Ik was te laat...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:31 schreef innepin het volgende:
Mercury Rising?
Was het geen mol? Ik moest denken aan "Der kleine Maulwurf", bekend uit de serie "Die Sendung mit der Maus". Hij had wel een paraplu, maar een autootje weet ik niets van.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:39 schreef innepin het volgende:
Een hele tijd terug was er iemand in dit topic op zoek naar een tekenfilmpje met een grijze muis met een paraplu en een houten autootje ofzo aan een draadje dat ie met zich meenam. Ik geloof dat niemand wist hoe het heette... en nou weet ik het nog steeds niet, damn it!
Voor zover ik weet was het echt een muisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Was het geen mol? Ik moest denken aan "Der kleine Maulwurf", bekend uit de serie "Die Sendung mit der Maus". Hij had wel een paraplu, maar een autootje weet ik niets van.
My Two Dadsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:35 schreef debby1973 het volgende:
Ik zoek de naam van een serie. Het gaat over een meisje waarvan de moeder overlijdt. In het testament van haar moeder staat dat ze moet worden opgevoed door 2 mannen waarmee de moeder een relatie heeft gehad. Eén van de twee mannen is haar biologische vader maar ze weten niet wie. De mannen gaan dan samen in een huis wonen en voeden haar op. Het is al heeeel lang geleden dat de serie op tv was.
Hotel Rwanda of The Constant Gardener.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:01 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik weet eigenlijk vrij weinig van de film. Heb alleen een plaatje van een scene in de film.
Most likely speelt de film in Afrika
[afbeelding]
Iemand?![]()
Lord of War zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hotel Rwanda of The Constant Gardener.
Wallstreetquote:Op zondag 15 januari 2006 14:47 schreef pberends het volgende:
Wat was die titel ook alweer van die film waarin Michael Douglas een keiharde beursman speelt? Greed is good was de tagline geloof ik.
Thanxquote:
Het is iig niet de constant gardener (dacht ik ook...) want ik ben de hele film nagelopen, de vliegtuig heeft maar 2 motoren ipv 4 zoals op het voorbeeldje te zien is.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hotel Rwanda of The Constant Gardener.
Dat is hem, dankjewel.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
On the beach
En het origineel uit '59: http://www.imdb.com/title/tt0053137/
sahara misschien?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:01 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik weet eigenlijk vrij weinig van de film. Heb alleen een plaatje van een scene in de film.
Most likely speelt de film in Afrika
[afbeelding]
Iemand?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |