fijn he dat we van die door de here here himself verkoren bakens van wijsheid hebben om ons, lammeren gods, de weg te wijzen...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders.
Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste pizzakoppo,
Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.
Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.
kus SCHomo
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?
Moet je ook niet doen in Utrechtquote:Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
Bewust of puur uit angst?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.quote:
Erg vervelend dat deze predikant zich zo heeft opgesteld, terwijl hij daar op een veel betere manier mee om had moeten en kunnen gaan. Gelukkig is dat niet altijd zo. Ik heb gemerkt dat er (ook bij conservatieve) kerken en christenen steeds meer een tendens is ontstaan om homoseksualiteit bespreekbaar te maken.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste pizzakoppo,
Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.
Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.
kus SCHomo
Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef Seborik het volgende:
Wil je met me dansen op "Wish I Could Fly Like Superman" van The Kinks, en daarna heel dronken worden bij The Jam?
En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!![]()
![]()
Samen een ijsje eten bij The Communards, en nu weer on-topic, stouterikjequote:Op zondag 12 maart 2006 23:26 schreef Seborik het volgende:
[..]
En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).quote:Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort alhoewel ik weer niet het type nicht bent, waar je het aan af ziet, dus ikmoet het ook vaak echt zelf vertellen.
Ja en als ie verstoppertje speelt komt ie steeeeeeeds weer uit de kast he?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).
Ik heb twee vraagjes.
Spuit een man ook als hij anaal klaarkomt?
Hoe komt het dat veel homo's zo snel op de kast zijn?
In wat voor situaties bedoel je?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).
Ik heb twee vraagjes.
Spuit een man ook als hij anaal klaarkomt?
Hoe komt het dat veel homo's zo snel op de kast zijn?
Triest eigenlijk....quote:
Dat zeker.quote:
Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)quote:
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".quote:Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)
Maar hand in hand is gewoon normaal voor mij hoor, maar goed
Ga je wel naar een hetero koppeltje kijken dan die staan te zoenen?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
Idd, ik heb zelf geen problemen met homo's en snap de aversie dan ook niet echt. Al zou morgen een maat van bekennen dat ie homo is dan zou ik het niet erg vinden, blijft dezelfde persoonquote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
Nee, is ook hun zaak, alleen haal ik dan mijn schouders gewoon op. Ik geef eerlijk toe dat als ik 2 kerels zie zoenen, dat ik 't smerig vind om te zien, maar ik zeg er niks van en ik kijk gewoon weg. Dat bedoelde ik er meer mee te zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ga je wel naar een hetero koppeltje kijken dan die staan te zoenen?
Dan zou ik ook homo zijn, heb ik ook last vanquote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in discusies over homo's worden veel homo's vaak overdreven kwaad.
Dat is niet mijn ervaring, maar het zou er natuurlijk ook aan kunnen liggen wat er in die discussie wordt gezegd.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in discusies over homo's worden veel homo's vaak overdreven kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vampire Romance O+
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef MouseOver het volgende:
Is intelligentie ook van invloed op hoe homo's met hun geaardheid omgaan? Het klinkt misschien stom, maar de homo's die ik ken zijn over het algemeen toch vrij slim.. terwijl je zou zeggen dat er geen samenhang tussen geaardheid en intelligentie is.
nachtxje op je voorhoofd![]()
ik ken trouwens wel een paar niet al te snuggere pottenstelletjes...Albert verlinde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn inderdaad meestal de meer intelligente mensen die meer open zijn over hun geaardheid. Maar er is geen verband tussen intelligentie en homo zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef MouseOver het volgende:
Is intelligentie ook van invloed op hoe homo's met hun geaardheid omgaan? Het klinkt misschien stom, maar de homo's die ik ken zijn over het algemeen toch vrij slim.. terwijl je zou zeggen dat er geen samenhang tussen geaardheid en intelligentie is.
Homofiel accent bestaat niet, een accent heeft immers geen geaardheid.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef OpenDeur het volgende:
Waar komt het homofiele accent vandaan?
Wel degelijk het is gewoon overname gedrag, als mensen vaak met een bepaalde groep praten nemen ze ook elkaars uitspraak over.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Homofiel accent bestaat niet, een accent heeft immers geen geaardheid.
Het merendeel van de homo's is rechts georienteerd, uitgaande van de politieke voorkeur die je op gay.nl in je profiel kunt zetten.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Beste SCH,
Klopt het dat heel erg veel homo's politiek links georienteerd zijn? Kan dit komen omdat ze zich zelf ook een minderheid kunnen voelen en om die reden zich verwand voelen aan aan de linkse knuffel politiek jegens etnische minderheden?
Of heb ik het helemaal mis en zijn volgens jou homo's juist politiek rechts georienteerd?
Leugebeestquote:Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Genjuro,
Net als bij hetero's past er volgens mij op de meeste potjes een dekseltje en heb je homo's ook werkelijk in alle soorten en maten. Van besnorde dikkerds tot fragiele modepopjes, van wiskundigen tot kunstenaars enz enz. En voor iedereen ligt dat weer anders. Volgens mij valt daar niet iets heel algemeens over te zeggen.
kus SCHomo
Als homo moet je herkenbaar zijn wil je een partner kunnen vinden. Want de norm is nog altijd heterosexueel in Nederland. Tevens speelt mee dat homo's zich moeten ontladen als ze lang in de kast hebben gezeten(?).quote:Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Homofiel accent bestaat niet, een accent heeft immers geen geaardheid.
Ik ben voetballer en homo, de hele club weet het wel, en heb er nooit een negatieve opmerking over gehad, 1 keer heeft iemand me op trainen voor vuile flikker uitgemaakt, maar na 2 harde keekies heeft ie toch maar sorry gezegtquote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb twee serieuze vragen SCH
1) Jij bent wel actief in het voetbal toch? Weten je evt. teammaten het? En hoe reageerden ze?
Nee hoor daar heb je een gaydar voorquote:Op maandag 13 maart 2006 02:25 schreef Overlast het volgende:
[..]
Als homo moet je herkenbaar zijn wil je een partner kunnen vinden. Want de norm is nog altijd heterosexueel in Nederland. Tevens speelt mee dat homo's zich moeten ontladen als ze lang in de kast hebben gezeten(?).
Ja ergens wel. Maar aan de andere kant is dat een gegeven. Net zoals:was je niet liever in Australie geboren, dat is nou eenmaal niet zo dus daar heb je mee te leven.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:29 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Vind je het jammer dat je 'geen kinderen kan krijgen'?
Ik zie me datzelf niet snel actief doen, meer als het eventueel op mijn weg komt.quote:Zou je overwegen om (later) kinderen te adopteren?
Beste Halfgedraaide,quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Beste SCH,
Klopt het dat heel erg veel homo's politiek links georienteerd zijn? Kan dit komen omdat ze zich zelf ook een minderheid kunnen voelen en om die reden zich verwand voelen aan aan de linkse knuffel politiek jegens etnische minderheden?
Of heb ik het helemaal mis en zijn volgens jou homo's juist politiek rechts georienteerd?
Wat bedoel je met je vraag?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Triggershot het volgende:
@ Schomo, waarom eigenlijk homosexualiteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |