abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 maart 2006 @ 11:00:40 #201
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35984659
Waarom zijn jullie zo verwijfd?
-edit- sorry
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_35984662
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:19 schreef GinzaGirl het volgende:
Gaan homo's ook vaak met bi-mannen?
Beste Ginzagirl,

Bi-mannen begeven zich vaak op de plekken waar ook homo's komen. Het zijn voor gezelligheid, sex of relaties en meestal hebben ze geen bordje op waarop staat 'bi' dus gaan ze ook met homomannen en omgekeerd. Er ontstaan natuurlijk ook relaties. Sex met een bi-man is niet anders dan met een homo-man.

kus SCHomo
pi_35984728
quote:
Op maandag 13 maart 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
Lieve SCHomo,

waarom werkt die gaydar soms zo slecht bij homo's en werd ik vaak door mannen benaderd en bekeken in café's en zwembaden, terwijl ik toch voor de volle 100 % hetero ben en nog nooit van mijn leven zelfs homo-fantasiën heb gehad?

Kus,
G.
Beste golfer,

Ik heb al eerder beweerd dat die zogenaamde gaydar een ondeugdelijk werkend ding is met veel foutmeldingen. Het herkennen van homo's werkt meestal op basis van wederzijdse blikken en herkenning. Het kan zijn dat jij onbewust signalen uitstraalt, dat je voor veel homo's als homo overkomt of dat je onweerstaanbaar aantrekkelijk bent. Het kan ook zijn dat je er zelf erg mee bezig bent en denkt dat je nogal bekeken wordt of door je manier van kijken weer blikken en reacties uitlokt. Het is moeilijk om daar antwoord op te geven maar ik geloof dus niet zo in de gaydar.

kus SCHomo
pi_35984752
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat bedoel je met je vraag?
even een kinderachtig voorbeeld, non dissend uiteraard

Als je homosexuele lusten kan je toch ook bij een vrouw kwijt?
  maandag 13 maart 2006 @ 11:05:48 #205
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_35984763
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Prior het volgende:

[..]

Maar wie bent u, een nietig mens, om daarover te oordelen? Na uw dood zal enkel en alleen het goddelijke oordeel van belang zijn.
verwijfde homo's zijn gelukkig minder opdringerig als gelovigen
─_(º.0)_/─
  maandag 13 maart 2006 @ 11:06:21 #206
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35984770
Beste SCH

Dit is echt een serieuze vraag...
Spuit een man wanneer hij anaal klaarkomt?

Groetjes Monus
pi_35984783
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je werkgever op de hoogte van je escapades op Fok SCH?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35984829
quote:
Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef Lucille het volgende:
Beste SCH,

Om enigzins herkenbaar te zijn als iemands gaydar niet werkt bestaat er het gebruik van het dragen van een roze driehoek. Niet dat ik ze veel ben tegengekomen, eigenlijk maar eentje en dat was een jaar of 15 geleden. Dragen homo's nog steeds wel eens een roze driehoek of is dat eigenlijk not-done tegenwoordig? Wat vind je eigenlijk zelf van zoiets? Is het goed of juist slecht als dit soort attributen worden gedragen? Aan een kant zorgt het voor 'openheid' en misschien acceptatie daardoor, aan de andere kant leg je jezelf ook een soort van stigma op in de zin van 'ik ben anders', terwijl homo's op hun seksuele gevoelens na niet echt anders zijn dan hetero's.
Beste Lucille,

De roze driehoek is een overblijfsel uit de Tweede Wereldoorlog en te vergelijken met de jodensterk. Het is dus eigenlijk een stigma om homo's herkenbaar te maken maar dan wel vanuit een negatieve connotatie. Later, vooral in de jaren 60, is die driehoek omgezet in iets positiefs en stond hij voor openheid en strijdbaarheid. Het werd een soort geuzenteken. Op zich vind ik het goed dat homo's open zijn maar het dragen van zo'n driehoekje is wellicht wat achterhaald en gebeurt ook niet meer. In de jaren zestig en zeventig liep iedereen met buttons en teksten.

Er is wel een discussie over in hoeverre homoseksualiteit een politiek iets is en er is een beweging van potten en flikkers die op de barricades staan. Vooral in de vrouwenbeweging is er een tijd geweest waarin sex met een man bijna als verraad werd gezien. Dat is allemaal weer iets afgenomen.

Nu ishet symbool voor homoseksualiteit veel meer de regenboogvlag.

kus SCHomo
pi_35984836
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:06 schreef Monus het volgende:
Beste SCH

Dit is echt een serieuze vraag...
Spuit een man wanneer hij anaal klaarkomt?

Groetjes Monus
Ja
pi_35984873
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

even een kinderachtig voorbeeld, non dissend uiteraard

Als je homosexuele lusten kan je toch ook bij een vrouw kwijt?
Beste Triggershot,

Ik snap je vraag niet helemaal maar het volgende: homoseksualiteit is geen keuze maar een geaardheid. Het gaat niet oim het kwijtraken van lusten, dat suggereert dat het vooral om sex zou gaan. Het gaat om liefde, verliefdheid en gevoelens.

SCHomo
pi_35984891
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Triggershot,

Ik snap je vraag niet helemaal maar het volgende: homoseksualiteit is geen keuze maar een geaardheid. Het gaat niet oim het kwijtraken van lusten, dat suggereert dat het vooral om sex zou gaan. Het gaat om liefde, verliefdheid en gevoelens.

SCHomo
Dus het is onzin dat meerderheid van homo;s niet monogaam zou zijn?
  maandag 13 maart 2006 @ 11:14:06 #212
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_35984955
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dat ligt toch aan hoe je karakter is? of je wel een relatie wil enzo..
en dus niet aan je geaardheid...

200%hetero trouwens
─_(º.0)_/─
pi_35984982
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:14 schreef vamos1 het volgende:

[..]

dat ligt toch aan hoe je karakter is? of je wel een relatie wil enzo..
en dus niet aan je geaardheid...

200%hetero trouwens
Let met nadruk op meerderheid
pi_35984998
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beste SCH, raptorix en Nanking,

Het is mij de laatste tijd erg vaak opgevallen dat bij nieuws items die enig raakvlak hebben met homosexualiteit, meteen beelden worden gebruikt van de Gay-pride.
Zo was er enkele maanden geleden een nieuwsbericht op RTL-Z over een duitse homoseksuele politicus (non-news btw) en op de achtergrond lieten ze beelden van de Gay-pride zien. Wat heeft dit er mee te maken?
En erger je je er niet aan dat homo's op die manier een bepaalde stempel krijgen?
Beste Kleffe_Dop,

Die Gay-Parade is een soort ding op zich geworden. Er bestaat ook nog zoiets als de Roze Zaterdag dat veel meer een manifestatie van outing en binding is. De Parade is een soort carnaval dat terecht met sex wordt geassocieerd. Een leuk feest waar ik niks op tegen heb maar met een homoseksuele levensstijl heeft het niet zoveel te maken.

Het lijkt me nog steeds leuk om met een saai huiskamerbootje mee te varen, met een bankstel, schemerlamp, de katten, pantoffels en zo laten zien hoe saai en huiselijk en gewoon homo's eigenlijk zijn.

kus SCHomo
pi_35985038
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het merendeel van de homo's heeft net als hetero's relaties en daaromheen gebeurt van alles, van eeuwige trouw en volstrekte monogamie tot vreemdgaan en bedriegen en afspraken over sex buiten de deur. Er ullen best wat verschillen te onderzoeken zijn maar in algemene zin is dit het verhaal.

kus SCHomo
pi_35985076
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef SCH het volgende:
Nu ishet symbool voor homoseksualiteit veel meer de regenboogvlag. [afbeelding]

kus SCHomo
Dank je wel SCH voor het antwoord. Die regenboogvlag ken ik niet, weer iets geleerd.

En deze vraag staat nog open:
Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 13 maart 2006 @ 11:23:33 #217
138798 BigBadPete
PahlMeister
pi_35985176
Waar draag je je portemonnee als je in zo n broek zonder achterkant loopt?
pi_35985222
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:19 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dank je wel SCH voor het antwoord. Die regenboogvlag ken ik niet, weer iets geleerd.

En deze vraag staat nog open:
Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!
De regenboogvlag is er de oorzaak van dat de Inca-vlag verwijderd is bij diverse gebouwen in Zuidamerika.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35985243
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef Lucille het volgende:
Beste SCH,

Ik hoor vaak dat hetero's homostellen proberen te doorgronden en dan bijvoorbeeld zeggen 'dat is het mannetje en dat is het vrouwtje'. Hoe kijken homo's hier nu tegen aan? Die indeling wordt gemaakt op grond van uiterlijk en gedrag, hoewel dat natuurlijk heel subjectief is. Denk ik. Bestaat er eigenlijk wel een soort van mannetje-vrouwtje rol in een homo relatie? Is er sprake van dezelfde soort non-emancipatie als bij hetero stellen (man zet de vuilnisbak buiten en wast de auto, vrouw houdt zich bezig met het huis schoonmaken, de was doen, ...). En bestaat er zoiets een 'rolverdeling' in seksuele zin? Of is die juist heel erg geemancipeerd en verrichten beide personen dezelfde handelingen?
Beste Lucille,

Het lijkt erop dat het mannetje-vrouwtje-denken typisch iets is dat hetero's gebruiken om een homorelatie te kunnen vatten. Ze gebruiken daarvoor hun eigen normering zoals ze dat gewend zijn. NIks mis mee maar het is ergens wel een raar om een relatie tussen 2 mannen of 2 vrouwen vanuit dat systeem te bekijken.

Maar als je dat wilt dan zul je vast zien dat er patronen zijn, maar die lopen soms ook door elkaar heen. Ik denk dat het bij hetero's ook trouwens steeds meer zo is dat mannen taken doen die vroeger als typisch vrouwelijk werden gezien en omgekeerd. In veel relaties zie ik niet een typisch mannetje en een typisch vrouwtje.

In seksuele zin is het zo dat er mannen zijn die het liefst geneukt willen worden en mannen die alleen maar of het liefst neuken, dat kan je dus indelen volgens het mannetje-vrouwtje-principe. Maar heel veel mannen vinden beide prettig en dan is er weer geen typische rolverdeling. Neuken is trouwens lang niet altijd de basis van seks.

kus SCHomo
  maandag 13 maart 2006 @ 11:52:59 #220
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_35985946
hou je wel tijd over voor reetneuken als je gemiddelt 68 keer per dag op fok post 3,5 half jaar lang?

en nee ik hoef geen kusje van een oude man.
ada fare stop stalking me
pi_35987269
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

De regenboogvlag is er de oorzaak van dat de Inca-vlag verwijderd is bij diverse gebouwen in Zuidamerika.
Dat verhaal ken ik dus ook niet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 13 maart 2006 @ 12:44:14 #222
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_35987327
hoe zorg je ervoor dat iemand uit de kast komt?
we hebben het vermoeden dat er iemand homo is, maar dat hij er niet voor uit durft te komen
pi_35987536
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe zorg je ervoor dat iemand uit de kast komt?
we hebben het vermoeden dat er iemand homo is, maar dat hij er niet voor uit durft te komen
Beste Bar-Le-Duc,

De vraag is of je dat niet vooral aan diegene zelf moet overlaten. Misschien vindt hij het moeilijk of heeft hij er geen behoefte aan of is de tijd er nog niet rijp voor. Het mooiste is toch dat iemand er zelf mee voor de dag komt. Als je de idee hebt dat er obstakels liggen voor die persoon om het te vertellen, kan je wellicht openingen bieden en een veilige sfeer creeeren zodat het voor degene makkelijk wordt om er over te praten.

Maar eigenlijk is het antwoord: wat vind je zelf het beste. Als een hele goede vriend met iets zit en je wilt het echt weten dan kan je het ook rechtstreeks vragen: ik heb de idee dat je wellicht homo bent.

succes SCHomo
  maandag 13 maart 2006 @ 12:56:08 #224
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_35987716
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Bar-Le-Duc,

De vraag is of je dat niet vooral aan diegene zelf moet overlaten. Misschien vindt hij het moeilijk of heeft hij er geen behoefte aan of is de tijd er nog niet rijp voor. Het mooiste is toch dat iemand er zelf mee voor de dag komt. Als je de idee hebt dat er obstakels liggen voor die persoon om het te vertellen, kan je wellicht openingen bieden en een veilige sfeer creeeren zodat het voor degene makkelijk wordt om er over te praten.

Maar eigenlijk is het antwoord: wat vind je zelf het beste. Als een hele goede vriend met iets zit en je wilt het echt weten dan kan je het ook rechtstreeks vragen: ik heb de idee dat je wellicht homo bent.

succes SCHomo
we hebben het hem al wel eens gevraagd (apart met hem dus zonder andere, ik had het hem btw niet gevraagd), maar hij zei dat het niet zo is, maar hij doet wel heel erg kut de laatste tijd. hij gedraagd zich steeds meer als een vrouw. janken, klagen, zeiken, schreeuwen en nog meer janken.
we zijn gedrag/hem allemaal een beetje beu en we verdenken hem allemaal van het homoschap
  maandag 13 maart 2006 @ 12:58:14 #225
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35987793
Hebben de meeste homo's een mooie roze anus??
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')