Beste Ginzagirl,quote:Op maandag 13 maart 2006 10:19 schreef GinzaGirl het volgende:
Gaan homo's ook vaak met bi-mannen?
Beste golfer,quote:Op maandag 13 maart 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
Lieve SCHomo,
waarom werkt die gaydar soms zo slecht bij homo's en werd ik vaak door mannen benaderd en bekeken in café's en zwembaden, terwijl ik toch voor de volle 100 % hetero ben en nog nooit van mijn leven zelfs homo-fantasiën heb gehad?
Kus,
G.
even een kinderachtig voorbeeld, non dissend uiteraardquote:
verwijfde homo's zijn gelukkig minder opdringerig als gelovigenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Prior het volgende:
[..]
Maar wie bent u, een nietig mens, om daarover te oordelen? Na uw dood zal enkel en alleen het goddelijke oordeel van belang zijn.
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je werkgever op de hoogte van je escapades op Fok SCH?
Beste Lucille,quote:Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef Lucille het volgende:
Beste SCH,
Om enigzins herkenbaar te zijn als iemands gaydar niet werkt bestaat er het gebruik van het dragen van een roze driehoek. Niet dat ik ze veel ben tegengekomen, eigenlijk maar eentje en dat was een jaar of 15 geleden. Dragen homo's nog steeds wel eens een roze driehoek of is dat eigenlijk not-done tegenwoordig? Wat vind je eigenlijk zelf van zoiets? Is het goed of juist slecht als dit soort attributen worden gedragen? Aan een kant zorgt het voor 'openheid' en misschien acceptatie daardoor, aan de andere kant leg je jezelf ook een soort van stigma op in de zin van 'ik ben anders', terwijl homo's op hun seksuele gevoelens na niet echt anders zijn dan hetero's.
Jaquote:Op maandag 13 maart 2006 11:06 schreef Monus het volgende:
Beste SCH
Dit is echt een serieuze vraag...
Spuit een man wanneer hij anaal klaarkomt?
Groetjes Monus
Beste Triggershot,quote:Op maandag 13 maart 2006 11:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
even een kinderachtig voorbeeld, non dissend uiteraard
Als je homosexuele lusten kan je toch ook bij een vrouw kwijt?
Dus het is onzin dat meerderheid van homo;s niet monogaam zou zijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Triggershot,
Ik snap je vraag niet helemaal maar het volgende: homoseksualiteit is geen keuze maar een geaardheid. Het gaat niet oim het kwijtraken van lusten, dat suggereert dat het vooral om sex zou gaan. Het gaat om liefde, verliefdheid en gevoelens.
SCHomo
dat ligt toch aan hoe je karakter is? of je wel een relatie wil enzo..quote:Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus het is onzin dat meerderheid van homo;s niet monogaam zou zijn?
Let met nadruk op meerderheidquote:Op maandag 13 maart 2006 11:14 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dat ligt toch aan hoe je karakter is? of je wel een relatie wil enzo..
en dus niet aan je geaardheid...
200%hetero trouwens![]()
Beste Kleffe_Dop,quote:Op maandag 13 maart 2006 10:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beste SCH, raptorix en Nanking,
Het is mij de laatste tijd erg vaak opgevallen dat bij nieuws items die enig raakvlak hebben met homosexualiteit, meteen beelden worden gebruikt van de Gay-pride.
Zo was er enkele maanden geleden een nieuwsbericht op RTL-Z over een duitse homoseksuele politicus (non-news btw) en op de achtergrond lieten ze beelden van de Gay-pride zien. Wat heeft dit er mee te maken?
En erger je je er niet aan dat homo's op die manier een bepaalde stempel krijgen?
Het merendeel van de homo's heeft net als hetero's relaties en daaromheen gebeurt van alles, van eeuwige trouw en volstrekte monogamie tot vreemdgaan en bedriegen en afspraken over sex buiten de deur. Er ullen best wat verschillen te onderzoeken zijn maar in algemene zin is dit het verhaal.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus het is onzin dat meerderheid van homo;s niet monogaam zou zijn?
Dank je wel SCH voor het antwoord. Die regenboogvlag ken ik niet, weer iets geleerd.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef SCH het volgende:
Nu ishet symbool voor homoseksualiteit veel meer de regenboogvlag. [afbeelding]
kus SCHomo
De regenboogvlag is er de oorzaak van dat de Inca-vlag verwijderd is bij diverse gebouwen in Zuidamerika.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dank je wel SCH voor het antwoord. Die regenboogvlag ken ik niet, weer iets geleerd.
En deze vraag staat nog open:
Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!
Beste Lucille,quote:Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef Lucille het volgende:
Beste SCH,
Ik hoor vaak dat hetero's homostellen proberen te doorgronden en dan bijvoorbeeld zeggen 'dat is het mannetje en dat is het vrouwtje'. Hoe kijken homo's hier nu tegen aan? Die indeling wordt gemaakt op grond van uiterlijk en gedrag, hoewel dat natuurlijk heel subjectief is. Denk ik. Bestaat er eigenlijk wel een soort van mannetje-vrouwtje rol in een homo relatie? Is er sprake van dezelfde soort non-emancipatie als bij hetero stellen (man zet de vuilnisbak buiten en wast de auto, vrouw houdt zich bezig met het huis schoonmaken, de was doen, ...). En bestaat er zoiets een 'rolverdeling' in seksuele zin? Of is die juist heel erg geemancipeerd en verrichten beide personen dezelfde handelingen?
Dat verhaal ken ik dus ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De regenboogvlag is er de oorzaak van dat de Inca-vlag verwijderd is bij diverse gebouwen in Zuidamerika.
Beste Bar-Le-Duc,quote:Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe zorg je ervoor dat iemand uit de kast komt?
we hebben het vermoeden dat er iemand homo is, maar dat hij er niet voor uit durft te komen
we hebben het hem al wel eens gevraagd (apart met hem dus zonder andere, ik had het hem btw niet gevraagd), maar hij zei dat het niet zo is, maar hij doet wel heel erg kut de laatste tijd. hij gedraagd zich steeds meer als een vrouw. janken, klagen, zeiken, schreeuwen en nog meer janken.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Bar-Le-Duc,
De vraag is of je dat niet vooral aan diegene zelf moet overlaten. Misschien vindt hij het moeilijk of heeft hij er geen behoefte aan of is de tijd er nog niet rijp voor. Het mooiste is toch dat iemand er zelf mee voor de dag komt. Als je de idee hebt dat er obstakels liggen voor die persoon om het te vertellen, kan je wellicht openingen bieden en een veilige sfeer creeeren zodat het voor degene makkelijk wordt om er over te praten.
Maar eigenlijk is het antwoord: wat vind je zelf het beste. Als een hele goede vriend met iets zit en je wilt het echt weten dan kan je het ook rechtstreeks vragen: ik heb de idee dat je wellicht homo bent.
succes SCHomo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |