Ik doelde ook op die specifieke manier van praten waaraan men een homo meent te herkennen. Stereotypisch gezien wordt 'Joehoe' op een zeer overdreven Goois/vrouwelijke manier uitgesproken. Wat ik me serieus afvroeg is waar dat vandaan komt.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wel degelijk het is gewoon overname gedrag, als mensen vaak met een bepaalde groep praten nemen ze ook elkaars uitspraak over.
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Is er zo'n plekje in je achterste waar als het gestimuleerd word je bijna meteen klaarkomt?
Was zo bij Stifler, in American Pie 3 geloof ik.
Ja dat is toch je prostaat?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Is er zo'n plekje in je achterste waar als het gestimuleerd word je bijna meteen klaarkomt?
Beste Dop,quote:Op maandag 13 maart 2006 15:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hallo SCHomo,
Welke profvoetballers verdenk jij dan van het homo-lidmaatschap?
Beste Hephaistos,quote:Op maandag 13 maart 2006 17:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Is me al paar keer overkomen dat ik verwijtende blikken kreeg toegeworpen als ik suggereerde aan een homo dat zijn geaardheid iets is wat door omgevingsfactoren bepaald is. door opvoeding, door rolmodellen, doorweet ik veel wat... Gevalletje nurture. Die keren werd ik dan erop gewezen dat hun geaardheid iets was wat altijd in ze heeft gezeten. Ze hadden altijd al geweten dat ze homo waren, dat was niet iets wat aangeleerd was. Etc.
Toch heb ik het gevoel dat ook de andere optie niet echt gewaardeerd wordt. Homoseksualiteit als iets dat door een afwijking (no offense) in de genen of hersenen bepaald wordt, nature dus.
Hoe sta jij hierin? Is homoseksualiteit iets wat aangeleerd wordt (en dus ook weer afgeleerd kan worden?), of is het iets lichamelijks (en is het dus een 'afwijking'?) ?
Beste Borkydude,quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef Borkydude het volgende:
Beste ddt,quote:Op maandag 13 maart 2006 18:52 schreef deedeetee het volgende:
Alhoewel : ergert 't je niet dat mensen homoseksuelen zo generaliseren ? Een beetje net alof ze opeens niet gewoon individuen zijn en allemaal anders......
werkte, hij scout nu bij Chelseaquote:Op maandag 13 maart 2006 23:55 schreef cultheld het volgende:
Is Hans Gilhaus homo? Die werkt toch bij PSV?
Krijg je dadelijk van die grappen dat hij de scout van Fons wasquote:
Fons viel op jonger toch? Liefst minderjarig en onveilig?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Krijg je dadelijk van die grappen dat hij de scout van Fons was![]()
En Marokkaansquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Fons viel op jonger toch? Liefst minderjarig en onveilig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |