Daft Punk topic is overgezet, Dour Festival is in UVT geopend en mag er imho ook wel in blijven staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:14 schreef Tokus het volgende:
horen topics over bijvoorbeeld het Dour festival en Daft Punk niet gewoon in MUZ? die staan nu in UVT.
Vroeg ik me ook al af. De titel is niet echt tof, maar de posts zelf waren wel ok?quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi!
Het hiphop topic is dicht waarom?
Dank!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:41 schreef MMaRsu het volgende:
Hoi!
Het hiphop topic is dicht waarom?
Dank!
inderdaad,doe eens open!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef jimjim1983 het volgende:
hee pipo'sdoe ff open!
Hip Hop Central LIX: MC Jan VS. Nijntje
CHeck.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Mark het volgende:
Kan Wat luister je nu? (Nieuwe stijl, #27) alsjeblieft geschoond worden?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waarom is Wat luister je **Nu?** Ouden stijl Deeltje 974 dicht?
Is volgens mij niet dicht, maar er is al een # 975 geopend..dus ergens moet een slotje denk ik..quote:
Ja maar waarom gingie dan dicht?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is volgens mij niet dicht, maar er is al een # 975 geopend..dus ergens moet een slotje denk ik..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:04 schreef Prep2Fight het volgende:
Wie wilt in het Ryan Adams topicde '(nee, niet Bryan!) ' uit de OP halen?
Thanks!
je bedoeld denk ik dat de post in het artiesten en bandstopic, die had ik idd verwerktquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dank je, Beathoven. Ik zie nu pas dat je mijn bericht weldegelijk gelezen had. Net op tijd, ik was bijna gaan zeuren.
Beathoven, zou je alsjeblieft even mijn bovenstaande berichtje willen lezenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je bedoeld denk ik dat de post in het artiesten en bandstopic, die had ik idd verwerkt
De andere artiesten en bands zal ik er van het weekend even bijplaatsen
Ja, die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je bedoeld denk ik dat de post in het artiesten en bandstopic, die had ik idd verwerkt
geen Beathoven , wel aangepastquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:23 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Beathoven, zou je alsjeblieft even mijn bovenstaande berichtje willen lezen![]()
Het topic is nu dichtgespijkerdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:23 schreef Tokus het volgende:
Waarom blijft het zoveelste Blof bash topic eigenlijk open? Dat is nu toch ook wel erg afgezaagd.
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:28 schreef bartrid het volgende:
CLUBB9
CLUB B9 - INDIE/ART/ALT CLUBNIGHT IN AMSTERDAM
en in utv maar daar zit al een slotje op
Spemmert. Ook een post in het indie topic trouwens....
Die post in het indietopic kun je wel laten staan wat mij betreft, ik denk dat sommige posters aldaar het wel zullen waarderen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:28 schreef bartrid het volgende:
Spemmert. Ook een post in het indie topic trouwens....
lijkt me ook wel interessant voor sommige mensen daar ja, al blijft het gewoon een spemmertquote:Op maandag 27 maart 2006 04:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die post in het indietopic kun je wel laten staan wat mij betreft, ik denk dat sommige posters aldaar het wel zullen waarderen.Alhoewel het wel duidelijk is dat deze gebruiker zich alleen maar aangemeld heeft om die club te promoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |