Waar heb je hem gehaald hier is die nergens te verkrijgenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:19 schreef Merovingian het volgende:
Het hele seizoen 1, een achter de schermen iets (nog niet gezien) met interviews van alle acteurs, en ook nog de pilot/miniseries (zeg maar aflevering 0x01 en 0x02). In totaal 11 uur aan beeldmateriaal.
edit: de behind the scenes special beschrijving (beetje ingekort): In deze uitgebreide special komen alle crewleden van BG aan het woord en lichten toe hoe dit ambitieuze project tot stand kwam. Volg in deze documentaire alle vernieuwingen en uitdagingen die de makers en acteurs van de nieuwe Battlestar serie tegenkwamen.
hmm ok mjah heb vandaag ook gekeken nergens te vinden nog, maar dat komt wel. Wat ik me afvraag is of ze de uncutversies erop hebben gezet. Seizoensfinale van seizoen één op tv was flink in gesnoeid. Kan je me daar ook een antwoord opgeven, als je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:44 schreef Merovingian het volgende:
free record shop, van leest, tig andere cd/dvd winkels...
hij was per 21 september te koop, dus als je eerder dan gister hebt gezocht, dan was ie inderdaad nog nergens te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ik weet dus niet of dat ingekort is, maar denk van niet.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:49 schreef Merovingian het volgende:
Weet je wat ik nu pas zie? Tom Zarek uit de nieuwe Battlestar Galactica is dezelfde vent als Apollo uit de oude...
Ik zou eerst seizoen 1 en 2 inhalen en het dan gaan volgenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:48 schreef Crazykill het volgende:
Tvp / kick
Vandaag de miniserie bekeken en ziet er wel leuk uit.
Ga het vanaf nu volgen
Dat zeg ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou eerst seizoen 1 en 2 inhalen en het dan gaan volgen![]()
Dat gaat leuk worden, 23 afleveringen in iets meer dan vier daagjes . . .quote:
Ik moet het wel eerst downen hequote:Op maandag 2 oktober 2006 23:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden, 23 afleveringen in iets meer dan vier daagjes . . .![]()
quote:
Story till now heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
a.s. Vrijdag op SciFi een 1 uur special: "The story till now", gevolgd door een 2-urige Season Opening.
Ik heb de DVR weer ingesteld!
mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
a.s. Vrijdag op SciFi een 1 uur special: "Battlestar Galactica: The story so far", om 17:00 gevolgd door een 2-urige Season Opening getiteld: "Occupation/Precipice" om 21:00!
ik denk digitall video recorderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:32 schreef Ezri het volgende:
Spannend spannend spannend!
Uh, misschien een domme vraag, maar wat is een DVR?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef maartena het volgende:
a.s. Vrijdag op SciFi een 1 uur special: "Battlestar Galactica: The story so far", om 17:00 gevolgd door een 2-urige Season Opening getiteld: "Occupation/Precipice" om 21:00!
Onvermijdelijk dat het een keer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef Madine het volgende:
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Pegasus
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef Madine het volgende:
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem Pegasus
Ik gok erop dat het gebeurd bij de evacuatie van New Caprica.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:17 schreef DooD het volgende:
Ben alleen beniewd wanneer de pegasus boemmmmmmmmmm gaat.
Het zou een betere cliffhanger zijn voor mid seizoensfinale.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:44 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het gebeurd bij de evacuatie van New Caprica.
En bovendien heeft het meer emotionele impact als een schip waar de personages en kijkers vertrouwd mee zijn geraakt en "op zijn gaan rekenen" opeens alsnog vernietigd wordt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:11 schreef DooD het volgende:
[..]
Het zou een betere cliffhanger zijn voor mid seizoensfinale.
Daarom is een mid seizoensfinale boem van de peggy een betere oplossing. Wat hebben we nu eigenlijk gezien van the peggy, eigenlijk niks op the captain hand en stukjes in lay down your burdens na. Nee laat Peggy nog maar 10 afleveringen meedoen met Lee als commander en dan inzicht geven in de crew van the peggy en ons laten wennen aan the peggy, om hem dan vervolgens op te blazen met Dee aanboord dan heeft het meer impact.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En bovendien heeft het meer emotionele impact als een schip waar de personages en kijkers vertrouwd mee zijn geraakt en "op zijn gaan rekenen" opeens alsnog vernietigd wordt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Dat lijkt mij ook de mooiste "oplossing". Er is immers niet voor niets gekozen voor de Griekse religie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:11 schreef Madine het volgende:
Als ze dan toch de aarde vinden dan hoop ik op een hele mooie oplossing. Dat het in ons verleden gebeurt, dat ze besluiten zich niet bekend te maken en ergens in de buurt settelen om ons te beschermen tegen de Cylons, zonder dat we het ooit weten, afwachtende tot we klaar zijn om ze te ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |