Weet je wat ik me bij jou altijd afvraag.quote:
helaas ontbeer jij beidenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:08 schreef Dromenvanger het volgende:
wat is er zo leuk aan hoge postaantallen? Ik vind kwaliteit beter
Ik kijk naar kwaliteit en van mijn part naar de inhoud.
Iemand met 90,000 berichten heeft eigenlijk minder gepost dan iemand die 10,000 inhoudelijke berichten plaatst. Zeker als die 10,000 inhoudelijke berichten veel tekst bevatten.
Zouden ze eigenlijk een aparte teller voor moeten maken. Een teller voor kwaliteits-postings en dat het aantal letters wordt bijgehouden
Zal ik eens in feedback opofferen. Een teller voor kwaliteitsposting en een teller voor baggerEn dat het getal bagger dan heel klein geschreven wordt. En kwaliteit staat er met vet gedrukte getallen.
dat doet niemandquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik begrijp jou manier van posten nooit zo goed
Dat is jou meningquote:
Als hij gelukkig is maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat doet niemand
Ach, zolang ie maar gelukkig is, toch?
Duidelijkheid jah. Maar goed. Ik ben voorstander van de pulp fiction aanpak. Gesprekken voeren op hoger niveau.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:13 schreef es70 het volgende:
Ik vind dolle_ meestal duidelijker dan jou... If you don't mind.
Volgens mij doet hij dat niet, maar maak jij dat er vanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
.
Maar hij moet niet met de illusie gaan lopen dat hij meer voorstelt met zijn hoge aantallen berichten
Waar heb je het idee vandaan dat hij dat denktquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is maakt het niet uit.
Maar hij moet niet met de illusie gaan lopen dat hij meer voorstelt met zijn hoge aantallen berichten
Want dat is niet zo
Waarom loopt hij anders continu zijn postaantallen op te krikken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar heb je het idee vandaan dat hij dat denkt.
Iedereen die post krikt zijn postaantallen op, de manier waarop maakt daar geen reet in uit. Je kan van jezelf denken dat je kwalitatief hoogstaande posts plaatst, terwijl het gros van de users denkt dat het bagger is...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom loopt hij anders continu zijn postaantallen op te krikken?
Volgens mij is de enige reden dat hij op fok! zit dat hij veel postaantallen wilt halen. De inhoud van de berichten boeit hem geen ene reet volgens mij. Laat staan kwaliteit.
ik ga hier maar niet op in.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom loopt hij anders continu zijn postaantallen op te krikken?
Volgens mij is de enige reden dat hij op fok! zit dat hij hoge postaantallen wilt halen. De inhoud van de berichten boeit hem geen ene reet volgens mij. Laat staan kwaliteit.
Zet me dus tot denken aan ook
Bagger?
Maar ik ga maar weer. Misschien hoor ik niet thuis in slowchat en nog meer. Dan zoek ik zelf wel de andere juiste topics opTopics met kwaliteit dus.
Kwaliteit draait alles om. Overal.
quote:
Wie is de molquote:
ah!quote:
quote:
dat weet ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Die hééft een mol, hij is geen mol (toch
).
als dat in zou houden dat ik graag al tunnelgravend door de aarde kruip, dan niet neequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Die hééft een mol, hij is geen mol (toch
).
Ja, prima eigenlijkquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijkWas wel zwaar natuurlijk, maar alles ging heel goed gelukkig. Erg positief afgesloten
mooie dienst? ook nog met kerk enzo? of alleen bij de begraafplaats?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijkWas wel zwaar natuurlijk, maar alles ging heel goed gelukkig. Erg positief afgesloten
je icoon is weg!quote:
dit is de lounge hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef webspider het volgende:
Kom er net achter dat de GC-SC weer leeft
Gefeli
Nee, volle bak. Vanaf het uitvaartcentrum, waar ik het sluiten van de kist aan me voorbij heb laten gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
mooie dienst? ook nog met kerk enzo? of alleen bij de begraafplaats?
lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, volle bak. Vanaf het uitvaartcentrum, waar ik het sluiten van de kist aan me voorbij heb laten gaanwaar de 6 kleindochters de kist naar buiten gereden hebben, en mijn neven en ik de kist naar en in de auto gedragen hebben. Toen een rit naar zijn geboortedorpje, 30 km verderop, waar nichtjes hem de kerk in gereden hebben. Mooie dienst, wat gebed, veel gezang, wat schriftlezing, en een neef&nicht die samen nog wat zeiden, een praatje van mijn pa, en toen heb ik opa met mijn neven naar het graf gereden en is hij aan de zeeklei toevertrouwd
Zwaar, maar mooi
dat is ook de reden dan mijn oma geen graf of steen ofzo wilde. anders moest je er iedere keer heen om het te onderhouden. dit is beter zo. gewoon de herinneringenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Wij gan nooit naar het graf van mijn opa eigenlijk. We hebben een foto in de kamer en nog belangrijker de gedachtes ana hem
wie wat waar?quote:
Ik denk eigenlijk nooit aan wijlen mn grootoudersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is ook de reden dan mijn oma geen graf of steen ofzo wilde. anders moest je er iedere keer heen om het te onderhouden. dit is beter zo. gewoon de herinneringen
Ik merk het ja, ze deden dus een biathlon, de een in een volvo XC90 de ander in een audi groot nogiets.quote:
Ja nou, daar zijn we het dus nog niet over eens.. Mijn ouders willen om vergelijkbare redenen gecremeerd worden, en ik wil wel begraven worden, denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is ook de reden dan mijn oma geen graf of steen ofzo wilde. anders moest je er iedere keer heen om het te onderhouden. dit is beter zo. gewoon de herinneringen
Ik ga dus ook de oven in hoor. De graven van mijn oma's heb ik nooit bezocht. Zelfs de nis waar mijn vaders as staat (stond) ben ik nooit geweest.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, daar zijn we het dus nog niet over eens.. Mijn ouders willen om vergelijkbare redenen gecremeerd worden, en ik wil wel begraven worden, denk ik
Ik weet het nog niet. maar zelf heb ik de behoefte niet om naar een begraafplaats te gaan en dat geldt ook voor mijn ouders, ik vind er niks.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, daar zijn we het dus nog niet over eens.. Mijn ouders willen om vergelijkbare redenen gecremeerd worden, en ik wil wel begraven worden, denk ik
Mwoa, ik wil gewoon *ergens* zijn. Ik vind het nu al een best onbevredigend idee dat mijn ouders op een bepaald moment fysiek ophouden te bestaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. maar zelf heb ik de behoefte niet om naar een begraafplaats te gaan en dat geldt ook voor mijn ouders, ik vind er niks.
Ik denk ook dat ik voor begraven ga maar inderdaad puur om ergens te zijn. Maar niet om dat mensen dan naar je graf kunnen, want wat zegt een graf nou? maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik wil gewoon *ergens* zijn. Ik vind het nu al een best onbevredigend idee dat mijn ouders op een bepaald moment fysiek ophouden te bestaan
hoewel onvermijdbaar zijn dat toch dingen waar ik liever niet aan wil denkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik wil gewoon *ergens* zijn. Ik vind het nu al een best onbevredigend idee dat mijn ouders op een bepaald moment fysiek ophouden te bestaan
Nee, ik vind het ook geen prettig onderwerp, maar zoiets als dit zet je wel aan het denken....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoewel onvermijdbaar zijn dat toch dingen waar ik liever niet aan wil denken
Minimaal, alleen roeren hoeft niet, koelt zo hard genoeg afquote:
zoals ik al zei, ik wil het liever niet, maar ik doe het uiteraard wel eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook geen prettig onderwerp, maar zoiets als dit zet je wel aan het denken....
ditoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen, ben erg moe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |