quote:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Over 25 minuten eet ik spare-ribbs.
3 dubbelen brodenquote:3 dubbelen brood
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:3 dubbelen broden
Dus je gaat ze rauw etenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lekker aan het vlees kluiven, zoals de oermens dat deed
Die dip krijgt toch iedereen wel? ik ga straks ook een tijdje op de bank liggen hoorquote:Nee, 2 enkele sneden op elkaar en dat 3 keer. Ik noem het 3 dubbelen altijd. Dat heb ik altijd gedaan. Het zijn dus 6 snede brood. Veel voor mijn doen. Eetlust is drastisch toegenomen.
Straks lekker eten dus en daarna hopelijk nog ff internetten. Vaak krijg ik wel een inzinking van het etenDan ligt het eten zwaar op de maag ofzo
Nee, gaar dit keer denk ik toch welquote:
Inderdaad heeft iedereen die dip denk ik. Maar ik vind dat maar lastig, hoewel het daarna wel prettig bijkomen is op de bank van het eten.quote:Die dip krijgt toch iedereen wel? ik ga straks ook een tijdje op de bank liggen hoor
Ik eet ze morgen, kipspareribsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, gaar dit keer denk ik toch welMaar kluiven aan vlees vind ik toch iets oers hebben
Een biefstuk eet ik soms wel bloederig trouwens. Maar dan moet het wel mals vlees zijn. En dan niet helemaal rauw natuurlijk. Alleen broodbeleg eet ik rauw
Het is gewoon heel lekker hoor, liggen op de bank. Zodra ik ruimte heb ga ik ook een fatsoenlijke bank kopen, waar ik zo ongeveer 2 keer op kan.quote:Inderdaad heeft iedereen die dip denk ik. Maar ik vind dat maar lastig, hoewel het daarna wel prettig bijkomen is op de bank van het eten.
-
Ga je film kijken straks? Of televisie?
Hallo en hoi in de langere versie danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef dolle_hond het volgende:
korte hallo en hoi
okidokiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hallo en hoi in de langere versie dan
ach, het vulde iigquote:
nee hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch niet echt overtuigend hoor
Kip-nuggits of is dat weer wat anders? Ik eet in de zomer vaker kippen-boutjes op de barbecue. Ook erg lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik eet ze morgen, kipspareribsGewoon heel erg lekker ja. Maar moet wel gaar zijn hoor
Een fatsoenlijke bank is ultiemquote:Het is gewoon heel lekker hoor, liggen op de bank. Zodra ik ruimte heb ga ik ook een fatsoenlijke bank kopen, waar ik zo ongeveer 2 keer op kan.
Geen idee wat ik ga kijken, val toch wel in slaap over het algemeen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zei die frigide vrouw ook over haar vriend
*quote en post doetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef D.Rose het volgende:
*post plaatst
Weet je wat ik me bij jou altijd afvraag.quote:
helaas ontbeer jij beidenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:
wat is er zo leuk aan hoge postaantallen? Ik vind kwaliteit beter
Ik kijk naar kwaliteit en van mijn part naar de inhoud.
Iemand met 90,000 berichten heeft eigenlijk minder gepost dan iemand die 10,000 inhoudelijke berichten plaatst. Zeker als die 10,000 inhoudelijke berichten veel tekst bevatten.
Zouden ze eigenlijk een aparte teller voor moeten maken. Een teller voor kwaliteits-postings en dat het aantal letters wordt bijgehouden
Zal ik eens in feedback opofferen. Een teller voor kwaliteitsposting en een teller voor baggerEn dat het getal bagger dan heel klein geschreven wordt. En kwaliteit staat er met vet gedrukte getallen.
dat doet niemandquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik begrijp jou manier van posten nooit zo goed
Dat is jou meningquote:
Als hij gelukkig is maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat doet niemand
Ach, zolang ie maar gelukkig is, toch?
Duidelijkheid jah. Maar goed. Ik ben voorstander van de pulp fiction aanpak. Gesprekken voeren op hoger niveau.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef es70 het volgende:
Ik vind dolle_ meestal duidelijker dan jou... If you don't mind.
Volgens mij doet hij dat niet, maar maak jij dat er vanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
.
Maar hij moet niet met de illusie gaan lopen dat hij meer voorstelt met zijn hoge aantallen berichten
Waar heb je het idee vandaan dat hij dat denktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is maakt het niet uit.
Maar hij moet niet met de illusie gaan lopen dat hij meer voorstelt met zijn hoge aantallen berichten
Want dat is niet zo
Waarom loopt hij anders continu zijn postaantallen op te krikken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar heb je het idee vandaan dat hij dat denkt.
Iedereen die post krikt zijn postaantallen op, de manier waarop maakt daar geen reet in uit. Je kan van jezelf denken dat je kwalitatief hoogstaande posts plaatst, terwijl het gros van de users denkt dat het bagger is...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom loopt hij anders continu zijn postaantallen op te krikken?
Volgens mij is de enige reden dat hij op fok! zit dat hij veel postaantallen wilt halen. De inhoud van de berichten boeit hem geen ene reet volgens mij. Laat staan kwaliteit.
ik ga hier maar niet op in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom loopt hij anders continu zijn postaantallen op te krikken?
Volgens mij is de enige reden dat hij op fok! zit dat hij hoge postaantallen wilt halen. De inhoud van de berichten boeit hem geen ene reet volgens mij. Laat staan kwaliteit.
Zet me dus tot denken aan ook
Bagger?
Maar ik ga maar weer. Misschien hoor ik niet thuis in slowchat en nog meer. Dan zoek ik zelf wel de andere juiste topics opTopics met kwaliteit dus.
Kwaliteit draait alles om. Overal.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |