Het zou verboden moeten worden !!quote:
... als ze zouden weten dat het kind nog leeft ja. Maar op dit punt is het enige wat we weten dat de Leoden Cylon vroeg naar Starbuck...quote:Op maandag 13 maart 2006 06:03 schreef TiepJoop het volgende:
Zouden ze nu naar New Caprica gekomen zijn om dat kind van Sharon & Helo te komen ophalen ?
Het nieuwe Cylon model (Dean Stockwell) mocht natuurlijk niet uit de lucht komen vallen. De laatste tijd hadden we Callie ook veel te weinig gezienen er moest natuurlijk 'iets' gebeuren. Je kan ze verliefd laten worden maar dat de Chief in z'n nachtmerries op haar inbeukt doet het natuurlijk een stuk beter.quote:Op maandag 13 maart 2006 04:22 schreef Blackhouse het volgende:
Ik vond de laatste episode (dus eigenlijk de laatste 2) een beetje afgeraffeld om heel eerlijk te zijn. De hele storyline met de Chief ging uiteindelijk nergens over, behalve dan dat hij de Cylon (priester) later moest herkennen en waarschijnlijk om wat meer te 'bonden' met Callie.
Die breuk moest nog ff heel goed benadrukt worden. Dat merkte je op het eind dat ze haast niet om antibiotica dufde te vragen aan Apollo. Je zag ook wat een jaar leven op New Caprica de mensen aandeed.quote:Ook de hele scene waarin Starbuck met haar vriendje staat te lebberen (wat Apollo mateloos irriteert) vond ik een beetje zinloos, de breuk tussen die twee zat er toch al.
De cylons mistte ik wel voor een groot gedeelte dit seizoen maar de focus op de vloot en de ontwikkelingen daarin vind ik ook wel belangrijk. Black Market heeft zeker wel z'n plaats maar daar had nog wel een Cylon verhaal naast gekund.quote:De zogenaamde spijt van de Cylons die opeens alles opgeven omdat ze een 'fout' hadden gemaakt vond ik nu wat te laat geintroduceert, ik had liever gezien dat ze onzinnige episodes als "Black Market" er gewoon uit gelaten hadden en wat meer gefocust hadden op de Cylon storyline.
Dat geeft toch heel goed aan wat voor fr*acked-up situatie Baltar er van gemaakt heeft. UIteindelijk hebben beide nr. 6 'es er voor gezorgd dat ze gingen landen en gevonden konden worden door de Cylons.quote:Het hele "1 year later" verhaal was een beetje jammer namelijk. Persoonlijk had ik verwacht dat ze binnen een jaar wel een iets interessantere civilisatie hadden opgebouwd ipv. een stel tenten etc.
Die tijdsprong van een jaar vind ik een hele leuke wending geven aan het verhaal. D'r komen misschien nog wel een paar sprongen terug, al zie ik daar weinig noodzaak toe. Dat jaar kan je redelijk snel samenvatten. Baltar heeft ervoor gezorgd dat ze konden landen en een basiskamp opzetten, daarna heeft ie alles z'n beloop laten gaan om goed voor zichzelf te zorgen.quote:dus misschien was het wel aardig geweest om daar iets meer aandacht aan te besteden. Misschien krijgen we in season 3 hier wel meer over te zien, als een soort flashback?
Het is gewoon vreemd zeker omdat het de laatste tijd wat traag ging in BSG nu alles zo snel afgemaakt moest worden...
Uhm ja, natuurlijk is dat een verklaring, maar ik vind hem gewoon mager. Ik bedoel de Chief liep al langer met problemen, in principe al vanaf het punt dat Sharon hem gedumpt heeft voor Halo (+ baby dus). Blijkbaar was dat niet interessant genoeg om de rest van het seizoen op te focussen, dus ik vind het een beetje cheap omdat nu opeens uit de kast te trekken. Ik vind het niet erg dat ze het doen, maar bouw dan langzamerhand wat op, niet opeens uit het niets weer met zo'n verhaallijn komen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Breetai het volgende:
Het nieuwe Cylon model (Dean Stockwell) mocht natuurlijk niet uit de lucht komen vallen. De laatste tijd hadden we Callie ook veel te weinig gezienen er moest natuurlijk 'iets' gebeuren. Je kan ze verliefd laten worden maar dat de Chief in z'n nachtmerries op haar inbeukt doet het natuurlijk een stuk beter.
Misschien moest het idd nog even benadrukt worden aangezien de relatie Lee en Dualla ook weer zo'n bullshit angle is. Okay, in het allereerste begin was er wel wat chemie tussen Apollo en D. maar daarna was D. alleen maar bezig met Billy en Apollo... tja volgens de Blackmarket ep (volgens mij de allerslechtste ep. van het seizoen).. die had het te druk met z'n hoertjequote:Die breuk moest nog ff heel goed benadrukt worden. Dat merkte je op het eind dat ze haast niet om antibiotica dufde te vragen aan Apollo. Je zag ook wat een jaar leven op New Caprica de mensen aandeed.
Dit is onzin natuurlijk, want de regering van de 12 colonies bestond uit meer dan alleen een president, er was bijvoorbeeld het forum, er waren daarnaast ook commissies etc. Sterker nog, ik weet bijna wel zeker dat bij erg slecht functioneren de president wel impeached zou kunnen worden (zeker met een helpende hand van het legerquote:Dat geeft toch heel goed aan wat voor fr*acked-up situatie Baltar er van gemaakt heeft. UIteindelijk hebben beide nr. 6 'es er voor gezorgd dat ze gingen landen en gevonden konden worden door de Cylons.
Met een meer inspirerende leider hadden ze ondertussen al een echte stad voor elkaar kunnen krijgen. Ook zag het leven er daar totaal niet uit als iets waar je blij van word. Dit leek meer op een jaar overleven dan een nieuw leven opbouwen.
De sprong van een jaar terug was briljant geweest aan het begin van de laatste episode, een nieuw begin, alles is moeilijk, maar zover hebben ze het overleefd, geen Cylon in de buurt, dus doek je het halve leger op in de hoop dat alles nu echt tot rust komt. Dan werk je het verhaal op New Caprica wat beter uit, wat flashbacks hier en daar en dan *BAM*.... guess who? Judgement Day. Cylons lopen New Caprica in. <end of season>. Dat was briljant geweest, maar daar was duidelijk geen tijd voor, want er moest nog heel wat plotline ingehaald worden in de laatste 2 eps. waardoor het geheel wat afgeraffeld overkwam.quote:Die tijdsprong van een jaar vind ik een hele leuke wending geven aan het verhaal. D'r komen misschien nog wel een paar sprongen terug, al zie ik daar weinig noodzaak toe. Dat jaar kan je redelijk snel samenvatten. Baltar heeft ervoor gezorgd dat ze konden landen en een basiskamp opzetten, daarna heeft ie alles z'n beloop laten gaan om goed voor zichzelf te zorgen.
Bedoel je met de Leodon Cylon die kerel die bij de zieke man (ben z'n naam kwijt) van Starbuck aan het bed stond? Zo ja, wtf is deze kerel? Ik herken hem totaal niet, blijkbaar in het verleden niet zo goed opgelet. Indien deze kerel in een vorige aflevering al ten tonele is gekomen, weet iemand dan nog in welke aflevering? Dan ga ik die nog ff een x bewonderen. Alvast bedankt.quote:Op maandag 13 maart 2006 06:41 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
... als ze zouden weten dat het kind nog leeft ja. Maar op dit punt is het enige wat we weten dat de Leoden Cylon vroeg naar Starbuck...
Dat is idd een van de mogelijkheden, maar dat had ik graag voor oktober gewetenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:31 schreef DarthNick het volgende:
De mogelijkheid bestaat dat Tom Zarek dood is. Hij woonde volgens mij op Cloud 9 en die is helaas met nog 2 andere schepen ontploft toen de nuke afging
Sorry ik bedoel Leoben (pfff was erg vroeg vanochtend zeker :S). Da's de cylon die werd opgepikt in de wapenloods en voor dood werd achtergelaten en later door Starbuck werd ondervraagd/gemarteld en door toen door de luchtsluis de ruimte in werd geschoten. (zie ook: http://www.battlestarwiki.org/wiki/Leoben_Conoy )quote:Op maandag 13 maart 2006 15:56 schreef mrdig het volgende:
[..]
Bedoel je met de Leodon Cylon die kerel die bij de zieke man (ben z'n naam kwijt) van Starbuck aan het bed stond? Zo ja, wtf is deze kerel? Ik herken hem totaal niet, blijkbaar in het verleden niet zo goed opgelet. Indien deze kerel in een vorige aflevering al ten tonele is gekomen, weet iemand dan nog in welke aflevering? Dan ga ik die nog ff een x bewonderen. Alvast bedankt.
Weet iemand of de plannen voor een NL versie gewijzigd zijn of dat "we nog steeds te duur zijn om te ondertitelen" ??quote:Op maandag 13 maart 2006 08:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Wachten tot OktoberNu maar hopen dat de DVD box en soundtrack van seizoen 2 gauw uitkomen en ondertussen maar vermaken met de box van seizoen 1
![]()
Het duurde een maand voordat D en Apollo wat met elkaar hadden. Eigenlijk zouden Starbuck en Apollo het veel beter met elkaar kunnen vinden. Al durven ze dat niet tegenover elkaar te bekennen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:48 schreef Blackhouse het volgende:
[quote]
Misschien moest het idd nog even benadrukt worden aangezien de relatie Lee en Dualla ook weer zo'n bullshit angle is. Okay, in het allereerste begin was er wel wat chemie tussen Apollo en D. maar daarna was D. alleen maar bezig met Billy en Apollo... tja volgens de Blackmarket ep (volgens mij de allerslechtste ep. van het seizoen).. die had het te druk met z'n hoertjeDan opeens is er een relatie tussen D. en Apollo compleet uit het niets! Ik bedoel het was zelfs logischer geweest als ie met starbuck was gegaan. Dus tja, misschien moet je dat er wel blijven inhameren bij de mensen.
Toch vind ik het vreemd dat ie er na een jaar zo'n entourage op na weet te houden. Ik ken geen enkele andere president die z'n minnaressen zo op de voorgrond trekt.quote:Dit is onzin natuurlijk, want de regering van de 12 colonies bestond uit meer dan alleen een president, er was bijvoorbeeld het forum, er waren daarnaast ook commissies etc. Sterker nog, ik weet bijna wel zeker dat bij erg slecht functioneren de president wel impeached zou kunnen worden (zeker met een helpende hand van het leger). Een andere belangrijke vraag is wat er van
Ik verwacht ook dat het einde van Cloud 9 ook het einde van Zarek betekende. Het hoeft natuurlijk niet en die zou nu ergens ondergedoken kunnen zitten.quote:Zarek terecht gekomen is, want we zagen opeens wel Mr. Gata als persoonlijk slaafje van Baltar (waarschijnlijk als een soort protest omdat de vorige president & zijn collega's gesjoemeld hebben tijdens de verkiezingen), maar we hebben geen glimp van Zarek gezien, wat mijns inziens toch een van de meest interessante karakters is, zeker op het politieke niveau.
[..]
Als er nog 1 aflevering was geweest waar ze het verleden in waren gesprongen, dan had ik ze wat aangedaan.quote:De sprong van een jaar terug was briljant geweest aan het begin van de laatste episode, een nieuw begin, alles is moeilijk, maar zover hebben ze het overleefd, geen Cylon in de buurt, dus doek je het halve leger op in de hoop dat alles nu echt tot rust komt. Dan werk je het verhaal op New Caprica wat beter uit, wat flashbacks hier en daar en dan *BAM*.... guess who? Judgement Day.
Het had idd wat netter gekund. Zoals de situatie nu in elkaar zit, bied voldoende mogelijkheden om een half seizoen te weiden hoe ze van New Caprica gaan ontsnappen.quote:Cylons lopen New Caprica in. <end of season>. Dat was briljant geweest, maar daar was duidelijk geen tijd voor, want er moest nog heel wat plotline ingehaald worden in de laatste 2 eps. waardoor het geheel wat afgeraffeld overkwam.
Ik vond Sharon heel vreemd kijken toen ze dat wapen in d'r handen kreeg gedrukt. Op dat moment had ik er zelf neergeschoten.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:35 schreef dfens het volgende:
Had iemand anders ook het idee dat Sharon op Caprica de aanval liet stoppen? Ze keek zo raar toen Starbuck liever dood wilde dan terug naar zo'n Farm....
Nou ze overwoog het om bekend te maken tijdens de verkiezings campagne, maar dat kon moeilijk want ze had niet echt tastbaar bewijsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:22 schreef chielsen het volgende:
De president kwam er achter dat gaius zich met een cylon inliet maar daar is helemaal niks van gemaakt.
Nog niet bekend (of niet officieel bekend gemaakt). Let wel op, op Amazon staat "Battlestar Galactica - Season 2.0", maar dit is niet de complete 2e serie, gaat maar tot de season break (de confrontatie tussen Pegasus & Galactica).quote:Op zondag 19 maart 2006 11:45 schreef Cairon het volgende:
wanneer komt season 2 op dvd?
Idd, en deze link ook even toevoegen: http://www.battlestarwiki.orgquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:40 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie sommige reacties met Oktober, wordt hiermee bedoelt dat 2.20 de laatste aflevering is tot oktober? Zou dit in topicstart opgenomen kunnen worden aangezien ik daar deze info verwacht...
Copy-n-paste dan, wat een moeite . . .quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:14 schreef RogerR het volgende:
Hotlilnking has been disabled....![]()
Wanneer stoppen mensen nou eens met image schack gebruiken?
Mja, maar Adama had duidelijke afspraken, met zijn "military decision". Juist iemand die voor de oorlog zo wantrouwig was over de situatie en geen netwerken wilde hebben, laat toch al helemaal niet zijn guard zakken na zo'n alles vernietigende oorlog? Twee Battlestars die compleet "offline" zijn is gewoon onrealistisch bij zijn karakter.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef RogerR het volgende:
Deels klopt het wel wat je zegt, het had veel beter kunnen zijn.
Maar juist het feit dat het niet zo is zegt veel over hoe zwaar Balthar alles vern**kt heeft.
Ik denk trouwens dat scouts buiten de nebula hebben niet zo'n goed idee is, omdat ze dan wel gedetecteerd kunnen worden.
Nou jah...quote:Op zondag 26 maart 2006 19:00 schreef Broodbeleg het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe ze seizoen 3 gaan presenteren. Ze hebben nu de fundamenten van de serie verwijderd, ik vraag me af hoe snel ze de serie weer de "ruimte" in krijgen.
Ik ben wel benieuwd wat voor soort Aarde ze zouden vinden.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:24 schreef Broodbeleg het volgende:
Adama vindt Earth en komt terug met een hels leger
Inderdaad, ik ben het helemaal met je eens, beter als dit kan haast niet, de situatis is totaal frakked up en het kan alle kanten op, ik zou zelfs willen stellen dat deze cliffhanger beter is dan die van seizoen 1 en dat was al een briljante (al was ie wel gejat uit Twin Peaks natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het een briljante seizoensafsluiter. Alle verhaallijnen van dit seizoen kwamen weer samen en de tijdssprong van 1 jaar vind ik een zeer gewaagde, maar heel toffe zet: zo houd je een serie fris en verrassend!![]()
Balen wel dat we nog tot oktober moeten wachten![]()
Was volgens mij de stem van No.6 . . .quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef PPL het volgende:
Ik zat net even naar de 'teaser' for seizoen drie te kijken, maar kan er nauwlijks iets van maken.
Ideeen van jullie ?
Ik vond de stem van Roslin wel heel erg streng en ze spreekt over de overgave van humanity.
Ik kan er maar weinig van maken, kben benieuwd naar jullie visie.
Zou ze dan toch een Cylon zijn?
Dat is idd ook wat ik gevoelsmatig zeg.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was volgens mij de stem van No.6 . . .![]()
![]()
Het ging in ieder geval om een Cylon die sprak en niet Roslin. Ik zit nog te dubben over Nr. 6 of Boomer Ze had het over hun God en hun 'complete control'.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat is idd ook wat ik gevoelsmatig zeg.
Ik kon het echter niet goed genoeg horen dus was ff benieuwd naar de meningen alhier
waar heb je die gezien?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:40 schreef PPL het volgende:
Ik zat net even naar de 'teaser' for seizoen drie te kijken, maar kan er nauwlijks iets van maken.
Ideeen van jullie ?
Ik vond de stem van Roslin wel heel erg streng en ze spreekt over de overgave van humanity.
Ik kan er maar weinig van maken, kben benieuwd naar jullie visie.
Zou ze dan toch een Cylon zijn?
Stond aangekondigd op de Battlestar Wiki ( http://www.battlestarwiki.org/wiki/Main_Page?title=Main_Page)quote:
quote:SciFi Channel's BSG Site has posted a video of the final minutes of the season finale, followed by a 30 second preview of Season 3.
Volgens mij ook, zou niet weten wie het anders was, en ze heeft het idd over complete control, dus lijkt mij logisch dat ze het isquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was volgens mij de stem van No.6 . . .![]()
![]()
Daar heb ik al eens eerder over gepost, hopelijk is de Aarde dan wel verder ontwikkeld nu, het liefst met 12 meter hoge mecha voor pin-point defense, artillery en ground-pounding, kilometers buffed-up cigar-like battlecarrier-fleets die ion-beams afvuren á là Homeworld en erg slicke starfighters á là Babylon 5's Thunderbolt. En dan een enorme show-down in een 3-aflevering durende series' ending.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:24 schreef Broodbeleg het volgende:
Adama vindt Earth en komt terug met een hels leger
ach we hebben nukes dat is al meer dan genoeg en we hebben raketten en railgunsquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:20 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens eerder over gepost, hopelijk is de Aarde dan wel verder ontwikkeld nu, het liefst met 12 meter hoge mecha voor pin-point defense, artillery en ground-pounding, kilometers buffed-up cigar-like battlecarrier-fleets die ion-beams afvuren á là Homeworld en erg slicke starfighters á là Babylon 5's Thunderbolt. En dan een enorme show-down in een 3-aflevering durende series' ending.![]()
![]()
My SciFi wet dream.
Yeehaw!
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:20 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens eerder over gepost, hopelijk is de Aarde dan wel verder ontwikkeld nu, het liefst met 12 meter hoge mecha voor pin-point defense, artillery en ground-pounding, kilometers buffed-up cigar-like battlecarrier-fleets die ion-beams afvuren á là Homeworld en erg slicke starfighters á là Babylon 5's Thunderbolt. En dan een enorme show-down in een 3-aflevering durende series' ending.![]()
![]()
My SciFi wet dream.
Can i join that dream
Yeehaw!
Las het idd net. Ik weet het niet, maar het klinkt een beetje als Dynasty in space. Ze moeten niet gaan overdrijven met al die 'seriueze' series. We willen ook wel weer eens gewoon popcorn-onzin en lekker knallen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:07 schreef Intrepidity het volgende:
Geen idee of het al gepost was, maar toch het melden waard
Galactica spin-off![]()
intressant nieuwsquote:Op donderdag 27 april 2006 00:07 schreef Intrepidity het volgende:
Geen idee of het al gepost was, maar toch het melden waard
Galactica spin-off![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.ifmagazine.com/feature.asp?article=1487[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
ja als het goed is wel gewoon bij de media markt end e frsquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef Jarno het volgende:
Is er een NL-ondertitelde DVD box van seizoen 1 verkrijgbaar misschien? BSG vind ik 1 van de weinige series die zo lastig te volgen is, terwijl ik echt niet slecht ben in engels... komt misschien ook door de rips hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:15 schreef Zhenar het volgende:
Spoilers van Ain't It Cool News over S3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Vind je het niet raar dat de starbuck van nu een vrouw is?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:41 schreef Nevermind het volgende:
Ik kan niet meer wachten tot S3, wat een schitterende serie is het toch
Ik heb net een deel van de oorspronkelijke film gezien, ik moet zeggen dat ze veel dingen goed in ere hebben gehouden. Gelukkig hebben ze veel personages vervangen door (erg aantrekkelijke) vrouwelijke actrices, dat maakt de serie een stuk veelzijdiger en minder Star Trekkerig.
Wel gaaf dat Dirk Benedict (the A-Team) de originele Starbuck speelde
Na wat stalk- en speurwerk op imdb kwam ik er achter dat Boomer (Grace Park) een bijrol heeft gespeeld in een Stargate SG-1 aflevering (5x13), ook leuk om te zien.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:48 schreef Merovingian het volgende:
Waarom zou dat raar zijn? Voor het verhaal maakt het toch niet echt uit, ze gedraagt zich aardig mannelijk af en toe
Waar je ook de afleveringen "vindt".quote:
Nee hoor, dacht dat dat op een verborgen stuk van de BSG site stond ofzo.quote:Op zondag 23 juli 2006 08:32 schreef dfens het volgende:
- warezrequest -
De teaser trailer is zeker tof. Vooral het stukje met Starbuck en haar pen. Je zou verwachten dat een Cylon zich niet twee keer aan dezelfde steen stootquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:26 schreef Zhenar het volgende:
Trailer voor seizoen 3 is te "vinden"!!! Ziet er super tof uit!![]()
quote:
Zeker.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
edit: En gedownload
Dat 1e nummerBegint direct al goed
![]()
Die ben ik net aan het luisterenquote:
Prelude to war werd toch gebruikt bij de season 2,5 cliffhanger. Pegasus tegen Galactica. Zo ja een super trackquote:
Augustus meende ik, schijnt dan ook in Nederland uit te komen, volgens DVD-home dan . . .quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Maar waar blijft de seizoen 2 dvd![]()
Briljant.quote:
Een van de beste van de S1 cd jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef Rivfader het volgende:
[..]
Briljant.![]()
Maar wat dacht je van "The Shape of Things to Come"? Dat nummer is ook echt geweldig, zeker als je terugdenkt aan de scene die erbij hoort.
Ben ik met je eens, maar aan de andere kant kan de navolging van de ondergang van de Pegasus wel een goede verhaallijn opzetten. En misschien gaat die wel niet naar de klote, of wordt Peggy te zwaar beschadigd om nog te functioneren als battlestar en wordt het een passagiers schip. Ze zijn in de nuke ontploffing door Gina wel een aantal schepen kwijt geraakt natuurlijk. Ze kunnen alle kanten op.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef Madine het volgende:
Zou wel jammer zijn als Pegasus naar de klote gaat
De vloot stelt geen bal voor vergeleken bij die van de Cylons en zonder Pegasus om nieuwe Vipers te produceren raken ze langzaam maar zeker door hun wapentuig heen. En dat is slecht nieuws voor ons, want dan zien we minder full scale ruimtegevechten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:37 schreef DooD het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar aan de andere kant kan de navolging van de ondergang van de Pegasus wel een goede verhaallijn opzetten. En misschien gaat die wel niet naar de klote, of wordt Peggy te zwaar beschadigd om nog te functioneren als battlestar en wordt het een passagiers schip. Ze zijn in de nuke ontploffing door Gina wel een aantal schepen kwijt geraakt natuurlijk. Ze kunnen alle kanten op.
Die Balthar is toch ook een Cylon lijkt me. (of roep ik iets wat reeds algemeen bekend is?)quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu de "echte" Six en Balthar weer herenigd zijn.![]()
Ik heb mijn twijfels. als balthar een kloon is, waarom moesten ze dan die lekkere cylon sturen om in te breken op het ministerie v defensie, voor die codes van het afweersysteem. dat systeem was door balthar ontworpen. aan de andere kant zou hij eigenlijk dood moeten zijn door die explosie op caprica. ik weet het dus niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Die Balthar is toch ook een Cylon lijkt me. (of roep ik iets wat reeds algemeen bekend is?)
In elk voorstukje zie je hem in de ontploffing in zijn eigen huis, hoe zou hij dat overleefd moeten hebben?
Six schermt hem op het laatste moment af ("Get down."). Niet dat dat logischerwijze een nucleaire explosie zou kunnen tegenhouden... maar het zou de verklaring kunnen zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels. als balthar een kloon is, waarom moesten ze dan die lekkere cylon sturen om in te breken op het ministerie v defensie, voor die codes van het afweersysteem. dat systeem was door balthar ontworpen. aan de andere kant zou hij eigenlijk dood moeten zijn door die explosie op caprica. ik weet het dus niet.
ja goed, daar heb ik het ook maar opgehouden, maar echt geloofwaardig is het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Six schermt hem op het laatste moment af ("Get down."). Niet dat dat logischerwijze een nucleaire explosie zou kunnen tegenhouden... maar het zou de verklaring kunnen zijn.
De Baltar in de originele serie maakte als mens flink carriere bij de Cylons. Het zou dus wel in deze nieuwe serie passen als het precies andersom is... Cylon Baltar: president van de mensheid. Maar die Gaius is zo overduidelijk verdacht als Cylon dat 'ie het gewoon haast niet kan zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Die Balthar is toch ook een Cylon lijkt me. (of roep ik iets wat reeds algemeen bekend is?)
In elk voorstukje zie je hem in de ontploffing in zijn eigen huis, hoe zou hij dat overleefd moeten hebben?
Muziekje vind ik meer iets voor series als Smallville of Buffy.quote:
Idd, want dit nummer van Nickelback wordt ook bij de S2 trailer van Prison Break gebruikt, lekker makkelijk, maar past niet bij BSG...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:05 schreef DooD het volgende:
De muziek keuze is niet echt mijn smaak voor de season 3 teaser. Ze hadden er beter iets van Bear McCreary onder kunnen zetten.
Hoop dat er weer zoiets cools inzit als toen ze de de kaart naar de aarde vondenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:46 schreef Mattievandezolder het volgende:
Ik zag trouwens dat er meer titels bekend zijn gemaakt van seizoen 3, maar geen spoilers helaas (of gelukkig!)
De lijst tot nu toe:
OCCUPATION 301
PRECIPICE 302
EXODUS, PART 1 303
EXODUS, PART 2 304
COLLABORATORS 305
TORN 306
HERO 307
THE PASSAGE 309
EYE OF JUPITER 310
RAPTURE 311
TAKING A BREAK ... 312
Ellen Tigh...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik hoop dat er een Ellen Tigh episode bij zit. Ik vond die aflevering uit seizoen met het diner hilarisch!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk draaien ze het om het een beetje op te leuken. Onze commerciële zenders doen dat ook bij promo's van te draaien films, soms zit er echt een liedje bij die misschien wel past bij de film, maar veel later dan de film is uitgebracht zodat ik denk van... yeah right.quote:
Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat ze de Aarde nooit bereiken, en als ze 'm al bereiken hoop ik dat dat pas bij de allerlaatste episode zal zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:43 schreef Ogala het volgende:
Pas begonnen met deze serie en hij is, ben benieuwd wat er gebeurt als ze de aarde bereiken met natuurlijk de cylons vlak achter ze aan (zal wel pas in seizoen 4 ofzo gebeuren)
Halverwege een seizoen zou niet eens zo gek zijn . . .quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef Madine het volgende:
Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat ze de Aarde nooit bereiken, en als ze 'm al bereiken hoop ik dat dat pas bij de allerlaatste episode zal zijn.
Kort, maar tof.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nieuwe trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=ywlwdcRdcz8
http://rapidshare.de/files/29933712/battlestar.avi.html (704x320 XVID Codec)
Jij bent zeker levensmoe ??quote:
Ben heel benieuwd, zal mooi zijn.. mooie intro naar S3..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:44 schreef DooD het volgende:
De derde teaser van seizoen 3 http://bsg-cz.net/news/files/teasers/bsg_s3_trailer3.wmv Verder gaan er de geruchten dat de korte episodes van the over het verzet op 1 september beginnen.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:13 schreef DooD het volgende:
Een ander lichtpuntje is dat de eerste webisode gelanceerd is van Battlestar Galactica: The Resistance. Surf gewoon effe naar http://www.scifi.com/battlestar/ en als je hem niet kan bekijken gebruik dan deze link. http://youtube.com/watch?v=0BIxMgbcneA
Nog 2 daagjes wachtenquote:
Dit zal toch in ieder geval betekenen dat ze het Sol stelsel (en dus de aarde?) vinden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:46 schreef Mattievandezolder het volgende:
]EYE OF JUPITER 310
Jupiter is een godheid, net als Apollo etc.. Het zal dus wel betrekking hebben op een relikwie, profetie of ander begrip uit de beschaving van de 12 koloniën, net als "the arrow of Apollo".quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef deGVR het volgende:
[..]
Dit zal toch in ieder geval betekenen dat ze het Sol stelsel (en dus de aarde?) vinden.
Misschien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jupiter is een godheid, net als Apollo etc.. Het zal dus wel betrekking hebben op een relikwie, profetie of ander begrip uit de beschaving van de 12 koloniën, net als "the arrow of Apollo".
Dat lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:14 schreef deGVR het volgende:
[..]
Misschien.
Maar het ' oog' van Jupiter kan ook op de bekende rode vlek slaan.
Inderdaad, erg kut is dit, zat me er al op te verheugen, hopelijk kan iemand dat ff doen!!quote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef DarthNick het volgende:
Zeg heeft iemand 1 van die web episodes al gezien van BSG? Je kan ze namelijk niet van NL online kijken........ Als iemand deze voor mij kan "capturen" zou dat wel chill zijn
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef DarthNick het volgende:
Zeg heeft iemand 1 van die web episodes al gezien van BSG? Je kan ze namelijk niet van NL online kijken........ Als iemand deze voor mij kan "capturen" zou dat wel chill zijn
Gewoon op youtube zoekenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:55 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Inderdaad, erg kut is dit, zat me er al op te verheugen, hopelijk kan iemand dat ff doen!!![]()
Ik heb hem iig daar gezien. Gewoon op "webisode battlestar" of "webisode bsg" zoeken. Duhquote:Op donderdag 7 september 2006 07:20 schreef DarthNick het volgende:
al gezien daar of verdoe ik mijn tijd met zoeken?
Ik heb me er anders al zes keer op afgetrokken.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:07 schreef Nevermind het volgende:
Die web episodes duren 2 minutenNiet echt de moeite waard imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Geen Chief, Callie & babyquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als opwarmertje maar alvast wat promotional photography van seizoen 3!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die rood-goude rand heeft hij weldegelijk, dat is alleen bijna niet te zien op die ene fotoquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:08 schreef PPL het volgende:
Zou Appolo niet een jasje met een rode rand moeten hebben?
Zeg maar net als zijn vader?
Hier zijn alle foto's te vinden:quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geen Chief, Callie & baby![]()
Geen vriendje van Starbuck![]()
Geen Luitenant Gaeta![]()
Geen nieuwe assistente van Roslin![]()
Geen Quantum Leaping priest-Cylon![]()
WAAR ZIJN AL HUN FOTO'S?!![]()
!!!
quote:
21 of 22 september (tegelijk met Company of Heroesquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:28 schreef Merovingian het volgende:
de NL box season 1 kwam toch ergens volgende week uit ofzo?
Doet mij denken aan Rage against the Machine . . .quote:Op dinsdag 12 september 2006 03:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het nummer Black Market klinkt ergens bekend... Maar wel een geweldig nummer![]()
Ja! Die! (RAtM's Wake Up)quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Rage against the Machine . . .
Inderdaad, echt een verschrikkelijk tof nummerquote:Op dinsdag 12 september 2006 03:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het nummer Black Market klinkt ergens bekend... Maar wel een geweldig nummer
Allang al. Wat denk jij wel niet . . .quote:Op maandag 18 september 2006 01:11 schreef Madine het volgende:
Iedereen webisode 3 en 4 al gezien?
http://youtube.com/watch?v=zwe5VJ6Wx2g
http://youtube.com/watch?v=QVLqgKXEBok&mode=related&search=
Vertel, wat zit er allemaal op en bij ??quote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef Merovingian het volgende:
* Merovingian heeft de NL box van seizoen 1 gekocht![]()
Waar heb je hem gehaald hier is die nergens te verkrijgenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:19 schreef Merovingian het volgende:
Het hele seizoen 1, een achter de schermen iets (nog niet gezien) met interviews van alle acteurs, en ook nog de pilot/miniseries (zeg maar aflevering 0x01 en 0x02). In totaal 11 uur aan beeldmateriaal.
edit: de behind the scenes special beschrijving (beetje ingekort): In deze uitgebreide special komen alle crewleden van BG aan het woord en lichten toe hoe dit ambitieuze project tot stand kwam. Volg in deze documentaire alle vernieuwingen en uitdagingen die de makers en acteurs van de nieuwe Battlestar serie tegenkwamen.
hmm ok mjah heb vandaag ook gekeken nergens te vinden nog, maar dat komt wel. Wat ik me afvraag is of ze de uncutversies erop hebben gezet. Seizoensfinale van seizoen één op tv was flink in gesnoeid. Kan je me daar ook een antwoord opgeven, als je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef Merovingian het volgende:
free record shop, van leest, tig andere cd/dvd winkels...
hij was per 21 september te koop, dus als je eerder dan gister hebt gezocht, dan was ie inderdaad nog nergens te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ik weet dus niet of dat ingekort is, maar denk van niet.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:49 schreef Merovingian het volgende:
Weet je wat ik nu pas zie? Tom Zarek uit de nieuwe Battlestar Galactica is dezelfde vent als Apollo uit de oude...
Ik zou eerst seizoen 1 en 2 inhalen en het dan gaan volgenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef Crazykill het volgende:
Tvp / kick
Vandaag de miniserie bekeken en ziet er wel leuk uit.
Ga het vanaf nu volgen
Dat zeg ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou eerst seizoen 1 en 2 inhalen en het dan gaan volgen![]()
Dat gaat leuk worden, 23 afleveringen in iets meer dan vier daagjes . . .quote:
Ik moet het wel eerst downen hequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden, 23 afleveringen in iets meer dan vier daagjes . . .![]()
quote:
Story till now heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
a.s. Vrijdag op SciFi een 1 uur special: "The story till now", gevolgd door een 2-urige Season Opening.
Ik heb de DVR weer ingesteld!
mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
a.s. Vrijdag op SciFi een 1 uur special: "Battlestar Galactica: The story so far", om 17:00 gevolgd door een 2-urige Season Opening getiteld: "Occupation/Precipice" om 21:00!
ik denk digitall video recorderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:32 schreef Ezri het volgende:
Spannend spannend spannend!
Uh, misschien een domme vraag, maar wat is een DVR?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
a.s. Vrijdag op SciFi een 1 uur special: "Battlestar Galactica: The story so far", om 17:00 gevolgd door een 2-urige Season Opening getiteld: "Occupation/Precipice" om 21:00!
Onvermijdelijk dat het een keer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef Madine het volgende:
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Pegasus
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef Madine het volgende:
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Pegasus
Ik gok erop dat het gebeurd bij de evacuatie van New Caprica.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef DooD het volgende:
Ben alleen beniewd wanneer de pegasus boemmmmmmmmmm gaat.
Het zou een betere cliffhanger zijn voor mid seizoensfinale.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het gebeurd bij de evacuatie van New Caprica.
En bovendien heeft het meer emotionele impact als een schip waar de personages en kijkers vertrouwd mee zijn geraakt en "op zijn gaan rekenen" opeens alsnog vernietigd wordt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:11 schreef DooD het volgende:
[..]
Het zou een betere cliffhanger zijn voor mid seizoensfinale.
Daarom is een mid seizoensfinale boem van de peggy een betere oplossing. Wat hebben we nu eigenlijk gezien van the peggy, eigenlijk niks op the captain hand en stukjes in lay down your burdens na. Nee laat Peggy nog maar 10 afleveringen meedoen met Lee als commander en dan inzicht geven in de crew van the peggy en ons laten wennen aan the peggy, om hem dan vervolgens op te blazen met Dee aanboord dan heeft het meer impact.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En bovendien heeft het meer emotionele impact als een schip waar de personages en kijkers vertrouwd mee zijn geraakt en "op zijn gaan rekenen" opeens alsnog vernietigd wordt.![]()
Dat lijkt mij ook de mooiste "oplossing". Er is immers niet voor niets gekozen voor de Griekse religie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:11 schreef Madine het volgende:
Als ze dan toch de aarde vinden dan hoop ik op een hele mooie oplossing. Dat het in ons verleden gebeurt, dat ze besluiten zich niet bekend te maken en ergens in de buurt settelen om ons te beschermen tegen de Cylons, zonder dat we het ooit weten, afwachtende tot we klaar zijn om ze te ontmoeten.
1980 was op één uitzending (Starbuck en z'n maatje Cy) na verschrikkelijk, dus dat moeten ze zeker niet overnemen. Zie je de huidige Adama al orders volgen van een snotjoch met raar kapsel? BSG 1980 ging mis omdat de leukste personages verdwenen, de verhaallijn nergens op sloeg en de uitwerking daarvan nog erger was. Maar da's ook waar ik dus een beetje voor vrees als ze in de huidige serie de aarde vinden. Want naar mijn mening is SciFi op z'n best als het geloofwaardig is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Rhinestone het volgende:
True that, ik kijk dan ook stiekem wel uit naar de verhalen over het verzet![]()
@ Madine: Een soort van BSG1980 bedoel je, wat betreft het vinden van de Aarde? Dat was namelijk echt te triest voor woorden dat plot![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:55 schreef Merovingian het volgende:
pssst...
De vloot is een beetje uitgedund omdat iedereen op nieuw Craprica zit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:18 schreef angel008 het volgende:
zit nu de eerste serie te kijken... maar vind hem tot nu toe zeer matig
het hele nieuwe idee van nieuw caprica staat me niet aan..
waarom kunnen ze niet gewoon op die 2 schepen zitten en daar verder gaan.. ik bedoel zoals het er nu uitziet hebben ze in dat jaar dat ze op die planeet zaten niets gedaan om hun vloot te verbeteren/vergroten.. beetje jammer..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:18 schreef Merovingian het volgende:
* Merovingian start nu gelijk download van episode 2
dat snap ik maar toch als je er zelf over nadenkt dan zou ik mijn vloot nooit zo laten uitdunnen maar juist proberen te vergroten ik bedoel ze konden er vergif op innemen dat ze terug zouden komen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:20 schreef dfens het volgende:
[..]
De vloot is een beetje uitgedund omdat iedereen op nieuw Craprica zit.![]()
ken het gevoel..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:32 schreef dfens het volgende:
Waarom is het nou niet mogelijk de serie legaal te downloaden?
* dfens wil best betalen voor BSG (en Lost)
je kunt er wel voor betalen... seizoen 1 op dvd... en over een tijdje seizoen 2 kopen, en dan nog later s3, s4, s5, .....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:38 schreef angel008 het volgende:
[..]
ken het gevoel..
zou er ook zo voor betalen maarja helaas kan het niet..
er komt wel een mogelijkheid om straks heel mischien met i-tunes sg-1 te kopen
maar daar zijn ze nog niet over uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar verder kijken.
FRAK!Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:02 schreef PPL het volgende:
Frak!
Ik zit deel 2 te kijken maar moet eigenlijk weg.
En wat kies ik uit als cliffhanger?
![]()
je hebt wel het ergste stop punt ooit genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar verder kijken.
FRAK!
staat ook op nieuwsgroepen dus als iemand sneller wilt zou ik daar zoeken..
Ik denk dat we die genoeg gaan krijgen als het eind van occupation er komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:42 schreef Merovingian het volgende:
tering wat een einde weer... ik wil ep 3!
Ik mis alleen toch nog wel wat space battles tussen raiders en vipers...
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat we die genoeg gaan krijgen als het eind van occupation er komt.
+ De Galactica en Pegasus tegen die 5 Basestars.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben alleen benieuwd hoe de kijkcijfers in de VS zullen zijn, aangezien ik zo het idee heb dat de meeste Amerikanen in deze aflevering weer allemaal dingen ziet die tegen de VS is..
Ben benieuwd naar ep3
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:01 schreef Wuder het volgende:
Ik vond het een geweldige aflevering over demaar volgens mij is het ook echt kritiek op de VS als je ziet hoe dat kamp eruit ziet het is net guantanomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben alleen benieuwd hoe de kijkcijfers in de VS zullen zijn, aangezien ik zo het idee heb dat de meeste Amerikanen in deze aflevering weer allemaal dingen ziet die tegen de VS is..
Ben benieuwd naar ep31/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:18 schreef TheMarco het volgende:Waarom spoilers als dit al uitgezonden is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het trouwens 100% met je eens!opgezegd@fok.nl
Ben je wel begonnen met de miniserie?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb tot episode 8 gekeken van season 1 en tering wat is het saai :/![]()
Die Boomer is trouwens nog fucking irritant ook.
Had er veel meer van verwacht![]()
Ja, die ging nog wel. Maar de episodes tot nu toe zijn echt niet wat je noemt spannend ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ben je wel begonnen met de miniserie?
En BSG is op dit moment dé shit op Sci-Fi gebied en alles behalve saai.![]()
Precies, beste sci-fi serie ooit gemaaktquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ben je wel begonnen met de miniserie?
En BSG is op dit moment dé shit op Sci-Fi gebied en alles behalve saai.![]()
Oh ja! Thanks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:06 schreef Cairon het volgende:
De tattoo deelt ze met haar man, je weet wel die gozer die voor het verzet werkt.
Deze serie blijft brilliant!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:44 schreef Wuder het volgende:Spoilers mogen nu wel weg hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de executie net op tijd gestopt is. De centurions zullen naw overhoop geknalt zijn.Godfather Bodybuilding topic reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh wat ben ik toch weer informatief bezig
jeweetz
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:18 schreef TheMarco het volgende:En dan te bedenken dat Moore in S01 nieteens de huidige maintheme mocht gebruiken omdat SciFi Chan het niet catchy genoeg vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens vraag ik mij ook af wanneer we de eerste potsmokers te zien gaan krijgen.jeweetz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De trailer gaf wel veel weg van wat er komen gaat, maar doet zeker naar meer smaken!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Altijd mooi hoe inzichtvol Adama isquote:Sharon: "How do you really know you can trust me?"
Admiral Adama: "I don't. That's what trust is."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou me niks verbazen als Lee de zoektocht naar de aarde alleen voorzet.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:56 schreef Madine het volgende:ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch vind ik nu de serie matig worden.. de echte battlestar galactica is eruit..
de serie ging altijd over galactica niet over een planeet die bewoond gaat worden..
ik vond de pegasus all een grote stap maar nu zijn er in feite dus 3 !! delen waar het verhaal zich afspeelt..
ze hadden de serie niet meer battlestar galactica moeten noemen.. van pegasus en galactica is pegasus duidelijke de ''sterkere''
maarja dat is mijn mening ik hoop dat ze snel weer terug gaan de ruimte in en weer lekker space wars gaan doen..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:51 schreef DooD het volgende:
ik denk een mooie vooruit blik op epi 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou me niks verbazen als Lee de zoektocht naar de aarde alleen voorzet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch
Burnt to the core but not broken
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef PPL het volgende:
[..]als dat gaat gebeuren dan is het helemaal klote dan krijg je dus weer 2 series ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tochpeggy en galactica..
nee ik denk niet dat ze die laten splitsen..
wat ik hoop is dat ze gewoon die planeet compleet evacueren en gewoon weer lekker op de vlucht/reis slaan naar aarde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |