Ik merk het ja, ze deden dus een biathlon, de een in een volvo XC90 de ander in een audi groot nogiets.quote:
Ja nou, daar zijn we het dus nog niet over eens.. Mijn ouders willen om vergelijkbare redenen gecremeerd worden, en ik wil wel begraven worden, denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is ook de reden dan mijn oma geen graf of steen ofzo wilde. anders moest je er iedere keer heen om het te onderhouden. dit is beter zo. gewoon de herinneringen
Ik ga dus ook de oven in hoor. De graven van mijn oma's heb ik nooit bezocht. Zelfs de nis waar mijn vaders as staat (stond) ben ik nooit geweest.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, daar zijn we het dus nog niet over eens.. Mijn ouders willen om vergelijkbare redenen gecremeerd worden, en ik wil wel begraven worden, denk ik
Ik weet het nog niet. maar zelf heb ik de behoefte niet om naar een begraafplaats te gaan en dat geldt ook voor mijn ouders, ik vind er niks.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou, daar zijn we het dus nog niet over eens.. Mijn ouders willen om vergelijkbare redenen gecremeerd worden, en ik wil wel begraven worden, denk ik
Mwoa, ik wil gewoon *ergens* zijn. Ik vind het nu al een best onbevredigend idee dat mijn ouders op een bepaald moment fysiek ophouden te bestaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. maar zelf heb ik de behoefte niet om naar een begraafplaats te gaan en dat geldt ook voor mijn ouders, ik vind er niks.
Ik denk ook dat ik voor begraven ga maar inderdaad puur om ergens te zijn. Maar niet om dat mensen dan naar je graf kunnen, want wat zegt een graf nou? maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik wil gewoon *ergens* zijn. Ik vind het nu al een best onbevredigend idee dat mijn ouders op een bepaald moment fysiek ophouden te bestaan
hoewel onvermijdbaar zijn dat toch dingen waar ik liever niet aan wil denkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik wil gewoon *ergens* zijn. Ik vind het nu al een best onbevredigend idee dat mijn ouders op een bepaald moment fysiek ophouden te bestaan
Nee, ik vind het ook geen prettig onderwerp, maar zoiets als dit zet je wel aan het denken....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hoewel onvermijdbaar zijn dat toch dingen waar ik liever niet aan wil denken
Minimaal, alleen roeren hoeft niet, koelt zo hard genoeg afquote:
zoals ik al zei, ik wil het liever niet, maar ik doe het uiteraard wel eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook geen prettig onderwerp, maar zoiets als dit zet je wel aan het denken....
ditoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen, ben erg moe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |