Maar maar maar ...........quote:
Willen we dat wel weten danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:37 schreef Adidah het volgende:
Ik zat even op de WC. En nu ga ik asfalteren
.
Das ook weer zo jaquote:
Helpt het om vrolijke liedjes te draaien ??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is nog steeds in een niet leuke bui
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is nog steeds in een niet leuke bui
Nee, die vind ik nu superirritantquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Helpt het om vrolijke liedjes te draaien ??
Bij mij vaak wel....
Das ook een optie natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:terug... En ik denk dat ik vanavond maar even een lekkere jankfilm op zet...
Iets met K.C. zekerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:terug... En ik denk dat ik vanavond maar even een lekkere jankfilm op zet...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en zo werken![]()
Maar op zich wel redelijke zin![]()
grom
nopw, of je moet uitslapen wild willen noemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Godebijnaavond![]()
Nog wilde weekendplannen anyone?
jij had toch kaartjes ergens voor gewonnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
nopw, of je moet uitslapen wild willen noemen
ja, maar ik heb geen zin om daar heen te gaan alleenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij had toch kaartjes ergens voor gewonnen?
owquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar ik heb geen zin om daar heen te gaan alleen
en het is van 23.00 tot 5.00, das veel te laat
en er komen wat vrienden langs vnaaf
Waarheen kon je gaan danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, maar ik heb geen zin om daar heen te gaan alleen
en het is van 23.00 tot 5.00, das veel te laat
en er komen wat vrienden langs vnaaf
Bacardi BatBeats in Now & Wow in Rotterdamquote:
quote:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Over 25 minuten eet ik spare-ribbs.
3 dubbelen brodenquote:3 dubbelen brood
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:3 dubbelen broden
Dus je gaat ze rauw etenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lekker aan het vlees kluiven, zoals de oermens dat deed
Die dip krijgt toch iedereen wel? ik ga straks ook een tijdje op de bank liggen hoorquote:Nee, 2 enkele sneden op elkaar en dat 3 keer. Ik noem het 3 dubbelen altijd. Dat heb ik altijd gedaan. Het zijn dus 6 snede brood. Veel voor mijn doen. Eetlust is drastisch toegenomen.
Straks lekker eten dus en daarna hopelijk nog ff internetten. Vaak krijg ik wel een inzinking van het etenDan ligt het eten zwaar op de maag ofzo
Nee, gaar dit keer denk ik toch welquote:
Inderdaad heeft iedereen die dip denk ik. Maar ik vind dat maar lastig, hoewel het daarna wel prettig bijkomen is op de bank van het eten.quote:Die dip krijgt toch iedereen wel? ik ga straks ook een tijdje op de bank liggen hoor
Ik eet ze morgen, kipspareribsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, gaar dit keer denk ik toch welMaar kluiven aan vlees vind ik toch iets oers hebben
Een biefstuk eet ik soms wel bloederig trouwens. Maar dan moet het wel mals vlees zijn. En dan niet helemaal rauw natuurlijk. Alleen broodbeleg eet ik rauw
Het is gewoon heel lekker hoor, liggen op de bank. Zodra ik ruimte heb ga ik ook een fatsoenlijke bank kopen, waar ik zo ongeveer 2 keer op kan.quote:Inderdaad heeft iedereen die dip denk ik. Maar ik vind dat maar lastig, hoewel het daarna wel prettig bijkomen is op de bank van het eten.
-
Ga je film kijken straks? Of televisie?
Hallo en hoi in de langere versie danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef dolle_hond het volgende:
korte hallo en hoi
okidokiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hallo en hoi in de langere versie dan
ach, het vulde iigquote:
nee hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is toch niet echt overtuigend hoor
Kip-nuggits of is dat weer wat anders? Ik eet in de zomer vaker kippen-boutjes op de barbecue. Ook erg lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik eet ze morgen, kipspareribsGewoon heel erg lekker ja. Maar moet wel gaar zijn hoor
Een fatsoenlijke bank is ultiemquote:Het is gewoon heel lekker hoor, liggen op de bank. Zodra ik ruimte heb ga ik ook een fatsoenlijke bank kopen, waar ik zo ongeveer 2 keer op kan.
Geen idee wat ik ga kijken, val toch wel in slaap over het algemeen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zei die frigide vrouw ook over haar vriend
*quote en post doetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:55 schreef D.Rose het volgende:
*post plaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |