Omdat homo zijn niet genetisch bepaald word.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan het dat homo's blijven bestaan, ze zorgen immers niet voor nageslacht over het algemeen.
Best prior,quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef Prior het volgende:
Hoe is het om elke dag in zonde te leven, en te weten dat je na de dood zult verblijven in de eeuwige vuren?
Dus het is een ziekte?quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat homo zijn niet genetisch bepaald word.
![]()
Beste Chriz2k,quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan het dat homo's blijven bestaan, ze zorgen immers niet voor nageslacht over het algemeen.
je zal altiijd viespeuken blijven houden die het soms met een vrouw doenquote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
Beste tonks,quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef tonks het volgende:
Dragen jullie allemaal een cowboyhoed?
Beste Lucillle,quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef Lucille het volgende:
Welke voetballers zijn nog niet uit de kast gekomen?
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je werkgever op de hoogte van je escapades op Fok SCH?
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef faberic het volgende:
Wat is er nou zo mooi aan een man?
Men zit nog in de kastquote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef lesley het volgende:
en wara blijven de antwoorden?
Hij is denk ik wat zaad aan het eten.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef lesley het volgende:
en wara blijven de antwoorden?
Maar wie bent u, een nietig mens, om daarover te oordelen? Na uw dood zal enkel en alleen het goddelijke oordeel van belang zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
Best prior,
Wij ervaren onze geaardheid niet als zonde en hebben wel voor hetere vuren gestaan.
kus
SCHomo
Godverdommequote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Prior het volgende:
[..]
Maar wie bent u, een nietig mens, om daarover te oordelen? Na uw dood zal enkel en alleen het goddelijke oordeel van belang zijn.
Shit.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Prior het volgende:
[..]
Zij die de hoogste naam misbruiken zullen niet vrijuit gaan.
Ik hoop dat dit "persoon" een geintje maakt zo niet ...............god bestaat niet klojoquote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Prior het volgende:
[..]
Zij die de hoogste naam misbruiken zullen niet vrijuit gaan.
Beetje paradoxaal-achtig ofzo. Als je niet gelooft weet je hoe leuk het leven is, en is het "riant" en geloof je niet, maar als je wel gelooft heb je een kutleven en moet je geloven om nog een beetje een leuk kutleven te hebben. Paradoxaal he?!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef PAA-053 het volgende:
Wellicht daalt de behoefte steun te onttrekken aan een geloof, wanneer er minder behoefte is aan steun, gezien de riante leefsituatie?
nee hier is toch zo'n geloof manquote:Op zondag 12 maart 2006 21:27 schreef PAA-053 het volgende:
We lopen in het verkeerde topic te bleren
I've got news for you, iets wat ik laatst toevallig tegenkwam bij een practicum genetica:quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat homo zijn niet genetisch bepaald word.
![]()
toch maar schopje ONZ nu maarquote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Wat ik me nou serieus afvraag: sluit de kringspier zich weer of staat hij na verloop van tijd altijd open?
Als jij bepaald voedsel hebt gegeten en er komt van die hele dikke keiharde shit uit dan gaat hij toch ook weer dicht.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Wat ik me nou serieus afvraag: sluit de kringspier zich weer of staat hij na verloop van tijd altijd open?
Lijkt me dat ie na een tijdje wel opgerekt raakt...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
* NanKing solliciteertquote:Op zondag 12 maart 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
Ik merk dat er nogal wat misverstanden en vooroordelen zijn over homoseksualiteit. Dus stel ik mij beschikbaar om serieuze vragen te beantwoorden over homoseksualiteit. Mijn sidekick Jerruh zal helpen waar nodig en er loopt nog een lesbische vacature.
enz.
Stel hier je vragen. Op trollen en flames wordt niet gereageerd.
Je kan het nog zelf controleren ook!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:28 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
I've got news for you, iets wat ik laatst toevallig tegenkwam bij een practicum genetica:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/Omim/getmap.cgi?l306995
Vraag: Ben jij ook zo fatalistisch ingesteld als veel andere homo's die geen condoom gebruiken omdat ze toch niet van plan een gezin te stichten en later geen familie zullen hebben die hen nog opzoeken in het bejaardenhuis?
nee, ik herken mezelf niet daarinquote:Op zondag 12 maart 2006 21:50 schreef Quara het volgende:
[..]
Je kan het nog zelf controleren ook!
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/viewer.fcgi?val=NT_011681.15&from=3534990&to=5427710&view=fasta
Als je genen zo gecodeerd zijn ben je homo!
Een drol gaat van binnen naar buiten, daar is de kringspier voor gemaakt en het was echt een serieuze vraag.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:34 schreef faberic het volgende:
[..]
Als jij bepaald voedsel hebt gegeten en er komt van die hele dikke keiharde shit uit dan gaat hij toch ook weer dicht.
Kun je die vraag verduidlelijken? Wat is een homofiel accent.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef OpenDeur het volgende:
Waar komt het homofiele accent vandaan?
Beste MrD.,quote:Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
SCH ik weet dat je ook regelmatig bij het voetbal zit, als iemand dan vraagt of je homo bent vertel je het dan?? En ben je dan niet bang voor wat nare reacties???
Nee, ging veel met meisje en jongens om.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef vethard het volgende:
Ging je vroeger te-veel met meiden om?
Dus bijv. op school in de pauze alleen maar bij meiden.
Nee, dat kan je vergelijken met carnaval of uitgaan. Door de weeks loop je er doorgaans ook niet zo bij.quote:Mensen hebben vaak een bepaald beeld bij de gay parade en ze zo vergelijken met zo zijn ze allemaal.
Is dat ook zo?
Ten eerste is het in de stad wat zichtbaarder en wonen er sowieso meer mensen in de stad en zijn mensen in de stad altijd wat uitgesprokener in hun doen en laten. In de provincie wonen ook veel homo's.quote:Hoe komt het dat er in de stad procentueel meer homo's zijn dan op het platteland?
Nee VikingGold, geen sex in de zin van sex en ook geen sex in de zin van Clinton. Een keer getongd, en dat was het.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef VikingGold het volgende:
Heb je ooit eens sex met een vrouw gehad. Zo ja? hoe vond je dat?
Nee, dat is lekker.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:00 schreef kikkererwt het volgende:
Lijkt me vies om het in iemands achterste te doen. Of niet?
Beste kikkererwt,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:01 schreef kikkererwt het volgende:
kunnen jullie ook vrouwen mooi vinden of wel eens op een vrouw vallen? Of is dat uitgesloten?
Nou, ik vind Gavin Rossdale best een lekker ding. Eigenlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ook altijd raar dat heteromannen geen mening over het uiterlijk van een andere man hebben.
Beste Monidique,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
Hoe ervaren ben je, SCH?
Baby's zijn tenslotte ook homoseksueel. Speelde jij ook al doktertje met kerels toen je 1 was of zo?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Monidique,
Ik ben 38 jaar waarvan 38 jaar homoseksueel maar op mijn 18e beleefde ik mijn coming-out.
kus SCHomo
Dat komt omdat het ze... nou ja.... geen flikker interesseertquote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ook altijd raar dat heteromannen geen mening over het uiterlijk van een andere man hebben.
Beste faberic,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef faberic het volgende:
Wat is er nou zo mooi aan een man?
Beste Vassili,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik wist niet dat SCH homo was
hoe kwam je er definiteif achter??
Wie?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:16 schreef dwerg het volgende:
Wat vind je van de nieuwe cd van Andy Bell?
Beste Fixxxer,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:28 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Vraag: Ben jij ook zo fatalistisch ingesteld als veel andere homo's die geen condoom gebruiken omdat ze toch niet van plan een gezin te stichten en later geen familie zullen hebben die hen nog opzoeken in het bejaardenhuis?
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Beste fraubitch,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef fraubitch het volgende:
dus jullie komen ook anaal klaar?
Ik heb nooit zelf gevoetbald. Ga wel wel naar het voetbal en heb daar de nodige mensen leren kennen en sommigen moesten er aan wennen maar ik ben nooit benaderd door mensen die er serieus problemen mee hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb twee serieuze vragen SCH
1) Jij bent wel actief in het voetbal toch? Weten je evt. teammaten het? En hoe reageerden ze?
Ik heb een vriend, die heeft haar en nee ik stoor me er niet aan. Ik begrijp je vraag ook niet zo goed eigenlijk. Een vrouw heeft toch ook haar? Je hebt natuurlijk ook mannen zonder of met weinig borsthaar of mannen die zich op veel plekken scheren, dat is ook niet speciaal voor homo's. Ik vind voor beide wel wat te zeggen, ben niet zo dol op geheel gladde mannen.quote:2) Wat ik heel belangrijk vind in het sexueel geziene verschil tussen man en vrouw, is het ontbreken van lichaamshaar bij een vrouw. Dat vind ik namelijk walgelijk. Stoor jij je niet aan haar bij je evt. vriend/partner?
Beste dolle_hond,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
word je nooit moe van t rechtvaardigen
Ruik jij aan je piemel als je die uit een kut trekt?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:03 schreef Maart85 het volgende:
stinkt je piemel naar poep, na het kontneuken??
Nee, in het geheel niet. Het is een ziekte en niemand vindt het leuk om een (ernstige) ziekte te hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef -God- het volgende:
is aids een status symbool in de homo wereld?
Zo lenig ben ik niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ruik jij aan je piemel als je die uit een kut trekt?
Nee, maar ik ken wel organisaties van moslimhomo's of van orthodox gereformeerde homo's.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Modus het volgende:
Ken je veel moslimhomo's? Aangezien moslims zelf zeggen dat homofilie niet voorkomt in hun groep..
Ik heb nooit doktertje gespeeld met mannen, dat is voor mij niet de manier om homoseksueel te zijn. Ik ben er wel van overtuigd met deze geaardheid te zijn geboren.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Baby's zijn tenslotte ook homoseksueel. Speelde jij ook al doktertje met kerels toen je 1 was of zo?
Ik spreek voor mezelf, dat is ook meteen mijn antwoord op je tweede vraag. Ik heb geen walging bij het idee aan sex met vrouwen alhoewel ik een vagina niet echt een aanlokkelijk idee vind.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:19 schreef VaLkyRie het volgende:
1, Hetero mannen hebben vaak echt een walging bij het denken aan sex met andere mannen. Hebben jullie dat bij vrouwen?
quote:2. Ben jij eigenlijk wel in staat om antwoord te geven op vragen over homoseksualiteit? Ik bedoel; het is zo'n abstract begrip en ieder mens is anders...
logisch natuurlijk maar ik las eens dat het mensen in bepaalde homo-kringen tegenwoordig niet veel meer uitmaakt of ze besmet raken of niet, gezien de verbeterde behandelmethoden.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, in het geheel niet. Het is een ziekte en niemand vindt het leuk om een (ernstige) ziekte te hebben.
Beste Valkyrie,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef VaLkyRie het volgende:
Herken je eigenlijk een andere homo aan bepaalde signalen, ook al is het een wildvreemde o.i.d.?
(iemand zei me ooit dat homo's goed waren in het herkennen van andere homo's)
Dat geldt ook voor hetero's trouwens.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef -God- het volgende:
[..]
logisch natuurlijk maar ik las eens dat het mensen in bepaalde homo-kringen tegenwoordig niet veel meer uitmaakt of ze besmet raken of niet, gezien de verbeterde behandelmethoden.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef -God- het volgende:
[..]
logisch natuurlijk maar ik las eens dat het mensen in bepaalde homo-kringen tegenwoordig niet veel meer uitmaakt of ze besmet raken of niet, gezien de verbeterde behandelmethoden.
Lieve B.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Lieve SCHomo,
Is het waar dat geen enkel homo-paar monogaam is?
liefs je B.
Beste God,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef -God- het volgende:
[..]
Je hebt bareback parties (oid), waar mensen (vnl. mannen) heen gaan, om bewust besmet te worden.quote:
Nou kijk, een vrouw heeft haarloze billen. Mannen niet. Ik houd daar niet zo van.....wat ik eigenlijk bedoel is: Vind je het haar ook echt erotisch?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb nooit zelf gevoetbald. Ga wel wel naar het voetbal en heb daar de nodige mensen leren kennen en sommigen moesten er aan wennen maar ik ben nooit benaderd door mensen die er serieus problemen mee hebben.
[..]
Ik heb een vriend, die heeft haar en nee ik stoor me er niet aan. Ik begrijp je vraag ook niet zo goed eigenlijk. Een vrouw heeft toch ook haar? Je hebt natuurlijk ook mannen zonder of met weinig borsthaar of mannen die zich op veel plekken scheren, dat is ook niet speciaal voor homo's. Ik vind voor beide wel wat te zeggen, ben niet zo dol op geheel gladde mannen.
Beste dolle_hond,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
word je nooit moe van t rechtvaardigen
dat is nog engerquote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je hebt bareback parties (oid), waar mensen (vnl. mannen) heen gaan, om bewust besmet te worden.
Ja, dat klopt idd. Er is ooit een Zembla docu over barebacking geweest misschien is die nog terug te zien op uitzendgemist ofzo?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat is nog enger
ik heb gelezen dat er op internet ook speciale datingpagina's zijn? speciaal om jezelf te laten besmetten?
Beste General,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef _The_General_ het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag, waarom moet iedereen weten dat jij homo bent? Ik vind dat helemaal niet belangrijk maar je post het in iedere derde zin die je typt![]()
Het stoort me niet, het valt me alleen vaker opquote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste General,
Ik steek het niet onder stoelen of banken inderdaad. Net als veel posts van mannen hier die over hun veroveringen praten, over vrouwen, over neuken en over bier. Voor mij is mijn homoseksualiteit wel belangrijk, een zeer wezenlijk onderdeel van mijn identiteit en ik begin er in nieuwe gezelschappen altijd snel over. Daar voelik me gemakkelijker bij. Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort alhoewel ik weer niet het type nicht bent, waar je het aan af ziet, dus ikmoet het ook vaak echt zelf vertellen.
SCHomo
Beste p-etr-a,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef p-etr-a het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag: hoe herken je een homoseksuele man, in een situatie dat je het dus eigenlijk niet kan weten zoals een omni-bar of gewoon "op straat"?
Goed initiatief trouwens, veel interessante vragen ook.
Een vraagje/opmerking van mij, hoe erg vind je het als het iemand wel opvalt dat je homo bent? En vooral waarom vind je dat erg?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste General,
Ik steek het niet onder stoelen of banken inderdaad. Net als veel posts van mannen hier die over hun veroveringen praten, over vrouwen, over neuken en over bier. Voor mij is mijn homoseksualiteit wel belangrijk, een zeer wezenlijk onderdeel van mijn identiteit en ik begin er in nieuwe gezelschappen altijd snel over. Daar voelik me gemakkelijker bij. Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort alhoewel ik weer niet het type nicht bent, waar je het aan af ziet, dus ikmoet het ook vaak echt zelf vertellen.
SCHomo
Beste Tomatenboer,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Vindt jij ook dat bi-sexualiteit een zwak compromis is tussen 2 keuzes omdat men niet kan of durft te kiezen?
Gegroet Tomatenboer die wellicht bi is, omdat hij heeft opgemerkt zich toch ook wel eens aangetrokken te voelen tot sommige jongens.![]()
Beste rutger05,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:46 schreef rutger05 het volgende:
(Ook voor Nanking) Hoe is de acceptatie van jouw homoseksualiteit in je eigen persoonlijke leefkring (o.a. familie, vrienden en collega's) en hoever gaat deze acceptatie? Krijg je soms negatieve reacties (en dan bedoel ik niet hier op Fok) of komt dat bijna niet voor?
Om hier even op door te gaan, je hoort vaak van jongens of meisjes die over een langere tijd twijfelen over hun geaardheid, en als ze dit naar buiten brengen al snel als homo of lesbi gezien worden. Hoe kijk jij hier tegen aan?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Tomatenboer,
Daar ben ik dan weer niet zo tolerant inIk vind bi-seksualiteit inderdaad een beetje D66, niet kunnen kiezen maar ik weet ook dat het nergens op slaat natuurlijk. Wat ik wel onzin vind is de stelling dat iedereen een beetje biseksueel zou zijn. Dat geloof ik niet. Ik ben voor de volle honderd procent homo.
kus SCHomo
Mijn vrienden, familie andere mensen doen er totaal niet moeilijk over. Ik ben op vrij jonge leeftijd de kast uit gestapt. Ik was 14 jaar en toen vertelde ik het tegen mijn ouders. Zij hebben mij goed opgevangen, uiteraard (zoals bijna iedere moeder) dacht mijn moeder dat het een fase wasquote:Op zondag 12 maart 2006 22:46 schreef rutger05 het volgende:
(Ook voor Nanking) Hoe is de acceptatie van jouw homoseksualiteit in je eigen persoonlijke leefkring (o.a. familie, vrienden en collega's) en hoever gaat deze acceptatie? Krijg je soms negatieve reacties (en dan bedoel ik niet hier op Fok) of komt dat bijna niet voor?
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind het wel eens lastig dat het juist niet zo is. Je bent zoals je bent en sommige nichten zijn enorm nicht, sommigen spelen dat ook enorm uit. Bij mij is het niet zo obvious maar als je het weet ook weer niet zo vreemd.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een vraagje/opmerking van mij, hoe erg vind je het als het iemand wel opvalt dat je homo bent? En vooral waarom vind je dat erg?
Ik stoor me soms wel aan heel erg opvallend gedrag maar dat heeft niet zoveel met homoseksualiteit te maken. Dat is het zelfde als een groepje heterojongens die enorm macho loopt te doen.quote:Het valt mij op dat je nu al een aantal keer gezegd hebt dat het aan jou niet opvalt, vind je het dan zo erg dat het mensen wel op zou vallen?
En is n.l. nog een verschil tussen het type leernicht en gewoon homo mannen waar je het wel aan ziet, maar verder niet aan stoort.
Je hebt soorten biseksuelen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Om hier even op door te gaan, je hoort vaak van jongens of meisjes die over een langere tijd twijfelen over hun geaardheid, en als ze dit naar buiten brengen al snel als homo of lesbi gezien worden. Hoe kijk jij hier tegen aan?
Goed onderwerp btw
Je bedoelt dat als ze over die twijfel praten, ze meteen voor homoseksueel worden versleten en eigenlijk niet meer de openheid hebben om na te gaan wat voor hen echt van waarde is?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Om hier even op door te gaan, je hoort vaak van jongens of meisjes die over een langere tijd twijfelen over hun geaardheid, en als ze dit naar buiten brengen al snel als homo of lesbi gezien worden. Hoe kijk jij hier tegen aan?
Goed onderwerp btw
Ok, duidelijk. Ik deel jouw visiequote:Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind het wel eens lastig dat het juist niet zo is. Je bent zoals je bent en sommige nichten zijn enorm nicht, sommigen spelen dat ook enorm uit. Bij mij is het niet zo obvious maar als je het weet ook weer niet zo vreemd.
[..]
Ik stoor me soms wel aan heel erg opvallend gedrag maar dat heeft niet zoveel met homoseksualiteit te maken. Dat is het zelfde als een groepje heterojongens die enorm macho loopt te doen.
Beste Genjuro,quote:Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef Genjuro het volgende:
Beste SCH
Is het waar dat de meeste homo's wel degelijk op een "echte" vent vallen, en niet op die dunne modepopjes die er uit zien als iets tussen de 2? Ik heb namelijk een homo als kennis(de beste vriendin van mijn vriendin haar moeder) die dat loopt te verkondigen
Kusjes Genjuro(maar wel op de wang)
Dat bedoel ik ja, ze zeggen dat er genoeg mannen gewoon hetero zijn maar wel benieuwd naar hoe het is met een man, volgens onderzoek is dit idd experimenteren de één laat het bij de gedachten en dan ander probeerd het. Maar jij geeft een helder antwoord "_quote:Op zondag 12 maart 2006 22:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als ze over die twijfel praten, ze meteen voor homoseksueel worden versleten en eigenlijk niet meer de openheid hebben om na te gaan wat voor hen echt van waarde is?
Ik denk dat het altijd goed is om erover te praten als je dat wilt en kan maar misschien een beetje kieskeurig moet zijn aan wie je het vertelt en het niet direct aan de grote klok hangt, zeker als je er nog niet helemaal uit bent. Het is ook niet zo dat je er nooit op terug zou kunnen komen. Voor veel mensen is het ook een periode, het hoort bij het ontdekken van seksualiteit en relaties en dat is voor iedereen toch verwarrend. Volgens mij merken mensen op een gegeven moment wel tot wie ze zich echt aangetrokken voelen en anders moeten ze neit nalaten daar wat mee te experimenteren.
Nee, daar ben ik niet nieuwsgierig naar.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Onderbroek het volgende:
beste SCH,
-zou je het wel eens met een vrouw willen doen gewoon voor de ervaring, zodat je weet hoe dat is?
Nee, ik praat gewoon zoals ik praat.quote:-praat jij zoals een typische homo?
voorbeelden: fotowww, eniggg, schattiggg, sow liewf
Als het mooi weer is, is het wel te doen. Maar een nogal voorspelbaar gebeuren zonder veel creativiteit zoals ook bv. carnaval. Verder heb ik er niet zo'n mening over en vind ik dat er in het algemeen wel erg veel over die optocht wordt gesproken alsof het heel veel met het dagelijks leven van de doorsnee-homo te maken zou hebben.quote:-wat vind je van de gayparade?
Of ik een top of een bottom ben bedoel je. Beide kan ook natuurlijk. Maar je hoeft niet alles van me te wetenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
nou laat ik de spreekwoordelijke tampeloeres maar in het hoenderkutje hangen dan:
Vind je het lekkerder om te neuken of geneukt te worden?
ja wat zullen we nou krijgen man?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Of ik een top of een bottom ben bedoel je. Beide kan ook natuurlijk. Maar je hoeft niet alles van me te weten
Toch een heel andere ervaring dan SCH. Ik heb vaker gehoord dat homoseksualiteit vooral bij familieleden in meer of meerdere mate en dan vooral voor enige tijd tot acceptatieproblemen leidt. Van een ernstige en langdurige breuk met familieleden is volgens mij zelden sprake. In mijn omgeving heb ik een paar keer meegemaakt dat een conservatief christelijke familie de homoseksualiteit van hun familielid met meer of minder moeite accepteerden, terwijl je dat toch minder snel zou verwachten. Wat ik wel vaak hoor is dat veel homoseksuelen vaak langere tijd (soms jarenlang) niet durven uit te komen voor hun homoseksualiteit, omdat zij bang zijn voor de reacties van hun omgeving.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn vrienden, familie andere mensen doen er totaal niet moeilijk over. Ik ben op vrij jonge leeftijd de kast uit gestapt. Ik was 14 jaar en toen vertelde ik het tegen mijn ouders. Zij hebben mij goed opgevangen, uiteraard (zoals bijna iedere moeder) dacht mijn moeder dat het een fase was. Ik heb daarna nog op mijn 15de een vriendje gehad maar kwam er na 2 maanden achter dat het toch niets voor mij was.
Hij begreep het gelukkig heel goed.
Ik zeg het bijna nooit meteen tegen mensen, omdat ik vind dat het er niet toe doet. Ik ben mijn geaardheid niet ik heb mijn geaardheid.
In werk/school situaties zal ik er nooit om liegen, nooit om heen draaien maar het boeit mij niet zoveel wat iemand er van vindt dat ik een vriendin heb. Ik heb er ook geen boodschap aan om te weten wat hij/zij in de slaapkamer doet.
Ik heb trouwens absoluut nog nooit een negatieve reactie gehad. Wel grapjes van bouwvakkers ed als mijn vriendin hand in hand lopen "mogen we mee doen", maar daar kan ik alleen maar om lachen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je zal altiijd viespeuken blijven houden die het soms met een vrouw doen![]()
Ik heb zelf een periode gehad dat ik daar veel over nadacht. Mijn vriend (met wie ik 16 jaar samen ben) heeft altijd aangegeven daar minder behoefte aan te hebben maar mij er vrij in te laten. Het is natuurlijk een wat omslachtiger en ingewikkelder proces en er komt veel bij mij kijken. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om niet actief naar de vervulling van die kinderwens op zoek te gaan. Ik ben sinds een jaar of 4 buddy van een autistisch jongetje met wie ik veel op stap ga en dat is voor mij een manier om daar vorm aan te geven.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ha SCH
Is een kinderwens onder homo's vaak net zo groot als bij hetero''s? Oftwel word je wel geboren met die voortplantingsdrang? En, als je niet voor alle homo's kan sprekenhoe ervaar je dit zelf?
Een kind heeft vooral liefde nodig, in de eerste en laatste plaats. Als een kind welkom is en in geborgenheid wordt opgevoed dan weet ik niet of er perse een vader en moeder moeten zijn. Er zijn al zoveel kinderen die in andere dan de traditionele gezinsomstandigheden opgroeien en over het algemeen toch aardig gelukkig worden. Over kinderne van homostellen is nog te weinig bekend om er echt iets zinnig over te zeggen, daar zijn er nog te weinig van en die zijn nog te jong.quote:En vind je het voor een kind (bijv. in geval van draagmoeder of lesbo's die zich laten bevruchten) "eerlijk" om het nooit de kans te geven met een moeder/ vader op te mogen groeien?
Beste pizzakoppo,quote:Op zondag 12 maart 2006 23:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
In hoeverre voel je je bedreigt door de taal van de imams over homo´s?
Ik ben niet Christelijk opgevoed. Ik kom uit de grote stad en mijn ouders denken vrij.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Toch een heel andere ervaring dan SCH. Ik heb vaker gehoord dat homoseksualiteit vooral bij familieleden in meer of meerdere mate en dan vooral voor enige tijd tot acceptatieproblemen leidt. Van een ernstige en langdurige breuk met familieleden is volgens mij zelden sprake. In mijn omgeving heb ik een paar keer meegemaakt dat een conservatief christelijke familie de homoseksualiteit van hun familielid met meer of minder moeite accepteerden, terwijl je dat toch minder snel zou verwachten. Wat ik wel vaak hoor is dat veel homoseksuelen vaak langere tijd (soms jarenlang) niet durven uit te komen voor hun homoseksualiteit, omdat zij bang zijn voor de reacties van hun omgeving.
Bij mij heeft het helaas wel tot een tijdelijke breuk geleidt. Mijn ouders kwamen er achter dat ze mij echt zouden verliezen als zij zelf niet zouden veranderen, omdat ik niet zou veranderen, wat ze hadden gehoopt. Ze zijn toen op tournee gegaan langs de familie en hebben er een aantal weekenden aan besteedt om het iedereen te vertellen. Dat vind ik nog steeds heel stoer van ze want dat moet heel moeilijk voor ze zijn geweest. Ze kregen ook niet alleen maar steunende en positieve reacties. Maar wat wel bleek was dat niemand hen liet vallen waar ze wel heel erg bang voor waren.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Toch een heel andere ervaring dan SCH. Ik heb vaker gehoord dat homoseksualiteit vooral bij familieleden in meer of meerdere mate en dan vooral voor enige tijd tot acceptatieproblemen leidt. Van een ernstige en langdurige breuk met familieleden is volgens mij zelden sprake. In mijn omgeving heb ik een paar keer meegemaakt dat een conservatief christelijke familie de homoseksualiteit van hun familielid met meer of minder moeite accepteerden, terwijl je dat toch minder snel zou verwachten. Wat ik wel vaak hoor is dat veel homoseksuelen vaak langere tijd (soms jarenlang) niet durven uit te komen voor hun homoseksualiteit, omdat zij bang zijn voor de reacties van hun omgeving.
Discriminatie zul je bedoelenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben razend benieuwd in welke vorm homos te maken hebben met vormen van rasisme aangezien het aardig ingeburgerd is tegenwoordig ?(zeer spijtig overigens)
fijn he dat we van die door de here here himself verkoren bakens van wijsheid hebben om ons, lammeren gods, de weg te wijzen...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders.
Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste pizzakoppo,
Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.
Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.
kus SCHomo
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?
Moet je ook niet doen in Utrechtquote:Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
Bewust of puur uit angst?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.quote:
Erg vervelend dat deze predikant zich zo heeft opgesteld, terwijl hij daar op een veel betere manier mee om had moeten en kunnen gaan. Gelukkig is dat niet altijd zo. Ik heb gemerkt dat er (ook bij conservatieve) kerken en christenen steeds meer een tendens is ontstaan om homoseksualiteit bespreekbaar te maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste pizzakoppo,
Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.
Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.
kus SCHomo
Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef Seborik het volgende:
Wil je met me dansen op "Wish I Could Fly Like Superman" van The Kinks, en daarna heel dronken worden bij The Jam?
En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!![]()
![]()
Samen een ijsje eten bij The Communards, en nu weer on-topic, stouterikjequote:Op zondag 12 maart 2006 23:26 schreef Seborik het volgende:
[..]
En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort alhoewel ik weer niet het type nicht bent, waar je het aan af ziet, dus ikmoet het ook vaak echt zelf vertellen.
Ja en als ie verstoppertje speelt komt ie steeeeeeeds weer uit de kast he?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).
Ik heb twee vraagjes.
Spuit een man ook als hij anaal klaarkomt?
Hoe komt het dat veel homo's zo snel op de kast zijn?
In wat voor situaties bedoel je?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).
Ik heb twee vraagjes.
Spuit een man ook als hij anaal klaarkomt?
Hoe komt het dat veel homo's zo snel op de kast zijn?
Triest eigenlijk....quote:
Dat zeker.quote:
Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)quote:
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".quote:Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)
Maar hand in hand is gewoon normaal voor mij hoor, maar goed
Ga je wel naar een hetero koppeltje kijken dan die staan te zoenen?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
Idd, ik heb zelf geen problemen met homo's en snap de aversie dan ook niet echt. Al zou morgen een maat van bekennen dat ie homo is dan zou ik het niet erg vinden, blijft dezelfde persoonquote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
Nee, is ook hun zaak, alleen haal ik dan mijn schouders gewoon op. Ik geef eerlijk toe dat als ik 2 kerels zie zoenen, dat ik 't smerig vind om te zien, maar ik zeg er niks van en ik kijk gewoon weg. Dat bedoelde ik er meer mee te zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ga je wel naar een hetero koppeltje kijken dan die staan te zoenen?
Dan zou ik ook homo zijn, heb ik ook last vanquote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in discusies over homo's worden veel homo's vaak overdreven kwaad.
Dat is niet mijn ervaring, maar het zou er natuurlijk ook aan kunnen liggen wat er in die discussie wordt gezegd.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in discusies over homo's worden veel homo's vaak overdreven kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef MouseOver het volgende:
Is intelligentie ook van invloed op hoe homo's met hun geaardheid omgaan? Het klinkt misschien stom, maar de homo's die ik ken zijn over het algemeen toch vrij slim.. terwijl je zou zeggen dat er geen samenhang tussen geaardheid en intelligentie is.
nachtxje op je voorhoofd![]()
ik ken trouwens wel een paar niet al te snuggere pottenstelletjes...Albert verlinde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn inderdaad meestal de meer intelligente mensen die meer open zijn over hun geaardheid. Maar er is geen verband tussen intelligentie en homo zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef MouseOver het volgende:
Is intelligentie ook van invloed op hoe homo's met hun geaardheid omgaan? Het klinkt misschien stom, maar de homo's die ik ken zijn over het algemeen toch vrij slim.. terwijl je zou zeggen dat er geen samenhang tussen geaardheid en intelligentie is.
Homofiel accent bestaat niet, een accent heeft immers geen geaardheid.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef OpenDeur het volgende:
Waar komt het homofiele accent vandaan?
Wel degelijk het is gewoon overname gedrag, als mensen vaak met een bepaalde groep praten nemen ze ook elkaars uitspraak over.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Homofiel accent bestaat niet, een accent heeft immers geen geaardheid.
Het merendeel van de homo's is rechts georienteerd, uitgaande van de politieke voorkeur die je op gay.nl in je profiel kunt zetten.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Beste SCH,
Klopt het dat heel erg veel homo's politiek links georienteerd zijn? Kan dit komen omdat ze zich zelf ook een minderheid kunnen voelen en om die reden zich verwand voelen aan aan de linkse knuffel politiek jegens etnische minderheden?
Of heb ik het helemaal mis en zijn volgens jou homo's juist politiek rechts georienteerd?
Leugebeestquote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Genjuro,
Net als bij hetero's past er volgens mij op de meeste potjes een dekseltje en heb je homo's ook werkelijk in alle soorten en maten. Van besnorde dikkerds tot fragiele modepopjes, van wiskundigen tot kunstenaars enz enz. En voor iedereen ligt dat weer anders. Volgens mij valt daar niet iets heel algemeens over te zeggen.
kus SCHomo
Als homo moet je herkenbaar zijn wil je een partner kunnen vinden. Want de norm is nog altijd heterosexueel in Nederland. Tevens speelt mee dat homo's zich moeten ontladen als ze lang in de kast hebben gezeten(?).quote:Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Homofiel accent bestaat niet, een accent heeft immers geen geaardheid.
Ik ben voetballer en homo, de hele club weet het wel, en heb er nooit een negatieve opmerking over gehad, 1 keer heeft iemand me op trainen voor vuile flikker uitgemaakt, maar na 2 harde keekies heeft ie toch maar sorry gezegtquote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb twee serieuze vragen SCH
1) Jij bent wel actief in het voetbal toch? Weten je evt. teammaten het? En hoe reageerden ze?
Nee hoor daar heb je een gaydar voorquote:Op maandag 13 maart 2006 02:25 schreef Overlast het volgende:
[..]
Als homo moet je herkenbaar zijn wil je een partner kunnen vinden. Want de norm is nog altijd heterosexueel in Nederland. Tevens speelt mee dat homo's zich moeten ontladen als ze lang in de kast hebben gezeten(?).
Ja ergens wel. Maar aan de andere kant is dat een gegeven. Net zoals:was je niet liever in Australie geboren, dat is nou eenmaal niet zo dus daar heb je mee te leven.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:29 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Vind je het jammer dat je 'geen kinderen kan krijgen'?
Ik zie me datzelf niet snel actief doen, meer als het eventueel op mijn weg komt.quote:Zou je overwegen om (later) kinderen te adopteren?
Beste Halfgedraaide,quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Beste SCH,
Klopt het dat heel erg veel homo's politiek links georienteerd zijn? Kan dit komen omdat ze zich zelf ook een minderheid kunnen voelen en om die reden zich verwand voelen aan aan de linkse knuffel politiek jegens etnische minderheden?
Of heb ik het helemaal mis en zijn volgens jou homo's juist politiek rechts georienteerd?
Wat bedoel je met je vraag?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Triggershot het volgende:
@ Schomo, waarom eigenlijk homosexualiteit?
Beste Ginzagirl,quote:Op maandag 13 maart 2006 10:19 schreef GinzaGirl het volgende:
Gaan homo's ook vaak met bi-mannen?
Beste golfer,quote:Op maandag 13 maart 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
Lieve SCHomo,
waarom werkt die gaydar soms zo slecht bij homo's en werd ik vaak door mannen benaderd en bekeken in café's en zwembaden, terwijl ik toch voor de volle 100 % hetero ben en nog nooit van mijn leven zelfs homo-fantasiën heb gehad?
Kus,
G.
even een kinderachtig voorbeeld, non dissend uiteraardquote:
verwijfde homo's zijn gelukkig minder opdringerig als gelovigenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Prior het volgende:
[..]
Maar wie bent u, een nietig mens, om daarover te oordelen? Na uw dood zal enkel en alleen het goddelijke oordeel van belang zijn.
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je werkgever op de hoogte van je escapades op Fok SCH?
Beste Lucille,quote:Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef Lucille het volgende:
Beste SCH,
Om enigzins herkenbaar te zijn als iemands gaydar niet werkt bestaat er het gebruik van het dragen van een roze driehoek. Niet dat ik ze veel ben tegengekomen, eigenlijk maar eentje en dat was een jaar of 15 geleden. Dragen homo's nog steeds wel eens een roze driehoek of is dat eigenlijk not-done tegenwoordig? Wat vind je eigenlijk zelf van zoiets? Is het goed of juist slecht als dit soort attributen worden gedragen? Aan een kant zorgt het voor 'openheid' en misschien acceptatie daardoor, aan de andere kant leg je jezelf ook een soort van stigma op in de zin van 'ik ben anders', terwijl homo's op hun seksuele gevoelens na niet echt anders zijn dan hetero's.
Jaquote:Op maandag 13 maart 2006 11:06 schreef Monus het volgende:
Beste SCH
Dit is echt een serieuze vraag...
Spuit een man wanneer hij anaal klaarkomt?
Groetjes Monus
Beste Triggershot,quote:Op maandag 13 maart 2006 11:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
even een kinderachtig voorbeeld, non dissend uiteraard
Als je homosexuele lusten kan je toch ook bij een vrouw kwijt?
Dus het is onzin dat meerderheid van homo;s niet monogaam zou zijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Triggershot,
Ik snap je vraag niet helemaal maar het volgende: homoseksualiteit is geen keuze maar een geaardheid. Het gaat niet oim het kwijtraken van lusten, dat suggereert dat het vooral om sex zou gaan. Het gaat om liefde, verliefdheid en gevoelens.
SCHomo
dat ligt toch aan hoe je karakter is? of je wel een relatie wil enzo..quote:Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus het is onzin dat meerderheid van homo;s niet monogaam zou zijn?
Let met nadruk op meerderheidquote:Op maandag 13 maart 2006 11:14 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dat ligt toch aan hoe je karakter is? of je wel een relatie wil enzo..
en dus niet aan je geaardheid...
200%hetero trouwens![]()
Beste Kleffe_Dop,quote:Op maandag 13 maart 2006 10:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beste SCH, raptorix en Nanking,
Het is mij de laatste tijd erg vaak opgevallen dat bij nieuws items die enig raakvlak hebben met homosexualiteit, meteen beelden worden gebruikt van de Gay-pride.
Zo was er enkele maanden geleden een nieuwsbericht op RTL-Z over een duitse homoseksuele politicus (non-news btw) en op de achtergrond lieten ze beelden van de Gay-pride zien. Wat heeft dit er mee te maken?
En erger je je er niet aan dat homo's op die manier een bepaalde stempel krijgen?
Het merendeel van de homo's heeft net als hetero's relaties en daaromheen gebeurt van alles, van eeuwige trouw en volstrekte monogamie tot vreemdgaan en bedriegen en afspraken over sex buiten de deur. Er ullen best wat verschillen te onderzoeken zijn maar in algemene zin is dit het verhaal.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus het is onzin dat meerderheid van homo;s niet monogaam zou zijn?
Dank je wel SCH voor het antwoord. Die regenboogvlag ken ik niet, weer iets geleerd.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef SCH het volgende:
Nu ishet symbool voor homoseksualiteit veel meer de regenboogvlag. [afbeelding]
kus SCHomo
De regenboogvlag is er de oorzaak van dat de Inca-vlag verwijderd is bij diverse gebouwen in Zuidamerika.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dank je wel SCH voor het antwoord. Die regenboogvlag ken ik niet, weer iets geleerd.
En deze vraag staat nog open:
Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!
Beste Lucille,quote:Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef Lucille het volgende:
Beste SCH,
Ik hoor vaak dat hetero's homostellen proberen te doorgronden en dan bijvoorbeeld zeggen 'dat is het mannetje en dat is het vrouwtje'. Hoe kijken homo's hier nu tegen aan? Die indeling wordt gemaakt op grond van uiterlijk en gedrag, hoewel dat natuurlijk heel subjectief is. Denk ik. Bestaat er eigenlijk wel een soort van mannetje-vrouwtje rol in een homo relatie? Is er sprake van dezelfde soort non-emancipatie als bij hetero stellen (man zet de vuilnisbak buiten en wast de auto, vrouw houdt zich bezig met het huis schoonmaken, de was doen, ...). En bestaat er zoiets een 'rolverdeling' in seksuele zin? Of is die juist heel erg geemancipeerd en verrichten beide personen dezelfde handelingen?
Dat verhaal ken ik dus ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De regenboogvlag is er de oorzaak van dat de Inca-vlag verwijderd is bij diverse gebouwen in Zuidamerika.
Beste Bar-Le-Duc,quote:Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe zorg je ervoor dat iemand uit de kast komt?
we hebben het vermoeden dat er iemand homo is, maar dat hij er niet voor uit durft te komen
we hebben het hem al wel eens gevraagd (apart met hem dus zonder andere, ik had het hem btw niet gevraagd), maar hij zei dat het niet zo is, maar hij doet wel heel erg kut de laatste tijd. hij gedraagd zich steeds meer als een vrouw. janken, klagen, zeiken, schreeuwen en nog meer janken.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Bar-Le-Duc,
De vraag is of je dat niet vooral aan diegene zelf moet overlaten. Misschien vindt hij het moeilijk of heeft hij er geen behoefte aan of is de tijd er nog niet rijp voor. Het mooiste is toch dat iemand er zelf mee voor de dag komt. Als je de idee hebt dat er obstakels liggen voor die persoon om het te vertellen, kan je wellicht openingen bieden en een veilige sfeer creeeren zodat het voor degene makkelijk wordt om er over te praten.
Maar eigenlijk is het antwoord: wat vind je zelf het beste. Als een hele goede vriend met iets zit en je wilt het echt weten dan kan je het ook rechtstreeks vragen: ik heb de idee dat je wellicht homo bent.
succes SCHomo
En er zijn niet nog driehonderd andere dingen te bedenken, zoals problemen thuis of werk, depressie, slapeloosheid, ga zo maar door...?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
we hebben het hem al wel eens gevraagd (apart met hem dus zonder andere, ik had het hem btw niet gevraagd), maar hij zei dat het niet zo is, maar hij doet wel heel erg kut de laatste tijd. hij gedraagd zich steeds meer als een vrouw. janken, klagen, zeiken, schreeuwen en nog meer janken.
we zijn gedrag/hem allemaal een beetje beu en we verdenken hem allemaal van het homoschap
Beste Bar_le_duc,quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
we hebben het hem al wel eens gevraagd (apart met hem dus zonder andere, ik had het hem btw niet gevraagd), maar hij zei dat het niet zo is, maar hij doet wel heel erg kut de laatste tijd. hij gedraagd zich steeds meer als een vrouw. janken, klagen, zeiken, schreeuwen en nog meer janken.
we zijn gedrag/hem allemaal een beetje beu en we verdenken hem allemaal van het homoschap
Beste Xebrozius,quote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef Xebrozius het volgende:
Ja hoi, ik bek nog wel eens met vrienden tijdens het uitgaan om het vrouwvolk her en der wat te shockeren. Ben ik nu homo?
we zullen hem niet gaan pesten of vernederen als je het zo bedoelt. we zullen normaal tegen hem doen en hem accepteren zoals hij is. kom op we zijn geen kinderen meer.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Bar_le_duc,
Tja, dan wordt het lastig en komt het een beetje buiten de rijkweidte van dit topic. Als je het gevraagd hebt en hij zegt dat het niet zo is, dan is dat een duidelijk antwoord. Waarom denk je eigenlijk dat hij homo is. Grappig dat je de termen verdenken en homoschap gebruikt. Hoe zou je het vinden als hij homo zou zijn, en hoe zou dat binnen jullie groep vallen?
SCHomo
Oh gelukkig maar, want als ik m'n vrienden penetreer op een toilet tijdens het uitgaan vraag ik me soms wel af of ik een homo ben. Niets om me zorgen over te maken dus, bedankt!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Xebrozius,
Je zegt zelf dat je het doet om te shockeren en niet omdat je homoseksuele gevoelens hebt. Het kan zijn dat je niet alles vertelt maar als je met een jongen tongt omdat je daarmee denkt gek te doen, maakt je dat niet meteen tot homo.
kus SCHomo
die heeft hij niet, want hij "valt" bepaalde mensen lastig met zijn "problemen" terwijl het geen eens problemen zijn. believe mequote:Op maandag 13 maart 2006 13:00 schreef Seborik het volgende:
[..]
En er zijn niet nog driehonderd andere dingen te bedenken, zoals problemen thuis of werk, depressie, slapeloosheid, ga zo maar door...?
Beste Vincent,quote:Op maandag 13 maart 2006 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
beste sch
misschien een stome vraag, maar je heb eerder (pag 2/3) geantwoord dat je kleinkinder wilt, maar hoe ga je daar aankomen, daar zal je toch echt een vrouw voor nodig moeten hebben, of ga je dan iemand adopteren?
heb je trouwens op dit moment een vriend?
mvg, vincent
Beste Lionheaad,quote:Op maandag 13 maart 2006 12:58 schreef Lionheaad het volgende:
Hebben de meeste homo's een mooie roze anus??
Omdat het een vooroordeel is. Maar ik denk dat je deze vraag maar niet moet beantwoorden, omdat het topic dan bij "SEX" thuishhortquote:Op maandag 13 maart 2006 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Lionheaad,
Ik ken de meeste homo's niet dus ik heb geen flauw idee over de kleur van hun anus. Waarom wil je dat eigenlijk weten?
kus SCHomo
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beste SCH. Zijn er homo's die van Drs. P houden?
* Pietverdriet is het met sch een keer eens, hoewel ik Joop Visser beter vind.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beste SCH. Zijn er homo's die van Drs. P houden?
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat ik ook maar homo ga worden nu. Joop Visser is natuurlijk ook erg okay.
Hoi Piet,quote:Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, SCH spreekt hier voor zichzelf.
EINDELIJK.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat ik ook maar homo ga worden nu. Joop Visser is natuurlijk ook erg okay.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:58 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoi Piet,
Jouw mening waarderen we ook hoor, dus als je over bepaalde zaken een andere mening hebt mag je die ook posten. Zo krijgen we een vollediger beeld.
Beste Dylan Dog,quote:Op maandag 13 maart 2006 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Beste SCH,
Wat vind je van een evenement als de Gay Games? Persoonlijk vind ik het ongelooflijke klets dat mensen die niet lichamelijk of geestelijk gehandicapt zijn en zich dus gewoon kunnen meten met anderen, een dergelijke evenement opzetten. Dit strookt niet met de algemene tendens (en terecht) dat je niet in hokjes moet denken en homo's niet als anders moet zien. Hoe denk jij hierover?
Groeten,
DD
Zijn hand, of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:10 schreef Skazminko het volgende:
Wat gebruikt de doorsnee homo als aftrek materiaal?![]()
Of gewoon oerinstinctenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:35 schreef GinzaGirl het volgende:
Als mannen (zoals je wederom in deze topic ook weer hebt... grr..)
zo sja, dom reageren op jouw homoheid, ervaar jij dat dan als homofobie of ja, hoe verklaar je dat?
Ga ff ergens anders zitten puberen!quote:Op maandag 13 maart 2006 17:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gelukkig zijn homo's ook een uitstervend ras.
Dat wis ik dus ook niet, totdat ik een cafe wou inlopen en een maar me er op wees, maar we waren m'n z'n drieeën en die andere wist het ook niet, maar volgens de persoon die het wel wist was het algemeen bekend.. Maar dat blijkt dus wel mee te vallenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dank je wel SCH voor het antwoord. Die regenboogvlag ken ik niet, weer iets geleerd.
En deze vraag staat nog open:
Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!
Kneuzen zul je helaas altijd blijven houden.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gelukkig zijn homo's ook een uitstervend ras.
Komen homo's tegenwoordig ook al door de FOK!reg?quote:
afzeiken? waar?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:11 schreef NanKing het volgende:
Wat fijn dat jullie ze goed voelen door mensen afeizeken cultheld en badkeukentegel, ga nu maar weer ergens anders spelen![]()
Zolang je moeder eeuwig leeft stem ik voor.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kneuzen zul je helaas altijd blijven houden.
Dat was trouwens een grapje hoor, NoFi.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zolang je moeder eeuwig leeft stem ik voor.
Ga eens ergens anders lopen kleuteren, vervelend pubertje.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Komen homo's tegenwoordig ook al door de FOK!reg?
Tegenwoordig kun je de straat ook niet meer op zonder die aso's tegen het lijf te lopen.![]()
Je zou denken dat hij nauwelijks nog tijd over heeft om homo te zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 17:20 schreef ivosnivo het volgende:
vergeet niet op je postgemiddelde te letten he, je doet het zo netjes. 68 keer posten per dag al meer dan 3 jaar
EINDELIJK.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat ik ook maar homo ga worden nu.
Zeg, kan jij niet gewoon een relatie beginnen met seborik?quote:
Ik doelde ook op die specifieke manier van praten waaraan men een homo meent te herkennen. Stereotypisch gezien wordt 'Joehoe' op een zeer overdreven Goois/vrouwelijke manier uitgesproken. Wat ik me serieus afvroeg is waar dat vandaan komt.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel degelijk het is gewoon overname gedrag, als mensen vaak met een bepaalde groep praten nemen ze ook elkaars uitspraak over.
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Is er zo'n plekje in je achterste waar als het gestimuleerd word je bijna meteen klaarkomt?
Was zo bij Stifler, in American Pie 3 geloof ik.
Ja dat is toch je prostaat?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Is er zo'n plekje in je achterste waar als het gestimuleerd word je bijna meteen klaarkomt?
Beste Dop,quote:Op maandag 13 maart 2006 15:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hallo SCHomo,
Welke profvoetballers verdenk jij dan van het homo-lidmaatschap?
Beste Hephaistos,quote:Op maandag 13 maart 2006 17:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Is me al paar keer overkomen dat ik verwijtende blikken kreeg toegeworpen als ik suggereerde aan een homo dat zijn geaardheid iets is wat door omgevingsfactoren bepaald is. door opvoeding, door rolmodellen, doorweet ik veel wat... Gevalletje nurture. Die keren werd ik dan erop gewezen dat hun geaardheid iets was wat altijd in ze heeft gezeten. Ze hadden altijd al geweten dat ze homo waren, dat was niet iets wat aangeleerd was. Etc.
Toch heb ik het gevoel dat ook de andere optie niet echt gewaardeerd wordt. Homoseksualiteit als iets dat door een afwijking (no offense) in de genen of hersenen bepaald wordt, nature dus.
Hoe sta jij hierin? Is homoseksualiteit iets wat aangeleerd wordt (en dus ook weer afgeleerd kan worden?), of is het iets lichamelijks (en is het dus een 'afwijking'?) ?
Beste Borkydude,quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Beste ddt,quote:Op maandag 13 maart 2006 18:52 schreef deedeetee het volgende:
Alhoewel : ergert 't je niet dat mensen homoseksuelen zo generaliseren ? Een beetje net alof ze opeens niet gewoon individuen zijn en allemaal anders......
werkte, hij scout nu bij Chelseaquote:Op maandag 13 maart 2006 23:55 schreef cultheld het volgende:
Is Hans Gilhaus homo? Die werkt toch bij PSV?
Krijg je dadelijk van die grappen dat hij de scout van Fons wasquote:
Fons viel op jonger toch? Liefst minderjarig en onveilig?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk van die grappen dat hij de scout van Fons was![]()
En Marokkaansquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Fons viel op jonger toch? Liefst minderjarig en onveilig?
Probeer het eens bij je vriendin?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:57 schreef McCarthy het volgende:
anaal: betekent dat dat je met je stijve lul in het schijtgat van de ander gaat?
past het uberhaupt wel? Hoe diep kom je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |