quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:08 schreef marciemarcs het volgende:ziet er trouwens naar uit dat het een set van 10 tot 7 wordt
![]()
tiesto op z'n best dan
Dat zou wel geweldig zijn, 9 uur Tijs
![]()
Alhoewel er misschien ook kans is dat Cor Fijneman & Mark Norman (vanwege die 80 days tour) of Johan Gielen (omdat ie nu bij black hole zit) erbij komen (liever niet uiteraard). Qua platen zal Gielen nog best lekker zijn denk ik. Heb z'n laatste radioshow geluisterd en daar zitten lekkere platen in alleen heb ik me lopen ergeren aan de overgangen, gebruikt hij de EQ niet ofzo? Het knalt er vaak lomp in en hij zit er ook regelmatig naast
![]()
In Session - Hour 1
01. Roxane - Push It (Dave Lambert vs Elektro Kid Dub) [Mostiko]
02. Abdoul Bayyari – 400 Years Till Dawn [Selective Recordings]
03. San & Sebastian Moore – Nighteyes (Glenn Frantz Remix) [Fective Recordings]
04. Underwater vs Mane - Arctic Circle (Original Mix) [Spectrum Sounds]
05. Edin Bosnjak - Alluring Wishes [Five AM]
06. Coburn - We Interrupt This Program (Joris Van Der Straten Remix) [Flash Over Recordings] (Tested Tune)
07. Marco V - Arpanet (V1.ision Remix) [In Charge]
08. Stuart Millar - See This First [White Label]
09. Bobina - Beautiful Briend (Bobina Megadrive Remix) [Maelstrom]
10. Fabio Stein - Tran 4 [White Label]
In Session - Hour 2
01. Gabriel & Dresden feat Molly - Tracking Treasure Down (Aly & Fila Remix) [White Label]
02. Johan Gielen - Physical Overdrive (Unbreakable Overdrive Vision) [Black Hole]
03. Andy Bagguley - Sian (Marcos Euphonic Remix) [Instant Music]
04. Syndica - Orange Sky [Five AM]
05. Cor Fijneman - 80 Days With Mark Norman [Black Hole] (Freaky Floorfiller)
06. Jussi Soro - Backlash (A98 Remix) [Alter Ego Digital]
07. Abel Ramos – Electro Fun (E-Craig Remix) [Spinnin]
08. Simon Patterson – F16 (Mac & Mac Remix) [Spinnin]
09. Sandra Flyn – Rocking [Midway]
10. Bk & Mark Sherry – Amino [White Label]
EDIT: Ik lees net dit:
quote:
Tiësto zes uur lang in Music Hall
AMSTERDAM- Tiësto staat 3 juni met een zes uur durende dj-set in de Music Hall in Amsterdam. Dit ter promotie van de...
...vijfde cd in zijn reeks ’In Search of Sunrise’, waarin hij werk van andere artiesten van een mix voorziet. Dat liet concertorganisator Mojo donderdag weten.
Op 25 april komt Tiësto’s album wereldwijd uit. Het vijfde deel in de compilatiereeks heeft als subtitel Los Angeles, de stad waar de dj de eerste maanden van dit jaar verbleef om muziek te produceren. Op 3 juni staat de avond in het teken van deze In Search of Sunrise-tracks en daaraan gerelateerde muziek.
Leden van de Tiësto-website krijgen vanaf zaterdag eerst de kans om kaarten voor het optreden te bestellen. Op
www.tiesto.com begint dan namelijk een exclusieve voorverkoop. De reguliere kaartverkoop begint 8 april. (ANP)
[ Bericht 18% gewijzigd door hp22 op 27-03-2006 12:12:58 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"