Vreselijk foute film overigens. Ik ging met een vriend naar de bios toe en we waren ook de enige twee bezoekers.quote:
dat was ook de beste hint he, dat "schandalig slechte film"quote:Op maandag 13 maart 2006 17:00 schreef Mike het volgende:
Vreselijk foute film overigens. Ik ging met een vriend naar de bios toe en we waren ook de enige twee bezoekers.
Zo dan! ik herinner me de serie wel, maar was hem helemaal vergeten. nooooiit meer aan gedacht! Maar weet helaas niet meer hoe het heet, sorry...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:23 schreef stroopje het volgende:
Amerikaanse serie jaren 90 denk ik
Een man met een soort zak-horloge kan daarmee tijdreizen , ontmoet een jongen gaat met hem reizen door de tijd
iemand een idee?
Dank.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:53 schreef Mark het volgende:
Enter the Dragon is denk ik wel de klassieker => http://amazon.imdb.com/title/tt0070034/
En wellicht Bruce tegen Chuck Norris in Way of the Dragon => http://amazon.imdb.com/title/tt0068935/
Quantum Leapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:23 schreef stroopje het volgende:
Amerikaanse serie jaren 90 denk ik
Een man met een soort zak-horloge kan daarmee tijdreizen , ontmoet een jongen gaat met hem reizen door de tijd
iemand een idee?
Dit is het inderdaad! was best een geinige serie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef Sasandra het volgende:
Voyagers
Ouder dan je denkt, namelijk uit begin jaren tachtig.![]()
Wild Palms dus, met James Belushiquote:Op zondag 19 maart 2006 23:59 schreef gnoord het volgende:
Ik denk ongeveer 10 jaar geleden was er een tv serie van een stuk of 10 (?) afleveringen. Het ging over een organisatie die holografische tv uitzendingen ging aanbieden. Als ik me goed herinner was het ook nodig om drugs te gebruiken om het allemaal goed te beleven. Ik zie een zwembad voor me met palmbomen ernaast. In de naam van de serie zat dacht ik één van deze woorden: palm, spring, beach. Zoiets. Wie kent deze serie? Via Google kom ik niet verder...
o ja, tnx!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:01 schreef Mark het volgende:
Was dat niet "Ik weet het beter"?
ja dat is hem..............bedanktquote:
Mulholland Drivequote:Op woensdag 22 maart 2006 11:04 schreef Sasandra het volgende:
Een scene uit een (volgens mij) tamelijk bekende film. Het lukt me alleen niet om de juiste titel bij deze scene te vinden.
In een kantoor schiet een (blonde, bebrilde ) man iemand dood. Hij wil het op zelfmoord laten lijken en duwt de dode man het pistool in zijn hand. Dan laat hij het pistool nog een keer afgaan, gericht op de muur. Hij hoort een gil. Gaat kijken in de aangrenzende kamer. Ziet een dikke vrouw, die zegt : "Something bit me", Er ontstaat een worsteling. Terwijl hij de vrouw over de gang naar het eerste kantoor sleept, ziet hij opeens een schoonmaker met een stofzuiger. Hij roept dat hij hulp nodig heeft, omdat de vrouw onwel is geworden. De schoonmaker komt uiteindelijk kijken. De vrouw en de schoonmaker worden allebei doodgeschoten. Scene eindigt volgens mij met shot op de stofzuiger. Uit welke film?
Bedanktquote:
Yesquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:10 schreef milagro het volgende:
Sammy's Super T-Shirt
Is het deze misschien?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef foktastic het volgende:
ik zag een tijdje geleden een amerikaanse martelfim. Het begint in het heden, een groep mensen worden in een woonkamer vastgebonden aan stoelen en een voor een afgemaakt door een sadistische moordenaar (een van hen krijgt meerdere malen een bijl tegen z'n hoofd tot ie doodgaat, ander krijgt een naald in z'n slagader in z'n nek waardoor hij later doodbloed enz.).
Het tweede deel van de film speelt zich in het middel eeuwen af. Een verliefde stel probeert te ontkomen aan een groep fanatieke gelovigen (spaanse inquisitie volgens mij) die mensen op verschrikkelijke wijze martelt en vermoordt, hierdoor willen ze achter een geheim komen (onstervelijkheid?) die het verliefde stel met zich draagt.
Zeker niet voor iedereen geschikt, maar misschien weet iemand de titel?
Da's Daniel Sternquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:44 schreef satecl het volgende:
een film.// kinder/avontuur
over een kamp in het bos die dan perongeluk een andere leider meegaat, een crimineel als ik het goed had
die leider was dacht ik die 'boef' uit Home Alone, met die baard....??
dat is hem, bedankt!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Is het deze misschien?
Beyond the Limits (2003)
Hostelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:04 schreef nostra het volgende:
Film over een ontvoerder(s) die mensen opsluit en vervolgens tegen betalingen derden laat doen met de ontvoerden wat ze maar willen.
Was die niet van Veilig Verkeer Nederland?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:28 schreef snowfalcony het volgende:
geen programma maar een oude reclame.
Van welke firma was ook alweer die reclame van het jongetje en het meisje op de hei met een vlieger, waarbij het jongetje wordt aangereden door een auto? (met muziek van george michael - cowboys and angels dacht ik)
jaquote:Op zondag 26 maart 2006 12:12 schreef victorinox het volgende:
Was die niet van Veilig Verkeer Nederland?
Thanks!quote:
En hoe heet die show waarin dit fragment voorkwamquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een naam van een Amerikaans comedian, iemand die heerlijk cynische kritiek er op had dat bekende mensen zich zo lieten uitwonen om reclame te maken voor Pepsi, Coca-Cola enzovoorts. Vorig jaar of 2 jaar geleden uitgezonden bij een aflevering van Zomergasten.
Had ik gezien inderdaad, er staat alleen niet bij uit welke show het kwam. En alle streams zijn ook down.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:36 schreef Posdnous het volgende:
Geen idee, maar hier staat meer info:
http://www.vpro.nl/progra(...)9505/items/18630920/
De Familie Sanders (check dit topic voor meer info)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:47 schreef Gi1337 het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar foto's en de naam een animatieserie.
Gaat over een jonge die samen met zijn kleine witte hondje (niet kuifje) met een raket naar andere planeten gaat. Hier maakt hij allemaal rare dingen mee... Zijn Familie is ook heel raar. En de buurman is de slechterik. Ik geloof dat ze Sanders heette ofzoiets..
Relentlessquote:Op maandag 27 maart 2006 13:31 schreef pberends het volgende:
[..]
En hoe heet die show waarin dit fragment voorkwam?
Drugs Have Done Good Thingsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:41 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een naam van een Amerikaans comedian, iemand die heerlijk cynische kritiek er op had dat bekende mensen zich zo lieten uitwonen om reclame te maken voor Pepsi, Coca-Cola enzovoorts. Vorig jaar of 2 jaar geleden uitgezonden bij een aflevering van Zomergasten.
Ik heb niet het idee dat dit de goede film is als ik de beschrijving lees. Zij kan niets zeggen in plaats niets horen. Het vervelende is wel dat ik de film zelf dus nooit gezien heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |