Valt wel mee
![]()
![]()
Ik ben via taal-bewustzijn bezig om mijn leven op orde te krijgen, dus ik wil gewoon diep spitten in de taal en de mogelijkheden van de taal. Via gedachtes dus de taal tot uitdrukking brengen en op die manier ook mezelf herprogrammeren, en dan zo simpel mogelijk schrijven voor mezelf. Herprogrammeren kan erg onmenselijk klinken maar dat valt mee. Beginnen met een schone lei dus, een schone ziel ook wel, en met een schone ziel is het leven makkelijker te noemen. Een schone ziel, een schone geest, een schoon bewustzijn en schone hersens ook
![]()
En dat allemaal via het schrijven
![]()
Een compleet schone lei en een compleet nieuw leven
![]()
Ik zet mezelf op het juiste spoor via de taal. Maar dat zeg ik vaak dus. Dus ik zeg het niet meer nu
![]()
Ik ben nu lekker relaxed
![]()
Puur door dat bericht net te schrijven over een eeuwige roes. Door te schrijven over een eeuwige roes en eeuwige droom, komt die droom vanzelf in mijn leven en bewustzijn
![]()
Lekker muziekje, kopje koffie, en alcohol-vrij en vol goede moed richting de toekomst gaan
![]()
Veel online nog maar ooit zal dat minder worden, eerst zal ik de ellende verder moeten wegschrijven in mijn leven