet
![]()
Ben al blij dat ik eetlust heb, tijden gehad dat ik geen hap door mijn keel kreeg. En zonder voedsel voel ik me zo gaar als een aap. ( mochten apen gaar zijn
![]()
)
quote:
Het is gewoon heel lekker hoor, liggen op de bank. Zodra ik ruimte heb ga ik ook een fatsoenlijke bank kopen, waar ik zo ongeveer 2 keer op kan.
Geen idee wat ik ga kijken, val toch wel in slaap over het algemeen
![]()
Een fatsoenlijke bank is ultiem
![]()
Net zoals een goed bed ultiem is
![]()
Ik ben liever lui dan moe dus
![]()
Ik bedoel, ik ben gewoon voor gemak. En gemak wilt zeggen dat er zo min mogelijk werk verricht moet worden om het resultaat te krijgen dat gewenst is. Ik wil best hard werken maar niet uitsloven meer
![]()
De toekomst, ik hoop ook dat de toekomst, 1 groot gemak gaat worden nog
![]()
Ik denk vaker na over de toekomst dus. Hoe de toekomst eruit kan gaan zien
![]()
Mij maakt het trouwens ook niet veel uit wat ik kijk, soms lig ik gewoon half in te dutten op de bank.
Over dat slapen, tis ook prettig om in 1 keer in slaap te vallen als je in slaap wilt vallen. Insomnia en niet in slaap kunnen vallen is ook een grote hel. Binnen 2 minuten naar dromenland gaan is prettig. En dan in een keer doorslapen ook.
Laatste 3 dagen lukt me dat dus. Niet tussentijds wakker worden. Hoewel ik gisteren om 04:45 al wakker was.
Wat een verhaal
Alsof het nut heeft om de details te geven
![]()
Wie weet helpt het wel dat ik 04:45 schrijf nu.
Tijd voor koffie zetten. Nog een paar koppen koffie, nog wat alcoholvrij bier, nog wat muziek. Nog wat tv straks en dan
![]()
En vervolgens morgen weer fris opstaan