abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35975959
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef VaLkyRie het volgende:
Herken je eigenlijk een andere homo aan bepaalde signalen, ook al is het een wildvreemde o.i.d.?
(iemand zei me ooit dat homo's goed waren in het herkennen van andere homo's)
Beste Valkyrie,

Dat is een belangrijke vraag waar geen eenduidig antwoord op is. Volgens mij zijn die signalen misschien wel universeel en heeft het niet zoveel met homoseksualiteit te maken maar met flirten en onderlinge communicatie. Daarbij kan je er altijd vreselijk naast zitten. Dat je denkt dat iemand naar je kijkt en dat het helemaal neit zo is. Maar er is wel een bepaalde soort herkenning inderdaad, maar eentje zonder garanties uit het verleden en met veel foutmeldingen.

kus SCHomo
pi_35976008
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:35 schreef -God- het volgende:

[..]

logisch natuurlijk maar ik las eens dat het mensen in bepaalde homo-kringen tegenwoordig niet veel meer uitmaakt of ze besmet raken of niet, gezien de verbeterde behandelmethoden.
Dat geldt ook voor hetero's trouwens.
ijs_beer fan!
  FOK!fotograaf zondag 12 maart 2006 @ 22:38:57 #103
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35976064
quote:

[..]

logisch natuurlijk maar ik las eens dat het mensen in bepaalde homo-kringen tegenwoordig niet veel meer uitmaakt of ze besmet raken of niet, gezien de verbeterde behandelmethoden.

dat is eng
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_35976082
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Lieve SCHomo,

Is het waar dat geen enkel homo-paar monogaam is?

liefs je B.
Lieve B.

Ik ken niet alle homparen maar mijn indruk is wel dat homo's over het algemeen iets flexibeler omgaan met begrippen als monogamie en vreemd-gaan en promiscuiteit, allemaal van die begrippen ook trouwens. Maar ik ken wel degelijk stellen die niet buitenshuis agenderen,

kus SCHomo
pi_35976131
quote:

[..]

Beste God,

Je kan nog steeds akelig ziek worden en in zekere zin is het nog steeds een dodelijke ziekte. Er is een groep mensen die inderdaad fatalistisch is ingesteld, die groep is volgens mij minimaal. Er is ook een groep die weer wat meer risico's neemt, maar dat is niet homo's eigen denk ik.

SCHomo
pi_35976139
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef fraubitch het volgende:

[..]

dat is eng
Je hebt bareback parties (oid), waar mensen (vnl. mannen) heen gaan, om bewust besmet te worden.
ijs_beer fan!
pi_35976144
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb nooit zelf gevoetbald. Ga wel wel naar het voetbal en heb daar de nodige mensen leren kennen en sommigen moesten er aan wennen maar ik ben nooit benaderd door mensen die er serieus problemen mee hebben.
[..]

Ik heb een vriend, die heeft haar en nee ik stoor me er niet aan. Ik begrijp je vraag ook niet zo goed eigenlijk. Een vrouw heeft toch ook haar? Je hebt natuurlijk ook mannen zonder of met weinig borsthaar of mannen die zich op veel plekken scheren, dat is ook niet speciaal voor homo's. Ik vind voor beide wel wat te zeggen, ben niet zo dol op geheel gladde mannen.
Nou kijk, een vrouw heeft haarloze billen. Mannen niet. Ik houd daar niet zo van.....wat ik eigenlijk bedoel is: Vind je het haar ook echt erotisch?

En ik heb nog een extra vraag bedacht
Bij vrouwen heb ik vaak de associatie van lief, zacht en teder. Bij mannen niet. Misschien is dit een onjuiste associatie, maar als ik denk aan het in de armen liggen van een vrouw, lijkt me dat veel logischer, normaler en waarschijnlijker dan in de armen liggen van een man.
Ervan uitgaande dat deze associatie kloppend is, is het juist dat iets minder tedere, dat ruwere, dat je aantrekt in een man?
Zo nee, waarom dan niet 'gewoon' een vrouw?
pi_35976165
Beste SCH,

Ben je wel eens op je bek getrapt of flink beledigd vanwege je homo zijn?
  zondag 12 maart 2006 @ 22:41:44 #109
6536 dwerg
chagrijn
pi_35976178
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
Wie?

Shit, kut, ik weet het - Erasure toch?
Yepz.
Andy Bell - Electric Blue (Hip! Dansbaar! Gay!)
I intend to live forever, or die trying.
pi_35976193
Wat ik me wel eens afvraag: hoe herken je een homoseksuele man, in een situatie dat je het dus eigenlijk niet kan weten zoals een omni-bar of gewoon "op straat"?

Goed initiatief trouwens, veel interessante vragen ook.
pi_35976223
Wat ik me wel eens afvraag, waarom moet iedereen weten dat jij homo bent? Ik vind dat helemaal niet belangrijk maar je post het in iedere derde zin die je typt
pi_35976250
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef dolle_hond het volgende:
word je nooit moe van t rechtvaardigen
Beste dolle_hond,

Ik realiseer me dat ik me zelden meer rechtvaardig, zeker niet tegenover dogmatici of fanatiekelingen of vooral niet tegen mensen die helemaal niet geinteresseerd zijn. Dat is ook de reden waarom ik dit topic opende, een vervelende discussie in NWS gisteren waarbij mensen oordelen vellen over homo's zonder ook maar voor een centimeter iets te willen weten.

Wat ik wel leuk vind is als mensen echt geinteresseerd zijn. Ik had een paar jaar geleden een gesprek met mijn tante, vrij traditioneel, die serieus vroeg of ze me wat dingen mocht vragen. En dat ging er echt over wie er dan kookte en de was deed. Ze kon zich niet voorstellen dat je een huishouden zou runnen zonder een vrouw erbij. Ik heb haar uitgelegd hoe wij dat doen en dat was een heel leuk gesprek.

SCHomo
  FOK!fotograaf zondag 12 maart 2006 @ 22:44:37 #113
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35976298
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je hebt bareback parties (oid), waar mensen (vnl. mannen) heen gaan, om bewust besmet te worden.
dat is nog enger

ik heb gelezen dat er op internet ook speciale datingpagina's zijn? speciaal om jezelf te laten besmetten?
pi_35976344
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef fraubitch het volgende:

[..]

dat is nog enger

ik heb gelezen dat er op internet ook speciale datingpagina's zijn? speciaal om jezelf te laten besmetten?
Ja, dat klopt idd. Er is ooit een Zembla docu over barebacking geweest misschien is die nog terug te zien op uitzendgemist ofzo?
ijs_beer fan!
pi_35976345
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef _The_General_ het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag, waarom moet iedereen weten dat jij homo bent? Ik vind dat helemaal niet belangrijk maar je post het in iedere derde zin die je typt
Beste General,

Ik steek het niet onder stoelen of banken inderdaad. Net als veel posts van mannen hier die over hun veroveringen praten, over vrouwen, over neuken en over bier. Voor mij is mijn homoseksualiteit wel belangrijk, een zeer wezenlijk onderdeel van mijn identiteit en ik begin er in nieuwe gezelschappen altijd snel over. Daar voelik me gemakkelijker bij. Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort alhoewel ik weer niet het type nicht bent, waar je het aan af ziet, dus ikmoet het ook vaak echt zelf vertellen.

SCHomo
pi_35976357
Vindt jij ook dat bi-sexualiteit een zwak compromis is tussen 2 keuzes omdat men niet kan of durft te kiezen ?

Gegroet Tomatenboer die wellicht bi is, omdat hij heeft opgemerkt zich toch ook wel eens aangetrokken te voelen tot sommige jongens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_35976388
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste General,

Ik steek het niet onder stoelen of banken inderdaad. Net als veel posts van mannen hier die over hun veroveringen praten, over vrouwen, over neuken en over bier. Voor mij is mijn homoseksualiteit wel belangrijk, een zeer wezenlijk onderdeel van mijn identiteit en ik begin er in nieuwe gezelschappen altijd snel over. Daar voelik me gemakkelijker bij. Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort alhoewel ik weer niet het type nicht bent, waar je het aan af ziet, dus ikmoet het ook vaak echt zelf vertellen.

SCHomo
Het stoort me niet, het valt me alleen vaker op
pi_35976389
(Ook voor Nanking) Hoe is de acceptatie van jouw homoseksualiteit in je eigen persoonlijke leefkring (o.a. familie, vrienden en collega's) en hoever gaat deze acceptatie? Krijg je soms negatieve reacties (en dan bedoel ik niet hier op Fok) of komt dat bijna niet voor?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_35976406
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef p-etr-a het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag: hoe herken je een homoseksuele man, in een situatie dat je het dus eigenlijk niet kan weten zoals een omni-bar of gewoon "op straat"?

Goed initiatief trouwens, veel interessante vragen ook.
Beste p-etr-a,

Ik heb de vraag al gedeeltelijk beantwoord. Het is vaak een blik en een manier van kijken en heel vaak weet je het ook niet zeker. Dat maakt het wel eens lastig, tenminste als je het graag wilt weten. Doorgaans kan het me geen hout schelen of de man tegenover me in de trein homo is.

kus SCHomo
  FOK!fotograaf zondag 12 maart 2006 @ 22:47:40 #120
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35976416
ben je eigenlijk veel vrienden/kennissen kwijtgeraakt door je geaardheid? en hoe ben je ermee omgegaan?
een vriend van mij is dat nl wel overkomen, ik snap niet hoe "vrienden" je kunnen dumpen omdat je homo/bi/lesbisch bent..
pi_35976448
quote:

[..]

Beste General,

SCHomo
Een vraagje/opmerking van mij, hoe erg vind je het als het iemand wel opvalt dat je homo bent? En vooral waarom vind je dat erg?

Het valt mij op dat je nu al een aantal keer gezegd hebt dat het aan jou niet opvalt, vind je het dan zo erg dat het mensen wel op zou vallen?
En is n.l. nog een verschil tussen het type leernicht en gewoon homo mannen waar je het wel aan ziet, maar verder niet aan stoort.
ijs_beer fan!
pi_35976456
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Vindt jij ook dat bi-sexualiteit een zwak compromis is tussen 2 keuzes omdat men niet kan of durft te kiezen ?

Gegroet Tomatenboer die wellicht bi is, omdat hij heeft opgemerkt zich toch ook wel eens aangetrokken te voelen tot sommige jongens.
Beste Tomatenboer,

Daar ben ik dan weer niet zo tolerant in Ik vind bi-seksualiteit inderdaad een beetje D66, niet kunnen kiezen maar ik weet ook dat het nergens op slaat natuurlijk. Wat ik wel onzin vind is de stelling dat iedereen een beetje biseksueel zou zijn. Dat geloof ik niet. Ik ben voor de volle honderd procent homo.

kus SCHomo
pi_35976542
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:46 schreef rutger05 het volgende:
(Ook voor Nanking) Hoe is de acceptatie van jouw homoseksualiteit in je eigen persoonlijke leefkring (o.a. familie, vrienden en collega's) en hoever gaat deze acceptatie? Krijg je soms negatieve reacties (en dan bedoel ik niet hier op Fok) of komt dat bijna niet voor?
Beste rutger05,

In mijn familie heeft het veel problemen veroorzaakt, althans voor de periode van een jaar. Daarna is het geleidelijk beter gegaan en inmiddels is het totaal geen issue meer. De acceptatie gaat zover dat mijn ouders achter me staan en me nooit zullen verloochenen om mijn geaardheid. Terwijl ik denk dat ze diep in hun hart er nog steeds een beetje moeite mee hebben en dat heb ik dan ook weer te accepteren. Het helpt bij de acceptatie vaak wel als je een vaste partner hebt, merk ik.

Ik heb in het dagelijks leven eigenlijk nooit negatieve reacties gekregen.

kus SCHomo
pi_35976619
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Tomatenboer,

Daar ben ik dan weer niet zo tolerant in Ik vind bi-seksualiteit inderdaad een beetje D66, niet kunnen kiezen maar ik weet ook dat het nergens op slaat natuurlijk. Wat ik wel onzin vind is de stelling dat iedereen een beetje biseksueel zou zijn. Dat geloof ik niet. Ik ben voor de volle honderd procent homo.

kus SCHomo
Om hier even op door te gaan, je hoort vaak van jongens of meisjes die over een langere tijd twijfelen over hun geaardheid, en als ze dit naar buiten brengen al snel als homo of lesbi gezien worden. Hoe kijk jij hier tegen aan?

Goed onderwerp btw
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35976659
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:46 schreef rutger05 het volgende:
Mijn vrienden, familie andere mensen doen er totaal niet moeilijk over. Ik ben op vrij jonge leeftijd de kast uit gestapt. Ik was 14 jaar en toen vertelde ik het tegen mijn ouders. Zij hebben mij goed opgevangen, uiteraard (zoals bijna iedere moeder) dacht mijn moeder dat het een fase was . Ik heb daarna nog op mijn 15de een vriendje gehad maar kwam er na 2 maanden achter dat het toch niets voor mij was.
Hij begreep het gelukkig heel goed.

Ik zeg het bijna nooit meteen tegen mensen, omdat ik vind dat het er niet toe doet. Ik ben mijn geaardheid niet ik heb mijn geaardheid.
In werk/school situaties zal ik er nooit om liegen, nooit om heen draaien maar het boeit mij niet zoveel wat iemand er van vindt dat ik een vriendin heb. Ik heb er ook geen boodschap aan om te weten wat hij/zij in de slaapkamer doet.

Ik heb trouwens absoluut nog nooit een negatieve reactie gehad. Wel grapjes van bouwvakkers ed als mijn vriendin hand in hand lopen "mogen we mee doen", maar daar kan ik alleen maar om lachen.
ijs_beer fan!
pi_35976665
Ik beantwoord alles hoor, maar wil ook nog even de krant lezen
pi_35976750
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:48 schreef NanKing het volgende:

[..]

Een vraagje/opmerking van mij, hoe erg vind je het als het iemand wel opvalt dat je homo bent? En vooral waarom vind je dat erg?
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind het wel eens lastig dat het juist niet zo is. Je bent zoals je bent en sommige nichten zijn enorm nicht, sommigen spelen dat ook enorm uit. Bij mij is het niet zo obvious maar als je het weet ook weer niet zo vreemd.
quote:
Het valt mij op dat je nu al een aantal keer gezegd hebt dat het aan jou niet opvalt, vind je het dan zo erg dat het mensen wel op zou vallen?
En is n.l. nog een verschil tussen het type leernicht en gewoon homo mannen waar je het wel aan ziet, maar verder niet aan stoort.
Ik stoor me soms wel aan heel erg opvallend gedrag maar dat heeft niet zoveel met homoseksualiteit te maken. Dat is het zelfde als een groepje heterojongens die enorm macho loopt te doen.
pi_35976756
Beste SCH

Is het waar dat de meeste homo's wel degelijk op een "echte" vent vallen, en niet op die dunne modepopjes die er uit zien als iets tussen de 2? Ik heb namelijk een homo als kennis(de beste vriendin van mijn vriendin haar moeder) die dat loopt te verkondigen

Kusjes Genjuro(maar wel op de wang )
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_35976814
beste SCH,

-zou je het wel eens met een vrouw willen doen gewoon voor de ervaring, zodat je weet hoe dat is?
-praat jij zoals een typische homo?
voorbeelden: fotowww, eniggg, schattiggg, sow liewf
-wat vind je van de gayparade?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_35976829
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Om hier even op door te gaan, je hoort vaak van jongens of meisjes die over een langere tijd twijfelen over hun geaardheid, en als ze dit naar buiten brengen al snel als homo of lesbi gezien worden. Hoe kijk jij hier tegen aan?

Goed onderwerp btw
Je hebt soorten biseksuelen.

1) Die vind het erg fijn om seks te hebben met het zelfde geslacht
2) Die gaat ook relaties aan met het zelfde geslacht.

De eerste groeit er vaak (lees: niet altijd) weer overheen, die wordt verliefd op het andere geslacht. Daarna huisje, boompje, beestje.

Voor de 2de lijkt het me allemaal wat moeilijker. Niet zozeer voor die persoon zelf maar meer hoe de buitenkant er tegen aan kijkt.
Want het werkt vaak zo, zit je in een heteroseksuele relatie ben je hetero zit je in een homo relatie ben je homo, terwijl deze mensen dit absoluut niet zo voelen.

De rede dat biseksuelen als homo of lesbisch worden bestempelt ligt aan de buitenwereld die het allemaal in hokjes wil plaatsen.
ijs_beer fan!
pi_35976843
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Goed onderwerp btw
Je bedoelt dat als ze over die twijfel praten, ze meteen voor homoseksueel worden versleten en eigenlijk niet meer de openheid hebben om na te gaan wat voor hen echt van waarde is?

Ik denk dat het altijd goed is om erover te praten als je dat wilt en kan maar misschien een beetje kieskeurig moet zijn aan wie je het vertelt en het niet direct aan de grote klok hangt, zeker als je er nog niet helemaal uit bent. Het is ook niet zo dat je er nooit op terug zou kunnen komen. Voor veel mensen is het ook een periode, het hoort bij het ontdekken van seksualiteit en relaties en dat is voor iedereen toch verwarrend. Volgens mij merken mensen op een gegeven moment wel tot wie ze zich echt aangetrokken voelen en anders moeten ze neit nalaten daar wat mee te experimenteren.
pi_35976885
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor, dat vind ik helemaal niet erg. Ik vind het wel eens lastig dat het juist niet zo is. Je bent zoals je bent en sommige nichten zijn enorm nicht, sommigen spelen dat ook enorm uit. Bij mij is het niet zo obvious maar als je het weet ook weer niet zo vreemd.
[..]

Ik stoor me soms wel aan heel erg opvallend gedrag maar dat heeft niet zoveel met homoseksualiteit te maken. Dat is het zelfde als een groepje heterojongens die enorm macho loopt te doen.
Ok, duidelijk. Ik deel jouw visie
ijs_beer fan!
pi_35976923
Ha SCH

Is een kinderwens onder homo's vaak net zo groot als bij hetero''s? Oftwel word je wel geboren met die voortplantingsdrang? En, als je niet voor alle homo's kan spreken hoe ervaar je dit zelf?

En vind je het voor een kind (bijv. in geval van draagmoeder of lesbo's die zich laten bevruchten) "eerlijk" om het nooit de kans te geven met een moeder/ vader op te mogen groeien?

Leuk en zo te zien zeer succesvol topique!
x
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_35977006
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef Genjuro het volgende:
Beste SCH

Is het waar dat de meeste homo's wel degelijk op een "echte" vent vallen, en niet op die dunne modepopjes die er uit zien als iets tussen de 2? Ik heb namelijk een homo als kennis(de beste vriendin van mijn vriendin haar moeder) die dat loopt te verkondigen

Kusjes Genjuro(maar wel op de wang )
Beste Genjuro,

Net als bij hetero's past er volgens mij op de meeste potjes een dekseltje en heb je homo's ook werkelijk in alle soorten en maten. Van besnorde dikkerds tot fragiele modepopjes, van wiskundigen tot kunstenaars enz enz. En voor iedereen ligt dat weer anders. Volgens mij valt daar niet iets heel algemeens over te zeggen.

kus SCHomo
pi_35977039
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bedoelt dat als ze over die twijfel praten, ze meteen voor homoseksueel worden versleten en eigenlijk niet meer de openheid hebben om na te gaan wat voor hen echt van waarde is?

Ik denk dat het altijd goed is om erover te praten als je dat wilt en kan maar misschien een beetje kieskeurig moet zijn aan wie je het vertelt en het niet direct aan de grote klok hangt, zeker als je er nog niet helemaal uit bent. Het is ook niet zo dat je er nooit op terug zou kunnen komen. Voor veel mensen is het ook een periode, het hoort bij het ontdekken van seksualiteit en relaties en dat is voor iedereen toch verwarrend. Volgens mij merken mensen op een gegeven moment wel tot wie ze zich echt aangetrokken voelen en anders moeten ze neit nalaten daar wat mee te experimenteren.
Dat bedoel ik ja, ze zeggen dat er genoeg mannen gewoon hetero zijn maar wel benieuwd naar hoe het is met een man, volgens onderzoek is dit idd experimenteren de één laat het bij de gedachten en dan ander probeerd het. Maar jij geeft een helder antwoord "_
  zondag 12 maart 2006 @ 23:06:45 #136
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35977043
nou laat ik de spreekwoordelijke tampeloeres maar in het hoenderkutje hangen dan:

Vind je het lekkerder om te neuken of geneukt te worden?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_35977052
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:58 schreef Onderbroek het volgende:
beste SCH,

-zou je het wel eens met een vrouw willen doen gewoon voor de ervaring, zodat je weet hoe dat is?
Nee, daar ben ik niet nieuwsgierig naar.
quote:
-praat jij zoals een typische homo?
voorbeelden: fotowww, eniggg, schattiggg, sow liewf
Nee, ik praat gewoon zoals ik praat.
quote:
-wat vind je van de gayparade?
Als het mooi weer is, is het wel te doen. Maar een nogal voorspelbaar gebeuren zonder veel creativiteit zoals ook bv. carnaval. Verder heb ik er niet zo'n mening over en vind ik dat er in het algemeen wel erg veel over die optocht wordt gesproken alsof het heel veel met het dagelijks leven van de doorsnee-homo te maken zou hebben.
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:07:46 #138
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977069
In hoeverre voel je je bedreigt door de taal van de imams over homo´s?
pi_35977086
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
nou laat ik de spreekwoordelijke tampeloeres maar in het hoenderkutje hangen dan:

Vind je het lekkerder om te neuken of geneukt te worden?
Of ik een top of een bottom ben bedoel je. Beide kan ook natuurlijk. Maar je hoeft niet alles van me te weten
  zondag 12 maart 2006 @ 23:08:33 #140
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35977094
overigens wel een interessant topic
  zondag 12 maart 2006 @ 23:09:01 #141
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35977105
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Of ik een top of een bottom ben bedoel je. Beide kan ook natuurlijk. Maar je hoeft niet alles van me te weten
ja wat zullen we nou krijgen man?
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:09:55 #142
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977132
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
overigens wel een interessant topic
absoluut
pi_35977162
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef NanKing het volgende:

[..]

Mijn vrienden, familie andere mensen doen er totaal niet moeilijk over. Ik ben op vrij jonge leeftijd de kast uit gestapt. Ik was 14 jaar en toen vertelde ik het tegen mijn ouders. Zij hebben mij goed opgevangen, uiteraard (zoals bijna iedere moeder) dacht mijn moeder dat het een fase was . Ik heb daarna nog op mijn 15de een vriendje gehad maar kwam er na 2 maanden achter dat het toch niets voor mij was.
Hij begreep het gelukkig heel goed.

Ik zeg het bijna nooit meteen tegen mensen, omdat ik vind dat het er niet toe doet. Ik ben mijn geaardheid niet ik heb mijn geaardheid.
In werk/school situaties zal ik er nooit om liegen, nooit om heen draaien maar het boeit mij niet zoveel wat iemand er van vindt dat ik een vriendin heb. Ik heb er ook geen boodschap aan om te weten wat hij/zij in de slaapkamer doet.

Ik heb trouwens absoluut nog nooit een negatieve reactie gehad. Wel grapjes van bouwvakkers ed als mijn vriendin hand in hand lopen "mogen we mee doen", maar daar kan ik alleen maar om lachen.
Toch een heel andere ervaring dan SCH. Ik heb vaker gehoord dat homoseksualiteit vooral bij familieleden in meer of meerdere mate en dan vooral voor enige tijd tot acceptatieproblemen leidt. Van een ernstige en langdurige breuk met familieleden is volgens mij zelden sprake. In mijn omgeving heb ik een paar keer meegemaakt dat een conservatief christelijke familie de homoseksualiteit van hun familielid met meer of minder moeite accepteerden, terwijl je dat toch minder snel zou verwachten. Wat ik wel vaak hoor is dat veel homoseksuelen vaak langere tijd (soms jarenlang) niet durven uit te komen voor hun homoseksualiteit, omdat zij bang zijn voor de reacties van hun omgeving.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 12 maart 2006 @ 23:12:20 #144
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35977215
quote:
Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

je zal altiijd viespeuken blijven houden die het soms met een vrouw doen
pi_35977221
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ha SCH

Is een kinderwens onder homo's vaak net zo groot als bij hetero''s? Oftwel word je wel geboren met die voortplantingsdrang? En, als je niet voor alle homo's kan spreken hoe ervaar je dit zelf?
Ik heb zelf een periode gehad dat ik daar veel over nadacht. Mijn vriend (met wie ik 16 jaar samen ben) heeft altijd aangegeven daar minder behoefte aan te hebben maar mij er vrij in te laten. Het is natuurlijk een wat omslachtiger en ingewikkelder proces en er komt veel bij mij kijken. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om niet actief naar de vervulling van die kinderwens op zoek te gaan. Ik ben sinds een jaar of 4 buddy van een autistisch jongetje met wie ik veel op stap ga en dat is voor mij een manier om daar vorm aan te geven.

Ik denk dat die kinderwens er voor veel homo's ook wel is maar dat het vaak met de praktische uitwerking te maken heeft.
quote:
En vind je het voor een kind (bijv. in geval van draagmoeder of lesbo's die zich laten bevruchten) "eerlijk" om het nooit de kans te geven met een moeder/ vader op te mogen groeien?
Een kind heeft vooral liefde nodig, in de eerste en laatste plaats. Als een kind welkom is en in geborgenheid wordt opgevoed dan weet ik niet of er perse een vader en moeder moeten zijn. Er zijn al zoveel kinderen die in andere dan de traditionele gezinsomstandigheden opgroeien en over het algemeen toch aardig gelukkig worden. Over kinderne van homostellen is nog te weinig bekend om er echt iets zinnig over te zeggen, daar zijn er nog te weinig van en die zijn nog te jong.

Maar ik vind het niet oneerlijk dat homostellen kinderen krijgen.
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:12:46 #146
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977227
Ik ben razend benieuwd in welke vorm homos te maken hebben met vormen van rasisme aangezien het aardig ingeburgerd is tegenwoordig ?(zeer spijtig overigens)
pi_35977296
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
In hoeverre voel je je bedreigt door de taal van de imams over homo´s?
Beste pizzakoppo,

Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.

Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.

kus SCHomo
pi_35977300
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Toch een heel andere ervaring dan SCH. Ik heb vaker gehoord dat homoseksualiteit vooral bij familieleden in meer of meerdere mate en dan vooral voor enige tijd tot acceptatieproblemen leidt. Van een ernstige en langdurige breuk met familieleden is volgens mij zelden sprake. In mijn omgeving heb ik een paar keer meegemaakt dat een conservatief christelijke familie de homoseksualiteit van hun familielid met meer of minder moeite accepteerden, terwijl je dat toch minder snel zou verwachten. Wat ik wel vaak hoor is dat veel homoseksuelen vaak langere tijd (soms jarenlang) niet durven uit te komen voor hun homoseksualiteit, omdat zij bang zijn voor de reacties van hun omgeving.
Ik ben niet Christelijk opgevoed. Ik kom uit de grote stad en mijn ouders denken vrij.
Ik denk dat,dat een stuk scheelt.

Zoals ik zei, dacht mijn moeder wel eerst dat het een fase was. Die heeft het er niet altijd even makkelijk mee gehad. Maar zij projecteerde dat niet op mij.
Mijn moeder is zwaar katholiek opgevoed, daar ligt te oorsprong van haar moeilijke acceptatie. Daar komt ook nog eens bij dat elke ouder een beeld heeft van zijn kind, en als dat beeld verstoord wordt kan dat nog al een een kink in de kabel brengen .
Nu vind ze het totaal geen probleem meer, en is ze helemaal gek op mijn vriendin .
ijs_beer fan!
pi_35977380
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Bij mij heeft het helaas wel tot een tijdelijke breuk geleidt. Mijn ouders kwamen er achter dat ze mij echt zouden verliezen als zij zelf niet zouden veranderen, omdat ik niet zou veranderen, wat ze hadden gehoopt. Ze zijn toen op tournee gegaan langs de familie en hebben er een aantal weekenden aan besteedt om het iedereen te vertellen. Dat vind ik nog steeds heel stoer van ze want dat moet heel moeilijk voor ze zijn geweest. Ze kregen ook niet alleen maar steunende en positieve reacties. Maar wat wel bleek was dat niemand hen liet vallen waar ze wel heel erg bang voor waren.
pi_35977423
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben razend benieuwd in welke vorm homos te maken hebben met vormen van rasisme aangezien het aardig ingeburgerd is tegenwoordig ?(zeer spijtig overigens)
Discriminatie zul je bedoelen .

Ik persoonlijk moet zeggen dat ik het af en toe wel om mij heen voel, of dat een terecht gevoel is weet ik niet trouwens.
Ik weet wel dat er in andere grote steden veel sprake is van homo/lesbo haat. Er worden meer en meer homo's en lesbo's weggepest uit buurten. Terwijl dit 10 jaar geleden absoluut niet zo was.
ijs_beer fan!
  zondag 12 maart 2006 @ 23:18:57 #151
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35977444
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:

Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders.
fijn he dat we van die door de here here himself verkoren bakens van wijsheid hebben om ons, lammeren gods, de weg te wijzen...

Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:19:44 #152
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977465
quote:

[..]

Beste pizzakoppo,

Mijn ouders gingen met hun predikant praten toen ik ze had verteld over mijn geaardheid. Die predikant was heel negatief en vertelde hen dat ik nooit gelukkig zou worden en dat ze een groot probleem met mij hadden. Dat vond ik heel bedreigend en heb ik als zeer schadelijk ervaren voor mij en mijn ouders. Mijn ouders hebben nooit met een imam gesproken.

Dat laatste bedoel ik niet flauw maar er zijn nog steeds veel religieuzen die negatief zijn over homoseksualiteit, ook Kardinaal Simonis. Ik vind dat vrij abstract en het staat vrij ver van me af en in die zin is het ook niet bedreigend. Toen met die predikant was het ineens niet meer abstract.

kus SCHomo
Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?
pi_35977528
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Heb je ook nooit enige vorm van discriminatie van mensen van buitenaf meegemaakt, vieze flikker en al die ongein?
NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
pi_35977550
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

NIet zoveel, maar wij lopen ook zelden hand in hand en zijn dus ook niet echt als homo's herkenbaar.
Moet je ook niet doen in Utrecht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:22:30 #155
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977557
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Bewust of puur uit angst?
pi_35977567
Is het zo dat je vaak 'onbewust' homo bent, als je nog twijfelt bedoel ik dan, of er nog niet zo over hebt nagedacht, en zo ja - waaruit bleek dat dan als je daar later op terug kijkt? Hadden anderen dit bijvoorbeeld al eerder door dan jezelf?

Dat hoor je namelijk wel vaker.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 12 maart 2006 @ 23:23:52 #157
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35977598
Wil je met me dansen op "Wish I Could Fly Like Superman" van The Kinks, en daarna heel dronken worden bij The Jam?
pi_35977637
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bewust of puur uit angst?
Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.
pi_35977643
quote:

[..]

Beste pizzakoppo,

kus SCHomo
Erg vervelend dat deze predikant zich zo heeft opgesteld, terwijl hij daar op een veel betere manier mee om had moeten en kunnen gaan. Gelukkig is dat niet altijd zo. Ik heb gemerkt dat er (ook bij conservatieve) kerken en christenen steeds meer een tendens is ontstaan om homoseksualiteit bespreekbaar te maken.
pi_35977666
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef Seborik het volgende:
Wil je met me dansen op "Wish I Could Fly Like Superman" van The Kinks, en daarna heel dronken worden bij The Jam?
Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!
  zondag 12 maart 2006 @ 23:26:48 #161
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35977701
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Alleen als we eerst een nummer van Morrisey draaien en daarna een klein kusje op Eagle van ABBA!
En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?
pi_35977721
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:26 schreef Seborik het volgende:

[..]

En een knuffel tijdens Gimme, Gimme, Gimme?
Samen een ijsje eten bij The Communards, en nu weer on-topic, stouterikje
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:28:02 #163
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977733
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik houd er niet zo van en mijn vriend vond het altijd al vervelend, al die mensen op de zaterdagmarkt die dan toch een beetje zo keken. Maar echt last heb je er niet mee denk ik. Het loopt gewoon onhandig vind ik.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:28:11 #164
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35977735
quote:

[..]
Maar ik kan me voorstellen dat het je stoort alhoewel ik weer niet het type nicht bent, waar je het aan af ziet, dus ikmoet het ook vaak echt zelf vertellen.
Fotoboek checkt... Erg zichtbaar (als jij het bent op die Sapiens foto).

Ik heb twee vraagjes.
Spuit een man ook als hij anaal klaarkomt?
Hoe komt het dat veel homo's zo snel op de kast zijn?
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:29:26 #165
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35977766
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:

[..]

Ik heb twee vraagjes.
Ja en als ie verstoppertje speelt komt ie steeeeeeeds weer uit de kast he?
pi_35977773
Vind je het jammer dat je 'geen kinderen kan krijgen'? Zou je overwegen om (later) kinderen te adopteren?
pi_35977790
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef Monus het volgende:

[..]

Ik heb twee vraagjes.
In wat voor situaties bedoel je?
ijs_beer fan!
pi_35977822
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Moet je ook niet doen in Utrecht
Triest eigenlijk....
pi_35977851
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:31 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Triest eigenlijk....
Dat zeker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35977860
Beste SCH,

Ik hoor vaak dat hetero's homostellen proberen te doorgronden en dan bijvoorbeeld zeggen 'dat is het mannetje en dat is het vrouwtje'. Hoe kijken homo's hier nu tegen aan? Die indeling wordt gemaakt op grond van uiterlijk en gedrag, hoewel dat natuurlijk heel subjectief is. Denk ik. Bestaat er eigenlijk wel een soort van mannetje-vrouwtje rol in een homo relatie? Is er sprake van dezelfde soort non-emancipatie als bij hetero stellen (man zet de vuilnisbak buiten en wast de auto, vrouw houdt zich bezig met het huis schoonmaken, de was doen, ...). En bestaat er zoiets een 'rolverdeling' in seksuele zin? Of is die juist heel erg geemancipeerd en verrichten beide personen dezelfde handelingen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_35977901
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zeker.
Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)

Maar hand in hand is gewoon normaal voor mij hoor, maar goed
pi_35977970
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:33 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Kussen ofzo vind ik dan wel wat anders (ook met hetero's overigens)

Maar hand in hand is gewoon normaal voor mij hoor, maar goed
Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
pi_35978018
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon weg als ik 2 kerels zou zien zoenen. Maar ik heb niet zoiets van: "hey die ga ik eens op hun bek slaan".
Ga je wel naar een hetero koppeltje kijken dan die staan te zoenen?
ijs_beer fan!
pi_35978040
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

Idd, ik heb zelf geen problemen met homo's en snap de aversie dan ook niet echt. Al zou morgen een maat van bekennen dat ie homo is dan zou ik het niet erg vinden, blijft dezelfde persoon
  zondag 12 maart 2006 @ 23:38:41 #175
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35978060
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:30 schreef NanKing het volgende:

[..]

In wat voor situaties bedoel je?
Bijvoorbeeld in discusies over homo's worden veel homo's vaak overdreven kwaad.
pi_35978074
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ga je wel naar een hetero koppeltje kijken dan die staan te zoenen?
Nee, is ook hun zaak, alleen haal ik dan mijn schouders gewoon op. Ik geef eerlijk toe dat als ik 2 kerels zie zoenen, dat ik 't smerig vind om te zien, maar ik zeg er niks van en ik kijk gewoon weg. Dat bedoelde ik er meer mee te zeggen.
pi_35978087
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Monus het volgende:

[..]

Dan zou ik ook homo zijn, heb ik ook last van
pi_35978108
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat is niet mijn ervaring, maar het zou er natuurlijk ook aan kunnen liggen wat er in die discussie wordt gezegd.
ijs_beer fan!
  zondag 12 maart 2006 @ 23:47:28 #179
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35978365
Is intelligentie ook van invloed op hoe homo's met hun geaardheid omgaan? Het klinkt misschien stom, maar de homo's die ik ken zijn over het algemeen toch vrij slim.. terwijl je zou zeggen dat er geen samenhang tussen geaardheid en intelligentie is.

nachtxje op je voorhoofd

ik ken trouwens wel een paar niet al te snuggere pottenstelletjes...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vampire Romance O+
  Moderator zondag 12 maart 2006 @ 23:48:39 #180
138438 crew  Pizzakoppo
pi_35978414
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef MouseOver het volgende:
Is intelligentie ook van invloed op hoe homo's met hun geaardheid omgaan? Het klinkt misschien stom, maar de homo's die ik ken zijn over het algemeen toch vrij slim.. terwijl je zou zeggen dat er geen samenhang tussen geaardheid en intelligentie is.

nachtxje op je voorhoofd

ik ken trouwens wel een paar niet al te snuggere pottenstelletjes...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Albert verlinde?
  maandag 13 maart 2006 @ 00:05:58 #181
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_35978981
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:47 schreef MouseOver het volgende:

Het zijn inderdaad meestal de meer intelligente mensen die meer open zijn over hun geaardheid. Maar er is geen verband tussen intelligentie en homo zijn.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:10:17 #182
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_35979120
Beste SCH,

Klopt het dat heel erg veel homo's politiek links georienteerd zijn? Kan dit komen omdat ze zich zelf ook een minderheid kunnen voelen en om die reden zich verwand voelen aan aan de linkse knuffel politiek jegens etnische minderheden?

Of heb ik het helemaal mis en zijn volgens jou homo's juist politiek rechts georienteerd?
pi_35979405
Interessant topic, ik vind het ook benoemenswaardig dat het eens een keer niet uit de hand loopt.

maandag 13 maart 2006 @ 01:38:38 #184
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35980627
quote:
Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef OpenDeur het volgende:
Waar komt het homofiele accent vandaan?
Homofiel accent bestaat niet, een accent heeft immers geen geaardheid.
Asjemenou
pi_35980945
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Wel degelijk het is gewoon overname gedrag, als mensen vaak met een bepaalde groep praten nemen ze ook elkaars uitspraak over.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_35980954
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Beste SCH,

Klopt het dat heel erg veel homo's politiek links georienteerd zijn? Kan dit komen omdat ze zich zelf ook een minderheid kunnen voelen en om die reden zich verwand voelen aan aan de linkse knuffel politiek jegens etnische minderheden?

Of heb ik het helemaal mis en zijn volgens jou homo's juist politiek rechts georienteerd?
Het merendeel van de homo's is rechts georienteerd, uitgaande van de politieke voorkeur die je op gay.nl in je profiel kunt zetten.
pi_35980974
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Genjuro,

Net als bij hetero's past er volgens mij op de meeste potjes een dekseltje en heb je homo's ook werkelijk in alle soorten en maten. Van besnorde dikkerds tot fragiele modepopjes, van wiskundigen tot kunstenaars enz enz. En voor iedereen ligt dat weer anders. Volgens mij valt daar niet iets heel algemeens over te zeggen.

kus SCHomo
Leugebeest
pi_35981005
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:38 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Als homo moet je herkenbaar zijn wil je een partner kunnen vinden. Want de norm is nog altijd heterosexueel in Nederland. Tevens speelt mee dat homo's zich moeten ontladen als ze lang in de kast hebben gezeten(?).
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_35981007
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb twee serieuze vragen SCH

1) Jij bent wel actief in het voetbal toch? Weten je evt. teammaten het? En hoe reageerden ze?
Ik ben voetballer en homo, de hele club weet het wel, en heb er nooit een negatieve opmerking over gehad, 1 keer heeft iemand me op trainen voor vuile flikker uitgemaakt, maar na 2 harde keekies heeft ie toch maar sorry gezegt
pi_35981008
quote:
Op maandag 13 maart 2006 02:25 schreef Overlast het volgende:

[..]

Als homo moet je herkenbaar zijn wil je een partner kunnen vinden. Want de norm is nog altijd heterosexueel in Nederland. Tevens speelt mee dat homo's zich moeten ontladen als ze lang in de kast hebben gezeten(?).
Nee hoor daar heb je een gaydar voor
pi_35981149
Ik heb ook een gaydar
Klinkt raar, maar het is echt zo

en hij is niet eens geimplanteerd
  maandag 13 maart 2006 @ 03:05:10 #192
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35981185
Beste SCH,

Waarom mocht ik geen kamer bij je huren. Ik ben onaantrekkelijk, hetero en dus totaal geen bedreiging voor je vriend

En ik wacht op je telefoontje!
  maandag 13 maart 2006 @ 03:05:50 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_35981189
Lieve SCHomo,

waarom werkt die gaydar soms zo slecht bij homo's en werd ik vaak door mannen benaderd en bekeken in café's en zwembaden, terwijl ik toch voor de volle 100 % hetero ben en nog nooit van mijn leven zelfs homo-fantasiën heb gehad?

Kus,
G.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_35983376
Beste SCH,

Om enigzins herkenbaar te zijn als iemands gaydar niet werkt bestaat er het gebruik van het dragen van een roze driehoek. Niet dat ik ze veel ben tegengekomen, eigenlijk maar eentje en dat was een jaar of 15 geleden. Dragen homo's nog steeds wel eens een roze driehoek of is dat eigenlijk not-done tegenwoordig? Wat vind je eigenlijk zelf van zoiets? Is het goed of juist slecht als dit soort attributen worden gedragen? Aan een kant zorgt het voor 'openheid' en misschien acceptatie daardoor, aan de andere kant leg je jezelf ook een soort van stigma op in de zin van 'ik ben anders', terwijl homo's op hun seksuele gevoelens na niet echt anders zijn dan hetero's.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 13 maart 2006 @ 10:15:55 #195
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35983703
Beste SCH, raptorix en Nanking,

Het is mij de laatste tijd erg vaak opgevallen dat bij nieuws items die enig raakvlak hebben met homosexualiteit, meteen beelden worden gebruikt van de Gay-pride.
Zo was er enkele maanden geleden een nieuwsbericht op RTL-Z over een duitse homoseksuele politicus (non-news btw) en op de achtergrond lieten ze beelden van de Gay-pride zien. Wat heeft dit er mee te maken?
En erger je je er niet aan dat homo's op die manier een bepaalde stempel krijgen?
  maandag 13 maart 2006 @ 10:19:23 #196
143470 GinzaGirl
Heart of Yakuza
pi_35983779
Gaan homo's ook vaak met bi-mannen?
With love,
pi_35984518
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:29 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Vind je het jammer dat je 'geen kinderen kan krijgen'?
Ja ergens wel. Maar aan de andere kant is dat een gegeven. Net zoals:was je niet liever in Australie geboren, dat is nou eenmaal niet zo dus daar heb je mee te leven.
quote:
Zou je overwegen om (later) kinderen te adopteren?
Ik zie me datzelf niet snel actief doen, meer als het eventueel op mijn weg komt.
pi_35984566
@ Schomo, waarom eigenlijk homosexualiteit?
pi_35984625
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Beste SCH,

Beste Halfgedraaide,

Vroeger dacht ik dat altijd. Dat alle homo's links waren en van The Cure hielden. Helaas of gelukkig is dat niet zo. Dit is weer een heel saai antwoord, maar homo's zijn echt overal en in alle soorten en maten. Het is geen levenskeuze en geen overtuiging maar een geaardheid. Dus zijn er (neo) nazi's die homo zijn, communisten die homo zijn en zijn er verstandelijk gehandicapten die homo zijn en alles wat er tussen in zit.

Er zijn wel homo's die vanuit hun geaardheid politiek actief zijn en strijden voor emancipatie, maar die zijn er ook net zo goed aan de linker als rechterkant. Je ziet het al in de politiek als je naar homo's kijkt: Peter Rehwinkel (PvdA), Anne Lize van der Stoel en Geert Dales (VVD), Boris en Boris Dittrich en Van der Ham (D66), Gert Koopmans en Gerda Verburg en Joop Wijn (CDA), Pim Fortuyn enz.

kus SCHomo
pi_35984634
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Triggershot het volgende:
@ Schomo, waarom eigenlijk homosexualiteit?
Wat bedoel je met je vraag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')