Thanks!quote:
En hoe heet die show waarin dit fragment voorkwamquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een naam van een Amerikaans comedian, iemand die heerlijk cynische kritiek er op had dat bekende mensen zich zo lieten uitwonen om reclame te maken voor Pepsi, Coca-Cola enzovoorts. Vorig jaar of 2 jaar geleden uitgezonden bij een aflevering van Zomergasten.
Had ik gezien inderdaad, er staat alleen niet bij uit welke show het kwam. En alle streams zijn ook down.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:36 schreef Posdnous het volgende:
Geen idee, maar hier staat meer info:
http://www.vpro.nl/progra(...)9505/items/18630920/
De Familie Sanders (check dit topic voor meer info)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:47 schreef Gi1337 het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar foto's en de naam een animatieserie.
Gaat over een jonge die samen met zijn kleine witte hondje (niet kuifje) met een raket naar andere planeten gaat. Hier maakt hij allemaal rare dingen mee... Zijn Familie is ook heel raar. En de buurman is de slechterik. Ik geloof dat ze Sanders heette ofzoiets..
Relentlessquote:Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef pberends het volgende:
[..]
En hoe heet die show waarin dit fragment voorkwam?
Drugs Have Done Good Thingsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een naam van een Amerikaans comedian, iemand die heerlijk cynische kritiek er op had dat bekende mensen zich zo lieten uitwonen om reclame te maken voor Pepsi, Coca-Cola enzovoorts. Vorig jaar of 2 jaar geleden uitgezonden bij een aflevering van Zomergasten.
Ik heb niet het idee dat dit de goede film is als ik de beschrijving lees. Zij kan niets zeggen in plaats niets horen. Het vervelende is wel dat ik de film zelf dus nooit gezien heb.quote:
Ik wil je heeeeeeeeeeel erg bedankenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
The Power Team
Captain N: The Game Masterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
Hey mensen,
ik zoek de naam en eventuele pics van een tekenfilm serie van vroeger. Aan het begin kwam er iemand de set oplopen ( real life actor ) die dan ging vertellen wat er allemaal ging gebeuren. Volgens mij had het met videogames te maken.
Wat ik me nog herinner is dat er een tomaat achtig figuurtje in speelde, en een he-man gastje met een bijl.
Iemand enig idee?
Thx
Nu ik plaatjes zie, kom ik erachter dat Captain N iets anders is als The Power Team.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |