Als jij bepaald voedsel hebt gegeten en er komt van die hele dikke keiharde shit uit dan gaat hij toch ook weer dicht.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Wat ik me nou serieus afvraag: sluit de kringspier zich weer of staat hij na verloop van tijd altijd open?
Lijkt me dat ie na een tijdje wel opgerekt raakt...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Wat ik me nou serieus afvraag: sluit de kringspier zich weer of staat hij na verloop van tijd altijd open?
* NanKing solliciteertquote:Op zondag 12 maart 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
Ik merk dat er nogal wat misverstanden en vooroordelen zijn over homoseksualiteit. Dus stel ik mij beschikbaar om serieuze vragen te beantwoorden over homoseksualiteit. Mijn sidekick Jerruh zal helpen waar nodig en er loopt nog een lesbische vacature.
enz.
Stel hier je vragen. Op trollen en flames wordt niet gereageerd.
Je kan het nog zelf controleren ook!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:28 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
I've got news for you, iets wat ik laatst toevallig tegenkwam bij een practicum genetica:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/Omim/getmap.cgi?l306995
Vraag: Ben jij ook zo fatalistisch ingesteld als veel andere homo's die geen condoom gebruiken omdat ze toch niet van plan een gezin te stichten en later geen familie zullen hebben die hen nog opzoeken in het bejaardenhuis?
nee, ik herken mezelf niet daarinquote:Op zondag 12 maart 2006 21:50 schreef Quara het volgende:
[..]
Je kan het nog zelf controleren ook!
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/viewer.fcgi?val=NT_011681.15&from=3534990&to=5427710&view=fasta
Als je genen zo gecodeerd zijn ben je homo!
Een drol gaat van binnen naar buiten, daar is de kringspier voor gemaakt en het was echt een serieuze vraag.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:34 schreef faberic het volgende:
[..]
Als jij bepaald voedsel hebt gegeten en er komt van die hele dikke keiharde shit uit dan gaat hij toch ook weer dicht.
Kun je die vraag verduidlelijken? Wat is een homofiel accent.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef OpenDeur het volgende:
Waar komt het homofiele accent vandaan?
Beste MrD.,quote:Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
SCH ik weet dat je ook regelmatig bij het voetbal zit, als iemand dan vraagt of je homo bent vertel je het dan?? En ben je dan niet bang voor wat nare reacties???
Nee, ging veel met meisje en jongens om.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:50 schreef vethard het volgende:
Ging je vroeger te-veel met meiden om?
Dus bijv. op school in de pauze alleen maar bij meiden.
Nee, dat kan je vergelijken met carnaval of uitgaan. Door de weeks loop je er doorgaans ook niet zo bij.quote:Mensen hebben vaak een bepaald beeld bij de gay parade en ze zo vergelijken met zo zijn ze allemaal.
Is dat ook zo?
Ten eerste is het in de stad wat zichtbaarder en wonen er sowieso meer mensen in de stad en zijn mensen in de stad altijd wat uitgesprokener in hun doen en laten. In de provincie wonen ook veel homo's.quote:Hoe komt het dat er in de stad procentueel meer homo's zijn dan op het platteland?
Nee VikingGold, geen sex in de zin van sex en ook geen sex in de zin van Clinton. Een keer getongd, en dat was het.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:53 schreef VikingGold het volgende:
Heb je ooit eens sex met een vrouw gehad. Zo ja? hoe vond je dat?
Nee, dat is lekker.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:00 schreef kikkererwt het volgende:
Lijkt me vies om het in iemands achterste te doen. Of niet?
Beste kikkererwt,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:01 schreef kikkererwt het volgende:
kunnen jullie ook vrouwen mooi vinden of wel eens op een vrouw vallen? Of is dat uitgesloten?
Nou, ik vind Gavin Rossdale best een lekker ding. Eigenlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ook altijd raar dat heteromannen geen mening over het uiterlijk van een andere man hebben.
Beste Monidique,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
Hoe ervaren ben je, SCH?
Baby's zijn tenslotte ook homoseksueel. Speelde jij ook al doktertje met kerels toen je 1 was of zo?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Monidique,
Ik ben 38 jaar waarvan 38 jaar homoseksueel maar op mijn 18e beleefde ik mijn coming-out.
kus SCHomo
Dat komt omdat het ze... nou ja.... geen flikker interesseertquote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
Ik vind het ook altijd raar dat heteromannen geen mening over het uiterlijk van een andere man hebben.
Beste faberic,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef faberic het volgende:
Wat is er nou zo mooi aan een man?
Beste Vassili,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik wist niet dat SCH homo was
hoe kwam je er definiteif achter??
Wie?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:16 schreef dwerg het volgende:
Wat vind je van de nieuwe cd van Andy Bell?
Beste Fixxxer,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:28 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Vraag: Ben jij ook zo fatalistisch ingesteld als veel andere homo's die geen condoom gebruiken omdat ze toch niet van plan een gezin te stichten en later geen familie zullen hebben die hen nog opzoeken in het bejaardenhuis?
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Beste fraubitch,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef fraubitch het volgende:
dus jullie komen ook anaal klaar?
Ik heb nooit zelf gevoetbald. Ga wel wel naar het voetbal en heb daar de nodige mensen leren kennen en sommigen moesten er aan wennen maar ik ben nooit benaderd door mensen die er serieus problemen mee hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb twee serieuze vragen SCH
1) Jij bent wel actief in het voetbal toch? Weten je evt. teammaten het? En hoe reageerden ze?
Ik heb een vriend, die heeft haar en nee ik stoor me er niet aan. Ik begrijp je vraag ook niet zo goed eigenlijk. Een vrouw heeft toch ook haar? Je hebt natuurlijk ook mannen zonder of met weinig borsthaar of mannen die zich op veel plekken scheren, dat is ook niet speciaal voor homo's. Ik vind voor beide wel wat te zeggen, ben niet zo dol op geheel gladde mannen.quote:2) Wat ik heel belangrijk vind in het sexueel geziene verschil tussen man en vrouw, is het ontbreken van lichaamshaar bij een vrouw. Dat vind ik namelijk walgelijk. Stoor jij je niet aan haar bij je evt. vriend/partner?
Beste dolle_hond,quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
word je nooit moe van t rechtvaardigen
Ruik jij aan je piemel als je die uit een kut trekt?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:03 schreef Maart85 het volgende:
stinkt je piemel naar poep, na het kontneuken??
Nee, in het geheel niet. Het is een ziekte en niemand vindt het leuk om een (ernstige) ziekte te hebben.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef -God- het volgende:
is aids een status symbool in de homo wereld?
Zo lenig ben ik niet.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ruik jij aan je piemel als je die uit een kut trekt?
Nee, maar ik ken wel organisaties van moslimhomo's of van orthodox gereformeerde homo's.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Modus het volgende:
Ken je veel moslimhomo's? Aangezien moslims zelf zeggen dat homofilie niet voorkomt in hun groep..
Ik heb nooit doktertje gespeeld met mannen, dat is voor mij niet de manier om homoseksueel te zijn. Ik ben er wel van overtuigd met deze geaardheid te zijn geboren.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Baby's zijn tenslotte ook homoseksueel. Speelde jij ook al doktertje met kerels toen je 1 was of zo?
Ik spreek voor mezelf, dat is ook meteen mijn antwoord op je tweede vraag. Ik heb geen walging bij het idee aan sex met vrouwen alhoewel ik een vagina niet echt een aanlokkelijk idee vind.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:19 schreef VaLkyRie het volgende:
1, Hetero mannen hebben vaak echt een walging bij het denken aan sex met andere mannen. Hebben jullie dat bij vrouwen?
quote:2. Ben jij eigenlijk wel in staat om antwoord te geven op vragen over homoseksualiteit? Ik bedoel; het is zo'n abstract begrip en ieder mens is anders...
logisch natuurlijk maar ik las eens dat het mensen in bepaalde homo-kringen tegenwoordig niet veel meer uitmaakt of ze besmet raken of niet, gezien de verbeterde behandelmethoden.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, in het geheel niet. Het is een ziekte en niemand vindt het leuk om een (ernstige) ziekte te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |