eens, vind dat nieuwe nummer van bløf ook goed trouwens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Racoon - Love you more
100% mee eens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef nozem het volgende:
Doe Maar is sowieso steengoed. De enige Nederlandse band die en extreem populair was bij schoolmeisjes van 13 en kwalitatief zeer goede muziek maakte.
In het buitenland enkel geëvenaard door The Beatles en The Stones.
Schaf gewoon 'de Beste' aan voor een eurootje of 7 en ga er eens lekker voor zitten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb weinig van Doe Maar meegekregen..
Maar wat ik ervan heb gezien, vind ik kwalitatief nou niet beter dan wat er nu rondloopt..
Luister eens naar (de lange versie van) Is Dit Alles.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb weinig van Doe Maar meegekregen..
Maar wat ik ervan heb gezien, vind ik kwalitatief nou niet beter dan wat er nu rondloopt..
Allebei prima nummers inderdaad. "Zeg me dat het niet zo is" en "De verzoening" van Boeijen kunnen er ook best bij eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:53 schreef Brennie het volgende:
Frank Boeien Groep-Kronenburg park
Green Lizard- Autumn
Staat op 4 bij Tongquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:44 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Brood - Saturday Night
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |