misschien the shadow? ben vergeten waar die over gingquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:39 schreef djked het volgende:
waarbij de "moordenaar"zich telkens aanpaste aan de kleur van de muren en zich daartegen ook verstopte
Thank youquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef Posdnous het volgende:
Get a Life met Chris Elliott.
dat zou best eens kunnen thanks..!quote:
Dark Angel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:06 schreef RuiDaSilva het volgende:
Eind jaren 90 was er een serie met een man in een rolstoel en een vrouw die heel goed karate kon en achterna gezeten werd door een syndicaat. Hoe heet deze serie ook al weer ?!
Dat ik daar niet op kon komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook het liedje newborn van muse komt erin voorQuickpar fo shizzle
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:38 schreef Del_Toro het volgende:
zoek een franse/belgische horrorfilm waarinHaute Tension ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook het liedje newborn van muse komt erin voorStansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Doet mij heel erg denken aan een scène tussen Cain en Hobb in RoboCop 2 waarin een corrupte agent een 'standje' krijgt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:59 schreef Skinkie het volgende:
Ik zit de Passion of Christ te kijken en zag hoe de hoge priesters bij het geselen wegliepen. Dat doet me eigenlijk denken aan een andere film/serie.
Ik ben op zoek naar een film/serie waar waarschijnlijk een jongen iets had gedaan en dat moest afgemaakt worden door iemand anders. Echter de jongen vond dit niet leuk om te zien en wendde zijn hoofd af, waarna er iets werd gedaan als zijn hoofd vast pakken en 'blijf kijken en zie wat je hebt gedaan'.
Fatherland?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:39 schreef Powderfinger het volgende:
ik heb jaren geleden een film gezien over adolf hitler. in de film was hitler hoog bejaard en werd hij ontmaskerd door een journalist. na vijf dagen van interviews schoot de journalist hitler uiteindelijk dood. iemand een idee wat de titel van deze film is? zou hem wel weer eens willen zien.
nee die film is het niet (wel een goede film overigens). de film die ik bedoel is veel meer low budget; overgrote deel van de film speelt zich af in het appartement van een licht demente hitler.quote:
Naked van Mike Leigh, met memorabele rol van David Thewlis.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:21 schreef Lkw het volgende:
Hoi,
Ik zoek me wezenloos naar een film die ik ooit 2 keer voor de helft op tv heb gezien, maar heel graag een keer in z'n geheel zou bekijken.
Het is niet een heel nieuwe film (ik denk van rond 1990 of zo) en hij speelt zich af in - dacht ik - Londen. Daar wonen een paar studenten in een groot Victoriaans huis. Studenten uit de provincie.
Een van die studenten is een nogal psychologisch ingestelde jongen die erg interessante taal uitslaat. Zo heeft hij bijv. tijdens een nachtelijke zwerftocht een langdurig en intrigerend gesprek met een bewaker, ergens in de stad. Dat speelt zich af in een bedrijfsgebouw en die bewaker blijkt vaak stiekem 's nachts te gluren naar een vrouw die aan de overkant woont.
Verder gaat die student diezelfde nacht nog met een straatveger mee (krijgt ook een lift van die straatveger) en wordt hij ook nog een keer enorm in elkaar geslagen.
Ergens verderop in de film worden een paar van zijn huisgenoten (2 meisjes) ook nog een soort van gegijzeld door een seksmaniak in pak, die ze bedreigt en allerlei orders geeft. Dat gebeurt ook in dat huis (Vicoriaans dus, op een hoek, met statige trap naar de voordeur).
Hm, zoals je merkt heb ik vooral wat flarden onthouden uit deze film. Maar ik ben er erg naar op zoek!!
Ik denk dat het een Britse film is, uit het alternatievere circuit (een echte filmhuis-film).
Iemand enig idee waarover ik het heb? Meldt het dan hier graag!
Zou je erg dankbaar zijn!![]()
Yessssss, dat is 'm!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:00 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Naked van Mike Leigh, met memorabele rol van David Thewlis.
Misschien Apt Pupil?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:39 schreef Powderfinger het volgende:
ik heb jaren geleden een film gezien over adolf hitler. in de film was hitler hoog bejaard en werd hij ontmaskerd door een journalist. na vijf dagen van interviews schoot de journalist hitler uiteindelijk dood. iemand een idee wat de titel van deze film is? zou hem wel weer eens willen zien.
Toch wel een minpuntje als iemand een film over Hitler zoekt, denk je niet?quote:Op zondag 30 april 2006 14:25 schreef Muzzie het volgende:
(gaat alleen niet over Hitler)
Rest van het verhaal klopt behoorlijk goed, dus het zou best kunnen. Het kan natuurlijk best zijn dat degene die de film zoekt het zich anders herinnert dan het in de film was, het is per slot alweer een paar jaar geleden dat die persoon de film zag.quote:Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Toch wel een minpuntje als iemand een film over Hitler zoekt, denk je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |