Ow ow ow! Nog 2 weken les geven eh en dan pas 2 weken vakantiequote:
2 weken vakantie ook nog gewoonquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow ow ow! Nog 2 weken les geven eh en dan pas 2 weken vakantie![]()
Krokusvakantie is gewoon heel laat gevallen waardoor de paasvakantie er nu opeens heel vlug zit aan te komen.
Hoi
Dat kan zomaar heel leuk zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Is dat nou leuk, dat slowchatten?
Mja vind ik ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 weken vakantie ook nog gewoon![]()
Echt balen voor je hoor
Dat ga je vast niet uithouden hoor 2 weken samenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja vind ik ook.
En dan heeft mijn vriend ook nog eens twee weken verlof dus gaan we gewoon samen thuis zijn.
Erg eh![]()
Maar ik denk dat er bij jullie dan later nog ergens een week vakantie is en die hebben wij dan niet![]()
![]()
Ik vrees het ook. 1 week gewoon leuke dingen die met ons beidjes. Wat een verschrikkelijk ideequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je vast niet uithouden hoor 2 weken samen
Eens lief vragen misschien?quote:Geen idee, die week krijg ik vast niet zomaar
Uitslapen ja, tuurlijk gaat dat gebeurenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. 1 week gewoon leuke dingen die met ons beidjes. Wat een verschrikkelijk idee![]()
(dan wel een weekje werken voor school ook, maar wel op het gemak, zorgen dat we allebei uitgeslapen zijn, is ook belangrijk)
Ik heb na mijn tentamens een paar vrije dagen, maar daar houdt het ook wel bij op vrees ik.quote:Eens lief vragen misschien?
Les geef zequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:31 schreef leonieke het volgende:
Maar ik ga eens afsluiten want de vakantie begint uiteraard niet vandaag![]()
En ik moet echt nog op tijd op school geraken om tot 16u10 les te geven (wat wordt het weer aftellen vandaagrotnachtmerries ook
)
Doei
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
Je kunt ook thee krijgen natuurlijk.
Hoiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
Veel plezier vanmiddag!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat ervandoor, langzaamaan richting station
Maar maar maar ...........quote:
Willen we dat wel weten danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Adidah het volgende:
Ik zat even op de WC. En nu ga ik asfalteren
.
Das ook weer zo jaquote:
Helpt het om vrolijke liedjes te draaien ??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is nog steeds in een niet leuke bui
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is nog steeds in een niet leuke bui
Nee, die vind ik nu superirritantquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Helpt het om vrolijke liedjes te draaien ??
Bij mij vaak wel....
Das ook een optie natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:terug... En ik denk dat ik vanavond maar even een lekkere jankfilm op zet...
Iets met K.C. zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:terug... En ik denk dat ik vanavond maar even een lekkere jankfilm op zet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |