En dan? Land Bruce met zijn 757 in mijn achtertuin om mij een paar opvoedkundige klapjes te geven?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Jimmy1984 het volgende:
WAAAT ZEG JIJ Anthraxx!!KNEUS WACHT MAAR SUKKEL
"Ik weet waar je huis woont!"quote:Op woensdag 21 september 2005 19:11 schreef Jimmy1984 het volgende:
WAAAT ZEG JIJ Anthraxx!!KNEUS WACHT MAAR SUKKEL
Heeft James Last ze niet gecovered ooit?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Ik weet waar je huis woont!"
Iron Maiden, da's toch die ouwelullenmuziek uit de jaren 80? Volgens mij heeft m'n opa nog een lp van ze.
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heeft James Last ze niet gecovered ooit?
Gelukkig is zijn interpunctie wel goed!quote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef Jimmy1984 het volgende:
Nee vriend niks Bruce IK...EN IK...Jij ben zo`n koekert die op z`n zusje leert zoenen met een meisje en bij de bios kampeert als er weer een nieuwe star wars film uitkomt die jongens hebben eer en recpect..jij heb niks jij heb je muis en daar ga je meee dood ook
* Eens is.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Doe_je_nix_aan het volgende:
Iron Maiden vind ik wel goed
Met de rest ben ik et niet eens
*Auw* dat doet pijn zeg...quote:Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef Jimmy1984 het volgende:
Iedereen zit maar te zeiken over iron maiden en ik vind fat al die koekerts die aan`t zeiken zijn maar mooi moeten oprotten want jullie hebben geen verstand van muziek EIKELS HOMO`S lama weten wie`t met me eens is EN GEEN EMO FIGUREN!!!!!!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:18 schreef Jimmy1984 het volgende:
Nee vriend niks Bruce IK...EN IK...Jij ben zo`n koekert die op z`n zusje leert zoenen met een meisje en bij de bios kampeert als er weer een nieuwe star wars film uitkomt die jongens hebben eer en recpect..jij heb niks jij heb je muis en daar ga je meee dood ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |