eens, vind dat nieuwe nummer van bløf ook goed trouwens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Racoon - Love you more
100% mee eens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef nozem het volgende:
Doe Maar is sowieso steengoed. De enige Nederlandse band die en extreem populair was bij schoolmeisjes van 13 en kwalitatief zeer goede muziek maakte.
In het buitenland enkel geëvenaard door The Beatles en The Stones.
Schaf gewoon 'de Beste' aan voor een eurootje of 7 en ga er eens lekker voor zitten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb weinig van Doe Maar meegekregen..
Maar wat ik ervan heb gezien, vind ik kwalitatief nou niet beter dan wat er nu rondloopt..
Luister eens naar (de lange versie van) Is Dit Alles.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb weinig van Doe Maar meegekregen..
Maar wat ik ervan heb gezien, vind ik kwalitatief nou niet beter dan wat er nu rondloopt..
Allebei prima nummers inderdaad. "Zeg me dat het niet zo is" en "De verzoening" van Boeijen kunnen er ook best bij eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:53 schreef Brennie het volgende:
Frank Boeien Groep-Kronenburg park
Green Lizard- Autumn
Staat op 4 bij Tongquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:44 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Brood - Saturday Night
Eerste 2 zijn heerlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:55 schreef cafca het volgende:
1. Herman Brood - Rock 'n' Roll Junkie
2. Brainbox - Down Man
3. De Dijk - Groot Hart
ofzo
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:24 schreef Beathoven het volgende:
hm.. even denken
1. Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
2. Pater Moeskroen - Vannacht
3. Boudewijn de Groot - Testament
Dat zijn coversquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:30 schreef Arcee het volgende:
5. Herman van Veen - Suzanne
7. Wim Sonneveld - Het Dorp
Kunnen ze toch nog het mooiste nummer zijn? Ik vind Hallelujah ook het mooiste nummer van Jeff Buckley......quote:
Zeker wel, maar Schoolmeester Tong klonk erg gedecideerd in de OPquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef cafca het volgende:
Kunnen ze toch nog het mooiste nummer zijn? Ik vind Hallelujah ook het mooiste nummer van Jeff Buckley......
Je hoeft ook geen nederlandstalige muziek te noemenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef twetwe het volgende:
1. Guus Meeuwis - Brabant(ik kom zelf uit twente maar het nummer is leuk)
2. De dijk - Stil in mij
3. Guus meeuwis/vagant - haven in zicht
Luister vrij weinig echt nederlandstalige muziek.
Geweldig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:41 schreef TAV74 het volgende:
Urban Dance Squad - Routine
Wie leest er nu een OPquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zeker wel, maar Schoolmeester Tong klonk erg gedecideerd in de OP
Euhm, de CD versie eindigt niet met zang maar met een gitaaroutro, die moet toch niet zo moeilijk te inden zijn lijkt me zo.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geweldig.
Ik heb altijd 't idee dat ik destijds een andere versie draaide, dan ik ooit nog heb kunnen vinden. Met een onwijs gaaf instrumentaal einde. Heb alleen versies met zang naar het einde toe.
Dies mooi.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Kolkus het volgende:
Claw boys claw - Rosie (!)
quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Oude Maasweg - Amazing Stroopwafels
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:36 schreef Urquhart het volgende:
Corry & De Rekels - Huilen Is Voor Jou Te Laat
Jacques Herb - Manuela
Don Mercedes - Rocky
André Hazes - Kleine Jongen
Jan Smit - Ooit Zal Voor Jou De Zon Weer Gaan Schijnen
Jan Smit - Als De Nacht Verdwijnt
Johnny Hoes & Thomas Berge - Jantje's Gitaar
Marco Borsato - Alles Kwijt
Bouke - Mooie Engel Van Pireus
Jannes - Ga Maar Weg
Frank van Etten - Leef Als Een Zigeuner
Taai Taai - Greta Oet Kreta
De Nachroave - Sjeng Aon De Geng
Lucas & Gea - Steeds Weer Huil Je
René Riva - C'est La Vie
Marianne Weber - Lichtjes In Jouw Ogen
Frans Bauer - 'N Ons Geluk
Geloof me, autumn is mooi!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:18 schreef TruckingOtto het volgende:
autumn van green lizard ken ik helemaal niet, maar vind het erger dat niemand 'Turn Around' heeft genoemd...
Leon Russell - Manhattan Island Serenadequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef buzzer het volgende:
Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg (nee het is geen cover)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
010-4621609
Dat mag jij doenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:33 schreef methodmich het volgende:
Heeft de TS al een klassementje gemaakt?
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Viking84 het volgende:
1) Van Dik Hout - Stip aan de hemel
2) Frank Boeijen - De verzoening
Mag Clouseau ook?
Ik denk 1 en 3 aan de OP te zienquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef Viking84 het volgende:
@ Tong:
Bedoel je met Nederlands nummer:
1) van een Nederlandse band?
2) Nederlandstalig?
3) van een Nederlandse band in het Nederlands?
Ik heb een goede smaakquote:
Ja, en je voelt je geroepen om een erg onstoere keuze als Clouseau af te doen als geen smaak hebben.quote:
Ja dat zit nu eenmaal in me. Ik wil mensen steunen en naar de juiste weg naar geluk leiden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en je voelt je geroepen om een erg onstoere keuze als Clouseau af te doen als geen smaak hebben.![]()
Ik heb je The Outsiders niet zien noemen dus dat valt nog erg mee.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dingetje - Kaplaarzen.
Hans de Booijquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:00 schreef Doderok het volgende:
Annabel doet me altijd iets... het romantische van je verliefdheid boven alles stellen.
Van wie is dat nummer trouwens?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:54 schreef morgane het volgende:
dan ga ik toch voor You learn About It van The Gathering![]()
Dat is niet die Amerikaanse rapper, maar een Nederlandse DJ die ook achter o.a. The Sunclub zit.quote:
als ik een clubje veracht en bespot is het wel van dik hout met die irritante zanger. en bono. ok twee clubjes dus.quote:
Verachten doe ik ze niet, maar ik begrijp je zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik een clubje veracht en bespot is het wel van dik hout met die irritante zanger. en bono. ok twee clubjes dus.
herman van veen heb ik altijd een enge, vogelverschrikkende kinderlokker gevonden. net als de tekenaar van die libelle strip. jan jans en de kinderen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:52 schreef Zwansen het volgende:
Herman van Veen - Een vriend zien huilen
Acda en de Munnik - Laat me slapen
Klein Orkest - Over de muur
Circus Custers - Verliefd
Doe Maar - Papa
Abel -Onderweg
Guus Meeuwis - Brabant
Skik - Op fietse
'vriendschap' van westbroek/goede doel is ook erg mooi.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|