De dag ervoor draai ik samen met Tomaz op een bruiloftquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:09 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de cd
Alleen die datum van het HMH feestje is weer bagger
True!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:40 schreef hp22 het volgende:
ISOS4 in de HMH vorig jaar was een van de mooiste feesten ooit, gezellig met zoveel fokkers ook, tering wat gaat 2006 ook weer vet worden![]()
![]()
Boefje!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over ISOS5 tracklist: zitten een aantal tunes bij die al gerelased/floatend zijn.
Dus ben lekker aan het downloaden.
goed nieuws...!!! eindelijk es tiësto zien...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:28 schreef marciemarcs het volgende:
Tiësto: 'In Search of Sunrise 5 Celebration Party'
Keine tip. Wacht niet af tot rond die tijd maar bestel ze nu. Rond die tijd is het namelijk uitverkocht. Sterker nog, een paar uur na de algemene verkoop is het uitverkocht. Hou het in de gaten, persoonlijk zou ik eerder voor dit feest geen dan de Armada-Night in de HMHquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef DreamAway het volgende:
[..]
goed nieuws...!!! eindelijk es tiësto zien...![]()
indien de centjes t toelaten rond die tijd natuurlijk...![]()
oei...dat wordt lastig dan...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Keine tip. Wacht niet af tot rond die tijd maar bestel ze nu. Rond die tijd is het namelijk uitverkocht. Sterker nog, een paar uur na de algemene verkoop is het uitverkocht. Hou het in de gaten, persoonlijk zou ik eerder voor dit feest geen dan de Armada-Night in de HMH
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Keine tip. Wacht niet af tot rond die tijd maar bestel ze nu. Rond die tijd is het namelijk uitverkocht. Sterker nog, een paar uur na de algemene verkoop is het uitverkocht. Hou het in de gaten, persoonlijk zou ik eerder voor dit feest geen dan de Armada-Night in de HMH
Hihi, en dan je eigen ISOS5 mixen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef MarkzMan_X het volgende:
Over ISOS5 tracklist: zitten een aantal tunes bij die al gerelased/floatend zijn.
Dus ben lekker aan het downloaden.
Moeilijk om die beat mismatches van Tiesto na te doen!quote:
De passmailer deed er bij mij ook zeker 2 uur over om mn pass opnieuw toe te zenden. Houd er trouwens ook rekening mee dat je waarschijnlijk alleen met creditcard en rabodirect kan betalen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:07 schreef Veersesmurf het volgende:
Hadden jullie dit ook toen jullie je registreerden, of ben ik gewoon lomp? (inkoppertje natuurlijk) Ik wil niet wachten tot 1 april, want dan moet ik werken. Het feest missen is uiteraard geen optie...
Die TBA is erg cool jah....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:54 schreef m-kay het volgende:
Ja, die TBA is wel een erg toffe artiest. Altijd de nieuwste platen.
To Be Announced
Ton TBAquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef star_gazer het volgende:
Wow, TBA - "Aria Epica" [Signalrunners Mix] is een lekker plaatje zegVraag me af wie 'TBA' is, want ik kom ook de naam 'syndica' tegen.
De nieuwe van Judge Jules (ordinary day) is trouwens ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |