1980 was op één uitzending (Starbuck en z'n maatje Cy) na verschrikkelijk, dus dat moeten ze zeker niet overnemen. Zie je de huidige Adama al orders volgen van een snotjoch met raar kapsel? BSG 1980 ging mis omdat de leukste personages verdwenen, de verhaallijn nergens op sloeg en de uitwerking daarvan nog erger was. Maar da's ook waar ik dus een beetje voor vrees als ze in de huidige serie de aarde vinden. Want naar mijn mening is SciFi op z'n best als het geloofwaardig is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef Rhinestone het volgende:
True that, ik kijk dan ook stiekem wel uit naar de verhalen over het verzet![]()
@ Madine: Een soort van BSG1980 bedoel je, wat betreft het vinden van de Aarde? Dat was namelijk echt te triest voor woorden dat plot![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:55 schreef Merovingian het volgende:
pssst...
De vloot is een beetje uitgedund omdat iedereen op nieuw Craprica zit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:18 schreef angel008 het volgende:
zit nu de eerste serie te kijken... maar vind hem tot nu toe zeer matig
het hele nieuwe idee van nieuw caprica staat me niet aan..
waarom kunnen ze niet gewoon op die 2 schepen zitten en daar verder gaan.. ik bedoel zoals het er nu uitziet hebben ze in dat jaar dat ze op die planeet zaten niets gedaan om hun vloot te verbeteren/vergroten.. beetje jammer..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:18 schreef Merovingian het volgende:
* Merovingian start nu gelijk download van episode 2
dat snap ik maar toch als je er zelf over nadenkt dan zou ik mijn vloot nooit zo laten uitdunnen maar juist proberen te vergroten ik bedoel ze konden er vergif op innemen dat ze terug zouden komen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:20 schreef dfens het volgende:
[..]
De vloot is een beetje uitgedund omdat iedereen op nieuw Craprica zit.![]()
ken het gevoel..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:32 schreef dfens het volgende:
Waarom is het nou niet mogelijk de serie legaal te downloaden?
* dfens wil best betalen voor BSG (en Lost)
je kunt er wel voor betalen... seizoen 1 op dvd... en over een tijdje seizoen 2 kopen, en dan nog later s3, s4, s5, .....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:38 schreef angel008 het volgende:
[..]
ken het gevoel..
zou er ook zo voor betalen maarja helaas kan het niet..
er komt wel een mogelijkheid om straks heel mischien met i-tunes sg-1 te kopen
maar daar zijn ze nog niet over uit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar verder kijken.
FRAK!Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:02 schreef PPL het volgende:
Frak!
Ik zit deel 2 te kijken maar moet eigenlijk weg.
En wat kies ik uit als cliffhanger?
![]()
je hebt wel het ergste stop punt ooit genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar verder kijken.
FRAK!
staat ook op nieuwsgroepen dus als iemand sneller wilt zou ik daar zoeken..
Ik denk dat we die genoeg gaan krijgen als het eind van occupation er komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:42 schreef Merovingian het volgende:
tering wat een einde weer... ik wil ep 3!
Ik mis alleen toch nog wel wat space battles tussen raiders en vipers...
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat we die genoeg gaan krijgen als het eind van occupation er komt.
+ De Galactica en Pegasus tegen die 5 Basestars.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben alleen benieuwd hoe de kijkcijfers in de VS zullen zijn, aangezien ik zo het idee heb dat de meeste Amerikanen in deze aflevering weer allemaal dingen ziet die tegen de VS is..
Ben benieuwd naar ep3
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |