dat weet ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Die hééft een mol, hij is geen mol (toch
).
als dat in zou houden dat ik graag al tunnelgravend door de aarde kruip, dan niet neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Die hééft een mol, hij is geen mol (toch
).
Ja, prima eigenlijkquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijkWas wel zwaar natuurlijk, maar alles ging heel goed gelukkig. Erg positief afgesloten
mooie dienst? ook nog met kerk enzo? of alleen bij de begraafplaats?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijkWas wel zwaar natuurlijk, maar alles ging heel goed gelukkig. Erg positief afgesloten
je icoon is weg!quote:
dit is de lounge hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef webspider het volgende:
Kom er net achter dat de GC-SC weer leeft
Gefeli
Nee, volle bak. Vanaf het uitvaartcentrum, waar ik het sluiten van de kist aan me voorbij heb laten gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
mooie dienst? ook nog met kerk enzo? of alleen bij de begraafplaats?
lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, volle bak. Vanaf het uitvaartcentrum, waar ik het sluiten van de kist aan me voorbij heb laten gaanwaar de 6 kleindochters de kist naar buiten gereden hebben, en mijn neven en ik de kist naar en in de auto gedragen hebben. Toen een rit naar zijn geboortedorpje, 30 km verderop, waar nichtjes hem de kerk in gereden hebben. Mooie dienst, wat gebed, veel gezang, wat schriftlezing, en een neef&nicht die samen nog wat zeiden, een praatje van mijn pa, en toen heb ik opa met mijn neven naar het graf gereden en is hij aan de zeeklei toevertrouwd
Zwaar, maar mooi
dat is ook de reden dan mijn oma geen graf of steen ofzo wilde. anders moest je er iedere keer heen om het te onderhouden. dit is beter zo. gewoon de herinneringenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Wij gan nooit naar het graf van mijn opa eigenlijk. We hebben een foto in de kamer en nog belangrijker de gedachtes ana hem
wie wat waar?quote:
Ik denk eigenlijk nooit aan wijlen mn grootoudersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is ook de reden dan mijn oma geen graf of steen ofzo wilde. anders moest je er iedere keer heen om het te onderhouden. dit is beter zo. gewoon de herinneringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |