Ik moet het wel eerst downen hequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden, 23 afleveringen in iets meer dan vier daagjes . . .![]()
quote:
Story till now heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
a.s. Vrijdag op SciFi een 1 uur special: "The story till now", gevolgd door een 2-urige Season Opening.
Ik heb de DVR weer ingesteld!
mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
a.s. Vrijdag op SciFi een 1 uur special: "Battlestar Galactica: The story so far", om 17:00 gevolgd door een 2-urige Season Opening getiteld: "Occupation/Precipice" om 21:00!
ik denk digitall video recorderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:32 schreef Ezri het volgende:
Spannend spannend spannend!
Uh, misschien een domme vraag, maar wat is een DVR?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
a.s. Vrijdag op SciFi een 1 uur special: "Battlestar Galactica: The story so far", om 17:00 gevolgd door een 2-urige Season Opening getiteld: "Occupation/Precipice" om 21:00!
Onvermijdelijk dat het een keer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef Madine het volgende:
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Pegasus
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef Madine het volgende:
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Pegasus
Ik gok erop dat het gebeurd bij de evacuatie van New Caprica.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef DooD het volgende:
Ben alleen beniewd wanneer de pegasus boemmmmmmmmmm gaat.
Het zou een betere cliffhanger zijn voor mid seizoensfinale.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het gebeurd bij de evacuatie van New Caprica.
En bovendien heeft het meer emotionele impact als een schip waar de personages en kijkers vertrouwd mee zijn geraakt en "op zijn gaan rekenen" opeens alsnog vernietigd wordt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:11 schreef DooD het volgende:
[..]
Het zou een betere cliffhanger zijn voor mid seizoensfinale.
Daarom is een mid seizoensfinale boem van de peggy een betere oplossing. Wat hebben we nu eigenlijk gezien van the peggy, eigenlijk niks op the captain hand en stukjes in lay down your burdens na. Nee laat Peggy nog maar 10 afleveringen meedoen met Lee als commander en dan inzicht geven in de crew van the peggy en ons laten wennen aan the peggy, om hem dan vervolgens op te blazen met Dee aanboord dan heeft het meer impact.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En bovendien heeft het meer emotionele impact als een schip waar de personages en kijkers vertrouwd mee zijn geraakt en "op zijn gaan rekenen" opeens alsnog vernietigd wordt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Dat lijkt mij ook de mooiste "oplossing". Er is immers niet voor niets gekozen voor de Griekse religie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:11 schreef Madine het volgende:
Als ze dan toch de aarde vinden dan hoop ik op een hele mooie oplossing. Dat het in ons verleden gebeurt, dat ze besluiten zich niet bekend te maken en ergens in de buurt settelen om ons te beschermen tegen de Cylons, zonder dat we het ooit weten, afwachtende tot we klaar zijn om ze te ontmoeten.
1980 was op één uitzending (Starbuck en z'n maatje Cy) na verschrikkelijk, dus dat moeten ze zeker niet overnemen. Zie je de huidige Adama al orders volgen van een snotjoch met raar kapsel? BSG 1980 ging mis omdat de leukste personages verdwenen, de verhaallijn nergens op sloeg en de uitwerking daarvan nog erger was. Maar da's ook waar ik dus een beetje voor vrees als ze in de huidige serie de aarde vinden. Want naar mijn mening is SciFi op z'n best als het geloofwaardig is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Rhinestone het volgende:
True that, ik kijk dan ook stiekem wel uit naar de verhalen over het verzet![]()
@ Madine: Een soort van BSG1980 bedoel je, wat betreft het vinden van de Aarde? Dat was namelijk echt te triest voor woorden dat plot![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:55 schreef Merovingian het volgende:
pssst...
De vloot is een beetje uitgedund omdat iedereen op nieuw Craprica zit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:18 schreef angel008 het volgende:
zit nu de eerste serie te kijken... maar vind hem tot nu toe zeer matig
het hele nieuwe idee van nieuw caprica staat me niet aan..
waarom kunnen ze niet gewoon op die 2 schepen zitten en daar verder gaan.. ik bedoel zoals het er nu uitziet hebben ze in dat jaar dat ze op die planeet zaten niets gedaan om hun vloot te verbeteren/vergroten.. beetje jammer..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:18 schreef Merovingian het volgende:
* Merovingian start nu gelijk download van episode 2
dat snap ik maar toch als je er zelf over nadenkt dan zou ik mijn vloot nooit zo laten uitdunnen maar juist proberen te vergroten ik bedoel ze konden er vergif op innemen dat ze terug zouden komen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:20 schreef dfens het volgende:
[..]
De vloot is een beetje uitgedund omdat iedereen op nieuw Craprica zit.![]()
ken het gevoel..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:32 schreef dfens het volgende:
Waarom is het nou niet mogelijk de serie legaal te downloaden?
* dfens wil best betalen voor BSG (en Lost)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |