Thanks!quote:
En hoe heet die show waarin dit fragment voorkwamquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een naam van een Amerikaans comedian, iemand die heerlijk cynische kritiek er op had dat bekende mensen zich zo lieten uitwonen om reclame te maken voor Pepsi, Coca-Cola enzovoorts. Vorig jaar of 2 jaar geleden uitgezonden bij een aflevering van Zomergasten.
Had ik gezien inderdaad, er staat alleen niet bij uit welke show het kwam. En alle streams zijn ook down.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:36 schreef Posdnous het volgende:
Geen idee, maar hier staat meer info:
http://www.vpro.nl/progra(...)9505/items/18630920/
De Familie Sanders (check dit topic voor meer info)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:47 schreef Gi1337 het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar foto's en de naam een animatieserie.
Gaat over een jonge die samen met zijn kleine witte hondje (niet kuifje) met een raket naar andere planeten gaat. Hier maakt hij allemaal rare dingen mee... Zijn Familie is ook heel raar. En de buurman is de slechterik. Ik geloof dat ze Sanders heette ofzoiets..
Relentlessquote:Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef pberends het volgende:
[..]
En hoe heet die show waarin dit fragment voorkwam?
Drugs Have Done Good Thingsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een naam van een Amerikaans comedian, iemand die heerlijk cynische kritiek er op had dat bekende mensen zich zo lieten uitwonen om reclame te maken voor Pepsi, Coca-Cola enzovoorts. Vorig jaar of 2 jaar geleden uitgezonden bij een aflevering van Zomergasten.
Ik heb niet het idee dat dit de goede film is als ik de beschrijving lees. Zij kan niets zeggen in plaats niets horen. Het vervelende is wel dat ik de film zelf dus nooit gezien heb.quote:
Ik wil je heeeeeeeeeeel erg bedankenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef milagro het volgende:
The Power Team
Captain N: The Game Masterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef MMaRsu het volgende:
Hey mensen,
ik zoek de naam en eventuele pics van een tekenfilm serie van vroeger. Aan het begin kwam er iemand de set oplopen ( real life actor ) die dan ging vertellen wat er allemaal ging gebeuren. Volgens mij had het met videogames te maken.
Wat ik me nog herinner is dat er een tomaat achtig figuurtje in speelde, en een he-man gastje met een bijl.
Iemand enig idee?
Thx
Nu ik plaatjes zie, kom ik erachter dat Captain N iets anders is als The Power Team.quote:
Is je tv niet gewoon kapot?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef sennetijdeman het volgende:
Kenmerk van de film is dat er door de hele film een lange bromtoon te horen is.
Kan iemand mij helpen????
Volgens mij is die nog pas in Film-trivia geweest, zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef sennetijdeman het volgende:
Ik zoek een titel van een film. Ik dacht zelf dat het woordje eye erin voor kwam
De film:
Het gaat over een paas mensen die zich via internet inschrijven om in een huis te verblijven dat in het bos staat. In dit huis staan allerlei cameras waardoor je alles kan zien. Uiteraard gaan er mensen dood (het is een horror haha)
1 van de jongens komt erachter (via internet) dat ze worden bekenen enzo en wie de volgende is om dood te gaan (dacht ik).
My Little Eye?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef sennetijdeman het volgende:
Ik zoek een titel van een film. Ik dacht zelf dat het woordje eye erin voor kwam
De film:
Het gaat over een paas mensen die zich via internet inschrijven om in een huis te verblijven dat in het bos staat. In dit huis staan allerlei cameras waardoor je alles kan zien. Uiteraard gaan er mensen dood (het is een horror haha)
1 van de jongens komt erachter (via internet) dat ze worden bekenen enzo en wie de volgende is om dood te gaan (dacht ik).
"Le Petit Prince"?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:20 schreef cobain94 het volgende:
Ik ben op zoek naar een avonturenfilm/drama?(jaren60/70?). Over een jongetje dat door een vliegtuigcrash in de jungle/woestijn terecht komt en op zoek gaat naar de bewoonde wereld.En daarbij allerlei avonturen beleefd.(in de gehele film word niet gesproken als ik mij niet vergis)Is destijds uitgezonden bij rtl-veronique.
BVD.
Four Dogs Playing Pokerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:28 schreef Serinde het volgende:
Ik zoek de titel van een film waarin 4 jongelui een schuld hebben van 1 miljoen dollar. Ze sluiten allemaal een levensverzekering af en trekken lootjes om te kijken wie 1 van de anderen moet vermoorden, ze maken dat niet aan elkaar bekend.
Heb al op IMDB gezocht maar weet niet meer waneer de film uit is gekomen en ook niet meer wie er nou de hoofdrollen speelden![]()
Ik heb deze film ook gezien, heeeel lang geleden, waarschijnlijk 60'er jaren. Ik weet nog dat hij een struisvogelei stal, genoeg eten voor een week of zo.quote:
The World's Greatest Ahtletequote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zoek de titel van een film die ik lang geleden als kind ooit eens in de bios heb gezien. Film gaat over een een soort Tarzan-figuur (geen animatie dus) met lange blonde haren, die heel hard kon rennen. Zijn naam was iets van Xanda/Sanadu of zoiets.
Iik dacht dat doordat ie zo hard kon rennen ie allerlei hardloopwedstrijden in de bewoonde wereld won, maar dat weet ik niet zeker.
Nou, wie hier iets van kan bakken......![]()
er komt geen struisvogelei voor in Le Petit Princequote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Muzzie het volgende:
Ik heb deze film ook gezien, heeeel lang geleden, waarschijnlijk 60'er jaren. Ik weet nog dat hij een struisvogelei stal, genoeg eten voor een week of zo.![]()
Zoobilee Zooquote:Op woensdag 5 april 2006 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een serie van een jaar of 15 geleden denk ik. Ik heb het liedje in mijn hoofd, en ook vaag iets hoe het eruit zag, maar ik kan er niet op komen.
Het was een serie met geloof ik poppen, of mensen in poppen. Ik geloof zelfs dat het dieren poppen waren ofzo, maar dat weet ik niet zeker.
Anyways, het openings liedje ging als volgt:
Zippediedodah, zippediedee, my oh my what a wonderful day, zippediedodah, zippediedee
Iemand enig idee?
quote:
haalt 2 dingen door elkaarquote:Op woensdag 5 april 2006 10:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een serie van een jaar of 15 geleden denk ik. Ik heb het liedje in mijn hoofd, en ook vaag iets hoe het eruit zag, maar ik kan er niet op komen.
Het was een serie met geloof ik poppen, of mensen in poppen. Ik geloof zelfs dat het dieren poppen waren ofzo, maar dat weet ik niet zeker.
Anyways, het openings liedje ging als volgt:
Zippediedodah, zippediedee, my oh my what a wonderful day, zippediedodah, zippediedee
Iemand enig idee?
- het liedje is van Song of the Southquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja klopt inderdaad, maar de liedjes lijken een beetje op elkaar,
Waar is dat liedje eigenlijk van? Wizard of Oz?
Wat is er mis met Zoobilee zoo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |