dat kan....quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:06 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
TS begint, lijkt me zo...
niet gezien, maar missschien heb ik niet goed gekeken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Zweven er niet al tientallen van dit soort topics op dit forum rond?
jij wel.quote:
ik misquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:32 schreef SilverRocket het volgende:
Miles Davis - Sketches of Spain
The Smashing Pumpkins - Mellon Collie and the Infinite Sadness
The Beatles - Rubber Soul
Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea
John Coltrane - Olé
The Beach Boys - Pet Sounds
Weezer - Pinkerton
The Zombies - Odessey & Oracle
Elliott Smith - XO
The Arcade Fire - Funeral
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:23 schreef spacemangraig het volgende:
Sonic Youth - Daydream nation
Kant A: super!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat vind je van Zendyatta Monyatta trouwens?
Shadows in the rain is dan wel weer okee.....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Kant A: super!
Kant B: valt na De do do do nogal weg met al die instrumentals
Het begint hier helaas al een beetje de verkeerde kant op te gaan, meer de Synchronicity kant op waar ik helemaal niet van hou: overgeproduceerd, niet meer typisch Police, zonder edge en energie en zonder het geweldige drumwerk van Copeland. Hier weten ze dat allemaal nog wel te vermijden (Copeland is hier nog geweldig), maar toch hou ik meer van de Outlando/Regatta-Police![]()
Ik wou het bijna al gaan zeggen (maar gelukkig doe jij hetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Kant A: super!
Kant B: valt na De do do do nogal weg met al die instrumentals
Het begint hier helaas al een beetje de verkeerde kant op te gaan, meer de Synchronicity kant op waar ik helemaal niet van hou: overgeproduceerd, niet meer typisch Police, zonder edge en energie en zonder het geweldige drumwerk van Copeland. Hier weten ze dat allemaal nog wel te vermijden (Copeland is hier nog geweldig), maar toch hou ik meer van de Outlando/Regatta-Police![]()
Eén keer was niet genoeg Litso?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:33 schreef Litso het volgende:
Ik wilde editten maar postte gewoon nog een keer... wazigquote:
Erg dope lijstquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
01 A Tribe Called Quest - Midnight Marauders
02 Pete Rock & CL Smooth - Mecca And The Soul Brother
03 Eric B & Rakim - Paid In Full
04 Nas - Illmatic
05 De La Soul - 3 Feet High And Rising
06 Ultramagnetic MC's - Critical Beatdown
07 Pubic Enemy - It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back
08 Wu-Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers)
09 Quasimoto - The Unseen
10 Souls Of Mischief - 93 Til Infinity
Zoiets.. al komt er elke keer weer iets anders uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |