abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37309875
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:39 schreef djked het volgende:
waarbij de "moordenaar"zich telkens aanpaste aan de kleur van de muren en zich daartegen ook verstopte
misschien the shadow? ben vergeten waar die over ging
  woensdag 26 april 2006 @ 13:41:24 #177
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_37309911
-edit -

beter lezen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_37329444
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef Posdnous het volgende:
Get a Life met Chris Elliott.
Thank you
  vrijdag 28 april 2006 @ 00:01:01 #179
141993 djked
Offbeat Junkie
pi_37363705
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:47 schreef milagro het volgende:
deze misschien ?
dat zou best eens kunnen thanks..!
Normaal gesproken ben ik lauw als Frans Bauer.. Daar kun je op vertrouwen.
pi_37375896
Eind jaren 90 was er een serie met een man in een rolstoel en een vrouw die heel goed karate kon en achterna gezeten werd door een syndicaat. Hoe heet deze serie ook al weer ?!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:08:35 #181
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_37375952
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:06 schreef RuiDaSilva het volgende:
Eind jaren 90 was er een serie met een man in een rolstoel en een vrouw die heel goed karate kon en achterna gezeten werd door een syndicaat. Hoe heet deze serie ook al weer ?!
Dark Angel.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_37376319
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:08 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dark Angel.
Dat ik daar niet op kon komen
Thanx
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:38:30 #183
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_37376954
zoek een franse/belgische horrorfilm waarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook het liedje newborn van muse komt erin voor
Quickpar fo shizzle
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:49:26 #184
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_37377305
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:38 schreef Del_Toro het volgende:
zoek een franse/belgische horrorfilm waarin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook het liedje newborn van muse komt erin voor
Haute Tension ?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:18:16 #185
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_37378135
thnx
Quickpar fo shizzle
  vrijdag 28 april 2006 @ 19:41:32 #186
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_37386186
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:59 schreef Skinkie het volgende:
Ik zit de Passion of Christ te kijken en zag hoe de hoge priesters bij het geselen wegliepen. Dat doet me eigenlijk denken aan een andere film/serie.

Ik ben op zoek naar een film/serie waar waarschijnlijk een jongen iets had gedaan en dat moest afgemaakt worden door iemand anders. Echter de jongen vond dit niet leuk om te zien en wendde zijn hoofd af, waarna er iets werd gedaan als zijn hoofd vast pakken en 'blijf kijken en zie wat je hebt gedaan'.
Doet mij heel erg denken aan een scène tussen Cain en Hobb in RoboCop 2 waarin een corrupte agent een 'standje' krijgt.
"Van voor naar achter, van links naar TON"
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:21:17 #187
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_37409524
Hoi,

Ik zoek me wezenloos naar een film die ik ooit 2 keer voor de helft op tv heb gezien, maar heel graag een keer in z'n geheel zou bekijken.

Het is niet een heel nieuwe film (ik denk van rond 1990 of zo) en hij speelt zich af in - dacht ik - Londen. Daar wonen een paar studenten in een groot Victoriaans huis. Studenten uit de provincie.

Een van die studenten is een nogal psychologisch ingestelde jongen die erg interessante taal uitslaat. Zo heeft hij bijv. tijdens een nachtelijke zwerftocht een langdurig en intrigerend gesprek met een bewaker, ergens in de stad. Dat speelt zich af in een bedrijfsgebouw en die bewaker blijkt vaak stiekem 's nachts te gluren naar een vrouw die aan de overkant woont.

Verder gaat die student diezelfde nacht nog met een straatveger mee (krijgt ook een lift van die straatveger) en wordt hij ook nog een keer enorm in elkaar geslagen.

Ergens verderop in de film worden een paar van zijn huisgenoten (2 meisjes) ook nog een soort van gegijzeld door een seksmaniak in pak, die ze bedreigt en allerlei orders geeft. Dat gebeurt ook in dat huis (Vicoriaans dus, op een hoek, met statige trap naar de voordeur).

Hm, zoals je merkt heb ik vooral wat flarden onthouden uit deze film. Maar ik ben er erg naar op zoek!!

Ik denk dat het een Britse film is, uit het alternatievere circuit (een echte filmhuis-film).

Iemand enig idee waarover ik het heb? Meldt het dan hier graag!
Zou je erg dankbaar zijn!
Stop the world, I want to get out.
pi_37410092
ik heb jaren geleden een film gezien over adolf hitler. in de film was hitler hoog bejaard en werd hij ontmaskerd door een journalist. na vijf dagen van interviews schoot de journalist hitler uiteindelijk dood. iemand een idee wat de titel van deze film is? zou hem wel weer eens willen zien.
pi_37410862
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:39 schreef Powderfinger het volgende:
ik heb jaren geleden een film gezien over adolf hitler. in de film was hitler hoog bejaard en werd hij ontmaskerd door een journalist. na vijf dagen van interviews schoot de journalist hitler uiteindelijk dood. iemand een idee wat de titel van deze film is? zou hem wel weer eens willen zien.
Fatherland?
pi_37412964
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:04 schreef DreCula het volgende:

[..]

Fatherland?
nee die film is het niet (wel een goede film overigens). de film die ik bedoel is veel meer low budget; overgrote deel van de film speelt zich af in het appartement van een licht demente hitler.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 23:00:50 #191
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_37415734
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:21 schreef Lkw het volgende:
Hoi,

Ik zoek me wezenloos naar een film die ik ooit 2 keer voor de helft op tv heb gezien, maar heel graag een keer in z'n geheel zou bekijken.

Het is niet een heel nieuwe film (ik denk van rond 1990 of zo) en hij speelt zich af in - dacht ik - Londen. Daar wonen een paar studenten in een groot Victoriaans huis. Studenten uit de provincie.

Een van die studenten is een nogal psychologisch ingestelde jongen die erg interessante taal uitslaat. Zo heeft hij bijv. tijdens een nachtelijke zwerftocht een langdurig en intrigerend gesprek met een bewaker, ergens in de stad. Dat speelt zich af in een bedrijfsgebouw en die bewaker blijkt vaak stiekem 's nachts te gluren naar een vrouw die aan de overkant woont.

Verder gaat die student diezelfde nacht nog met een straatveger mee (krijgt ook een lift van die straatveger) en wordt hij ook nog een keer enorm in elkaar geslagen.

Ergens verderop in de film worden een paar van zijn huisgenoten (2 meisjes) ook nog een soort van gegijzeld door een seksmaniak in pak, die ze bedreigt en allerlei orders geeft. Dat gebeurt ook in dat huis (Vicoriaans dus, op een hoek, met statige trap naar de voordeur).

Hm, zoals je merkt heb ik vooral wat flarden onthouden uit deze film. Maar ik ben er erg naar op zoek!!

Ik denk dat het een Britse film is, uit het alternatievere circuit (een echte filmhuis-film).

Iemand enig idee waarover ik het heb? Meldt het dan hier graag!
Zou je erg dankbaar zijn!
Naked van Mike Leigh, met memorabele rol van David Thewlis.
Sheridana +1
  zondag 30 april 2006 @ 02:09:23 #192
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_37419132
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:00 schreef Sokolsky het volgende:

[..]

Naked van Mike Leigh, met memorabele rol van David Thewlis.
Yessssss, dat is 'm!!
Enorm bedankt!!!
Stop the world, I want to get out.
pi_37424434
ik zoek een miniserie die een paar jaar terug eens op veronica heb gezien.. was 4 delig volgens mij

soort scifi-drama series.. enigste wat ik kan herinneren is dat ze van vliegveld naar vlieg veld vlogen en dat de wereld verlaten was ofziets.. mysterische serie.. met rare verhaallijnen

sorry dak nie zo meer weet, maar als je iets te binnen schiet, thnx
  zondag 30 april 2006 @ 13:20:26 #194
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37424452
Langoliers?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_37424487
ja danku LOL ik heb weken geprobeert te herinneren.. mja OMFG dank dank u dank u :D:D:D
  zondag 30 april 2006 @ 14:25:21 #196
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_37426068
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:39 schreef Powderfinger het volgende:
Misschien Apt Pupil?
(gaat alleen niet over Hitler)
Mens sana in corpore sano
  zondag 30 april 2006 @ 14:28:08 #197
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_37426131
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:25 schreef Muzzie het volgende:
(gaat alleen niet over Hitler)
Toch wel een minpuntje als iemand een film over Hitler zoekt, denk je niet?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 30 april 2006 @ 15:54:07 #198
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37428021
quote:
Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Mark het volgende:

[..]

Toch wel een minpuntje als iemand een film over Hitler zoekt, denk je niet?
Rest van het verhaal klopt behoorlijk goed, dus het zou best kunnen. Het kan natuurlijk best zijn dat degene die de film zoekt het zich anders herinnert dan het in de film was, het is per slot alweer een paar jaar geleden dat die persoon de film zag.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_37430885
Ik ben er toch wel vrij zeker van dat het het om Hitler ging. Ik kan me herinneren dat Hitler in film onder anderen geinterviewd werd over Eva Braun. Ik heb de film bij de publieke omroep gezien en aangezien hij vrij low-budget gemaakt is kan ik me voorstellen dat hij niet zo bekend is.
  zondag 30 april 2006 @ 18:01:09 #200
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37431014
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')