We gaan niet patsen hehquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef Incolumis het volgende:
ik spreek nu net met niklas en hij ontkent met klem dat ie een remix van zocalo heeft gemaakt (met een knipoogje) dus die zal wel erg snel gesigned worden
Produce je zelf toevallig ook?! Of draai je... aangezien je Niklas "kent"? En tot 8 April in de Poema trouwensquote:
i wish, ik heb het geduld niet om reason te leren, of welk pakket dan ook. mixen doe ik alleen thuis, met mp3'squote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Produce je zelf toevallig ook?! Of draai je... aangezien je Niklas "kent"? En tot 8 April in de Poema trouwens
Kijk aan die info heb ik wat. Nu kan ik met een gerust hart wat gaan afpersen links en rechtquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
i wish, ik heb het geduld niet om reason te leren, of welk pakket dan ook. mixen doe ik alleen thuis, met mp3's![]()
ik ken niklas van voor de tijd dat ie ging draaien, hij zat namelijk eerst in het mp3 wereldje
wie zegt dat ik daar naar toe ga?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
En tot 8 April in de Poema trouwens
Waarmee, Traktor? Doe ik zelf ook 'wel eens' namelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
i wish, ik heb het geduld niet om reason te leren, of welk pakket dan ook. mixen doe ik alleen thuis, met mp3's![]()
ik ken niklas van voor de tijd dat ie ging draaien, hij zat namelijk eerst in het mp3 wereldje
hahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk aan die info heb ik wat. Nu kan ik met een gerust hart wat gaan afpersen links en recht
1.06 vind ik persoonlijk beter dan 3quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:01 schreef hp22 het volgende:
[..]
Waarmee, Traktor? Doe ik zelf ook 'wel eens' namelijk
Ik vind de laatste versie echt een hel, de omschrijving was veelbelovend (oa. A&H Xone:92 emulatie geloof ik en nog veel meer) maar het ziet er niet uit en vond took niet prettig werken. Wel jammer want die versie ondersteund 4 decks.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
1.06 vind ik persoonlijk beter dan 3
natuurlijk wel alle automatismes uit staan
Aan de hand van mijn smilie had je kunnen zien dat het een "geintje" was. Maar tevens een peiling ofdat je komt. Ben je van plan te komen ?!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wie zegt dat ik daar naar toe ga?
ik heb op PF voor die guestlist aangemeldquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Aan de hand van mijn smilie had je kunnen zien dat het een "geintje" was. Maar tevens een peiling ofdat je komt. Ben je van plan te komen ?!
Zou tof zijn
Als je vrienden meeneemt kan er altijd even een mail gestuurd worden naar de organisatoren natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik heb op PF voor die guestlist aangemeld![]()
als ik het niet krijg kom ik ook niet, ben op dit moment werkloos dus kan m'n geld wel ergens anders voor gebruiken
oeh geilquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je vrienden meeneemt kan er altijd even een mail gestuurd worden naar de organisatoren natuurlijk![]()
cbburgr @ xs4all punt nl.quote:
Doe dat... ik hoor het nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:18 schreef Incolumis het volgende:
zal eerst effe bellen of er animo voor is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |