Nee zeker niet. Jonas Steur had toendertijd TBA - Nightshift. Later werd dit Fable ... zijn nieuwe alias voor Intuition Recordingsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef star_gazer het volgende:
Maakt TBA altijd het nummer 'ID' trouwens
Dat heeft dan weer met tijden te makenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:36 schreef hp22 het volgende:
Galen Behr draait samen met TBA op Playground, dat staat iig in zn agenda
08-04-2006 - [TBA] TBA @ Club Poema - Utrecht, NL [GIG]
Meer info is wellicht op zijn plaatsquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Xantra het volgende:
Can Costa, die gast is meesterlijk aan het worden![]()
check: http://www.discogs.com/artist/Can+Costaquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Meer info is wellicht op zijn plaats
is net uit met Shafunkers Remix, goed te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef m-kay het volgende:
Ah, Neo Zoolander heb ik weleens een plaatje van gehoord. Klonk best puik..
01-can_costa-neo_zoolander_original_mix-pulse.mp3quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Xantra het volgende:
[..]
is net uit met Shafunkers Remix, goed te doen![]()
Die zal ik dan vanavond eens downloadenkopen. Trouwens, er is een nieuwe Gielen plaat uit, en die schijnt echt enorm tofheid te zijn!quote:
sinds dat die bij de Black Hole mannen zit, schijnt ie aardige shit te producen jah...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef m-kay het volgende:
[..]
Die zal ik dan vanavond eens downloadenkopen. Trouwens, er is een nieuwe Gielen plaat uit, en die schijnt echt enorm tofheid te zijn!
Johan_Gielen_-_Physical_Overdrive__Original_Mix
Zal wel weer om 10 uur zijn? De vorige keren bleek het ook totaal niet nodig om vroeg op te staan voor kaarten dus dat doe ik deze keer ook maar nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef m-kay het volgende:
Morgen start de voorverkoop van ISOS5 releaseparty tickets op tiesto.com..
*user Tomaz aankijkt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Zal wel weer om 10 uur zijn? De vorige keren bleek het ook totaal niet nodig om vroeg op te staan voor kaarten dus dat doe ik deze keer ook maar niet
Tom besteld voor t hele topic rond een uur of 10? Liefquote:
Nee, Tomaz bestelt alleen voor goeie bekende. En ik ken em, een beetje... dus ik hoop dattie voor mij gaat bestellenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef hp22 het volgende:
[..]
Tom besteld voor t hele topic rond een uur of 10? Lief
Creditcard / rabodirect...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef m-kay het volgende:
Wat zijn precies de betalingsmogelijkheden?
Creditcard (makkelijkste) en iets van de Rabobank geloof ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef m-kay het volgende:
Wat zijn precies de betalingsmogelijkheden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |