SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:01 schreef Wuder het volgende:
Ik vond het een geweldige aflevering over demaar volgens mij is het ook echt kritiek op de VS als je ziet hoe dat kamp eruit ziet het is net guantanomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben alleen benieuwd hoe de kijkcijfers in de VS zullen zijn, aangezien ik zo het idee heb dat de meeste Amerikanen in deze aflevering weer allemaal dingen ziet die tegen de VS is..
Ben benieuwd naar ep31/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:18 schreef TheMarco het volgende:Waarom spoilers als dit al uitgezonden is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het trouwens 100% met je eens!opgezegd@fok.nl
Ben je wel begonnen met de miniserie?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef Crazykill het volgende:
Ik heb tot episode 8 gekeken van season 1 en tering wat is het saai :/![]()
Die Boomer is trouwens nog fucking irritant ook.
Had er veel meer van verwacht![]()
Ja, die ging nog wel. Maar de episodes tot nu toe zijn echt niet wat je noemt spannend ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ben je wel begonnen met de miniserie?
En BSG is op dit moment dé shit op Sci-Fi gebied en alles behalve saai.![]()
Precies, beste sci-fi serie ooit gemaaktquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ben je wel begonnen met de miniserie?
En BSG is op dit moment dé shit op Sci-Fi gebied en alles behalve saai.![]()
Oh ja! Thanks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:06 schreef Cairon het volgende:
De tattoo deelt ze met haar man, je weet wel die gozer die voor het verzet werkt.
Deze serie blijft brilliant!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:44 schreef Wuder het volgende:Spoilers mogen nu wel weg hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de executie net op tijd gestopt is. De centurions zullen naw overhoop geknalt zijn.Godfather Bodybuilding topic reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh wat ben ik toch weer informatief bezig
jeweetz
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:18 schreef TheMarco het volgende:En dan te bedenken dat Moore in S01 nieteens de huidige maintheme mocht gebruiken omdat SciFi Chan het niet catchy genoeg vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens vraag ik mij ook af wanneer we de eerste potsmokers te zien gaan krijgen.jeweetz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De trailer gaf wel veel weg van wat er komen gaat, maar doet zeker naar meer smaken!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Altijd mooi hoe inzichtvol Adama isquote:Sharon: "How do you really know you can trust me?"
Admiral Adama: "I don't. That's what trust is."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou me niks verbazen als Lee de zoektocht naar de aarde alleen voorzet.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:56 schreef Madine het volgende:ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch vind ik nu de serie matig worden.. de echte battlestar galactica is eruit..
de serie ging altijd over galactica niet over een planeet die bewoond gaat worden..
ik vond de pegasus all een grote stap maar nu zijn er in feite dus 3 !! delen waar het verhaal zich afspeelt..
ze hadden de serie niet meer battlestar galactica moeten noemen.. van pegasus en galactica is pegasus duidelijke de ''sterkere''
maarja dat is mijn mening ik hoop dat ze snel weer terug gaan de ruimte in en weer lekker space wars gaan doen..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:51 schreef DooD het volgende:
ik denk een mooie vooruit blik op epi 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou me niks verbazen als Lee de zoektocht naar de aarde alleen voorzet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch
Burnt to the core but not broken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |