Dat zijn die icoontjes boven je post. Die paupers hier hebben altijd een "papiertje" staan maar je kan die dus vervangen door een smilie enzo. Zie boven mijn post het "lampje" staan. Schattig hehquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:11 schreef Veersesmurf het volgende:
Om rekening te houden met het plezier van bepaalde users in dit topic: wat zijn PI's?![]()
Ja, wel weer leuk dat het in de asta is maar de line-up is nu niet echt erg schokkend op Kyau vs. Albert na danquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef hp22 het volgende:
[..]
Posticons...die dingetjes boven je post
En on-topic:
De line-up van United in trance in juni had ik nog niet gepost geloof ik dus bij deze:
M.I.K.E.
Kyau vs. Albert
Will Holland
Jonas Steur
KvA is sowieso een must, heb zelden dj's zo los zien gaan achter de tafels als KvA vorig jaar
Will Holland ben ik benieuwd naar! Die heeft een aantal goede producties op z'n naam staan.
Steur is altijd goed natuurlijk en M.I.K.E. is helaas niet zo bijzonder meer.
MIKE is anders behoorlijk van het hardere werk. Dat kon je afgelopen zaterdag toch niet echt waarderenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:34 schreef swopfile het volgende:
Ik zou er juist alleen voor M.I.K.E. heen gaan.
Net trouwens gescoord, L.S.G. - The Hive.![]()
Hij kan best fijne setjes neerzetten. Dat hij op de laatste ocean diva party zo stond te hakken kwam ook alleen maar door dat opgefokte duracell konijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:37 schreef jackson het volgende:
[..]
MIKE is anders behoorlijk van het hardere werk. Dat kon je afgelopen zaterdag toch niet echt waarderen?!
Oohja... toen hield ik je nog tegen omdat je zo nodig dat konijn moest.... tsja.. hoe zeg ik het. Nouja je wilde er wat mee zeg maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef swopfile het volgende:
[..]
Hij kan best fijne setjes neerzetten. Dat hij op de laatste ocean diva party zo stond te hakken kwam ook alleen maar door dat opgefokte duracell konijn.
Ik luister ook elke week! Er gaat meestal ook wel iets mis en het is altijd lachen met die gasten. Jammer dat dit nog de enige live trance show isquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Veersesmurf het volgende:
nooit bij nagedacht dat dat daar voor stond
![]()
ontopic dan maar weer: wie luisterd er nog meer naar TATW van Above and Beyond? Ik vind ze echt een stuk lekkerder dan ASOT op het moment![]()
Het duurt me vaak te lang om helemaal te luisteren maar de show opzich is erg tof ja. Die gasten heb nog ouderwets lol. Er gaat natuurlijk niets boven Dance Attack op betuwe radioquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Veersesmurf het volgende:
nooit bij nagedacht dat dat daar voor stond
![]()
ontopic dan maar weer: wie luisterd er nog meer naar TATW van Above and Beyond? Ik vind ze echt een stuk lekkerder dan ASOT op het moment![]()
Ik vind geen PI's lelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef Xantra het volgende:
ik vind dat Intuition logo zo fucking lelijk![]()
ik vind PI's lelijkquote:
Heel die vuist erin!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Oohja... toen hield ik je nog tegen omdat je zo nodig dat konijn moest.... tsja.. hoe zeg ik het. Nouja je wilde er wat mee zeg maar![]()
a la ...aangezien de ocean diva vrouwelijk is, niet?!quote:
Ja heej, mon Frans is niet meer wat het ooit geweest is. En het was al niet veel, dus stel je voor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
a la ...aangezien de ocean diva vrouwelijk is, niet?!
of heb je met een travestiet staan stampen?![]()
Zo heb ik hier nog een heel fijn Club elite setje staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:40 schreef swopfile het volgende:
[..]
Hij kan best fijne setjes neerzetten. Dat hij op de laatste ocean diva party zo stond te hakken kwam ook alleen maar door dat opgefokte duracell konijn.
Yup net gezien, was wel ok...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog Discovery aan het kijken? gaat over rijke mensen in Europa, waaronder dus Duncan Stutterheim van ID&T.
Als het vrouwelijk was, dan moet het natuurlijk avec de l'Ocean Diva zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
a la ...aangezien de ocean diva vrouwelijk is, niet?!
of heb je met een travestiet staan stampen?![]()
Als het vrouwelijk is, stamp je er sowieso niet op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Als het vrouwelijk was, dan moet het natuurlijk avec de l'Ocean Diva zijn.![]()
Ja, gezienquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:14 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog Discovery aan het kijken? gaat over rijke mensen in Europa, waaronder dus Duncan Stutterheim van ID&T.
Zie UVT ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, gezien. Niet heel erg bijzonder maar wel oke
mooie richtlijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef m-kay het volgende:
[..]
Als het vrouwelijk is, stamp je er sowieso niet op..
Het kostte hem ook aardig wat pogingen om het af te leren maar er zit schot inquote:
Je hebt trouwens niks gemist in de asta afgelopen zaterdag. Saaie mensen, saaie muziek, vies bier, knallende tomaz dus weinig ruimte , matige dj's, matige sfeer, geen mooie vrouwen en teveel fok!kersquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:27 schreef m-kay het volgende:
[..]
Als het vrouwelijk is, stamp je er sowieso niet op..
Er staat me bij dat ik die niet zo geweldig vond, tijdje geleden gehoord geloof ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef thiamat het volgende:
wat vinden we hier trouwens van de laatste release van oliver prime? i was a bee
Verschrikkelijk goed vind ik !
Mind games dan maar... *op vinyl heeft...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Incolumis het volgende:
nee ik vind em ook matig, doe mij maar Radiance
Op vrouwen stampen is zooooo 2005.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:45 schreef hp22 het volgende:
[..]
Het kostte hem ook aardig wat pogingen om het af te leren maar er zit schot in
Mja, achteraf heb ik toch nog zo mijn twijfels gehad. Echter, op zondag om 2 uur opstaan en niet recht kunnen lopen heeft ook wel z'n charme.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt trouwens niks gemist in de asta afgelopen zaterdag. Saaie mensen, saaie muziek, vies bier, knallende tomaz dus weinig ruimte , matige dj's, matige sfeer, geen mooie vrouwen en teveel fok!kers. Je verjaardag was vast veel toffer
![]()
![]()
![]()
Je snapt wel dat je de volgende keer er gewoon bij bent heh
Goed nieuws mijn zoonquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef m-kay het volgende:
Echter, 8 april ga ik alles kapotstampen! Behalve de vrouwen uiteraard. 8).
het wordt iets in nederland...iets gratisquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:07 schreef Veersesmurf het volgende:
Aria - Epica (Signalrunners Remix) als opener in ASOT![]()
Weten jullie misschien wat er gaat gebeuren met ASOT 250? wat inside info zeg maar?ben wel benieuwd...
Ja... dan gaan we ff hakken bij Armin.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:37 schreef Veersesmurf het volgende:
Gratis is altijd goed, zeker voor een Zeeuwse student![]()
Ik zie trouwens dat aflevering 250 net op Hemelvaart valt, wat uiteraard zeer goed uitkomt, omdat de vrijdag daarna iedereen vrij is![]()
Toet toet boing boing hakkuh bij Armin hopla d'r uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... dan gaan we ff hakken bij Armin.
was dat iedereen echt nu pas opgevallen? ...is toch al zeker een maandje bekend...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Nou nog niet helemaal misschien, want er komt op 11 november een nieuwe Armin Only in Ahoy Rotterdam. Op 8 november ben ik jarig dus ik weet nu al waar ik dat ga vieren![]()
ja, ik vond het wel een goed feest![]()
Ik weet nu al dat ik er niet bij ga zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Nou nog niet helemaal misschien, want er komt op 11 november een nieuwe Armin Only in Ahoy Rotterdam. Op 8 november ben ik jarig dus ik weet nu al waar ik dat ga vieren![]()
ja, ik vond het wel een goed feest![]()
Nee inderdaad... ook niet echt boeiend om met je neus boven op een Armin feest te gaan zitten als je het de vorige keer @#$%$$ vondquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik er niet bij ga zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |