Rob mag voortaan wel wegblijven, net als al die Belgen, op Belle na natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:03 schreef tong80 het volgende:
Rob de Nijs die een nummer zong van 40 jaar geleden en nog een duf nummer ook was ook niet verheffend.
Nee juist niet, heerlijke nieuwe geblondeerde zangers met fel rode jasjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Bullpit het volgende:
jezus man, ik ken dat hele programma niet , zo te horen is het allemaal jeugdsentiment![]()
Je bent in de war met Live 8 zeker?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Bullpit het volgende:
jezus man, ik ken dat hele programma niet , zo te horen is het allemaal jeugdsentiment![]()
en met cup D silicone tieten ? ik mis alle top programma's laatste tijdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee juist niet, heerlijke nieuwe geblondeerde zangers met fel rode jasjes.
Het gaat hier om een zangerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:07 schreef Bullpit het volgende:
[..]
en met cup D silicone tieten ? ik mis alle top programma's laatste tijd![]()
Nee we openen er alleen topics over.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zijn er mensen die dat soort programma's kijken?![]()
Vorige week keken er 800 000 mensen, dus blijkbaar wel jaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zijn er mensen die dat soort programma's kijken?![]()
Heb je jezelf vanavond nog teruggezien op televisie?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:21 schreef appelsientje het volgende:
TVP
ik ben er weer bij in Scheveningen..
Ik heb niet gekekenquote:Op zondag 31 juli 2005 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je jezelf vanavond nog teruggezien op televisie?
Ja, nou ja, je had het natuurlijk al live meegemaakt.quote:
Je moet in Scheveningen gewoon in de buurt van te dikke kinderen gaan staan. Die nemen ze heel vaak in beeld.quote:Maar een vriend van me zag me ff voorbij schieten
Kloptquote:Op zondag 31 juli 2005 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je had het natuurlijk al live meegemaakt.
[..]
quote:Je moet in Scheveningen gewoon in de buurt van te dikke kinderen gaan staan. Die nemen ze heel vaak in beeld.
Goed is dat hè?quote:Op zondag 31 juli 2005 01:07 schreef Tokay het volgende:
Dat heb ik gezien!
Ik heb gefascineerd zitten kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |