abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 maart 2006 @ 23:18:57 #151
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35977444
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:

Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders.
fijn he dat we van die door de here here himself verkoren bakens van wijsheid hebben om ons, lammeren gods, de weg te wijzen...

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:19:44 #152
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977465
quote:

[..]

Beste pizzakoppo,

Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.

Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.

kus SCHomo
Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?
pi_35977528
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
pi_35977550
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
Moet je ook niet doen in Utrecht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:22:30 #155
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977557
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Bewust of puur uit angst?
pi_35977567
Is het zo dat je vaak 'onbewust' homo bent, als je nog twijfelt bedoel ik dan, of er nog niet zo over hebt nagedacht, en zo ja - waaruit bleek dat dan als je daar later op terug kijkt? Hadden anderen dit bijvoorbeeld al eerder door dan jezelf?

Dat hoor je namelijk wel vaker.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 12 maart 2006 @ 23:23:52 #157
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35977598
Wil je met me dansen op "Wish I Could Fly Like Superman" van The Kinks, en daarna heel dronken worden bij The Jam?
pi_35977637
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bewust of puur uit angst?
Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.
pi_35977643
quote:

[..]

Beste pizzakoppo,

Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.

Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.

kus SCHomo
Erg vervelend dat deze predikant zich zo heeft opgesteld, terwijl hij daar op een veel betere manier mee om had moeten en kunnen gaan. Gelukkig is dat niet altijd zo. Ik heb gemerkt dat er (ook bij conservatieve) kerken en christenen steeds meer een tendens is ontstaan om homoseksualiteit bespreekbaar te maken.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_35977666
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef Seborik het volgende:
Wil je met me dansen op "Wish I Could Fly Like Superman" van The Kinks, en daarna heel dronken worden bij The Jam?
Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!
  zondag 12 maart 2006 @ 23:26:48 #161
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35977701
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!
En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?
pi_35977721
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:26 schreef Seborik het volgende:

[..]

En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?
Samen een ijsje eten bij The Communards, en nu weer on-topic, stouterikje
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:28:02 #163
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977733
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:28:11 #164
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35977735
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef SCH het volgende:

[..]
Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort alhoewel ik weer niet het type nicht bent, waar je het aan af ziet, dus ikmoet het ook vaak echt zelf vertellen.
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).

Ik heb twee vraagjes.
Spuit een man ook als hij anaal klaarkomt?
Hoe komt het dat veel homo's zo snel op de kast zijn?
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:29:26 #165
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977766
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:

[..]

Ik heb twee vraagjes.
Ja en als ie verstoppertje speelt komt ie steeeeeeeds weer uit de kast he?
pi_35977773
Vind je het jammer dat je 'geen kinderen kan krijgen'? Zou je overwegen om (later) kinderen te adopteren?
pi_35977790
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:

[..]

Ik heb twee vraagjes.
In wat voor situaties bedoel je?
ijs_beer fan!
pi_35977822
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Moet je ook niet doen in Utrecht
Triest eigenlijk....
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35977851
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:31 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Triest eigenlijk....
Dat zeker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35977860
Beste SCH,

Ik hoor vaak dat hetero's homostellen proberen te doorgronden en dan bijvoorbeeld zeggen 'dat is het mannetje en dat is het vrouwtje'. Hoe kijken homo's hier nu tegen aan? Die indeling wordt gemaakt op grond van uiterlijk en gedrag, hoewel dat natuurlijk heel subjectief is. Denk ik. Bestaat er eigenlijk wel een soort van mannetje-vrouwtje rol in een homo relatie? Is er sprake van dezelfde soort non-emancipatie als bij hetero stellen (man zet de vuilnisbak buiten en wast de auto, vrouw houdt zich bezig met het huis schoonmaken, de was doen, ...). En bestaat er zoiets een 'rolverdeling' in seksuele zin? Of is die juist heel erg geemancipeerd en verrichten beide personen dezelfde handelingen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_35977901
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zeker.
Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)

Maar hand in hand is gewoon normaal voor mij hoor, maar goed
pi_35977970
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)

Maar hand in hand is gewoon normaal voor mij hoor, maar goed
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
pi_35978018
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
Ga je wel naar een hetero koppeltje kijken dan die staan te zoenen?
ijs_beer fan!
pi_35978040
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Idd, ik heb zelf geen problemen met homo's en snap de aversie dan ook niet echt. Al zou morgen een maat van bekennen dat ie homo is dan zou ik het niet erg vinden, blijft dezelfde persoon
  zondag 12 maart 2006 @ 23:38:41 #175
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35978060
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:

[..]

In wat voor situaties bedoel je?
Bijvoorbeeld in discusies over homo's worden veel homo's vaak overdreven kwaad.
pi_35978074
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ga je wel naar een hetero koppeltje kijken dan die staan te zoenen?
Nee, is ook hun zaak, alleen haal ik dan mijn schouders gewoon op. Ik geef eerlijk toe dat als ik 2 kerels zie zoenen, dat ik 't smerig vind om te zien, maar ik zeg er niks van en ik kijk gewoon weg. Dat bedoelde ik er meer mee te zeggen.
pi_35978087
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Monus het volgende:

[..]

Dan zou ik ook homo zijn, heb ik ook last van
pi_35978108
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring, maar het zou er natuurlijk ook aan kunnen liggen wat er in die discussie wordt gezegd.
ijs_beer fan!
  zondag 12 maart 2006 @ 23:47:28 #179
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35978365
Is intelligentie ook van invloed op hoe homo's met hun geaardheid omgaan? Het klinkt misschien stom, maar de homo's die ik ken zijn over het algemeen toch vrij slim.. terwijl je zou zeggen dat er geen samenhang tussen geaardheid en intelligentie is.

nachtxje op je voorhoofd

ik ken trouwens wel een paar niet al te snuggere pottenstelletjes...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vampire Romance O+
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:48:39 #180
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35978414
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef MouseOver het volgende:
Is intelligentie ook van invloed op hoe homo's met hun geaardheid omgaan? Het klinkt misschien stom, maar de homo's die ik ken zijn over het algemeen toch vrij slim.. terwijl je zou zeggen dat er geen samenhang tussen geaardheid en intelligentie is.

nachtxje op je voorhoofd

ik ken trouwens wel een paar niet al te snuggere pottenstelletjes...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Albert verlinde?
  maandag 13 maart 2006 @ 00:05:58 #181
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35978981
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef MouseOver het volgende:

Het zijn inderdaad meestal de meer intelligente mensen die meer open zijn over hun geaardheid. Maar er is geen verband tussen intelligentie en homo zijn.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:10:17 #182
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_35979120
Beste SCH,

Klopt het dat heel erg veel homo's politiek links georienteerd zijn? Kan dit komen omdat ze zich zelf ook een minderheid kunnen voelen en om die reden zich verwand voelen aan aan de linkse knuffel politiek jegens etnische minderheden?

Of heb ik het helemaal mis en zijn volgens jou homo's juist politiek rechts georienteerd?
pi_35979405
Interessant topic, ik vind het ook benoemenswaardig dat het eens een keer niet uit de hand loopt.

maandag 13 maart 2006 @ 01:38:38 #184
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35980627
quote:
Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef OpenDeur het volgende:
Waar komt het homofiele accent vandaan?
Homofiel accent bestaat niet, een accent heeft immers geen geaardheid.
Asjemenou
pi_35980945
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Wel degelijk het is gewoon overname gedrag, als mensen vaak met een bepaalde groep praten nemen ze ook elkaars uitspraak over.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_35980954
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Beste SCH,

Klopt het dat heel erg veel homo's politiek links georienteerd zijn? Kan dit komen omdat ze zich zelf ook een minderheid kunnen voelen en om die reden zich verwand voelen aan aan de linkse knuffel politiek jegens etnische minderheden?

Of heb ik het helemaal mis en zijn volgens jou homo's juist politiek rechts georienteerd?
Het merendeel van de homo's is rechts georienteerd, uitgaande van de politieke voorkeur die je op gay.nl in je profiel kunt zetten.
pi_35980974
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Genjuro,

Net als bij hetero's past er volgens mij op de meeste potjes een dekseltje en heb je homo's ook werkelijk in alle soorten en maten. Van besnorde dikkerds tot fragiele modepopjes, van wiskundigen tot kunstenaars enz enz. En voor iedereen ligt dat weer anders. Volgens mij valt daar niet iets heel algemeens over te zeggen.

kus SCHomo
Leugebeest
pi_35981005
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Als homo moet je herkenbaar zijn wil je een partner kunnen vinden. Want de norm is nog altijd heterosexueel in Nederland. Tevens speelt mee dat homo's zich moeten ontladen als ze lang in de kast hebben gezeten(?).
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_35981007
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb twee serieuze vragen SCH

1) Jij bent wel actief in het voetbal toch? Weten je evt. teammaten het? En hoe reageerden ze?
Ik ben voetballer en homo, de hele club weet het wel, en heb er nooit een negatieve opmerking over gehad, 1 keer heeft iemand me op trainen voor vuile flikker uitgemaakt, maar na 2 harde keekies heeft ie toch maar sorry gezegt
pi_35981008
quote:
Op maandag 13 maart 2006 02:25 schreef Overlast het volgende:

[..]

Als homo moet je herkenbaar zijn wil je een partner kunnen vinden. Want de norm is nog altijd heterosexueel in Nederland. Tevens speelt mee dat homo's zich moeten ontladen als ze lang in de kast hebben gezeten(?).
Nee hoor daar heb je een gaydar voor
pi_35981149
Ik heb ook een gaydar
Klinkt raar, maar het is echt zo

en hij is niet eens geimplanteerd
  maandag 13 maart 2006 @ 03:05:10 #192
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35981185
Beste SCH,

Waarom mocht ik geen kamer bij je huren. Ik ben onaantrekkelijk, hetero en dus totaal geen bedreiging voor je vriend

En ik wacht op je telefoontje!
  maandag 13 maart 2006 @ 03:05:50 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35981189
Lieve SCHomo,

waarom werkt die gaydar soms zo slecht bij homo's en werd ik vaak door mannen benaderd en bekeken in café's en zwembaden, terwijl ik toch voor de volle 100 % hetero ben en nog nooit van mijn leven zelfs homo-fantasiën heb gehad?

Kus,
G.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_35983376
Beste SCH,

Om enigzins herkenbaar te zijn als iemands gaydar niet werkt bestaat er het gebruik van het dragen van een roze driehoek. Niet dat ik ze veel ben tegengekomen, eigenlijk maar eentje en dat was een jaar of 15 geleden. Dragen homo's nog steeds wel eens een roze driehoek of is dat eigenlijk not-done tegenwoordig? Wat vind je eigenlijk zelf van zoiets? Is het goed of juist slecht als dit soort attributen worden gedragen? Aan een kant zorgt het voor 'openheid' en misschien acceptatie daardoor, aan de andere kant leg je jezelf ook een soort van stigma op in de zin van 'ik ben anders', terwijl homo's op hun seksuele gevoelens na niet echt anders zijn dan hetero's.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 13 maart 2006 @ 10:15:55 #195
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35983703
Beste SCH, raptorix en Nanking,

Het is mij de laatste tijd erg vaak opgevallen dat bij nieuws items die enig raakvlak hebben met homosexualiteit, meteen beelden worden gebruikt van de Gay-pride.
Zo was er enkele maanden geleden een nieuwsbericht op RTL-Z over een duitse homoseksuele politicus (non-news btw) en op de achtergrond lieten ze beelden van de Gay-pride zien. Wat heeft dit er mee te maken?
En erger je je er niet aan dat homo's op die manier een bepaalde stempel krijgen?
  maandag 13 maart 2006 @ 10:19:23 #196
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_35983779
Gaan homo's ook vaak met bi-mannen?
With love,
pi_35984518
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:29 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Vind je het jammer dat je 'geen kinderen kan krijgen'?
Ja ergens wel. Maar aan de andere kant is dat een gegeven. Net zoals:was je niet liever in Australie geboren, dat is nou eenmaal niet zo dus daar heb je mee te leven.
quote:
Zou je overwegen om (later) kinderen te adopteren?
Ik zie me datzelf niet snel actief doen, meer als het eventueel op mijn weg komt.
pi_35984566
@ Schomo, waarom eigenlijk homosexualiteit?
pi_35984625
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Beste SCH,

Beste Halfgedraaide,

Vroeger dacht ik dat altijd. Dat alle homo's links waren en van The Cure hielden. Helaas of gelukkig is dat niet zo. Dit is weer een heel saai antwoord, maar homo's zijn echt overal en in alle soorten en maten. Het is geen levenskeuze en geen overtuiging maar een geaardheid. Dus zijn er (neo) nazi's die homo zijn, communisten die homo zijn en zijn er verstandelijk gehandicapten die homo zijn en alles wat er tussen in zit.

Er zijn wel homo's die vanuit hun geaardheid politiek actief zijn en strijden voor emancipatie, maar die zijn er ook net zo goed aan de linker als rechterkant. Je ziet het al in de politiek als je naar homo's kijkt: Peter Rehwinkel (PvdA), Anne Lize van der Stoel en Geert Dales (VVD), Boris en Boris Dittrich en Van der Ham (D66), Gert Koopmans en Gerda Verburg en Joop Wijn (CDA), Pim Fortuyn enz.

kus SCHomo
pi_35984634
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Triggershot het volgende:
@ Schomo, waarom eigenlijk homosexualiteit?
Wat bedoel je met je vraag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')