Jah... dat zei ik jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef hp22 het volgende:
[..]
Creditcard (makkelijkste) en iets van de Rabobank geloof ik
For the Amsterdam event an exclusive pre sale starts on Saturday March 25th at 10 am for the members of www.tiesto.com. A banner will be placed on the front page which will link you to the ticket sale page. Regular ticket sales will start April 8th 10am. Tickets for the Brixton Academy are already on sale and if you buy your ticket before March 31st you will get them at a reduced prize.quote:
hehe vorige keer ook, jullie anderhalf uur lopen kloten, ik kom rond 11.30 aanschijten en had binnen 5 minuten me kaartjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zal wel weer om 10 uur zijn? De vorige keren bleek het ook totaal niet nodig om vroeg op te staan voor kaarten dus dat doe ik deze keer ook maar niet
Veel mooier nog... ik bestel op mijn aller taaist om 1uur smiddags een keer kaarten. Iedereen had zwaar in paniek zitten klikken. Heb ik de rotzooi besteld is het 5min later uiterkochtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Xantra het volgende:
[..]
hehe vorige keer ook, jullie anderhalf uur lopen kloten, ik kom rond 11.30 aanschijten en had binnen 5 minuten me kaartjes![]()
maar ik bestelde in de drukke tijd hé, dus da's veel stoerderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Veel mooier nog... ik bestel op mijn aller taaist om 1uur smiddags een keer kaarten. Iedereen had zwaar in paniek zitten klikken. Heb ik de rotzooi besteld is het 5min later uiterkocht![]()
Ik dacht... eerst ff uitslapen
Truequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:44 schreef Xantra het volgende:
[..]
maar ik bestelde in de drukke tijd hé, dus da's veel stoerder![]()
![]()
rielekst!quote:
Leuke plaatquote:Now playing:
Kuffdam and Plant - Dream makers (original mix)
aighttquote:
Heilig jah... helaas nog niet uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef Ben_Stiller het volgende:
Armin van Buuren ft Gabriel & Dresden - Zocalo (Niklas Harding remix)![]()
![]()
leuk jahquote:
Goeie plaat jah. Is die plaat al uit?! Word al tijden gespinned namelijk maar heb em nog niet. Coole naam ook natuurlijkquote:Op zondag 26 maart 2006 21:30 schreef Veersesmurf het volgende:
James Holden - A Break In The Clouds (The Lamb Chops Whaddayamean It's Supa Tigga Rigga Wigga Mix)
Wat is dat toch een heerlijk nummer! maar wie verzind die namen voor die remixes![]()
Dat zou wel geweldig zijn, 9 uur Tijsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:08 schreef marciemarcs het volgende:
ziet er trouwens naar uit dat het een set van 10 tot 7 wordttiesto op z'n best dan
quote:Tiësto zes uur lang in Music Hall
AMSTERDAM- Tiësto staat 3 juni met een zes uur durende dj-set in de Music Hall in Amsterdam. Dit ter promotie van de...
...vijfde cd in zijn reeks ’In Search of Sunrise’, waarin hij werk van andere artiesten van een mix voorziet. Dat liet concertorganisator Mojo donderdag weten.
Op 25 april komt Tiësto’s album wereldwijd uit. Het vijfde deel in de compilatiereeks heeft als subtitel Los Angeles, de stad waar de dj de eerste maanden van dit jaar verbleef om muziek te produceren. Op 3 juni staat de avond in het teken van deze In Search of Sunrise-tracks en daaraan gerelateerde muziek.
Leden van de Tiësto-website krijgen vanaf zaterdag eerst de kans om kaarten voor het optreden te bestellen. Op www.tiesto.com begint dan namelijk een exclusieve voorverkoop. De reguliere kaartverkoop begint 8 april. (ANP)
Ik hoor net van vriend/collega en tevens groot voorbeeld Tomaz dat er een kaartje besteld is.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:15 schreef hp22 het volgende:
-verhaal-
Is die echt of niet? Ik lees namelijk wat reacties over dat het fake is ofzo?quote:Tiesto-In Search of Sunrise 5 (Los Angeles)-2CD-2006-iND
Hij's helemaal echt. En klinkt heerlijk!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is die echt of niet? Ik lees namelijk wat reacties over dat het fake is ofzo?
Dank je, dan ga ik m ook eens beluisterenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hij's helemaal echt. En klinkt heerlijk!
Hij is wel echt...op de WMC in Miami zouden er aantal weggegeven wordenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is die echt of niet? Ik lees namelijk wat reacties over dat het fake is ofzo?
Kan je niet meer gewoon lid worden?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:53 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf wil ook een account voor trensverkeer![]()
![]()
invite gestuurd. Durt nog wel 48u. voordat je online kan.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:53 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf wil ook een account voor trensverkeer![]()
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
invite gestuurd. Durt nog wel 48u. voordat je online kan.
Tsja... cues. Ik heb er niets mee. Speel mp3's op pc/auto/mp3speler. Zie geen toegevoegde waarde aan de cues. Of skip jij slechte platen ofzeau ?!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:50 schreef Incolumis het volgende:
er komt vast nog wel een proper uit met de cues
Late reactie maareuh: TUNE!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef Ben_Stiller het volgende:
16 bit Lolitas - Sedna
Pakweg eerste 5 keer luister ik een mix helemaal, maar er zijn zat cd's waar klotenummers tussenziten vind ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef hp22 het volgende:
Ja skippen snap ik ook niet, als ik een mix luister wil ik t horen zoals t bedoeld is, ook al zit er weleens een minder plaatje bij.
Over ISOS5, 50% zegt fake, 50% zegt echt, ik denk dat ik maar met luisteren wacht tot de proper er is
Interessante namen voor mij zegquote:Op maandag 27 maart 2006 21:29 schreef hp22 het volgende:
Line-up dance valley 2006:
The PRODIGY LIVE
Ben Sims
Alexander Koning
King Unique
Benny Rodrigues
The Youngsters LIVE
Dr. Lektroluv
Simon Patterson
Airwave
Mauro Picotto
Hernan Cattaneo
Danny Howells
Max Graham
Stef Vrolijk
Harry „Choo Choo‰ Romero
Sebastian Ingrosso
Ferry Corsten
Judge Jules
Joris Voorn
Technasia LIVE
Secret Cinema LIVE
Tom Harding
Eric Prydz
Laidback Luke
A Guy Called Gerald vs. Roman Flügel
Freeform Five
Terry Toner vs. Herr Arter
Groove Addicts
Sander van Doorn
Ja idd LAX! Kippenvelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:21 schreef Xantra het volgende:
ISOS 5 cd2, wat een killer die openingsplaat![]()
cd2 is zowiezo heerlijkquote:
Wel mee eens, gisteravond heb ik cd1 helemaal geluisterd en een groot deel van cd2. De weinige vocalen van cd2 (of de overdaad aan vocalen op cd1) vielen me ook al op.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:41 schreef Xantra het volgende:
[..]
cd2 is zowiezo heerlijk![]()
cd1 raak ik geirriteerd aan de grote hoeveelheid vocalen achterelkaar, trek ik minder goed
ik denk meer Armin...... heeft meer een link met UDCquote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef Incolumis het volgende:
picotto zal de zaterdag wel afsluiten denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |