het was een leuke reeks hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:39 schreef Beathoven het volgende:
Goed mogelijk, maar het was nogal een spammerige post. Ik denk niet dat ze 'm in deze vorm in welk forum dan ook willen hebben.
Ik heb er gisteren na je reactie nog even op gezocht maar kon er totaal geen sporen van vindenquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik kan het andere lange nummers topic ook niet vinden , eerste is dicht iig.
gebeurd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:50 schreef Mark het volgende:
Weer iemand die het niet snapt Wat luister je nu? (Nieuwe stijl, #27)
De selectie die voorlopig proefdraait bestaat uit:quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef Arcee het volgende:
Centraal Trance Topic (44): Solarstone
Het Gitaristentopic #44
Stoner Central #10 : F*cking 2 years!
Hip Hop Central LIX: MC Jan VS. Nijntje
Het centrale Tros-muziekfeest topic # 2
Waarom zijn deze topics niet centraal gemaakt?
1 note voor deze user en maatregelen bij herhaling, maar ik hoop dat hij het nu begrijptquote:
bedankt Summoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef bartrid het volgende:
muziek uit discotheek, oude nummer met beat eronder
gaat helemaal nergens over....
Opzich is het idee niet verkeerd..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:55 schreef Z het volgende:
Ik zat te denken aan een soort van centraal 'Schrijf je eigen concertverslag/recensie' topic. Hebben jullie daar ideeen over? Of is daar al eens over nagedacht? Zou er draagvlak voor zijn? Of kan dat wel in de bandtopics, als die er zijn.
wat hebben die links in je post daar met de effenaar te makenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:47 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe Effenaar te Eindhoven
Spammerdespam.
Omdat hij in zijn posts optredens die in Effenaar plaatsvinden zit te spammen. In het betreffende topic geeft hij zelfs toe dat hij bij de Effenaar werkt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
wat hebben die links in je post daar met de effenaar te maken
Daft Punk topic is overgezet, Dour Festival is in UVT geopend en mag er imho ook wel in blijven staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:14 schreef Tokus het volgende:
horen topics over bijvoorbeeld het Dour festival en Daft Punk niet gewoon in MUZ? die staan nu in UVT.
Vroeg ik me ook al af. De titel is niet echt tof, maar de posts zelf waren wel ok?quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi!
Het hiphop topic is dicht waarom?
Dank!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi!
Het hiphop topic is dicht waarom?
Dank!
inderdaad,doe eens open!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef jimjim1983 het volgende:
hee pipo'sdoe ff open!
Hip Hop Central LIX: MC Jan VS. Nijntje
CHeck.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Mark het volgende:
Kan Wat luister je nu? (Nieuwe stijl, #27) alsjeblieft geschoond worden?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom is Wat luister je **Nu?** Ouden stijl Deeltje 974 dicht?
Is volgens mij niet dicht, maar er is al een # 975 geopend..dus ergens moet een slotje denk ik..quote:
Ja maar waarom gingie dan dicht?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is volgens mij niet dicht, maar er is al een # 975 geopend..dus ergens moet een slotje denk ik..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:04 schreef Prep2Fight het volgende:
Wie wilt in het Ryan Adams topicde '(nee, niet Bryan!) ' uit de OP halen?
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |