1 vrijkaartje? Doe er maar 2! Voor vanavond!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:23 schreef InsaneM666 het volgende:
Ik ga er vanavond heen. In Flames/Sepultura. dus morgen ofzo kan ik t je vertellen
Ik kan me niet voorstellen dat daar niet over nagedacht is!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:29 schreef roy25 het volgende:
De zaal en het podium zien er supermooi uit... Alleen ze hebben niet echt nagedacht over het vele beton dat ze gebruikt hebben. Daardoor is het een enorme galmbak :s
Yessss !!! Gisterenavond haar nog gezien inde Pepsi-Stage, maar hier zou ik ook zeker bij zijn !quote:augustus 2006
do 03 aug Heather Nova
Nou, dat gaat een feest worden.quote:wo 03 mei Ruud Lubbers + Wubbo Ockels: Lowlands University (Expected)
Nee, ik kan me dat ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat daar niet over nagedacht is!![]()
je doet er veel aan hoor, kijk bijvoorbeeld maar naar BIMhuis-ijsbreker in amsterdam, daar hebben ze zoveel mogelijk gedaan om de akoestiek top te maken, met resultaat. sowieso scheelt het als er mensen zijn, die absorberen een hoop trillingen, maar beton, foute boel haha. als ze de wanden zouden bekleden met stoffen met relief, scheelt dat al een hoop.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:30 schreef roy25 het volgende:
[..]
Nee, ik kan me dat ook niet voorstellen.
Ik moet wel zeggen dat ik alleen naar de aller eerste show ben geweest daar (After Forever)
De zaal was vol en het galmde enorm. Vooral de lage tonen zongen vrolijk rond. Minpuntje maja, doe je weinig aan denk ik
Daar ga ik dus heen, dan zal ik wel zien hoe de nieuwe Effenaar er uit ziet.quote:do 30 mrt Nada Surf
yep, ik ook. ben benieuwd, voorlopig zijn de verhalen hierboven niet al te enthousiast...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:34 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Daar ga ik dus heen, dan zal ik wel zien hoe de nieuwe Effenaar er uit ziet.
Daar zit ook net iets meer geld in dan een "simpel" poppodium!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kijk bijvoorbeeld maar naar BIMhuis-ijsbreker in amsterdam
Graag even verder in het UVT topicquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:46 schreef HAL9000S het volgende:
Zie ook:
De geheel nieuwe Effenaar Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |