Vreselijk foute film overigens. Ik ging met een vriend naar de bios toe en we waren ook de enige twee bezoekers.quote:
dat was ook de beste hint he, dat "schandalig slechte film"quote:Op maandag 13 maart 2006 17:00 schreef Mike het volgende:
Vreselijk foute film overigens. Ik ging met een vriend naar de bios toe en we waren ook de enige twee bezoekers.
Zo dan! ik herinner me de serie wel, maar was hem helemaal vergeten. nooooiit meer aan gedacht! Maar weet helaas niet meer hoe het heet, sorry...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:23 schreef stroopje het volgende:
Amerikaanse serie jaren 90 denk ik
Een man met een soort zak-horloge kan daarmee tijdreizen , ontmoet een jongen gaat met hem reizen door de tijd
iemand een idee?
Dank.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef Mark het volgende:
Enter the Dragon is denk ik wel de klassieker => http://amazon.imdb.com/title/tt0070034/
En wellicht Bruce tegen Chuck Norris in Way of the Dragon => http://amazon.imdb.com/title/tt0068935/
Quantum Leapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:23 schreef stroopje het volgende:
Amerikaanse serie jaren 90 denk ik
Een man met een soort zak-horloge kan daarmee tijdreizen , ontmoet een jongen gaat met hem reizen door de tijd
iemand een idee?
Dit is het inderdaad! was best een geinige serie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef Sasandra het volgende:
Voyagers
Ouder dan je denkt, namelijk uit begin jaren tachtig.![]()
Wild Palms dus, met James Belushiquote:Op zondag 19 maart 2006 23:59 schreef gnoord het volgende:
Ik denk ongeveer 10 jaar geleden was er een tv serie van een stuk of 10 (?) afleveringen. Het ging over een organisatie die holografische tv uitzendingen ging aanbieden. Als ik me goed herinner was het ook nodig om drugs te gebruiken om het allemaal goed te beleven. Ik zie een zwembad voor me met palmbomen ernaast. In de naam van de serie zat dacht ik één van deze woorden: palm, spring, beach. Zoiets. Wie kent deze serie? Via Google kom ik niet verder...
o ja, tnx!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:01 schreef Mark het volgende:
Was dat niet "Ik weet het beter"?
ja dat is hem..............bedanktquote:
Mulholland Drivequote:Op woensdag 22 maart 2006 11:04 schreef Sasandra het volgende:
Een scene uit een (volgens mij) tamelijk bekende film. Het lukt me alleen niet om de juiste titel bij deze scene te vinden.
In een kantoor schiet een (blonde, bebrilde ) man iemand dood. Hij wil het op zelfmoord laten lijken en duwt de dode man het pistool in zijn hand. Dan laat hij het pistool nog een keer afgaan, gericht op de muur. Hij hoort een gil. Gaat kijken in de aangrenzende kamer. Ziet een dikke vrouw, die zegt : "Something bit me", Er ontstaat een worsteling. Terwijl hij de vrouw over de gang naar het eerste kantoor sleept, ziet hij opeens een schoonmaker met een stofzuiger. Hij roept dat hij hulp nodig heeft, omdat de vrouw onwel is geworden. De schoonmaker komt uiteindelijk kijken. De vrouw en de schoonmaker worden allebei doodgeschoten. Scene eindigt volgens mij met shot op de stofzuiger. Uit welke film?
Bedanktquote:
Yesquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:10 schreef milagro het volgende:
Sammy's Super T-Shirt
Is het deze misschien?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef foktastic het volgende:
ik zag een tijdje geleden een amerikaanse martelfim. Het begint in het heden, een groep mensen worden in een woonkamer vastgebonden aan stoelen en een voor een afgemaakt door een sadistische moordenaar (een van hen krijgt meerdere malen een bijl tegen z'n hoofd tot ie doodgaat, ander krijgt een naald in z'n slagader in z'n nek waardoor hij later doodbloed enz.).
Het tweede deel van de film speelt zich in het middel eeuwen af. Een verliefde stel probeert te ontkomen aan een groep fanatieke gelovigen (spaanse inquisitie volgens mij) die mensen op verschrikkelijke wijze martelt en vermoordt, hierdoor willen ze achter een geheim komen (onstervelijkheid?) die het verliefde stel met zich draagt.
Zeker niet voor iedereen geschikt, maar misschien weet iemand de titel?
Da's Daniel Sternquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:44 schreef satecl het volgende:
een film.// kinder/avontuur
over een kamp in het bos die dan perongeluk een andere leider meegaat, een crimineel als ik het goed had
die leider was dacht ik die 'boef' uit Home Alone, met die baard....??
dat is hem, bedankt!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Is het deze misschien?
Beyond the Limits (2003)
Hostelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef nostra het volgende:
Film over een ontvoerder(s) die mensen opsluit en vervolgens tegen betalingen derden laat doen met de ontvoerden wat ze maar willen.
Was die niet van Veilig Verkeer Nederland?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:28 schreef snowfalcony het volgende:
geen programma maar een oude reclame.
Van welke firma was ook alweer die reclame van het jongetje en het meisje op de hei met een vlieger, waarbij het jongetje wordt aangereden door een auto? (met muziek van george michael - cowboys and angels dacht ik)
jaquote:Op zondag 26 maart 2006 12:12 schreef victorinox het volgende:
Was die niet van Veilig Verkeer Nederland?
Thanks!quote:
En hoe heet die show waarin dit fragment voorkwamquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een naam van een Amerikaans comedian, iemand die heerlijk cynische kritiek er op had dat bekende mensen zich zo lieten uitwonen om reclame te maken voor Pepsi, Coca-Cola enzovoorts. Vorig jaar of 2 jaar geleden uitgezonden bij een aflevering van Zomergasten.
Had ik gezien inderdaad, er staat alleen niet bij uit welke show het kwam. En alle streams zijn ook down.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:36 schreef Posdnous het volgende:
Geen idee, maar hier staat meer info:
http://www.vpro.nl/progra(...)9505/items/18630920/
De Familie Sanders (check dit topic voor meer info)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:47 schreef Gi1337 het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar foto's en de naam een animatieserie.
Gaat over een jonge die samen met zijn kleine witte hondje (niet kuifje) met een raket naar andere planeten gaat. Hier maakt hij allemaal rare dingen mee... Zijn Familie is ook heel raar. En de buurman is de slechterik. Ik geloof dat ze Sanders heette ofzoiets..
Relentlessquote:Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef pberends het volgende:
[..]
En hoe heet die show waarin dit fragment voorkwam?
Drugs Have Done Good Thingsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een naam van een Amerikaans comedian, iemand die heerlijk cynische kritiek er op had dat bekende mensen zich zo lieten uitwonen om reclame te maken voor Pepsi, Coca-Cola enzovoorts. Vorig jaar of 2 jaar geleden uitgezonden bij een aflevering van Zomergasten.
Ik heb niet het idee dat dit de goede film is als ik de beschrijving lees. Zij kan niets zeggen in plaats niets horen. Het vervelende is wel dat ik de film zelf dus nooit gezien heb.quote:
Ik wil je heeeeeeeeeeel erg bedankenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
The Power Team
Captain N: The Game Masterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
Hey mensen,
ik zoek de naam en eventuele pics van een tekenfilm serie van vroeger. Aan het begin kwam er iemand de set oplopen ( real life actor ) die dan ging vertellen wat er allemaal ging gebeuren. Volgens mij had het met videogames te maken.
Wat ik me nog herinner is dat er een tomaat achtig figuurtje in speelde, en een he-man gastje met een bijl.
Iemand enig idee?
Thx
Nu ik plaatjes zie, kom ik erachter dat Captain N iets anders is als The Power Team.quote:
Is je tv niet gewoon kapot?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef sennetijdeman het volgende:
Kenmerk van de film is dat er door de hele film een lange bromtoon te horen is.
Kan iemand mij helpen????
Volgens mij is die nog pas in Film-trivia geweest, zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef sennetijdeman het volgende:
Ik zoek een titel van een film. Ik dacht zelf dat het woordje eye erin voor kwam
De film:
Het gaat over een paas mensen die zich via internet inschrijven om in een huis te verblijven dat in het bos staat. In dit huis staan allerlei cameras waardoor je alles kan zien. Uiteraard gaan er mensen dood (het is een horror haha)
1 van de jongens komt erachter (via internet) dat ze worden bekenen enzo en wie de volgende is om dood te gaan (dacht ik).
My Little Eye?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef sennetijdeman het volgende:
Ik zoek een titel van een film. Ik dacht zelf dat het woordje eye erin voor kwam
De film:
Het gaat over een paas mensen die zich via internet inschrijven om in een huis te verblijven dat in het bos staat. In dit huis staan allerlei cameras waardoor je alles kan zien. Uiteraard gaan er mensen dood (het is een horror haha)
1 van de jongens komt erachter (via internet) dat ze worden bekenen enzo en wie de volgende is om dood te gaan (dacht ik).
"Le Petit Prince"?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:20 schreef cobain94 het volgende:
Ik ben op zoek naar een avonturenfilm/drama?(jaren60/70?). Over een jongetje dat door een vliegtuigcrash in de jungle/woestijn terecht komt en op zoek gaat naar de bewoonde wereld.En daarbij allerlei avonturen beleefd.(in de gehele film word niet gesproken als ik mij niet vergis)Is destijds uitgezonden bij rtl-veronique.
BVD.
Four Dogs Playing Pokerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:28 schreef Serinde het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin 4 jongelui een schuld hebben van 1 miljoen dollar. Ze sluiten allemaal een levensverzekering af en trekken lootjes om te kijken wie 1 van de anderen moet vermoorden, ze maken dat niet aan elkaar bekend.
Heb al op IMDB gezocht maar weet niet meer waneer de film uit is gekomen en ook niet meer wie er nou de hoofdrollen speelden![]()
Ik heb deze film ook gezien, heeeel lang geleden, waarschijnlijk 60'er jaren. Ik weet nog dat hij een struisvogelei stal, genoeg eten voor een week of zo.quote:
The World's Greatest Ahtletequote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik lang geleden als kind ooit eens in de bios heb gezien. Film gaat over een een soort Tarzan-figuur (geen animatie dus) met lange blonde haren, die heel hard kon rennen. Zijn naam was iets van Xanda/Sanadu of zoiets.
Iik dacht dat doordat ie zo hard kon rennen ie allerlei hardloopwedstrijden in de bewoonde wereld won, maar dat weet ik niet zeker.
Nou, wie hier iets van kan bakken......![]()
er komt geen struisvogelei voor in Le Petit Princequote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Muzzie het volgende:
Ik heb deze film ook gezien, heeeel lang geleden, waarschijnlijk 60'er jaren. Ik weet nog dat hij een struisvogelei stal, genoeg eten voor een week of zo.![]()
Zoobilee Zooquote:Op woensdag 5 april 2006 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een serie van een jaar of 15 geleden denk ik. Ik heb het liedje in mijn hoofd, en ook vaag iets hoe het eruit zag, maar ik kan er niet op komen.
Het was een serie met geloof ik poppen, of mensen in poppen. Ik geloof zelfs dat het dieren poppen waren ofzo, maar dat weet ik niet zeker.
Anyways, het openings liedje ging als volgt:
Zippediedodah, zippediedee, my oh my what a wonderful day, zippediedodah, zippediedee
Iemand enig idee?
quote:
haalt 2 dingen door elkaarquote:Op woensdag 5 april 2006 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een serie van een jaar of 15 geleden denk ik. Ik heb het liedje in mijn hoofd, en ook vaag iets hoe het eruit zag, maar ik kan er niet op komen.
Het was een serie met geloof ik poppen, of mensen in poppen. Ik geloof zelfs dat het dieren poppen waren ofzo, maar dat weet ik niet zeker.
Anyways, het openings liedje ging als volgt:
Zippediedodah, zippediedee, my oh my what a wonderful day, zippediedodah, zippediedee
Iemand enig idee?
- het liedje is van Song of the Southquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja klopt inderdaad, maar de liedjes lijken een beetje op elkaar,
Waar is dat liedje eigenlijk van? Wizard of Oz?
Wat is er mis met Zoobilee zoo?
het is een feelgoed oldtime Disney film met film en tekenfilm door elkaar heen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hmm Song of the south zegt me eigenlijk niks. Vreemd dat imdat liedje wel ken. Is het wat of hoef ik die film niet te kijken?
mwah.... SotS is niet Disney's beste hoor...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
al een skijken of ik er aan kan komen. Ben wel benieuwd eigenlijk plaatjes zien er oke uit. Geeft mij hetzelfde gevoel als de originele (en beste) Sjakie en de chocoladefabriek film.
Fantastisch!!!! Diepquote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The World's Greatest Ahtlete
Valt me nu op dat ik die heb gezien.
Het probleem is met Song of the South dat Disney 'm niet meer uit wil brengen. Er is dus bv geen versie van op dvd. SotS wordt achteraf door Disney zelf gezien als racistisch.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zal eens kijken of ik er aan kan komen. Ben wel benieuwd eigenlijk plaatjes zien er oke uit. Geeft mij hetzelfde gevoel als de originele (en beste) Sjakie en de chocoladefabriek film.
Niet zo vreemd dat je dat liedje wel kent hoor. Ik ken het ook, maar ik heb de film nooit gezien. Het nummer is ook gewoon door diverse artiesten opgenomen. Ik ken het omdat het op een oude LP van Doris Day staat die mijn vader heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hmm Song of the south zegt me eigenlijk niks. Vreemd dat imdat liedje wel ken. Is het wat of hoef ik die film niet te kijken?
Ik kende het zelf ook niet van de film. Het nummer wordt gewoon vaak gebruikt bij reclames, programma's etc over Disney.quote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat je dat liedje wel kent hoor. Ik ken het ook, maar ik heb de film nooit gezien. Het nummer is ook gewoon door diverse artiesten opgenomen. Ik ken het omdat het op een oude LP van Doris Day staat die mijn vader heeft.
quote:Op zondag 9 april 2006 14:20 schreef wolfling het volgende:
zit dat zippadeedooaaa liedje ook in jungle book?
MTV moviefacts ging gisteren over: http://www.imdb.com/title/tt0332047/quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hey allemaal,
Ik zag vandaag op MTV moviefacts een stuk uit een leuke film. Helaas zeiden ze de naam niet meer na afloop en begon de reclame, dus heb ik dat niet meer kunnen meekrijgen.
Er kwam een heel leuk lied in voor. Heel veel BNN-ers speelden erin en twee mensen werden verliefd. Een man, en een blond meisje dat veel weghad van dat blonde meisje dta ook speelde in het Schnitzelparadijs. De man hield meer van acteren, maar zong voor haar in een overvol stadion waarin hij haar de liefde verklaarde.
Iemand al een idee waar ik het over heb? Ik vond de film heel leuk (en vooral het liedje dat ik echt wil downloaden).![]()
De film die ik zoek is met Nederlandse BNN-ersquote:Op maandag 10 april 2006 09:29 schreef Patch het volgende:
[..]
MTV moviefacts ging gisteren over: http://www.imdb.com/title/tt0332047/
Dat moet een nieuwe film geweest zijn, toch?quote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
De film die ik zoek is met Nederlandse BNN-ers. Nog steeds niet gevonden
![]()
Iemand een idee over welke film het gaat?quote:Don't say goodbye
Let accusations fly
Like in that movie
You know the one where Martin Sheen
Waves his arm to the girl on the street
Ik weet wel dat z'n linkerarm een stuk korter is dan z'n rechterarm...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:03 schreef Woodpecker het volgende:
dEUS heeft een heel mooi liedje, Nothing Really Ends, met de volgende tekst
[..]
Iemand een idee over welke film het gaat?
Dank je. Dat wou ik eigenlijk ook altijd al weten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gaat over Badlands, waar hij naar Spacek zwaait.
haha dat van dat geheugen zou best kunnenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:16 schreef milagro het volgende:
het lijkt op de film Contact, met Jodie Foster, alleen je geheugen laat je qua verhaal een beetje in de steek dan
* Batman2k doet een gok en zegt Johan.. http://videoland.nl/?m=more&id=2D2A474C54595F575F53quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hey allemaal,
Ik zag vandaag op MTV moviefacts een stuk uit een leuke film. Helaas zeiden ze de naam niet meer na afloop en begon de reclame, dus heb ik dat niet meer kunnen meekrijgen.
Er kwam een heel leuk lied in voor. Heel veel BNN-ers speelden erin en twee mensen werden verliefd. Een man, en een blond meisje dat veel weghad van dat blonde meisje dta ook speelde in het Schnitzelparadijs. De man hield meer van acteren, maar zong voor haar in een overvol stadion waarin hij haar de liefde verklaarde.
Iemand al een idee waar ik het over heb? Ik vond de film heel leuk (en vooral het liedje dat ik echt wil downloaden).![]()
Is het niet gewoon The Time Machine?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef cathrine het volgende:
hi, ook ik ben op zoek naar de titel van een film met het thema tijdreizen.
Het heeft niks met tijdreizen te maken en de film is gewoon Contact.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:56 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Is het niet gewoon The Time Machine?
JAA dat is hem!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:15 schreef Batman2k het volgende:
[..]
* Batman2k doet een gok en zegt Johan.. http://videoland.nl/?m=more&id=2D2A474C54595F575F53
Papillonquote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef mrbombastic het volgende:
Ik heb een stukje in mijn hoofd zitten, maar ik weet niet uit welke film het komt en of ik het nog goed onthouden heb. Volgens mij kwam het stukje uit het einde van de film.
Je ziet een paar mannen (in de film een stuk ouder geworden op dat moment) op een eiland leven. Ieder heeft er zo zijn eigen huisje. Op een gegeven moment besluit 1 van die mannen met een vlot er van door te gaan naar t vasteland.
Jouw baan, mijn baanquote:Op donderdag 13 april 2006 17:32 schreef Disorder het volgende:
Ben op zoek naar de titel van de Nederlandstalige versie van het programma wat, geloof ik, vorig jaar te zien was. Het ging onder andere over een rock 'n roll type (totaal niet fit dus), die ze in een week tijd om moesten scholen tot een professionele voetbalcoach. Aan het einde van de rit probeerde hij zich tijdens een test als een échte coach te laten zien. De jury moest raden wie de 'faker' was.
Wat was de titel van dit programma?
dat is hem denk ik niet... volgens mij bedoeld hij eentje die wat ouder isquote:Op vrijdag 14 april 2006 05:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jouw baan, mijn baan
http://www.rtl.nl/programma/jouwbaanmijnbaan/
Klinkt als Minivoetbal, wat ze vroeger bij de NCRV hadden, maar dat was dus niet met Jack van Gelder.quote:Op zondag 16 april 2006 06:56 schreef TLC het volgende:
Programma met Jack van Gelder.
Indoorvoetbal met verschillende teams die op een klein veld tegen elkaar moesten spelen.
Leuk programma destijds, maar ben de titel kwijt![]()
Het was ook een jaar of tien geleden een paar seizoenen tijdens de winterstop van de competitie, dus met eredivisievoetballers, volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Klinkt als Minivoetbal, wat ze vroeger bij de NCRV hadden, maar dat was dus niet met Jack van Gelder.
Toy Soldiers?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:05 schreef Nesle het volgende:
hayaa
Ik zoek een film die al een paar keer op tv is geweest.
Maar kan niet meer op de naam komen.
Het gaat over een paar jongens die op een jongensschool zitten. En de ene jongen is de zoon van een bekende maffiaman. Dan gijzelen criminelen die school. En wordt die jongen vermoordt. Zijn vrienden proberen dan de politie etc te waarschuwen door oa een geel vliegtuigje. Er was 1 jongen die ging ontsnappen om de politie te waarschuwen.
Iemand een ideeee?
Nope, het is een redelijk moderne film.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:13 schreef Batman2k het volgende:
the shining?
Amityville Horror? (al dan niet de remake)quote:Op woensdag 19 april 2006 18:09 schreef yootje het volgende:
Ik zoek de titel van een film, een horror/thriller, waarbij het gaat om een gezin dat in een nieuw huis woont, echter, de oude bewoners van het huis hadden kinderen mishandeld geloof ik, en de vader van het gezin was geloof ik 1 van de slachtoffers en werd langzaam gek, werd ook gewelddadig geloof ik. Iemand een idee?
Was dat zo'n film met als idee 'als een buitenlander hier zo komen, wat zou hem dan opvallen'? Volgens mij moesten wij ook zo iets kijken, maar is al lang geleden.quote:Op zondag 23 april 2006 23:50 schreef nietzman het volgende:
En ik weet het zowaar nog vager te brengen.
Een jaar of acht geleden (Heerlijk ruwe schatting!) overleed er een Nederlandse film/documentairemaker waarna er op een avond op de publieke omroep in het teken van zijn films werd gezet. (In ieder geval werden er een of twee van zijn films uitgezonden.) En dit waren dan documentaires over het leven in Nederland, voor zover ik me kan herinneren in een wat komischere vorm. (We moesten dezelfde film ook eens in een Biologieles kijken.)
Iemand het flauwste benul?
Weet je toevallig of het om een in het algemeen vaak gedraaide film tijdens biologielessen gaat? Ik ken iemand die biologieleraar is en ik weet dat er wel wat films vrij populair zijnquote:Op zondag 23 april 2006 23:58 schreef nietzman het volgende:
Dat zou best kunnen, maar ik moet zeggen dat me er ook niet zoveel meer van bijstaat. De films zelf zullen uit de jaren zestig/zeventig/tachtig komen, om het zoekveld nog even ietsjes breder te maken..
Daar ben ik compleet clueless over.quote:Op maandag 24 april 2006 00:01 schreef De_Hertog het volgende:
Weet je toevallig of het om een in het algemeen vaak gedraaide film tijdens biologielessen gaat? Ik ken iemand die biologieleraar is en ik weet dat er wel wat films vrij populair zijn
Dan zal ik eerst "Ik zoek de naam van mijn oude meester/leraar/docent deel 1" moeten openen.quote:Je oude biologieleraar vragen is zeker geen optie meer?
Misschien kun je dat dan weer vinden bij je oude school of in oude agenda's. Of komt dan 'ik zoek mijn oude agenda deel 1'?quote:Op maandag 24 april 2006 00:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar ben ik compleet clueless over.
[..]
Dan zal ik eerst "Ik zoek de naam van mijn oude meester/leraar/docent deel 1" moeten openen.
quote:Op maandag 24 april 2006 00:11 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe dan ook, ik zal eens kijken morgen
Of niet.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kennen jullieen tv serie character (ik geloof een tekenfilmfiguur) die iets van 'boudgie' heet. Je spreekt het BTW uit als Boedgjie...
Doet nog het meest aan een van de Predator-films denkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:39 schreef djked het volgende:
Ik zoek een thriller/horror film waarbij de "moordenaar"zich telkens aanpaste aan de kleur van de muren en zich daartegen ook verstopte en zo ongezien telkens mensen proberen te vermoorden, die film heb ik ooit een keer in zwitserland op de tv gezien in 1996 altijd al willen weten welke film dat nou was...
Dat is hem niet.. helaasquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Doet nog het meest aan een van de Predator-films denken
misschien the shadow? ben vergeten waar die over gingquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:39 schreef djked het volgende:
waarbij de "moordenaar"zich telkens aanpaste aan de kleur van de muren en zich daartegen ook verstopte
Thank youquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef Posdnous het volgende:
Get a Life met Chris Elliott.
dat zou best eens kunnen thanks..!quote:
Dark Angel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:06 schreef RuiDaSilva het volgende:
Eind jaren 90 was er een serie met een man in een rolstoel en een vrouw die heel goed karate kon en achterna gezeten werd door een syndicaat. Hoe heet deze serie ook al weer ?!
Dat ik daar niet op kon komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook het liedje newborn van muse komt erin voorQuickpar fo shizzle
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:38 schreef Del_Toro het volgende:
zoek een franse/belgische horrorfilm waarinHaute Tension ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook het liedje newborn van muse komt erin voorStansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Doet mij heel erg denken aan een scène tussen Cain en Hobb in RoboCop 2 waarin een corrupte agent een 'standje' krijgt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:59 schreef Skinkie het volgende:
Ik zit de Passion of Christ te kijken en zag hoe de hoge priesters bij het geselen wegliepen. Dat doet me eigenlijk denken aan een andere film/serie.
Ik ben op zoek naar een film/serie waar waarschijnlijk een jongen iets had gedaan en dat moest afgemaakt worden door iemand anders. Echter de jongen vond dit niet leuk om te zien en wendde zijn hoofd af, waarna er iets werd gedaan als zijn hoofd vast pakken en 'blijf kijken en zie wat je hebt gedaan'.
Fatherland?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:39 schreef Powderfinger het volgende:
ik heb jaren geleden een film gezien over adolf hitler. in de film was hitler hoog bejaard en werd hij ontmaskerd door een journalist. na vijf dagen van interviews schoot de journalist hitler uiteindelijk dood. iemand een idee wat de titel van deze film is? zou hem wel weer eens willen zien.
nee die film is het niet (wel een goede film overigens). de film die ik bedoel is veel meer low budget; overgrote deel van de film speelt zich af in het appartement van een licht demente hitler.quote:
Naked van Mike Leigh, met memorabele rol van David Thewlis.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:21 schreef Lkw het volgende:
Hoi,
Ik zoek me wezenloos naar een film die ik ooit 2 keer voor de helft op tv heb gezien, maar heel graag een keer in z'n geheel zou bekijken.
Het is niet een heel nieuwe film (ik denk van rond 1990 of zo) en hij speelt zich af in - dacht ik - Londen. Daar wonen een paar studenten in een groot Victoriaans huis. Studenten uit de provincie.
Een van die studenten is een nogal psychologisch ingestelde jongen die erg interessante taal uitslaat. Zo heeft hij bijv. tijdens een nachtelijke zwerftocht een langdurig en intrigerend gesprek met een bewaker, ergens in de stad. Dat speelt zich af in een bedrijfsgebouw en die bewaker blijkt vaak stiekem 's nachts te gluren naar een vrouw die aan de overkant woont.
Verder gaat die student diezelfde nacht nog met een straatveger mee (krijgt ook een lift van die straatveger) en wordt hij ook nog een keer enorm in elkaar geslagen.
Ergens verderop in de film worden een paar van zijn huisgenoten (2 meisjes) ook nog een soort van gegijzeld door een seksmaniak in pak, die ze bedreigt en allerlei orders geeft. Dat gebeurt ook in dat huis (Vicoriaans dus, op een hoek, met statige trap naar de voordeur).
Hm, zoals je merkt heb ik vooral wat flarden onthouden uit deze film. Maar ik ben er erg naar op zoek!!
Ik denk dat het een Britse film is, uit het alternatievere circuit (een echte filmhuis-film).
Iemand enig idee waarover ik het heb? Meldt het dan hier graag!
Zou je erg dankbaar zijn!![]()
Yessssss, dat is 'm!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Naked van Mike Leigh, met memorabele rol van David Thewlis.
Misschien Apt Pupil?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:39 schreef Powderfinger het volgende:
ik heb jaren geleden een film gezien over adolf hitler. in de film was hitler hoog bejaard en werd hij ontmaskerd door een journalist. na vijf dagen van interviews schoot de journalist hitler uiteindelijk dood. iemand een idee wat de titel van deze film is? zou hem wel weer eens willen zien.
Toch wel een minpuntje als iemand een film over Hitler zoekt, denk je niet?quote:Op zondag 30 april 2006 14:25 schreef Muzzie het volgende:
(gaat alleen niet over Hitler)
Rest van het verhaal klopt behoorlijk goed, dus het zou best kunnen. Het kan natuurlijk best zijn dat degene die de film zoekt het zich anders herinnert dan het in de film was, het is per slot alweer een paar jaar geleden dat die persoon de film zag.quote:Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Toch wel een minpuntje als iemand een film over Hitler zoekt, denk je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |