het is een feelgoed oldtime Disney film met film en tekenfilm door elkaar heen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hmm Song of the south zegt me eigenlijk niks. Vreemd dat imdat liedje wel ken. Is het wat of hoef ik die film niet te kijken?
mwah.... SotS is niet Disney's beste hoor...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
al een skijken of ik er aan kan komen. Ben wel benieuwd eigenlijk plaatjes zien er oke uit. Geeft mij hetzelfde gevoel als de originele (en beste) Sjakie en de chocoladefabriek film.
Fantastisch!!!! Diepquote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The World's Greatest Ahtlete
Valt me nu op dat ik die heb gezien.
Het probleem is met Song of the South dat Disney 'm niet meer uit wil brengen. Er is dus bv geen versie van op dvd. SotS wordt achteraf door Disney zelf gezien als racistisch.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zal eens kijken of ik er aan kan komen. Ben wel benieuwd eigenlijk plaatjes zien er oke uit. Geeft mij hetzelfde gevoel als de originele (en beste) Sjakie en de chocoladefabriek film.
Niet zo vreemd dat je dat liedje wel kent hoor. Ik ken het ook, maar ik heb de film nooit gezien. Het nummer is ook gewoon door diverse artiesten opgenomen. Ik ken het omdat het op een oude LP van Doris Day staat die mijn vader heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hmm Song of the south zegt me eigenlijk niks. Vreemd dat imdat liedje wel ken. Is het wat of hoef ik die film niet te kijken?
Ik kende het zelf ook niet van de film. Het nummer wordt gewoon vaak gebruikt bij reclames, programma's etc over Disney.quote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat je dat liedje wel kent hoor. Ik ken het ook, maar ik heb de film nooit gezien. Het nummer is ook gewoon door diverse artiesten opgenomen. Ik ken het omdat het op een oude LP van Doris Day staat die mijn vader heeft.
quote:Op zondag 9 april 2006 14:20 schreef wolfling het volgende:
zit dat zippadeedooaaa liedje ook in jungle book?
MTV moviefacts ging gisteren over: http://www.imdb.com/title/tt0332047/quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hey allemaal,
Ik zag vandaag op MTV moviefacts een stuk uit een leuke film. Helaas zeiden ze de naam niet meer na afloop en begon de reclame, dus heb ik dat niet meer kunnen meekrijgen.
Er kwam een heel leuk lied in voor. Heel veel BNN-ers speelden erin en twee mensen werden verliefd. Een man, en een blond meisje dat veel weghad van dat blonde meisje dta ook speelde in het Schnitzelparadijs. De man hield meer van acteren, maar zong voor haar in een overvol stadion waarin hij haar de liefde verklaarde.
Iemand al een idee waar ik het over heb? Ik vond de film heel leuk (en vooral het liedje dat ik echt wil downloaden).![]()
De film die ik zoek is met Nederlandse BNN-ersquote:Op maandag 10 april 2006 09:29 schreef Patch het volgende:
[..]
MTV moviefacts ging gisteren over: http://www.imdb.com/title/tt0332047/
Dat moet een nieuwe film geweest zijn, toch?quote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
De film die ik zoek is met Nederlandse BNN-ers. Nog steeds niet gevonden
![]()
Iemand een idee over welke film het gaat?quote:Don't say goodbye
Let accusations fly
Like in that movie
You know the one where Martin Sheen
Waves his arm to the girl on the street
Ik weet wel dat z'n linkerarm een stuk korter is dan z'n rechterarm...quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:03 schreef Woodpecker het volgende:
dEUS heeft een heel mooi liedje, Nothing Really Ends, met de volgende tekst
[..]
Iemand een idee over welke film het gaat?
Dank je. Dat wou ik eigenlijk ook altijd al weten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gaat over Badlands, waar hij naar Spacek zwaait.
haha dat van dat geheugen zou best kunnenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:16 schreef milagro het volgende:
het lijkt op de film Contact, met Jodie Foster, alleen je geheugen laat je qua verhaal een beetje in de steek dan
* Batman2k doet een gok en zegt Johan.. http://videoland.nl/?m=more&id=2D2A474C54595F575F53quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hey allemaal,
Ik zag vandaag op MTV moviefacts een stuk uit een leuke film. Helaas zeiden ze de naam niet meer na afloop en begon de reclame, dus heb ik dat niet meer kunnen meekrijgen.
Er kwam een heel leuk lied in voor. Heel veel BNN-ers speelden erin en twee mensen werden verliefd. Een man, en een blond meisje dat veel weghad van dat blonde meisje dta ook speelde in het Schnitzelparadijs. De man hield meer van acteren, maar zong voor haar in een overvol stadion waarin hij haar de liefde verklaarde.
Iemand al een idee waar ik het over heb? Ik vond de film heel leuk (en vooral het liedje dat ik echt wil downloaden).![]()
Is het niet gewoon The Time Machine?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:12 schreef cathrine het volgende:
hi, ook ik ben op zoek naar de titel van een film met het thema tijdreizen.
Het heeft niks met tijdreizen te maken en de film is gewoon Contact.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:56 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Is het niet gewoon The Time Machine?
JAA dat is hem!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:15 schreef Batman2k het volgende:
[..]
* Batman2k doet een gok en zegt Johan.. http://videoland.nl/?m=more&id=2D2A474C54595F575F53
Papillonquote:Op donderdag 13 april 2006 23:26 schreef mrbombastic het volgende:
Ik heb een stukje in mijn hoofd zitten, maar ik weet niet uit welke film het komt en of ik het nog goed onthouden heb. Volgens mij kwam het stukje uit het einde van de film.
Je ziet een paar mannen (in de film een stuk ouder geworden op dat moment) op een eiland leven. Ieder heeft er zo zijn eigen huisje. Op een gegeven moment besluit 1 van die mannen met een vlot er van door te gaan naar t vasteland.
Jouw baan, mijn baanquote:Op donderdag 13 april 2006 17:32 schreef Disorder het volgende:
Ben op zoek naar de titel van de Nederlandstalige versie van het programma wat, geloof ik, vorig jaar te zien was. Het ging onder andere over een rock 'n roll type (totaal niet fit dus), die ze in een week tijd om moesten scholen tot een professionele voetbalcoach. Aan het einde van de rit probeerde hij zich tijdens een test als een échte coach te laten zien. De jury moest raden wie de 'faker' was.
Wat was de titel van dit programma?
dat is hem denk ik niet... volgens mij bedoeld hij eentje die wat ouder isquote:Op vrijdag 14 april 2006 05:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jouw baan, mijn baan
http://www.rtl.nl/programma/jouwbaanmijnbaan/
Klinkt als Minivoetbal, wat ze vroeger bij de NCRV hadden, maar dat was dus niet met Jack van Gelder.quote:Op zondag 16 april 2006 06:56 schreef TLC het volgende:
Programma met Jack van Gelder.
Indoorvoetbal met verschillende teams die op een klein veld tegen elkaar moesten spelen.
Leuk programma destijds, maar ben de titel kwijt![]()
Het was ook een jaar of tien geleden een paar seizoenen tijdens de winterstop van de competitie, dus met eredivisievoetballers, volgens mij.quote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Klinkt als Minivoetbal, wat ze vroeger bij de NCRV hadden, maar dat was dus niet met Jack van Gelder.
Toy Soldiers?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:05 schreef Nesle het volgende:
hayaa
Ik zoek een film die al een paar keer op tv is geweest.
Maar kan niet meer op de naam komen.
Het gaat over een paar jongens die op een jongensschool zitten. En de ene jongen is de zoon van een bekende maffiaman. Dan gijzelen criminelen die school. En wordt die jongen vermoordt. Zijn vrienden proberen dan de politie etc te waarschuwen door oa een geel vliegtuigje. Er was 1 jongen die ging ontsnappen om de politie te waarschuwen.
Iemand een ideeee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |