En dan? Land Bruce met zijn 757 in mijn achtertuin om mij een paar opvoedkundige klapjes te geven?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Jimmy1984 het volgende:
WAAAT ZEG JIJ Anthraxx!!KNEUS WACHT MAAR SUKKEL
"Ik weet waar je huis woont!"quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Jimmy1984 het volgende:
WAAAT ZEG JIJ Anthraxx!!KNEUS WACHT MAAR SUKKEL
Heeft James Last ze niet gecovered ooit?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Ik weet waar je huis woont!"
Iron Maiden, da's toch die ouwelullenmuziek uit de jaren 80? Volgens mij heeft m'n opa nog een lp van ze.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft James Last ze niet gecovered ooit?
Gelukkig is zijn interpunctie wel goed!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef Jimmy1984 het volgende:
Nee vriend niks Bruce IK...EN IK...Jij ben zo`n koekert die op z`n zusje leert zoenen met een meisje en bij de bios kampeert als er weer een nieuwe star wars film uitkomt die jongens hebben eer en recpect..jij heb niks jij heb je muis en daar ga je meee dood ook
* Eens is.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Iron Maiden vind ik wel goed
Met de rest ben ik et niet eens
*Auw* dat doet pijn zeg...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef Jimmy1984 het volgende:
Iedereen zit maar te zeiken over iron maiden en ik vind fat al die koekerts die aan`t zeiken zijn maar mooi moeten oprotten want jullie hebben geen verstand van muziek EIKELS HOMO`S lama weten wie`t met me eens is EN GEEN EMO FIGUREN!!!!!!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef Jimmy1984 het volgende:
Nee vriend niks Bruce IK...EN IK...Jij ben zo`n koekert die op z`n zusje leert zoenen met een meisje en bij de bios kampeert als er weer een nieuwe star wars film uitkomt die jongens hebben eer en recpect..jij heb niks jij heb je muis en daar ga je meee dood ook
Godver, je hebt mij te pakken. Ik ga virtueel zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef Jimmy1984 het volgende:
Tegen wie lul je?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:47 schreef Thetawaves het volgende:
Nou nou, het Breezer/Emo nepgoth "Ohnee kep me nieuwe Linkin Park album nog niet, even me pulsen door haalen om aandacht tekrijgen" gehalte is hier wel op en top.
Luister, Iron Maiden is nooit dood en verderf geweest. Tis 80' metal, geen Slipknot. Ooit wel eens echt naar een Iron Maiden album of live concert geluisterd? Nee, niet met je K3 oogen maar echt luisteren. Nee, dacht ik al.
Flikker op en stfu over onderwerpen waar je de ballen verstand van heb. Ga lekker George Micheals luisteren.
Leer quoten.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef Jimmy1984 het volgende:
Nou nou, het Breezer/Emo nepgoth "Ohnee kep me nieuwe Linkin Park album nog niet, even me polsen door haalen om aandacht tekrijgen" gehalte is hier wel op en top.
Luister, Iron Maiden is nooit dood en verderf geweest. Tis 80' metal, geen Slipknot. Ooit wel eens echt naar een Iron Maiden album of live concert geluisterd? Nee, niet met je K3 oogen maar echt luisteren. Nee, dacht ik al.
Flikker op en stfu over onderwerpen waar je de ballen verstand van heb. Ga lekker George Micheals luisteren.
I Agree...
Het zijn net moslims. Je zegt iets over hun geloof en je krijgt de heilige jihad over je uitgeroepen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef HeatWave het volgende:
In ieder geval blinken Iron Maiden fans WEL uit in foutloos taalgebruik.
Damn, ik ga wel ff anders kijken als ik iemand zie in een IM shirt, straks blaast ie de tram op!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het zijn net moslims. Je zegt iets over hun geloof en je krijgt de heilige jihad over je uitgeroepen.
Zo, das laag zeg. Niks meer tezeggen? Nou dan maar op spelling gooien. Goed man!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef HeatWave het volgende:
In ieder geval blinken Iron Maiden fans WEL uit in foutloos taalgebruik.
nee, iemand homo noemen getuigt van een prima niveauquote:Op woensdag 21 september 2005 19:54 schreef Thetawaves het volgende:
[..]
Zo, das laag zeg. Niks meer tezeggen? Nou dan maar op spelling gooien. Goed man!
Lager dan de openingspost kom je toch echt niet qua niveau in dit topic.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:54 schreef Thetawaves het volgende:
[..]
Zo, das laag zeg. Niks meer tezeggen? Nou dan maar op spelling gooien. Goed man!
Dat dusquote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lager dan de openingspost kom je toch echt niet qua niveau in dit topic.
Waar? De enige die hier jankt ben jij..quote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef Jimmy1984 het volgende:
Nou nou, het Breezer/Emo nepgoth "Ohnee kep me nieuwe Linkin Park album nog niet, even me polsen door haalen om aandacht tekrijgen" gehalte is hier wel op en top.
Tja, op een dicussieforum krijg je wel eens een andere mening te horen he? Zeker als je zegt dat iedereen die Iron Maiden KUT vindt, dood moetquote:Flikker op en stfu over onderwerpen waar je de ballen verstand van heb. Ga lekker George Micheals luisteren.
hahaha leuk plaatje das zeker je standaart bezigheid kijken naar meisjes die je nooit in je bed zal krijgen.haha veel plezier vriendquote:Op woensdag 21 september 2005 19:53 schreef tonks het volgende:
Iron maiden zuigt
iek kwoot um nog ff, foor ut nageslagtquote:Op woensdag 21 september 2005 19:57 schreef Jimmy1984 het volgende:
[..]
hahaha leuk plaatje das zeker je standaart bezigheid kijken naar meisjes die je nooit in je bed zal krijgen.haha veel plezier vriend
Ik zal eens serieus reageren. Daar zijn we wel aan toe.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar? De enige die hier jankt ben jij..
[..]
Tja, op een dicussieforum krijg je wel eens een andere mening te horen he? Zeker als je zegt dat iedereen die Iron Maiden KUT vindt, dood moet![]()
Dat is het enige wat ik doe ja op een dag.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:57 schreef Jimmy1984 het volgende:
[..]
hahaha leuk plaatje das zeker je standaart bezigheid kijken naar meisjes die je nooit in je bed zal krijgen.haha veel plezier vriend
Pas zo kort user, en nu al een kloon...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:47 schreef Thetawaves het volgende:
-Blaat-
iedere dag? Standaart?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik doe ja op een dag.
Dit is mijn open sollicitatie.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef HeatWave het volgende:
He annie, moet dat nou? De MUZ modjes slapen nog.
Heintje davids, die maakte pas goeie muziekquote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit is mijn open sollicitatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |