Ja maar November rain sucksquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
Guns N' Roses is ok.
wat is der nou weeer mis met radiohead?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Na alles van Radiohead is dit wel het meest walgelijke dat een muzikant ooit heeft opgenomen.
jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk eigenlijk...
Jij heiden.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken t niet
Vet overschat.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:12 schreef Radjesh het volgende:
November Rain is vet
Neej; geweldig nummer; alleen veel te vaak op rtv... wordt je dr snel flauw van; zoals bij mij ook met 'Stairway to heaven' is gebeurd...quote:
Mwoa; ik was nu niet echt onder de indruk van de laatste 3 cd's van Radiohead....quote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef ScottTracy het volgende:
Tegen November Rain aanschoppen vind ik niet zo erg, maar Radiohead walgelijk noemen gaat té ver.
Muse een kopie van Radiohead noemen is passé en bovendien onzinquote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mwoa; ik was nu niet echt onder de indruk van de laatste 3 cd's van Radiohead....
Maar radiohead; of kopieen ervan hoor je ook veel te veel op de Radio-TV; en ja, daar bedoel ik ook (en vooral) Muse mee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |