---quote:Solarstone are Rich Mowatt and Andy Bury... The UK based production duo who record and produce under many aliases, including the Young Parisians.
Since their formation over a decade ago they have amassed a huge worldwide following and support from just about every DJ 'worth their salt' over the last 10 years.
Their musical style ranges from Quality Trance to melodic progressive house and 'after-hours soundtracks for the chilled out generation' - depending on what mood they're in at the time.
Solarstone achieved universal acclaim with a succession of Trance Anthems... From the blissful guitar melodies of “Seven Cities” and 'Solarcoaster' to the soaring riffs of “3rd Earth”... and most recently 'Jump The Next Train' under their Young Parisians tag.
Their back catalogue is a ‘who’s-who’ of Club anthems and classic remixes for everyone from Oakenfold to Sarah McLachlan and their music has been a constant feature on nearly every major compilation series including Global Underground and Euphoria as well as the Superclub series’ such as Gatecrasher, Cream, Godskitchen and Ministry Of Sound
As a duo renowned for delivering the goods the pair have also stamped their calling card on mixing two compilations albums, Lost Language’s “Exhibition” and Chilled Out Euphoria - which hit number 3 in the albums charts selling in excess of 80,000 copies!
More recently Solarstone have focused their attentions to developing their DeepBlue label which has so far received widespread acclaim for releases such as Z2's 'I Want You', “Speak in Sympathy” and the superb Young Parisians “U Write The Rules”
Some how among all this they also manage to find time to make regular DJ appearances playing at some of the biggest events and festivals across the globe. In addition to this they also host their own deepblue radio show - which currently broadcasts to around 80million listeners every month!
With more forthcoming quality releases on the way and the continued support of some of the biggest names in Dance, including Tiesto, Oakenfold, Armin and Paul Van Dyk Solarstone looks set to remain at the top of their game for a long time to come.
"It's a career littered with chance meetings, unbelievable highs and some crushing disappointments, but the collective of brilliant musicians and vocalists they have around them always ensures they deliver the goods. The scene has undergone some strange mutations over the past few years, but it always returns to where it began... Grooves, Melody and Emotion- without which there would be no dance music scene, and there would be no Solarstone. "
hier nog nietquote:Op maandag 13 maart 2006 01:41 schreef mcintosh het volgende:
Goftedomme joh, die flyer ligt hier ook!!!
Nietquote:
Waar kwam je het tegen?! Tof om te horen dat je het ergens tegen kwam namelijk ookal staan we op zoveel plaatsen op internet. Als je het intuition feest goed vond is het zeker de moeite waard om 8 April te komen.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:26 schreef Stupide het volgende:
Ik zag dat Playground ergens aangekondigd werd, maar nu zie ik pas dat het door CTT'ers wordt georganiseerd. Tof!
Het was ook op internet... http://www.clubcharts.nl/shortnews.php/2704quote:Op maandag 13 maart 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar kwam je het tegen?! Tof om te horen dat je het ergens tegen kwam namelijk ookal staan we op zoveel plaatsen op internet. Als je het intuition feest goed vond is het zeker de moeite waard om 8 April te komen.![]()
Ja sorry. Ik had weer even een schopmomentje. De helft was goed te doen, laten we het daar op houden.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
En swop niet te negatief heh.... Jonas en Menno knalde best lekker vond ik. Airbase was "terrorbase" aldus HP
.
Puike site ja!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef Stupide het volgende:
[..]
Het was ook op internet... http://www.clubcharts.nl/shortnews.php/2704![]()
En ik heb het inderdaad in overweging.
Inderdaad. Voor mij is het een forum met een frontpage erbij.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Puike site ja!. Goed forum zit er ook achter
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Solarcoaster![]()
blijft na al die keren horen nog steeds zo schitterend![]()
Oja, die zou ik bijna vergeten. Wereldnummer idd!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar niets vergeleken met 3th Earth![]()
Die heb ik op vinylquote:Op maandag 13 maart 2006 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hmz die vind ik stukken minder dan Solarcoaster, Destination/Releasequote:Op maandag 13 maart 2006 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De wederopstanding van m'n signature!!!quote:
Ton TB @ HMH tune. Die spinde em voor Tiesto de laatste keerquote:Op maandag 13 maart 2006 16:09 schreef m-kay het volgende:
[..]
De wederopstanding van m'n signature!!!.
Intercity @ 5dj's tune.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ton TB @ HMH tune. Die spinde em voor Tiesto de laatste keer.
Was echt weer ff goud!
Sorry ik verkies de HMH boven de Soos en eventueel gepruts met een software programmaquote:Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef m-kay het volgende:
[..]
Intercity @ 5dj's tune..
m-kay @ gisteravond tune..
Hehe. Die HMH, daar moet ik nog steeds een keertje heen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry ik verkies de HMH boven de Soos en eventueel gepruts met een software programma![]()
Bieden vanaf 30 euroquote:
Feesten als "beter Qom je niet enzo"quote:Op maandag 13 maart 2006 21:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Er zijn hier mensen die '8 april, Playground' in overweging nemen. Schande! Heb zelfs de verjaardag van mijn betovergrootoma gecancelled. Ik neem haar nu mee naar de VIP lounge van Poema.
.. hadden jullie het trouwens gezien? Als laatste post van het vorige topic riep hp22 "trance is kut". Hij gaat nu naar alle feesten die beginnen met een Q!.
idd, ik hoor alleen maar kraak...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef Veersesmurf het volgende:
De bass lijkt een beetje zoals in dit nummer![]()
ik hoop dat je hier mee bent geholpen.
eh...en bedanktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef Veersesmurf het volgende:
De bass lijkt een beetje zoals in dit nummer![]()
ik hoop dat je hier mee bent geholpen.
Dat is er eentje uit de oude doos! Ik zoek 'm even voor je op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:37 schreef DreamAway het volgende:
waarschijnlijk een beeeeeetje laat, maar kan iemand dit nummer ID-en? Is filmpje van Armin @ Armada X mas night...![]()
http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=01TLZWBLNP9XB19WXRWKCN8WDB
danku![]()
jaaa...danku!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef swopfile het volgende:
[..]
Dat is er eentje uit de oude doos! Ik zoek 'm even voor je op.
super! dankjewel!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef swopfile het volgende:
[..]
edit: Lustral - Everytime (Nalin & Kane Mix) (1997)![]()
Neequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
Wil iedereen PI's gebruiken?! Dank je... kusjes
Hoi hans,quote:
omdat jij t bent...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
Wil iedereen PI's gebruiken?! Dank je... kusjes
Beste Jackson,quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoi hans,
Wat ben je ook een kut user.
Met vriendelijke groet,
Jackson Claxon.
Posticons...die dingetjes boven je postquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Veersesmurf het volgende:
Om rekening te houden met het plezier van bepaalde users in dit topic: wat zijn PI's?![]()
Dat zijn die icoontjes boven je post. Die paupers hier hebben altijd een "papiertje" staan maar je kan die dus vervangen door een smilie enzo. Zie boven mijn post het "lampje" staan. Schattig hehquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Veersesmurf het volgende:
Om rekening te houden met het plezier van bepaalde users in dit topic: wat zijn PI's?![]()
Ja, wel weer leuk dat het in de asta is maar de line-up is nu niet echt erg schokkend op Kyau vs. Albert na danquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Posticons...die dingetjes boven je post
En on-topic:
De line-up van United in trance in juni had ik nog niet gepost geloof ik dus bij deze:
M.I.K.E.
Kyau vs. Albert
Will Holland
Jonas Steur
KvA is sowieso een must, heb zelden dj's zo los zien gaan achter de tafels als KvA vorig jaar
Will Holland ben ik benieuwd naar! Die heeft een aantal goede producties op z'n naam staan.
Steur is altijd goed natuurlijk en M.I.K.E. is helaas niet zo bijzonder meer.
MIKE is anders behoorlijk van het hardere werk. Dat kon je afgelopen zaterdag toch niet echt waarderenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:34 schreef swopfile het volgende:
Ik zou er juist alleen voor M.I.K.E. heen gaan.
Net trouwens gescoord, L.S.G. - The Hive.![]()
Hij kan best fijne setjes neerzetten. Dat hij op de laatste ocean diva party zo stond te hakken kwam ook alleen maar door dat opgefokte duracell konijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef jackson het volgende:
[..]
MIKE is anders behoorlijk van het hardere werk. Dat kon je afgelopen zaterdag toch niet echt waarderen?!
Oohja... toen hield ik je nog tegen omdat je zo nodig dat konijn moest.... tsja.. hoe zeg ik het. Nouja je wilde er wat mee zeg maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef swopfile het volgende:
[..]
Hij kan best fijne setjes neerzetten. Dat hij op de laatste ocean diva party zo stond te hakken kwam ook alleen maar door dat opgefokte duracell konijn.
Ik luister ook elke week! Er gaat meestal ook wel iets mis en het is altijd lachen met die gasten. Jammer dat dit nog de enige live trance show isquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Veersesmurf het volgende:
nooit bij nagedacht dat dat daar voor stond
![]()
ontopic dan maar weer: wie luisterd er nog meer naar TATW van Above and Beyond? Ik vind ze echt een stuk lekkerder dan ASOT op het moment![]()
Het duurt me vaak te lang om helemaal te luisteren maar de show opzich is erg tof ja. Die gasten heb nog ouderwets lol. Er gaat natuurlijk niets boven Dance Attack op betuwe radioquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Veersesmurf het volgende:
nooit bij nagedacht dat dat daar voor stond
![]()
ontopic dan maar weer: wie luisterd er nog meer naar TATW van Above and Beyond? Ik vind ze echt een stuk lekkerder dan ASOT op het moment![]()
Ik vind geen PI's lelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef Xantra het volgende:
ik vind dat Intuition logo zo fucking lelijk![]()
ik vind PI's lelijkquote:
Heel die vuist erin!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Oohja... toen hield ik je nog tegen omdat je zo nodig dat konijn moest.... tsja.. hoe zeg ik het. Nouja je wilde er wat mee zeg maar![]()
a la ...aangezien de ocean diva vrouwelijk is, niet?!quote:
Ja heej, mon Frans is niet meer wat het ooit geweest is. En het was al niet veel, dus stel je voor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
a la ...aangezien de ocean diva vrouwelijk is, niet?!
of heb je met een travestiet staan stampen?![]()
Zo heb ik hier nog een heel fijn Club elite setje staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef swopfile het volgende:
[..]
Hij kan best fijne setjes neerzetten. Dat hij op de laatste ocean diva party zo stond te hakken kwam ook alleen maar door dat opgefokte duracell konijn.
Yup net gezien, was wel ok...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog Discovery aan het kijken? gaat over rijke mensen in Europa, waaronder dus Duncan Stutterheim van ID&T.
Als het vrouwelijk was, dan moet het natuurlijk avec de l'Ocean Diva zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
a la ...aangezien de ocean diva vrouwelijk is, niet?!
of heb je met een travestiet staan stampen?![]()
Als het vrouwelijk is, stamp je er sowieso niet op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Als het vrouwelijk was, dan moet het natuurlijk avec de l'Ocean Diva zijn.![]()
Ja, gezienquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog Discovery aan het kijken? gaat over rijke mensen in Europa, waaronder dus Duncan Stutterheim van ID&T.
Zie UVT ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, gezien. Niet heel erg bijzonder maar wel oke
mooie richtlijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef m-kay het volgende:
[..]
Als het vrouwelijk is, stamp je er sowieso niet op..
Het kostte hem ook aardig wat pogingen om het af te leren maar er zit schot inquote:
Je hebt trouwens niks gemist in de asta afgelopen zaterdag. Saaie mensen, saaie muziek, vies bier, knallende tomaz dus weinig ruimte , matige dj's, matige sfeer, geen mooie vrouwen en teveel fok!kersquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef m-kay het volgende:
[..]
Als het vrouwelijk is, stamp je er sowieso niet op..
Er staat me bij dat ik die niet zo geweldig vond, tijdje geleden gehoord geloof ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef thiamat het volgende:
wat vinden we hier trouwens van de laatste release van oliver prime? i was a bee
Verschrikkelijk goed vind ik !
Mind games dan maar... *op vinyl heeft...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Incolumis het volgende:
nee ik vind em ook matig, doe mij maar Radiance
Op vrouwen stampen is zooooo 2005.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:45 schreef hp22 het volgende:
[..]
Het kostte hem ook aardig wat pogingen om het af te leren maar er zit schot in
Mja, achteraf heb ik toch nog zo mijn twijfels gehad. Echter, op zondag om 2 uur opstaan en niet recht kunnen lopen heeft ook wel z'n charme.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt trouwens niks gemist in de asta afgelopen zaterdag. Saaie mensen, saaie muziek, vies bier, knallende tomaz dus weinig ruimte , matige dj's, matige sfeer, geen mooie vrouwen en teveel fok!kers. Je verjaardag was vast veel toffer
![]()
![]()
![]()
Je snapt wel dat je de volgende keer er gewoon bij bent heh
Goed nieuws mijn zoonquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef m-kay het volgende:
Echter, 8 april ga ik alles kapotstampen! Behalve de vrouwen uiteraard. 8).
het wordt iets in nederland...iets gratisquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:07 schreef Veersesmurf het volgende:
Aria - Epica (Signalrunners Remix) als opener in ASOT![]()
Weten jullie misschien wat er gaat gebeuren met ASOT 250? wat inside info zeg maar?ben wel benieuwd...
Ja... dan gaan we ff hakken bij Armin.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:37 schreef Veersesmurf het volgende:
Gratis is altijd goed, zeker voor een Zeeuwse student![]()
Ik zie trouwens dat aflevering 250 net op Hemelvaart valt, wat uiteraard zeer goed uitkomt, omdat de vrijdag daarna iedereen vrij is![]()
Toet toet boing boing hakkuh bij Armin hopla d'r uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... dan gaan we ff hakken bij Armin.
was dat iedereen echt nu pas opgevallen? ...is toch al zeker een maandje bekend...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Nou nog niet helemaal misschien, want er komt op 11 november een nieuwe Armin Only in Ahoy Rotterdam. Op 8 november ben ik jarig dus ik weet nu al waar ik dat ga vieren![]()
ja, ik vond het wel een goed feest![]()
Ik weet nu al dat ik er niet bij ga zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Nou nog niet helemaal misschien, want er komt op 11 november een nieuwe Armin Only in Ahoy Rotterdam. Op 8 november ben ik jarig dus ik weet nu al waar ik dat ga vieren![]()
ja, ik vond het wel een goed feest![]()
Nee inderdaad... ook niet echt boeiend om met je neus boven op een Armin feest te gaan zitten als je het de vorige keer @#$%$$ vondquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik er niet bij ga zijn
kidnappingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef jackson het volgende:
[..]
of er moeten hele rare dingen gebeuren
Van Armin jaquote:
ja nu krijg je dus echt billenkoek he!quote:
Mwheheh.quote:
quote:
Feliquote:Today's Birthdays: cilquirm , `|r[On]eD (21), Vyse (21), greedy myles (23), PhloTron (99), m-kay (22), raveheart (22), davehart (23), MarkyMark1981 (25), Voyteck (25), DJNodi (21), TranceLesbian (19), SamsonNg (28), Percy (21), DnBdre (23), club_trance (20), dre_musiq (23), TranceheadZA (29), AnAbolic_Fr0liC (19), BiGGieStuFF (30), Vishnu (24), DeekinYarmouth (23), IgnazZio (18), Stygmat (20), Dave`Avid (21), QuiRiNal (37), dj.Dero (21), electronist (31), Bagarse (37), Markyyy (21), OnAcePromo1 (23), deaconex (23), DeNiBoY[DC] (18), LxDj (22), paul kershaw , Mike Manzella (26), Dave Avid (21), Iwan (16), Jake Benson (24)
Weet niet of de rest hier dat ook zo kan waarderen hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef DreamAway het volgende:
en de rest een hele fijne onjaardag![]()
http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=0CB5Q3E1SDQ273C17IW792B0YJ![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef DreamAway het volgende:
wicked...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef DreamAway het volgende:
Eindelijk binnenquote:Now playing:
Simon Patterson - F16 (original mix)
vind hem niet zo bijzonderquote:
noooit van zn levenquote:
Je kan em laten persen hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 14:01 schreef DreamAway het volgende:
[..]
noooit van zn leven![]()
gelukkig maar...
*noteert op verlanglijstje...quote:
Je hebt mij dus net zo lief als die plaatquote:Op maandag 20 maart 2006 16:53 schreef DreamAway het volgende:
[..]
*noteert op verlanglijstje...![]()
naast jou...
pwnedquote:Op maandag 20 maart 2006 17:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt mij dus net zo lief als die plaat
nothing beats jeugdsentimentquote:Op maandag 20 maart 2006 17:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt mij dus net zo lief als die plaat
volgens mij ookquote:
Nikki Haddiquote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Veersesmurf het volgende:
Niklas Harding pres. Nikki Haddi with Mike Shiver Guest Mix (18.03.2006)
De naam zou ik wel geweldig vinden, Nikki Haddi![]()
Nikki Haddi klinkt meer als iets in zijn eigen taal vind je niet ?!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik denk dat hij op deze manier eens is aangekondigd in Azië o.i.d. Net zoals Armin een paar keer liet horen in ASOT: From the Netherlands, Armien van Boeren
Omg, vet zegquote:Op maandag 20 maart 2006 23:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over Scandinavië gesproken:
http://video.feber.se/2006/03/kan_ngon_frklar.html
... de nieuwe rage!?
Zo nieuw is dat filmpje niet echtquote:Op maandag 20 maart 2006 23:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over Scandinavië gesproken:
http://video.feber.se/2006/03/kan_ngon_frklar.html
... de nieuwe rage!?
hp, die gasten hebben je dronken moves gejat!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:30 schreef hp22 het volgende:
[..]
Omg, vet zeg! Mooi ook dat er steeds meer mensen gaan meedoen! Leuk voor drukke feesten
Op Playground gaan we dus zo los
Floater anyone?quote:AMSTERDAM - De staf van koningin Beatrix vreest dat er een cd of house-nummer van het veelbesproken gesprek met prinses Margarita wordt opgenomen, meldt de Volkskrant dinsdag. Margarita heeft in 2002 een gesprek gehad met Beatrix over haar huwelijk met Edwin de Roy van Zuydewijn. Daarvan maakte de prinses opnamen, die nu in het bezit zijn van haar ex. Volgende week dient een rechtszaak achter gesloten deuren, waarin Margarita de tapes terugeist.
Een hoge ambtenaar erkent in de krant dat de staf van Beatrix benauwd is dat het gesprek met citaten van Beatrix commercieel wordt gebruikt. "Een roffelende beat na het regelmatig herhaalde citaat: 'Margarita er is een klein duiveltje in je gekropen', daar moeten wij niet aan denken."
Zeker lekker maar de deeper sunrise mix is voor mij de beste, Max Graham remix is ook goed te doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:11 schreef SvenM het volgende:
L:\MP3\Vinyls en Singles - Maart 2006\Solarstone & Jes - Like A Waterfall (CDS) - 2006 - TSP\Solarstone & Jes - Like A Waterfall (CDS) - 2006 - TSP\04-solarstone_and_jes-like_a_waterfall__solarstone_club_mix-tsp.mp3![]()
Ja, sterke plaat. Alleen niet zo handig om het op die manier erneer te zetten. Onze blauwe CTT vriend zal er vast wat aan gaan doen. Of heb je em online gekochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:11 schreef SvenM het volgende:
-Plaat-
Deeper sunrise doet het ook bij mij erg goedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zeker lekker maar de deeper sunrise mix is voor mij de beste, Max Graham remix is ook goed te doen
downloaden mag niet
die naam gebruikt ie wel vaker, bij zijn di.fm setsquote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Veersesmurf het volgende:
Plaatjes als in .jpg of plaatjes als in .mp3?![]()
Ik zat laatst deze set te luisteren en bedacht: komt Niklas nu ook met een wekelijkse/maandelijkse show?
Niklas Harding pres. Nikki Haddi with Mike Shiver Guest Mix (18.03.2006)
De naam zou ik wel geweldig vinden, Nikki Haddi![]()
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, sterke plaat. Alleen niet zo handig om het op die manier erneer te zetten. Onze blauwe CTT vriend zal er vast wat aan gaan doen. Of heb je em online gekocht?
Gaan er nog mensen naar de Matrixx aankomende zaterdag?
Graham Mixquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:24 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zeker lekker maar de deeper sunrise mix is voor mij de beste, Max Graham remix is ook goed te doen
downloaden mag niet
ik!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaan er nog mensen naar de Matrixx aankomende zaterdag?
Jijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wie is dat dan?![]()
Wie komt er in de matrix?
Pff.... dik zeg die compilatie... erg vette tracks zitten ertussen weerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:28 schreef marciemarcs het volgende:
Eindelijk is de tracklist voor ISOS 5 bekend:
Iedereen die bij de release party van ISOS 4 was weet dat je dit niet mag missen!!
Eens ff kijken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij
Xantra, ik en andere hippe mensen. Is een vette clubavond en Tomaz zei het tegen mij vorige week dus wellicht zijn we er a.s zaterdag te vinden. Mits we niet aan het pokeren zijn
-edit- Zie Partyflock enzo
Ben benieuwd naar de cdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:28 schreef marciemarcs het volgende:
...........
Iedereen die bij de release party van ISOS 4 was weet dat je dit niet mag missen!!
zag het ook op de mail, het enige vreemde zijn een paar toch wel heel oude tracks...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:28 schreef marciemarcs het volgende:
De dag ervoor draai ik samen met Tomaz op een bruiloftquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de cd
Alleen die datum van het HMH feestje is weer bagger
True!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:40 schreef hp22 het volgende:
ISOS4 in de HMH vorig jaar was een van de mooiste feesten ooit, gezellig met zoveel fokkers ook, tering wat gaat 2006 ook weer vet worden![]()
![]()
Boefje!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over ISOS5 tracklist: zitten een aantal tunes bij die al gerelased/floatend zijn.
Dus ben lekker aan het downloaden.
goed nieuws...!!! eindelijk es tiësto zien...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:28 schreef marciemarcs het volgende:
Tiësto: 'In Search of Sunrise 5 Celebration Party'
Keine tip. Wacht niet af tot rond die tijd maar bestel ze nu. Rond die tijd is het namelijk uitverkocht. Sterker nog, een paar uur na de algemene verkoop is het uitverkocht. Hou het in de gaten, persoonlijk zou ik eerder voor dit feest geen dan de Armada-Night in de HMHquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
goed nieuws...!!! eindelijk es tiësto zien...![]()
indien de centjes t toelaten rond die tijd natuurlijk...![]()
oei...dat wordt lastig dan...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Keine tip. Wacht niet af tot rond die tijd maar bestel ze nu. Rond die tijd is het namelijk uitverkocht. Sterker nog, een paar uur na de algemene verkoop is het uitverkocht. Hou het in de gaten, persoonlijk zou ik eerder voor dit feest geen dan de Armada-Night in de HMH
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Keine tip. Wacht niet af tot rond die tijd maar bestel ze nu. Rond die tijd is het namelijk uitverkocht. Sterker nog, een paar uur na de algemene verkoop is het uitverkocht. Hou het in de gaten, persoonlijk zou ik eerder voor dit feest geen dan de Armada-Night in de HMH
Hihi, en dan je eigen ISOS5 mixen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over ISOS5 tracklist: zitten een aantal tunes bij die al gerelased/floatend zijn.
Dus ben lekker aan het downloaden.
Moeilijk om die beat mismatches van Tiesto na te doen!quote:
De passmailer deed er bij mij ook zeker 2 uur over om mn pass opnieuw toe te zenden. Houd er trouwens ook rekening mee dat je waarschijnlijk alleen met creditcard en rabodirect kan betalen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:07 schreef Veersesmurf het volgende:
Hadden jullie dit ook toen jullie je registreerden, of ben ik gewoon lomp? (inkoppertje natuurlijk) Ik wil niet wachten tot 1 april, want dan moet ik werken. Het feest missen is uiteraard geen optie...
Die TBA is erg cool jah....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:54 schreef m-kay het volgende:
Ja, die TBA is wel een erg toffe artiest. Altijd de nieuwste platen.
To Be Announced
Ton TBAquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef star_gazer het volgende:
Wow, TBA - "Aria Epica" [Signalrunners Mix] is een lekker plaatje zegVraag me af wie 'TBA' is, want ik kom ook de naam 'syndica' tegen.
De nieuwe van Judge Jules (ordinary day) is trouwens ook
Nee zeker niet. Jonas Steur had toendertijd TBA - Nightshift. Later werd dit Fable ... zijn nieuwe alias voor Intuition Recordingsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef star_gazer het volgende:
Maakt TBA altijd het nummer 'ID' trouwens
Dat heeft dan weer met tijden te makenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:36 schreef hp22 het volgende:
Galen Behr draait samen met TBA op Playground, dat staat iig in zn agenda
08-04-2006 - [TBA] TBA @ Club Poema - Utrecht, NL [GIG]
Meer info is wellicht op zijn plaatsquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Xantra het volgende:
Can Costa, die gast is meesterlijk aan het worden![]()
check: http://www.discogs.com/artist/Can+Costaquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Meer info is wellicht op zijn plaats
is net uit met Shafunkers Remix, goed te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef m-kay het volgende:
Ah, Neo Zoolander heb ik weleens een plaatje van gehoord. Klonk best puik..
01-can_costa-neo_zoolander_original_mix-pulse.mp3quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Xantra het volgende:
[..]
is net uit met Shafunkers Remix, goed te doen![]()
Die zal ik dan vanavond eens downloadenkopen. Trouwens, er is een nieuwe Gielen plaat uit, en die schijnt echt enorm tofheid te zijn!quote:
sinds dat die bij de Black Hole mannen zit, schijnt ie aardige shit te producen jah...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die zal ik dan vanavond eens downloadenkopen. Trouwens, er is een nieuwe Gielen plaat uit, en die schijnt echt enorm tofheid te zijn!
Johan_Gielen_-_Physical_Overdrive__Original_Mix
Zal wel weer om 10 uur zijn? De vorige keren bleek het ook totaal niet nodig om vroeg op te staan voor kaarten dus dat doe ik deze keer ook maar nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef m-kay het volgende:
Morgen start de voorverkoop van ISOS5 releaseparty tickets op tiesto.com..
*user Tomaz aankijkt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zal wel weer om 10 uur zijn? De vorige keren bleek het ook totaal niet nodig om vroeg op te staan voor kaarten dus dat doe ik deze keer ook maar niet
Tom besteld voor t hele topic rond een uur of 10? Liefquote:
Nee, Tomaz bestelt alleen voor goeie bekende. En ik ken em, een beetje... dus ik hoop dattie voor mij gaat bestellenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef hp22 het volgende:
[..]
Tom besteld voor t hele topic rond een uur of 10? Lief
Creditcard / rabodirect...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef m-kay het volgende:
Wat zijn precies de betalingsmogelijkheden?
Creditcard (makkelijkste) en iets van de Rabobank geloof ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef m-kay het volgende:
Wat zijn precies de betalingsmogelijkheden?
Jah... dat zei ik jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef hp22 het volgende:
[..]
Creditcard (makkelijkste) en iets van de Rabobank geloof ik
For the Amsterdam event an exclusive pre sale starts on Saturday March 25th at 10 am for the members of www.tiesto.com. A banner will be placed on the front page which will link you to the ticket sale page. Regular ticket sales will start April 8th 10am. Tickets for the Brixton Academy are already on sale and if you buy your ticket before March 31st you will get them at a reduced prize.quote:
hehe vorige keer ook, jullie anderhalf uur lopen kloten, ik kom rond 11.30 aanschijten en had binnen 5 minuten me kaartjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zal wel weer om 10 uur zijn? De vorige keren bleek het ook totaal niet nodig om vroeg op te staan voor kaarten dus dat doe ik deze keer ook maar niet
Veel mooier nog... ik bestel op mijn aller taaist om 1uur smiddags een keer kaarten. Iedereen had zwaar in paniek zitten klikken. Heb ik de rotzooi besteld is het 5min later uiterkochtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Xantra het volgende:
[..]
hehe vorige keer ook, jullie anderhalf uur lopen kloten, ik kom rond 11.30 aanschijten en had binnen 5 minuten me kaartjes![]()
maar ik bestelde in de drukke tijd hé, dus da's veel stoerderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Veel mooier nog... ik bestel op mijn aller taaist om 1uur smiddags een keer kaarten. Iedereen had zwaar in paniek zitten klikken. Heb ik de rotzooi besteld is het 5min later uiterkocht![]()
Ik dacht... eerst ff uitslapen
Truequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:44 schreef Xantra het volgende:
[..]
maar ik bestelde in de drukke tijd hé, dus da's veel stoerder![]()
![]()
rielekst!quote:
Leuke plaatquote:Now playing:
Kuffdam and Plant - Dream makers (original mix)
aighttquote:
Heilig jah... helaas nog niet uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef Ben_Stiller het volgende:
Armin van Buuren ft Gabriel & Dresden - Zocalo (Niklas Harding remix)![]()
![]()
leuk jahquote:
Goeie plaat jah. Is die plaat al uit?! Word al tijden gespinned namelijk maar heb em nog niet. Coole naam ook natuurlijkquote:Op zondag 26 maart 2006 21:30 schreef Veersesmurf het volgende:
James Holden - A Break In The Clouds (The Lamb Chops Whaddayamean It's Supa Tigga Rigga Wigga Mix)
Wat is dat toch een heerlijk nummer! maar wie verzind die namen voor die remixes![]()
Dat zou wel geweldig zijn, 9 uur Tijsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:08 schreef marciemarcs het volgende:
ziet er trouwens naar uit dat het een set van 10 tot 7 wordttiesto op z'n best dan
quote:Tiësto zes uur lang in Music Hall
AMSTERDAM- Tiësto staat 3 juni met een zes uur durende dj-set in de Music Hall in Amsterdam. Dit ter promotie van de...
...vijfde cd in zijn reeks ’In Search of Sunrise’, waarin hij werk van andere artiesten van een mix voorziet. Dat liet concertorganisator Mojo donderdag weten.
Op 25 april komt Tiësto’s album wereldwijd uit. Het vijfde deel in de compilatiereeks heeft als subtitel Los Angeles, de stad waar de dj de eerste maanden van dit jaar verbleef om muziek te produceren. Op 3 juni staat de avond in het teken van deze In Search of Sunrise-tracks en daaraan gerelateerde muziek.
Leden van de Tiësto-website krijgen vanaf zaterdag eerst de kans om kaarten voor het optreden te bestellen. Op www.tiesto.com begint dan namelijk een exclusieve voorverkoop. De reguliere kaartverkoop begint 8 april. (ANP)
Ik hoor net van vriend/collega en tevens groot voorbeeld Tomaz dat er een kaartje besteld is.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:15 schreef hp22 het volgende:
-verhaal-
Is die echt of niet? Ik lees namelijk wat reacties over dat het fake is ofzo?quote:Tiesto-In Search of Sunrise 5 (Los Angeles)-2CD-2006-iND
Hij's helemaal echt. En klinkt heerlijk!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is die echt of niet? Ik lees namelijk wat reacties over dat het fake is ofzo?
Dank je, dan ga ik m ook eens beluisterenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hij's helemaal echt. En klinkt heerlijk!
Hij is wel echt...op de WMC in Miami zouden er aantal weggegeven wordenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is die echt of niet? Ik lees namelijk wat reacties over dat het fake is ofzo?
Kan je niet meer gewoon lid worden?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:53 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf wil ook een account voor trensverkeer![]()
![]()
invite gestuurd. Durt nog wel 48u. voordat je online kan.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:53 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf wil ook een account voor trensverkeer![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
invite gestuurd. Durt nog wel 48u. voordat je online kan.
Tsja... cues. Ik heb er niets mee. Speel mp3's op pc/auto/mp3speler. Zie geen toegevoegde waarde aan de cues. Of skip jij slechte platen ofzeau ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:50 schreef Incolumis het volgende:
er komt vast nog wel een proper uit met de cues
Late reactie maareuh: TUNE!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef Ben_Stiller het volgende:
16 bit Lolitas - Sedna
Pakweg eerste 5 keer luister ik een mix helemaal, maar er zijn zat cd's waar klotenummers tussenziten vind ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef hp22 het volgende:
Ja skippen snap ik ook niet, als ik een mix luister wil ik t horen zoals t bedoeld is, ook al zit er weleens een minder plaatje bij.
Over ISOS5, 50% zegt fake, 50% zegt echt, ik denk dat ik maar met luisteren wacht tot de proper er is
Interessante namen voor mij zegquote:Op maandag 27 maart 2006 21:29 schreef hp22 het volgende:
Line-up dance valley 2006:
The PRODIGY LIVE
Ben Sims
Alexander Koning
King Unique
Benny Rodrigues
The Youngsters LIVE
Dr. Lektroluv
Simon Patterson
Airwave
Mauro Picotto
Hernan Cattaneo
Danny Howells
Max Graham
Stef Vrolijk
Harry „Choo Choo‰ Romero
Sebastian Ingrosso
Ferry Corsten
Judge Jules
Joris Voorn
Technasia LIVE
Secret Cinema LIVE
Tom Harding
Eric Prydz
Laidback Luke
A Guy Called Gerald vs. Roman Flügel
Freeform Five
Terry Toner vs. Herr Arter
Groove Addicts
Sander van Doorn
Ja idd LAX! Kippenvelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:21 schreef Xantra het volgende:
ISOS 5 cd2, wat een killer die openingsplaat![]()
cd2 is zowiezo heerlijkquote:
Wel mee eens, gisteravond heb ik cd1 helemaal geluisterd en een groot deel van cd2. De weinige vocalen van cd2 (of de overdaad aan vocalen op cd1) vielen me ook al op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:41 schreef Xantra het volgende:
[..]
cd2 is zowiezo heerlijk![]()
cd1 raak ik geirriteerd aan de grote hoeveelheid vocalen achterelkaar, trek ik minder goed
ik denk meer Armin...... heeft meer een link met UDCquote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef Incolumis het volgende:
picotto zal de zaterdag wel afsluiten denk ik![]()
Binde gij ook al een blauwe?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk meer Armin...... heeft meer een link met UDC
ja, al een tijdjequote:
quote:
Uhu uhuquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:31 schreef hp22 het volgende:
Het is vast een samenzwering om onze reeks stiekem uit te roeien
Na 44 delen kunnen we ons nog goed redden dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uhu uhu.
Wat is voor julllie allemaal the "Tune of the moment?"
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef m-kay het volgende:
Jajaja, daar lag me net even een ietwat vreemde envelop op de deurmat! ISOS5 kaartje is binnennnnnnnn!!!!!!!!.
Flash Brothers - Sweetest things (Nick K remix)quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Leama and Moor - Everything Matters (Matthew Dekay and Niklas Harding Remixes). Tevens op vinyl die ik deze week ophaalquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:36 schreef Messenga het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Een erggg vette Matthew Dekay remix en ik hoef hier niet meer te zeggen dat ik Niklas Harding Stalker wel leuk vindt producen![]()
ja hij gaat de goeie kant op, 't is tenminste niet zo standaard als John o'Callaghan en al die andere Reason-producersquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Leama and Moor - Everything Matters (Matthew Dekay and Niklas Harding Remixes). Tevens op vinyl die ik deze week ophaal. Een erggg vette Matthew Dekay remix en ik hoef hier niet meer te zeggen dat ik Niklas Harding wel leuk vindt producen
![]()
Zijn remix van Zocalo schopt ook weer alle konten. Zit een enorme drive in al zijn platen, helemaal topquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hij gaat de goeie kant op, 't is tenminste niet zo standaard als John o'Callaghan en al die andere Reason-producers
quote:
Ik had me op het ergste voorbereid maar ik vond het stukken beter dan bijv. ISOS4. Sommige overgangen zijn idd niet geweldig maar die van let me be naar novocaine is weer super!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:14 schreef jackson het volgende:
Ik heb gister even de eerste 2 tracks geluistert van ISOS5 maar wat mixed hij epmty streets belachelijk gaar in zeg... Ik snap er echt geen reet van dat je em zo matig/zonder actie inmixed voor een album. Die plaat zit er vol op maar het komt er zo matig zonder charme in
Begrijp me goed, heb de rest nog niet gehoord maar dit viel me meteen op zeg
Euh je vatte t misschien als grap op maar ik heb het over de producer Stalker he, die produceert veel van Niklas z'n platenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Zijn remix van Zocalo schopt ook weer alle konten. Zit een enorme drive in al zijn platen, helemaal top
[..]
! Hij mag blij zijn dattie in mijn msn-lijst ontbreekt
Perry O'Neil is ook een Reason producer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:22 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hij gaat de goeie kant op, 't is tenminste niet zo standaard als John o'Callaghan en al die andere Reason-producers
En hij doet het erg leukquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Perry O'Neil is ook een Reason producer.![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:55 schreef hp22 het volgende:
Euh je vatte t misschien als grap op maar ik heb het over de producer Stalker he, die produceert veel van Niklas z'n platen
Ah zou kunnen, ben ik niet zo bekend mee. Een kennis draait nogwel eens een Harding plaatje, gek word je d'r vanquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:02 schreef jackson het volgende:
, verkeerd begrepen ja. Erg puikend! Maar de "niklas sound" is hij wel zelf als producer mee begonnen meen ik
. Kom nu ff niet op zijn eerste bekende productie maar daar doel ik op
Kut-kennissen ook altijd.... Zeker die randdebiel met die vieze blonde krullen. Wat een idioot is dat.... kies je kennissen toch eens wat beter mien jongquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ah zou kunnen, ben ik niet zo bekend mee. Een kennis draait nogwel eens een Harding plaatje, gek word je d'r van![]()
Ja dat is 'm! Heb nog wel zo'n krullenpruik liggen thuis, voor als ie weer eens out is als ie moet draaien, ik ben te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Kut-kennissen ook altijd.... Zeker die randdebiel met die vieze blonde krullen. Wat een idioot is dat.... kies je kennissen toch eens wat beter mien jong
We gaan niet patsen hehquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Incolumis het volgende:
ik spreek nu net met niklas en hij ontkent met klem dat ie een remix van zocalo heeft gemaakt (met een knipoogje) dus die zal wel erg snel gesigned worden
Produce je zelf toevallig ook?! Of draai je... aangezien je Niklas "kent"? En tot 8 April in de Poema trouwensquote:
i wish, ik heb het geduld niet om reason te leren, of welk pakket dan ook. mixen doe ik alleen thuis, met mp3'squote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Produce je zelf toevallig ook?! Of draai je... aangezien je Niklas "kent"? En tot 8 April in de Poema trouwens
Kijk aan die info heb ik wat. Nu kan ik met een gerust hart wat gaan afpersen links en rechtquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
i wish, ik heb het geduld niet om reason te leren, of welk pakket dan ook. mixen doe ik alleen thuis, met mp3's![]()
ik ken niklas van voor de tijd dat ie ging draaien, hij zat namelijk eerst in het mp3 wereldje
wie zegt dat ik daar naar toe ga?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
En tot 8 April in de Poema trouwens
Waarmee, Traktor? Doe ik zelf ook 'wel eens' namelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
i wish, ik heb het geduld niet om reason te leren, of welk pakket dan ook. mixen doe ik alleen thuis, met mp3's![]()
ik ken niklas van voor de tijd dat ie ging draaien, hij zat namelijk eerst in het mp3 wereldje
hahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk aan die info heb ik wat. Nu kan ik met een gerust hart wat gaan afpersen links en recht
1.06 vind ik persoonlijk beter dan 3quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:01 schreef hp22 het volgende:
[..]
Waarmee, Traktor? Doe ik zelf ook 'wel eens' namelijk
Ik vind de laatste versie echt een hel, de omschrijving was veelbelovend (oa. A&H Xone:92 emulatie geloof ik en nog veel meer) maar het ziet er niet uit en vond took niet prettig werken. Wel jammer want die versie ondersteund 4 decks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
1.06 vind ik persoonlijk beter dan 3
natuurlijk wel alle automatismes uit staan
Aan de hand van mijn smilie had je kunnen zien dat het een "geintje" was. Maar tevens een peiling ofdat je komt. Ben je van plan te komen ?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie zegt dat ik daar naar toe ga?
ik heb op PF voor die guestlist aangemeldquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Aan de hand van mijn smilie had je kunnen zien dat het een "geintje" was. Maar tevens een peiling ofdat je komt. Ben je van plan te komen ?!
Zou tof zijn
Als je vrienden meeneemt kan er altijd even een mail gestuurd worden naar de organisatoren natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik heb op PF voor die guestlist aangemeld![]()
als ik het niet krijg kom ik ook niet, ben op dit moment werkloos dus kan m'n geld wel ergens anders voor gebruiken
oeh geilquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je vrienden meeneemt kan er altijd even een mail gestuurd worden naar de organisatoren natuurlijk![]()
cbburgr @ xs4all punt nl.quote:
Doe dat... ik hoor het nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:18 schreef Incolumis het volgende:
zal eerst effe bellen of er animo voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |